CATEGORII

pcgarage.ro - comentarii



Scrie un comentariu
19 Apr 2017
"Nu accepta pe site comentariile-urile negative"
review negativ , Gyozo Kudor
  • puncte tari:site bun cu fuctii de filtrare avansate
  • PUNCTE slabe:Nu accepta pe site review-urile negative

Am cumparat un mouse de la ei la care mergea sacadat click-ul stang. Am publicat un review pt mouse acum o luna si ceva si inca nu l-au acceptat.

17 Feb 2017
"Au inceput sa devina neseriosi"
review negativ , Dutu Iulian
  • PUNCTE slabe:Neseriosi, Oferte mincinoase

Am comandat la ei un produs care aparea in stoc furnizor, le-am facut plata cu cardul iar apoi ma anunta ca produsul nu este disponibil.

27 Nov 2016
"De ce apare acelasi comentariu repetat de zeci de ori?"
review negativ , Ștefan Berghia

Practic nu avem ce sa citim la review-uri sa ne facem o parere, deoarece nu e decat un comentariu laudativ care se tot repeta. What the fuck is this?

14 Sep 2016
"Cel mai bun magazin IT"
review pozitiv , Marius Ionut Costache
  • puncte tari:Site-ul, seriozitatea, stocul
  • PUNCTE slabe:Nu au...pana acum
  • CONCLUZII:Recomand 99%

Cumpar de la ei de cand au aparut si am cumparat zeci de configuratii. Ii recomand chair si in fata emag. Oamenii sunt peste Emag, cu mult.

09 May 2016
"Nu recomand acest magazin!"
review negativ , Sebastian Corneanu
  • puncte tari:Oferta
  • PUNCTE slabe:Neseriosi
  • CONCLUZII:Nu recomand

Pentru prima data am comandat la acest magazin online Pc Garage, un smart tv Samsung. Pe site afisa ca va ajunge la destinatie dupa 3-4 zile. Am asteptat sa fiu contactat de ei in zilele urmatoare si sa-mi spuna ca l-au trimis. Dar nimic. Dupa 3 zile primesc un mesaj de la ei, ca trebuie sa achit un avans inainte sa trimita produsul. Gest urat din partea lor, puteau sa spuna clar din prima ca trebuie sa achit un avans, nu cand aproape trebuia sa-l primesc. E singurul magazin din cate stiu care solicita avans. Desigur, am anulat comanda, oricum nu cred ca am sa mai comand vreodata la acest magazin!

06 Apr 2016
"Produse noi sau produse "refolosite"/"refolosibile""
review negativ , Marius Popa-Stoican
  • puncte tari:Iluzorii, impresii bune de moment
  • PUNCTE slabe:"Pacalirea" cumparatorului
  • CONCLUZII:Produse desigilate vandute ca NOI!!!

Am primit astazi prin curier coletul cu comanda nr.4795687 din data: 2016-03-28!
La desfacerea pachetului am constatat ca ambele ambalaje ale produselor erau desigilate, iar Incarcatorul retea Charger 4800 prezenta pe suprafetele lucioase urme de degete ("amprente") si in santurile de la imbinarea partilor componente urme de murdarie (asa cum se strange la un produs folosit).
Intrebarea este daca folositi "politica" de a trimite produse refurbish, sau resigilate (generic spus, deoarece nici unul din produse nu era sigilat) sub "masca" vanzarii unor produse noi.
Doresc sa specific, ambele produse functioneaza (deocamdata) la parametrii normali, doar ca numai noi nu sunt!!!
... a venit si raspunsul!!!
Exact "modelul" asteptat si "asortat" comertului romanesc. Din ciclul : "Nu va place returnati", "Nu va convine, dati-ne in judecata". Cu o asemenea mentalitate sunteti departe de un comert adevarat cu standarde cat de cat europene unde nu exista produs nou desigilat, indiferent de unde provine el: producator sau retailer. Sunt curios in ce norme economice de comert se prevede livrarea produselor noi desigilate cu urme clare de folosinta... sa intrebam si ANPC-ul sau OPC-ul.
Problema e ca am nevoie de produse iat incarcatorul nu se mai afla in stoc nicaieri. Interesanta coincidenta, ca nu mai distribuiti nici un produs Arctic!!!
Va doresc sa aveti parte cand mergeti la supermarket doar de conserve si pachete desfacute cu urme de degete pe ele, iar cand veti cere explicatii sa primiti acelasi "exemplu" de raspuns. Iar atunci cu zambetul pe buze sa raspundeti:

"Va multumesc frumos"!

