CATEGORII

prostore.ro - comentarii



Scrie un comentariu
29 Aug 2016
"Seriosi"
review pozitiv , Lucian Barsan
  • puncte tari:Comunicare foarte bună
  • CONCLUZII:Cumpăraţi cu încredere

Am comandat pe site-ul lor: I5-6500, placă de bază ASRock Z170 PRO4S, SSD ADATA 550, memorii DDR4 Crucial. Am fost notificat telefonic de stocul real de la furnizori şi am mai aşteptat 1 zi în plus pentru a avea memoriile care le-am dorit. Am fost mulţumit de faptul că preţul afişat a fost cel real şi nu au folosit tertipuri "made by Romania" pentru a te face clientul lor cu orice preţ. Am păţit mizeria asta la CEL.ro şi am anulat imediat comanda. Sunt Ok!

17 Aug 2016
"dusi cu pluta"
comentariu negativ , abra cadabra

Astia sunt dusi cu pluta!
Dupa ce comand un televizor curbat Samsung si primesc confirmarea prin email ca produsul va fi livrat,
ma suna o duduie cu voce de canal , care imi comunica nonsalant: "Va sun in legatura cu tv pe care l-ati comandat,
care era la promotie si s-a dat, ca la acelasi pret mai avem si alte televizoare , de pilda Philips doar ca nu
este curbat…" si a inceput sa imi explice ca mai exista si alte televizoare pe aceasta planeta doar ca sunt un pic diferite de cel pe care l-am comandat .
Oare in mintea lor asa functioneaza comertul online?
Tv pe care l-am comandat nu era in promotie si avea precizat "in stoc magazin"! Nici macar "in stoc furnizor"
Culmea este ca acelasi produs este in oferta magazinului si azi la un pret diferit.
Asadar comandati cu incredere!

Raspunsuri (1)
Florin Iacob
2016-09-25 18:55:03

TIND SA ITI DAU DREPTATE !!! De la mijlocul lunii august am comandat niste cartuse de imprimanta si nici pana in ziua de azi nu le-am primi, am ramas cu mail-ul confirmarii deschiderii contului. asa magazin on-line pot sa-mi fac si eu :))))

08 Aug 2016
"Rezolva garantiile"
review pozitiv , Florin Jianu
  • puncte tari:am rezolvat cu garantia
  • CONCLUZII:cumparati cu incredere

Am avut o placa de baza care nu functiona in parametri optimi si am fost nevoit sa o las la garantie pentru solutionarea problemelor.
Totul a decurs conform intelegerii pe care am avut-o in momentul in care am predat-o si in termenul legal de 15 zile prevazut de lege. Din partea mea au o bila alba pentru modul in care au rezolvat, fara sa fie nevoie sa ofer explicatii suplimentare sau sa-mi fie refuzata garantia cum am inteles ca se mai intampla prin alte parti.

07 Apr 2016
"Cumparati cu incredere"
review pozitiv , Alex Lucian Heinrich
  • puncte tari:Preturi mici, comunicare foarte buna, primit nota AWB pe email automat
  • PUNCTE slabe:Nu am intampinat

Dupa lansarea primei comenzi, am fost sunat de un operator pentru a confirma comanda. Totul a decurs exact cum mi-a fost spus. Mi-a fost livrat produsul in 2 zile (era pe stoc furnizor), iar produsul a fost prea bine ambalat.

22 Jan 2016
"OK overall. Comunicare slaba"
review pozitiv , Bogdan Ciprian
  • puncte tari:Preturi mici
  • PUNCTE slabe:Comunicare slaba
  • CONCLUZII:OK

Am cumparat o carcasa, a intarziat cu o zi. Comunicarea este slaba pentru ca nu mi s-a transmis un AWB pentru tracking, si nici nu am fost informat despre statusul comenzii pe tot parcursul acesteia. A trebui sa schimb 7 mailuri. Macar, se raspunde la mailuri.

