Producator
Model
Evolutie pret
Pret produs
Haruki Murakami Cronica pasarii arc   reprint

Haruki Murakami Cronica pasarii arc reprint

Traducere de Angela Hondru In „Cronica pasarii-arc”, Haruki Murakami redeschide o alta usa catre acel tarim de granita dintre vis si realitate, pe care ii place atit de mult sa-l exploreze. Actiunea romanului debuteaza intr-o suburbie linistita din Tokyo, unde tinarul Toru Okada isi duce existenta deloc iesita din comun alaturi de sotia sa. O intimplare aparent banala – disparitia motanului famili
Haruki Murakami Dupa cutremur

Haruki Murakami Dupa cutremur

Traducere din limba japoneza si note de Iuliana Oprina   Toate povestirile reunite in acest volum sint legate de teribilul cutremur din 1995 care a zguduit regiunea Kobe din Japonia. Spiritul patrunzator si poetic al scriitorului urmareste destinele unor oameni condusi in acelasi timp de speranta si disperare, cutremurul fiind un ecou al trecutului de mult ingropat. Astfel, S
Haruki Murakami Barbati fara femei

Haruki Murakami Barbati fara femei

In noua sa colectie de povestiri, care, poate nu intimplator, imprumuta titlul celui de-al doilea volum de proza scurta al lui Ernest Hemingway, Haruki Murakami deseneaza relieful interior al unor barbati care fie au pierdut, fie n-au avut nicicind pe cineva. Fara ezitari, abil si nuantat, Murakami exploreaza peisajul lucrurilor care ii unesc sau ii despart pe barbati
Haruki Murakami Uciderea comandorului Vol.2 -

Uciderea comandorului Vol.2 - Haruki Murakami
Haruki Murakami Salcia oarba, fata adormita

Salcia oarba, fata adormita este volumul de povestiri care, pendulind intre imagini suprarealiste si constructii veridice, arata abilitatea lui Haruki Murakami de a gasi resursele launtrice ale sufletului uman, in uriasa varietate a manifestarilor sale. Istoria matusii sarace sau a Omului de Gheata, dilemele unor tineri in perioada de
Haruki Murakami Salcia oarba, fata adormita -

Salcia oarba, fata adormita - Haruki Murakami
Haruki Murakami Uciderea Comandorului Vol.1 -

Uciderea Comandorului Vol.1 - Haruki Murakami
Haruki Murakami In cautarea oii fantastice -

In cautarea oii fantastice - Haruki Murakami
Haruki Murakami Asculta cum canta vantul. Pinball, 1973 -

Asculta cum canta vantul. Pinball, 1973 - Haruki Murakami
Haruki Murakami Padurea norvegiana   reprint

Haruki Murakami Padurea norvegiana reprint

Traducere de Angela Hondru. „Subtila, fermecatoare, profunda si foarte sexy – iata reteta unui bestseller din care s-au vindut numai in Japonia peste patru milioane de exemplare.” (Publishers Wekly) „Padurea norvegiana” (1987) are ca leitmotiv melodia „Norwegian Wood” a formatiei Beatles, care il insoteste pe personajul principal, Toru Watanabe, pe tot parcursul rememorarii unor evenimente dureroa
Haruki Murakami Kafka pe malul marii, Editura Polirom

Traducere din limba japoneza si note de Iuliana Oprina. Romanul, publicat in 2002 si intrat imediat pe lista bestsellerurilor, este relatarea plina de fantezie a aventurilor unui adolescent care pleaca de acasa in cautarea mamei si a surorii disparute cu mult timp in urma si a sirului de coincidente care-l leaga de un vagabond pe nume Nakata, ce sufera de pe urma unei traume din timpul razboiul
Haruki Murakami Autoportretul scriitorului ca alergator de cursa lunga

Autoportretul scriitorului ca alergator de cursa lunga (2007) este un volum compus din fragmente de jurnal adaptate, eseuri mai vechi si amintiri, pe un ton neasteptat de vesel si totusi intim, in care autorul isi concentreaza atentia asupra unui subiect deosebit: alergarea pe distante foarte lungi, un stil de viata pe care Murakami insusi l-a adoptat. Este un subiect radical diferit de cele cu ca
Haruki Murakami Padurea norvegiana Top 10+

Editia a III-a Traducere din limba japoneza si note de Angela Hondru Romanul Padurea norvegiana, care-si imprumuta titlul de la un hit al formatiei Beatles, Norwegian Wood, are ca fond atmosfera social-politica agitata a anilor ’60. Naratiunea opune acestui laitmotiv dur momente de o intimitate emotionala rascolitoare. Povestea lui Toru Watanabe urmareste firul implicatiilor psihologice nascute di
Haruki Murakami 1Q84 vol.I

Haruki Murakami 1Q84 vol.I

O tinara coboara pe scara de urgenta a unei autostrazi suspendate. Intentioneaza sa ucida un om. In alta parte a metropolei, un profesor de matematica e de acord sa rescrie romanul unei fete dislexice. Fara s-o stie, cei doi se cauta, iar actiunile lor declanseaza o adevarata avalansa de evenimente, pentru ca la Murakami povestile simple nu sint niciodata simple. In spatele realitatii banale se as
Haruki Murakami 1Q84 vol.II

Haruki Murakami 1Q84 vol.II

Haruki Murakami In cautarea oii fantastice. Top 10

Traducere din limba japoneza de Andreea Sion In cautarea oii fantastice este romanul care i-a adus lui Murakami faima internationala. Intr-o buna zi, un tinar agent publicitar din Tokyo primeste de la un vechi prieten o fotografie a unui peisaj muntos, cu pasuni intinse si turme de oi. Tinarul se hotaraste sa insereze fotografia, aparent inofensiva, in paginile unui buletin publicitar. Din acel mo
Haruki Murakami 1Q84 III

Haruki Murakami 1Q84 III

Mult-asteptatul volum 3 al trilogiei 1Q84, o carte in care Haruki Murakami ne promite sa dezlege enigmele lasate in suspans, un roman in care magicul si oniricul sint lasate sa se manifeste cu naturalete si ingeniozitate. Raminem in 1Q84 sau exista totusi o portita inapoi catre 1984? Menit sa ofere un final povestii lui Tengo si a lui Aomame, ultimul volum aduce o serie de complicatii narative. De
Haruki Murakami La capatul lumii si in tara aspra a minunilor

Traducere din limba japoneza si note de Angela Hondru Romanul La capatul lumii si in tara aspra a minunilor povesteste despre doua lumi diferite – doua spatii tem-porale aparte – prin vocile misterioase a doi naratori: Watashi si Boku. Watashi, povestitorul tarii aspre a minunilor, porneste intr-o calatorie de sondare a propriilor amintiri. Lumea in care traieste Watashi este dominata de cuvinte s
Haruki Murakami Dans dans dans

Haruki Murakami Dans dans dans

Traducere din limba japoneza si note de Iuliana Oprina Unul dintre cei mai indragiti scriitori japonezi, autorul bestsellerului 1Q84 Dupa patru ani de la intimplarile din romanul In cautarea oii fantastice, in urma unui vis obsesiv, eroul fara nume al lui Murakami hotaraste sa se intoarca in Sapporo, in speranta de a descoperi un indiciu care sa‑l ajute sa o gaseasca pe Kiki, iubita lui disparu

1024.css [0px to 1024px]