O zi buna va doresc ... desfacuta, desigilata si livrata de la producator cum "... o da Dumnezeu", vorba romanului!

Raspunsuri (1)
09 Mar 2016
"comanda Pc garage"
review pozitiv , Craciun Marius
  • puncte tari:seriozitate si promptitudine
  • PUNCTE slabe:deocamdata nici unul
  • CONCLUZII:recomand cu incredere

Am comandat Fifa 2016 pentru PS4 . Pretul a fost cel care m-a convins sa fac comanda .Cu mult sub pretul pietei . Comanda a fost facuta seara in jurul orelor 16 ,iar a doua zi in jur de ora 10 dimineata a fost livrata,livrarea fiind gratuita . In cocluzie : Multumesc PC Garage ! Voi reveni cu siguranta si pentru alte cumparaturi.

02 Mar 2016
"Cu adevarat profesionisti in ceea ce fac!"
review pozitiv , Cosmin Petre
  • puncte tari:Durata de livrare,preturile si comunicarea pre-vanzarii sunt ireprosabile!
  • PUNCTE slabe:Nu am nimic de reprosat!
  • CONCLUZII:Am cumparat si voi mai cumpara cu cea mai mare incredere si placere de la acest magazin!

Cred ca singurul lucru care ar mai putea fi un pic imbunatatit,ar fi faptul ca nu exista un nr de telefon(sau nu l-am gasit eu) ptr eventualele intrebari ce nu tin de departamentul vanzari/comenzi.

04 Feb 2016
"Daca doar cumperi de la ei sunt ok, daca ii intrebi ceva, mai bine te lipsesti"
review pozitiv , Florin Vasilescu
  • puncte tari:pret relativ ok, livrare rapida, promotii, produsele ok
  • PUNCTE slabe:"consultantii" si "specialistii" sunt total neprofesionisti
  • CONCLUZII:daca stii ce doresti si nu vrei sa-i intrebi nimic, cumpara de la ei, daca ai nevoie de un sfat, du-te in alta parte

Am cumparat de mai multe ori de la ei pe parcursul anilor si am fost multumit, pana acum. Asta, probabil, pentru ca niciodata nu i-am intrebat nimic si am stiut ce vreau sa cumpar. De data aceasta i-am rugat sa ma indrume. Cu primul specialist am "discutat" online. Cred ca nu a citit ce i-am scris si mi-a raspuns numai aiureli. Apoi si-a cvasi-cerut scuze. Le-am scris apoi pe formular: raspunsul primit a fost mai degraba sa "scape de mine". Concluzia: daca stiti exact de doriti cumparati cu incredere, altfel, nu recomand deloc. Florin

02 Feb 2016
"Comentariu despre firma IT PCGarage"
review negativ , Asa Norbert
  • puncte tari:Gama larga de anumite produse
  • PUNCTE slabe:Preturile si relatiile cu clientii
  • CONCLUZII:Nu prea recomand PCGarage.