14 Jan 2016
"cumparati cu incredere"
review pozitiv , Daniel B
  • puncte tari:promptitudine
  • PUNCTE slabe:nu exista
  • CONCLUZII:fff tari

am cumparat acest produs HDD Extern Samsung D3 Station, 2TB, 3.5", USB 3.0 ,ieri am facut comanda,azi a sosit.FFFF bine ambalat,PRODUSUL SIGILAT,timp scurt,promptitudine,informatii ok,sunt fff multumit de PROSTORE.O sa comand la ei cu prima ocazie,FELICITARI!

30 Nov 2015
"Foarte buni"
review pozitiv , Mihai Rachieru
  • puncte tari:Preturi foarte bune
  • PUNCTE slabe:nu am
  • CONCLUZII:Recomand

Am cumparat la inceputul acestui am cumparat urmatoarele AMD FX 6300 , placa de baza Asus , 4 GB RAM 1600 MHZ , vreau sa spun ca merg perfect si in ziua de astazi , sunt extrem de multumit . Livrarea a durat peste o saptamana , dar nu conteaza , nu erau pe stock . Am economisit 300 lei :) Cu respecte Rachieru Mihai

22 Nov 2015
"Ambalaj produse"
intrebare , Costi Pupaza

Buna ziua,
Am inteles ca legea 249/2015 prevede in articolul 16, alineatul 8 ca nu mai puteti conditiona acordarea garantiei de prezenta ambalajului produsului.
Va rog sa tranmiteti opinnia dvs. privind aceasta prevedere, avand in vedere mentiunea de pe pagina dvs. la"
Garantia Produselor:
" La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului in ambalajul original impreuna cu accesoriile aferente si o copie de pe Factura fiscala si Certificatul de Garantie."
si returul produselor
" Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul..."

Raspunsuri (1)
prostore.ro
2015-11-22 14:44:05

Buna ziua,
La garantie nu este obligatoriu ambalajul original
La returul produselor nu se aplica.

25 Feb 2015
"Placa Video Sapphire Radeon R7 240"
review pozitiv , Mihai Galeteanu
  • puncte tari:Pret mic, am ridicat comanda destul de repede, seriosi
  • PUNCTE slabe:Niciunul
  • CONCLUZII:Magazin ok, daca aveti o comanda incercati telefonul pentru orice siguranta

Am comandat o placa video de la ei prin telefon si am putut sa ridic placa a doua zi de la sediul lor (placa find adusa de pe stocul producatorului).

24 Apr 2014
"neseriosi"
comentariu negativ , Tiberiu Rotila

Am facut comanda de produse care in site se gaseau pe stoc si in realitate nu erau pe stoc. Nu primesti telefon de la ei, doar un email. Probabil e bun in cartier daca cumperi direct din magazin, dar online e jale.

Robert Andrei
2014-12-15 01:41:22

actualizarea se face o data la x ore, este posibil sa fie pe stoc iar cand tu comanzi sa nu mai fi pe stoc pdosului ci doar scrisul... intelegi? distibuitorii au si ei produse limitat, nu au mi ide produse pt a va satisface pe voi stresatii

T W
2016-01-06 23:23:55

Andrei, esti reprezentantul magazinului?
Daca da, eti un nesimtit, oricum nu contribui prin limbajul si atitudinea ta decat la declasarea magazinului.
Ma gandeam sa comand ceva aici dar nu o voi mai face.
Fara niciun respect,

01 Mar 2014
"Magazin de cartier, underground, cum imi place mie, fara probleme, preturi mici, rezolva garantiile"
review pozitiv , Dubstep Morfil
  • puncte tari:Preturi mici la componente PC
  • PUNCTE slabe:NIMIC
  • CONCLUZII:Magazin de cartier, underground, cum imi place mie, fara probleme, preturi mici, rezolva garantiile.

Locuiesc langa acest magazin, de 5 ani tot cumpar de la ei, am vrut sa schimb componenta cu alta, mi s-a schimbat, o singura data mi s-a defectat ceva si anume o placuta de ram, am primit banii inapoi, n-am ce sa la reprosez, voi cumpara pana voi muri de la ei.

07 Jan 2014
"neseriozitate"
comentariu negativ , Bogdan Raiciu

Am pierdut 15 minute facand cont pe site-ul acestui magazin si plasand o comanda, bazandu-ma pe informatia de pe site PE STOC. Am fost sunat dupa jumatate de ora sa mi se spuna ca de fapt nu au produsul pe stoc si nu e nici in stocul furnizorilor. Probabil ca intre timp au cautat sa vada de unde ar putea lua produsul si nu l-au gasit. NESERIOZITATE si INFORMATII FALSE

Raspunsuri (1)
Robert Andrei
2014-12-15 01:20:32

cand eram si eu prost ca tine tot asa credeam...NESERIOZITATE si INFORMATII FALSE dar cand am vazut cum sta treaba cu informatiile de pe un site mi-am adus aminte cat de idiot poti sa fii pt ca vorbesti fara sa gandesti, ex: preturile se primesc in liste excel ( foarte multi folosesc asa ceva ) eeeeeeeee...si cum ai vrea tu sa tina informatiile la zi reale? cam de cati oameni ai avea nevoie sa actualizezi infotmatiile zi de zi? BA tantalaule :)))) pot fi 5 produse pe stoc, chiar si in timp real acualizarile se fac o data la x ore, deci pana sa comazi tu produsul x s-a evaporat deci? Ce sa zici de aia care mor nevinovati pe trecerea de pietoni? familiile lor au pierderi, vai am pierdut 15 mic, nu iti convine? deschide tu un magazin mai pus la punct

07 Jan 2014
"neseriozitate"
comentariu negativ , Bogdan Raiciu

Am pierdut 15 minute facand cont pe site-ul acestui magazin si plasand o comanda, bazandu-ma pe informatia de pe site PE STOC. Am fost sunat dupa jumatate de ora sa mi se spuna ca de fapt nu au produsul pe stoc si nu e nici in stocul furnizorilor. Probabil ca intre timp au cautat sa vada de unde ar putea lua produsul si nu l-au gasit. NESERIOZITATE si INFORMATII FALSE

26 Nov 2013
"placa video gt610"
comentariu negativ , calin b

am luat de la ei un geforce gt610; se pare ca e defect; il cuplez in calc. si nimic; la tel. nu raspund; la mailuri nici atat; seriozitate maxima; e bine cand le dai banul si te mai si suna cu nr. privat....super de 2 bani

Raspunsuri (2)
prostore.ro
2013-11-27 18:06:04

Verificati va rog mailul si in spam/bulk
Nici un telefon al nostru nu are numar ascuns
Pentru problemele de service/garantii aveti pe site si pe certificatul de garantie un alt numar pe care in mod sigur nu ati sunat.
Va rugam sa ne anuntati daca intre timp placa video functioneaza sau nu.

calin b
2013-11-28 14:41:18

IN DATA DE 22/11/2013; data comenzii un reprezentant ce s-a recomandat de la prostore, a sunat la ora 15;24 cu nr. privat; subliniez asta, e memorat pe telefon, chiar m-am mirat ; in data de 26/11/2013 la ora 14:37 am sunat de vreo doua ori la nr. de pe certificat(0722219358) pt. a cere lamuriri in chestiune; pauza; nici un raspuns. verificati va rog cele de mai sus; iar spre stiinta dvs. placa inca nu merge. poate o lamurim cumva.multumesc.

25 Nov 2013
intrebare , monica popa

laptop X750JB−TY002D il aveti pe stoc? Daca nu on cat timp se poate livra?

25 Nov 2013
"Nu raspundeti la telefoan"
intrebare , Dan Stefanescu

De ce nu raspundeti la telefoane?

Raspunsuri (1)
prostore.ro
2013-11-25 11:01:15

Sunem foarte aglomerati si nu apucam sa preluam toate apelurile

24 Nov 2013
comentariu pozitiv , Tudor Iordache

Îmi doresc un card microsd Samsung de 16 gb, clasa 10 de la PROstore! Mai aveți în stoc, vă rog?!?