Salutare tuturor! Cred ca a venit momentul sa fac un comentariu legat de firma PCGarage, dupa o experienta de un an cu acestia.
Eu mi-am luat destule periferice scumpe de la ei, si alte lucruri. Noroc ca nu am cumparat chiar foarte multe produse de la ei. Bine, am luat destule periferice de la ei, mai scumpe, poate unele mai ieftine, dar aproape mereu m-au dezamagit.
Cateodata imi spuneau ca produsul va ajunge in 2 zile, dar a ajuns in 4 zile, sau cateodata imi spuneau ca produsul va ajunge in 4 zile, dar a ajuns in 2 zile.
Bine, poata la faza cu livratul nu ei sunt de vina, dar totusi, daca nu stiau cand ar putea ajunge produsul, mai bine spuneau ca nu stiu exact cand ar putea ajunge, dar in .. zile, va ajunge.
In rest, marea majoritatea perifericelor cumparate de la ei, au fost folosite de catre acestia ( probabil au incercat sa-mi strice produsele comandate ), pentru ca am observat, folosind produsele respective. La tastatura mea K95, de la Corsair, este ceva la switch-uri. Din prima zi se simtea ca este uzat, fiindca scotea un mic zgomot mai ciudat ( de scartaietura ), la anumite taste. In rest, nu a mai avut nimic tastatura.
Nu cred ca se merita sa mai zic ce am observat la celelalte periferice cumparate de la ei.
Cel mai mare punct slab al lor, este clar relatia cu clientul.
Pe forumul lor, nu sunt buni moderatorii si administratori. Cred ca altundeva ar trebuii sa vorbesc despre forumul lor, dar in fine. Eu sunt un tip cu banet, si intr-o zi am vrut sa cumpar niste piese de calculator foarte scumpe de la ei, dar si staff-ul MyGarage cativa din staff-ul PCGarage, s-au apucat sa rada de mine, desi as fi platit in avans dupa cum trebuia. Poate asta este doar ciudat, nu rau, dar mna, m-a deranjat. :))
Dupa, i-au lasat pe altii de pe forumul lor plin de educati, sa-si bata joc de mine, si am luat 2 infractiuni pentru niste motive cam banale.
Mna, sa revenim la relatia cu clientul, sau mai bine zis, la suportul tehnic al PCGarage.
Cand vroiam ajutor, mereu ma intrebau daca voi cumpara produsul de la ei. Bine, e normal sa nu faci o treaba degeaba, dar nu doar la portofelul clientului trebuie sa te uiti cand vorbesti cu el. Mereu am avut ceva certuri cu el, indiferent daca a fost pe forum-ul lor sau la suportul lor de pe PCGarage.ro
Niste puncte in plus, ar fi ca in anumite categorii, sunt foarte multe produse din care ai ce alege, dar si acestea sunt mai scumpe decat ar trebuii sa fie ele defapt ( gasesti produse mai ieftine pe alte site-uri ).
Si filtrele avansate imi plac, dar se putea mai bine.
Eu inca n-am avut probleme cu garantiile pe PCGarage. ( e bine ca pana acum nu mi s-a stricat niciunul dintre produsele cumparate de la ei )
Inca o problema ar fi, ca exista si foarte multe produse care nu mai sunt in stoc-ul lor, si la un moment dat, nu le mai scot din lista de produse, desi sa zicem ca multe componente ce nu au mai fost disponibile la ei de 6 luni, tot nu le-au scos din lista lor.
Cel mai mult m-a dezamagit, comunicarea lor foarte proasta cu clientii.

11 Dec 2015
"Fugiţi de garanţiile"
review negativ , e tocmai
  • puncte tari:Preţurile Mari!
  • PUNCTE slabe:Garanţiile!
  • CONCLUZII:Nu RECOMAND!

Nu recomand PcGarbage! Am trimis un produs în garanţie, garanţia a expirat la ei şi ei nu mi-au reparat produsul (au zis că le-a ieşit în teste ok)! L-au trimis înapoi şi când le-am zis că îl trimit din nou au zis că îl repara contra cost şi, când le-am zis păi da dar ştiţi a expirat când era la voi în garanţie!- a urlat tipa ca o nebună :(POFTIM?) !

27 Nov 2015
"Totul e bine pana la garantie"
review negativ , Alin Raducu
  • puncte tari:Selectia mare de produse si livrare rapida dar asta e tot
  • PUNCTE slabe:Garantia e la, iti saboteaza produsul trimis in garantie ca sa te refuze si zic ca tu l-ai lovit
  • CONCLUZII:Totul e bine pana o patesti

Sunt client de 6 ani si tocmai acum am avut nevoie de garantie si mi-am dat seama de fel de oameni sunt.