Stefan Aurel
2013-11-27 00:27:52

Multumesc frumos pentru amabilitate!

Tudor Iordache
2013-11-27 00:30:53

Multumesc frumos pentru amabilitate!

13 Sep 2013
"Feedback pozitiv"
review pozitiv , Cornel Cornea
  • puncte tari:Amabilitate, seriozitate, rapiditate in operarea comenzii, preturi foarte bune.
  • PUNCTE slabe:Nu au raspuns la telefon prima oara cand am sunat. Programul care te ajuta sa faci comanda nu introduce automat costul pentru transport.
  • CONCLUZII:Sunt o firma de incredere si cel putin in cazul meu au facut o treaba foarte buna de care sunt foarte multumit.

Am cumparat de pe www.prostore.ro componente pentru calculator. Aproape toate inafara de rami si sursa. Am cerut personalului de vanzari sa ambaleze suplimentar hard disk-ul pentru a evita deteriorarea lui pe perioada transportului. Au fost foarte amabili si au ambalat foarte bine hard disk-ul. Produsele au fost livrate urmatoarea zi in stare perfecta.

01 Aug 2013
"Neseriozitate"
comentariu negativ , Piticu Pitic

Am comandat acest produs pentru ca aparea "pe stoc".Azi dimineata comanda era anulata, automat de ei, pe motiv ca nu exista nici la ei si nici la furnizor pe stoc....De ce mai apare "pe stoc" daca nu e????

Raspunsuri (2)
prostore.ro
2013-08-01 13:14:07

Puteti sa precizati despre ce produs este vorba?

Robert Andrei
2014-12-15 01:29:06

hai sa iti explic ghitza cum sta treaba... distribuitorul nu este mama omida...are si el in stoc x produse care sunt distribuite la xxx revanzatori, actualizarile de stoc se fac o data la x ore, ex: programul s-a reactualizat la 12, x produs este in stoc, la 14 produsele erau deja vandute iar la 15 ghitza ( tu ) a facut comanda... cum sa iti dai lui ghitza produsul daca el nu mai exista in sticul distribuitorului? dar ce face ghita tantalaul? incepe sa bolboreseaca...

17 Jun 2013
"Firma neserioasa!"
comentariu negativ , Alex Mic

Produsul Kingston SSDNow mS200 120GB mSATA SMS200S3/120G apare ca fiind "in stoc" atat pe price.ro cat si pe site-ul prostore.ro. Am anulat comanda la o alta firma care vindea mai ieftin pentru faptul ca preferam sa platesc mai mult pentru acest produs dar sa-l ridic mai repede.
Dupa ce am anulat comanda aflu ca la prostore.ro produsul este "in stocul" furnizorului si ca dureaza la fel de mult.
Sa dau mai multi bani si sa astept la fel de mult nu o sa vedeti, domnilor si doamnelor de la prostore.ro!
Rusine! M-ati pus intr-o situatie penibila fata de firma la care am anulat comanda.

Alex Mic
2013-06-18 09:46:06

Domnule Gheorghe Vasile,
Printre magazinele de la care am cumparat cu placere pana acuma se numara: eMAG, EvoMAG, Azerty, Flanco, Altex, Mediadot, Oktal, Marketonline, Domo, Koyos, PcGarage, Mediagalaxy si altele care momentan imi scapa. Daca dumneavoastra considerati ca fac jocul unuia dintre aceste magazine va inselati. Faptul ca v-ati facut cont pe price.ro doar pentru a comenta postarile mele nu a scapat neobservat.
Legat de review-ul negativ de mai sus sa detaliem putin: am facut comanda on-line la un magazin concurent care nu avea produdul pe stoc dar avea pret mai bun si eram obisnuit sa livreze produsul in aceeasi zi, dupa orele 18:00. Acelasi magazin are service-ul in drumul meu, adica la 2-3 zile trec prin fata service-ului lor.
Inainte de a da comanda am conspectat oferta de pe price.ro iar la prostore.ro si kauf.ro produsul apare in stoc (si pe price.ro si pe site-ul firmei).
Sunt sunat de magazinul concurent si mi se spune ca produl imi poate fi livrat deabia a doua zi seara. Anulez comanda stiind ca la cele doua magazine produsul este pe stoc. Sun la cele doua magazine si aflu ca produsul este in stocul furnizorului si ca trebuie sa astept tot pana a doua zi pentru livrare. Normal ca acest lucru nu mi-a picat bine!
Nu considerati normal faptul de a se prezenta adevarul in relatia cu clientul?
La urma urmei eu am banul si firma produsul, nu cred ca firma isi permite sa renunte la clienti...