26 Nov 2015
"total neprofesionisti"
review negativ , marius paun
  • puncte tari:nu au

Am achizitionat doua monitoare marca Dell, de acelasi tip, folosite pentru grafica. Odata ce le-am montat am observat ca intre ele ca sunt diferente notabile de nuante, temperatura, culori. Dupa ce am incercat sa iau legatura cu ei prin telefon pentru a le semnaliza problemele pe care le intampin, dar fara succes, pentru ca cei de la service&garantii nu pot fi contactati telefonic, doar prin mesaj, fiind nevoit sa astepti raspunsul lor, iar intr-un final mi-au raspuns mesajului - am mers in magazin pentru a clarifica problema. Acolo cei de la service au avut o revelatie aducandu-si aminte ca pentru monitoare Dell trebuie sa merg direct la reprezentanta service Dell si nu la ei, asta dupa ce fusesem chemat in magazin in intervalul 10-18. Ok, imi dau numarul, sun la reprezentanta, cei de la reprezentanta ma pun sa sun la call center Dell, iar pe parcursul discutiei "profesionistii" de la service se uitau uimiti la mine, spunand ca nu trebuie sa sun la call center, ca la reprezentanta service Dell e rezolvarea. Dupa ce am sunat la call center DELL, au ajuns la concluzia ca e ok sa le las la ei in service.
Practic faptul ca am cumparat produsul de la ei nici nu conteaza, iar asta e modul in care stiu ei sa isi aprecieze clientii si sa le sara in ajutor. Nici faptul ca produsul a fost achizitionat pe 20 noiembrie, iar data cand le-am reclamat problemele a fost 26 noiembrie, nu a contat, spunandu-mi ca persoanele juridice nu beneficiaza de aceleasi politici ca persoanele fizice. Mi-au spus sec ca trebuie sa le las produsele in service, iar in maxim 15 zile lucratoare va fi remediata problema. Absolut nicio urma sau incercare de a-si ajuta clientul, client care in urma comenzii a mai primit si mail ca a devenit client silver.
La predarea in service, alte doua domnisoare la fel de "amabile", poate chiar mai "amabile", decat colegii lor. Mi-au lasat impresia ca sunt un privilegiat pentru ca imi receptioneaza produsele, iar cheful de munca, felul in care ti se raspundea la intrebari, spunea totul despre cum isi trateaza Pc Garage clientii.
Nu am dorit sa le dau retur si sa imi inapoieze banii, tot ce mi-am dorit a fost sa constate faptul ca monitoarele se vad diferit (ceea ce vedea de pe luna) si sa il inlocuiasca pe cel cu probleme. NU se poate, esti util doar cand cumperi de la ei.
Concluzii:
1) Sunteti foarte amabili cand oferiti informatii telefonice despre produse si stiti sa dati sfaturi de achizitionare, insa cand vine vorba sa va ajutati clientul in rezolvarea problemelor dupa achizitionarea produselor sunteti de toata JENA si RUSINEA.
2) Aveti personal angajat pentru preluarea comenzilor telefonice, insa nu aveti un numar pentru a intra in legatura telefonica cu un consultant in vederea returnarii, inlocuirii, remedierii problemelor clientului si pentru asta sunteti din nou o RUSINE.
3) Doriti doar sa faceti PROFIT.

Raspunsuri (1)
Andreea Lipan
2015-12-02 20:03:11

Asta-i culmea! Dupa ce dau scroll ca sa scap de toate reviewurile pozitive scrise de aceiasi persoana "Andrei Grigore"....gasesc un mesaj detaliat de la o persoana diferita....si cine ii da raspuns....Andrei Grigore! :) Cu cat te platesc????

26 Nov 2015
"total NEprofesionisti"
review negativ , marius paun
  • puncte tari:nu au

Am achizitionat doua monitoare marca Dell, de acelasi tip, folosite pentru grafica. Odata ce le-am montat am observat ca intre ele ca sunt diferente notabile de nuante, temperatura, culori. Dupa ce am incercat sa iau legatura cu ei prin telefon pentru a le semnaliza problemele pe care le intampin, dar fara succes, pentru ca cei de la service&garantii nu pot fi contactati telefonic, doar prin mesaj, fiind nevoit sa astepti raspunsul lor, iar intr-un final mi-au raspuns mesajului - am mers in magazin pentru a clarifica problema. Acolo cei de la service au avut o revelatie aducandu-si aminte ca pentru monitoare Dell trebuie sa merg direct la reprezentanta service Dell si nu la ei, asta dupa ce fusesem chemat in magazin in intervalul 10-18. Ok, imi dau numarul, sun la reprezentanta, cei de la reprezentanta ma pun sa sun la call center Dell, iar pe parcursul discutiei "profesionistii" de la service se uitau uimiti la mine, spunand ca nu trebuie sa sun la call center, ca la reprezentanta service Dell e rezolvarea. Dupa ce am sunat la call center DELL, au ajuns la concluzia ca e ok sa le las la ei in service.
Practic faptul ca am cumparat produsul de la ei nici nu conteaza, iar asta e modul in care stiu ei sa isi aprecieze clientii si sa le sara in ajutor. Nici faptul ca produsul a fost achizitionat pe 20 noiembrie, iar data cand le-am reclamat problemele a fost 26 noiembrie, nu a contat, spunandu-mi ca persoanele juridice nu beneficiaza de aceleasi politici ca persoanele fizice. Mi-au spus sec ca trebuie sa le las produsele in service, iar in maxim 15 zile lucratoare va fi remediata problema. Absolut nicio urma sau incercare de a-si ajuta clientul, client care in urma comenzii a mai primit si mail ca a devenit client silver.
La predarea in service, alte doua domnisoare la fel de "amabile", poate chiar mai "amabile", decat colegii lor. Mi-au lasat impresia ca sunt un privilegiat pentru ca imi receptioneaza produsele, iar cheful de munca, felul in care ti se raspundea la intrebari, spunea totul despre cum isi trateaza Pc Garage clientii.
Nu am dorit sa le dau retur si sa imi inapoieze banii, tot ce mi-am dorit a fost sa constate faptul ca monitoarele se vad diferit (ceea ce vedea de pe luna) si sa il inlocuiasca pe cel cu probleme. NU se poate, esti util doar cand cumperi de la ei.
Concluzii:
1) Sunteti foarte amabili cand oferiti informatii telefonice despre produse si stiti sa dati sfaturi de achizitionare, insa cand vine vorba sa va ajutati clientul in rezolvarea problemelor dupa achizitionarea produselor sunteti de toata JENA si RUSINEA.
2) Aveti personal angajat pentru preluarea comenzilor telefonice, insa nu aveti un numar pentru a intra in legatura telefonica cu un consultant in vederea returnarii, inlocuirii, remedierii problemelor clientului si pentru asta sunteti din nou o RUSINE.
3) Doriti doar sa faceti PROFIT.