Robert Andrei
2014-12-15 01:34:18

hai sa iti explic ghitza cum sta treaba... distribuitorul nu este mama omida...are si el in stoc x produse care sunt distribuite la xxx revanzatori, actualizarile de stoc se fac o data la x ore, ex: programul s-a reactualizat la 12, x produs este in stoc, la 14 produsele erau deja vandute iar la 15 ghitza ( tu ) a facut comanda... cum sa iti dai lui ghitza produsul daca el nu mai exista in sticul distribuitorului? dar ce face ghita tantalaul? incepe sa bolboreseaca...

18 Jan 2013
"Tepari!!!"
comentariu negativ , Radu Dit

Am comandat un calorifer electric de la Prostore. Acesta si-a dat ultima suflare la fix 4 zile de la cumparare iar firma care asigura service-ul mi-a dat o negatie" care ïmi comunica imposibilitatea repararii produsului.
Am transmis inca de acum 8 zile pe mail si am dat 4 telefoane la Prostore cerand returnarea banilor fara insa nici cel mai mic succes. Le urez pe aceasta cale mult succes in business.

Raspunsuri (1)
prostore.ro
2013-02-24 02:35:49

Din cate imi aduc eu bine aminte ne-ati transmis o hartie exact cu 8 zile in urma din care 2 au fost weekend. Oricine poate sa vina cu o hartie si consider ca este normal sa verificam si noi acest lucru.
Pe data de 17 ianuaria ne-am conversat la telefon si v-am spus ca pe data de 18 se vor vira banii catre dumneavostra lucru confirmat si din conversatiile avute pe email. In plus avem si un email din partea dumneavoastra prin care ne confirmati ca ati primit contravaloarea produsului.

Pe aceasta cale va uram si noi toate cele bune

03 Dec 2011
"Recomand Prostore"
review pozitiv , Raul Dumitrascu
  • puncte tari:Laptopul este extraordinar mai ales la banii astia. Am facut overclock la 2.8Ghz si undervolt functioneaza impecabil. 7.3 CPU index in win 7. Placa video superba. Joc starcraft 2 (harti standard, nu cele custom cu milioane de unitati pe ecran) la rezolutia nativa cu setarile pe ULTRA cu 23-30FPS.
  • PUNCTE slabe:Camera web si boxele puteau fi umpic mai bune. Dar probabil si pretul ar fi crescut.
  • CONCLUZII:Recomand cu caldura acest laptop mai ales celor care stiu cum sa stoarca (tweak si overcloak) si ultima picatura din extraordinarul APU AMD.

Cei de la prostore sunt seriosi. Mi-au schimbat laptopul Asus k53ta deoarece au aparut 2 pixeli morti, in ciuda garantiei care specifica inlocuirea lui doar de la 3 pixeli morti in sus. Mi l-au schimbat in aceeasi zi. Sunt foate incantat

18 Mar 2011
"Intrebare"
comentariu pozitiv , Andreea Puscas

oare se potriveste ssd-ul de la kingstone pt un netbook dell inpirion 910?? Multumesc anticipat pt raspuns

08 Feb 2011
"Recomand prostore.ro"
comentariu pozitiv , andrei andrei

Oamenii sunt seriosi, nu ai surprize neplacute - pretul de pe site include atat taxa verde, cat si transportul.

1024.css [0px to 1024px]