23 Nov 2015
"Neseriosi"
review pozitiv , Florin Demian

Am comandat vineri seara si duminica ma trezeste curierul cum ca mi-a ajuns coletul. Pai cum vine asta ?!
Ma trezeste duminica dumineata din somn pentru colet cand eu eram ferm convins ca va ajunge abia luni/marti.
Nu recomand daca vreti sa dormiti duminica.

05 Aug 2015
"MIZERIA PC GARBAGE"
review negativ , VIulian Paul
  • puncte tari:ZERO
  • PUNCTE slabe:GARANTIE INEXISTENTA
  • CONCLUZII:DE EVITAT

TOTUL BUN SI FRUMOS LA CUMPARARE DAR FOAIA SE SCHIMBA CAND ESTE VORBA DE GARANTIE.NISTE INAPTI ANGAJATII CARE VOR CU ORICE PRET SA EVITE GARANTIEASA TE CONVINGA CA ESTE VINA TA CA A FOST INTERVENIT ASUPRA PRODUSULUI ETC ....DACA NU DORITI GARANTIE LA PRODUSE E OK...DE EVITAT

Marius Codrea
2015-08-10 16:49:10

De ce violezi tasta CapsLock? Pe comunitatea noastra nu este loc pentru specimene ca tine. Speram sa ti se strice tot ce ai cumparat de la Garage.

VIulian Paul
2015-08-10 20:55:55

du-te ma si culcate lingau pc garage

21 Jul 2015
"Bataie de joc la "service si garantii""
review negativ , Anonimus Anonimus
  • puncte tari:Siteul este ok, comenzi rapide, informatii rapide...
  • PUNCTE slabe:Service si garantii (personal prost)
  • CONCLUZII:Mare grije, mare cu service-ul lor.

Cea mai mare slabiciune a PCG-ului este "service-ul" lor (am pus intre ghilimele pentru ca ala nu este service defapt, nici pe departe). Acolo intalnesti in mare parte INAPTI si prosti care se mai cred si superiori (cred ei ca le stie pe toate), care n-au nicio treaba cu service-ul, sunt niste habarnisti care DOAR trimit mai departe produsele "stricate" sau cu "defecte" catre adevaratele service autorizate (adevaratii baieti destepti), asta in caz ca isi dau seama ce defect au respectivele produse care ajung la ei in "service", pentru ca de cele mai multe ori ajungi sa le trimiti de 2 - 3 ori produsul ca sa isi dea seama ca are cu adevarat ceva, atat de prosti sunt. Trebuie sa le dai "mura-n gura ca la prosti" detalii despre defect ca sa-si dea seama prostovanul ce are, ca altfel ajungi sa iti trimita produsul inapoi ca si cand n-ar avea nimic si ca este "OK".
Eu am patit de 4 ori lucrul asta, adica de fiecare data cand am avut probleme cu un produs, de fiecare data mi-au trimis inapoi produsul ca fiind OK si le-am dat mura-n gura ce are sa-si dea seama. Si nu sunt eu singurul client care s-a lovit de asa ceva, mai sunt si altii, chiar foarte multi la numar. Asta explica un singur lucru, ca la "service si garantii" au personal foarte PROST instruit, care nu stie cu ce se mananaca.

Pe langa asta, nici macar legile in vigoare nu le cunoaste, am vazut o faza comica pe un forum romanesc cum radea lumea de un, probabil, angajat PCG de la serivice, din cate am inteles, pe nume "drkzone", daca nu ma insel, care nu cunoste anumite legi referitoare la identificarea produsului fata de posesorul sau. Deci daca nici lucrurile astea nu le cunoaste angajatul PCG din serivce, cum sa mai avem noi incredere in serviciile lor, mai mare rasul. Te duci cu produsul si daca n-ai buletinul la tine te trimite cu el acasa. Am dat doar un exemplu dintr-o sumedenie de variante posibile.

In alta ordine de ideei, mare grije cand timiteti ceva la "service si garantii" PCGarage. Riscati sa pierdeti mult timp si nervi pana va solutioneaza.

14 Apr 2015
"Nu va mai faceti griji"
review pozitiv , Andrei Nițu
  • puncte tari:Service bun, garantie buna, personal mereu disponibil, gama cea mai larga de produse de gaming si electronice specializate
  • PUNCTE slabe:Promotiile nu sunt cine stie ce, spre a fi cam penibil (5-7% reduceri, 10-15% de black friday)
  • CONCLUZII:Mult peste majoritatea altor magazine, in top cu emag

Tot vad pe aici comentarii negative, si ma mir foarte mult, pentru ca toate contactele mele cu pcgarage au fost geniale. Am foarte foarte multe comenzi de la ei, si o buna parte din ele la un punct sau altul le-am dus la service-ul lor, si nu a fost absolut nicio instanta in care sa nu-mi fi rezolvat. Un prieten de-al meu a returnat o placa de baza care avea unul doi pini la procesor indoiti, si i-au rezolvat pana la urma, inlocuit-o. Eu am returnat dupa vreo o luna un Nexus5 pentru ca mi se parea ca are probleme cu incalzirea si bateria, si desi testele oficiale de la LG ziceau ca telefonul e okey, PCGarage tot au acceptat sa-l tina si sa imi dea banii inapoi pe el ca sa-mi pot lua altceva. Am super respect pentru chestia asta. Admit, uneori ma lasa un pic rece 'super reducerile' lor de 10%, DAR in orice alta privinta sunt geniale. Pana si la departamentul de contact cu publicul de la garantii, cand acum vreo 2 ani la pcgarage de fiecare data intalneam o blonda (metaforic) care nu avea nicio tangenta cu tehnicul, acuma de fiecare data intalnesc, fie ca-i tip fie ca-i tipa, cineva cu care pot foarte lejer sa discut tehnic si sa inteleaga precis problemele si detaliile ca sa le poata transmite mai departe. Deci, din nou, respect.

21 Mar 2015
"Atentie la pacalelea celor de la PC garage"
review negativ , eugen EUGEN COMAN
  • PUNCTE slabe:taxeaza cu 12 lei daca nu platesti cu cardul...scump

Am comandat si eu citeva cabliri si casti de pe acest site www.pcgarage.ro .
In afara faptului ca toate au fost de proasta calitate, hotii astia cer 12 lei daca doresti plata ramburs. intr-un fel te obliga sa faci plata cu cardul, in realitate taxa bancara de ramburs este de 4-5 lei difera de la banca la banca...

evitati sa comandati de pe acest site.

17 Feb 2015
"SPAM PAM!"
review negativ , ion panescu
  • PUNCTE slabe:cer banii in avans
  • CONCLUZII:EVITATI

ACEST MAGAZIN PUNE ACELEASI COMENTARII IN MOD NERUSINAT PENTRU A NU APAREA COMENTARIILE NEGATIVE!
DOMNILOR DE LA PRICE, AM RAPORTAT FIECARE COMENTARIU SI NU SE IA NICIO MASURA!

27 Jan 2015
"spam"
review negativ , ion panescu
  • PUNCTE slabe:magazin care cere plata in avans
  • CONCLUZII:evitati

Dumneata lucrezi la PC Garage?
Vreau sa vad comentarii asupra activitatii acestui magazin, nu promotiile voastre.

15 Nov 2014
"PC Garage isi bate joc de clienti intr-un stil barbar"
review negativ , Daniel Cristian Tudor
  • puncte tari:Nu mai au de cand au fost preluati de FIT Distribution (PC Fun, Electro Fun, si celelalte firme ale dlui Marius Ghenea)
  • PUNCTE slabe:Garantia (sau mai bine spus lipsa ei)
  • CONCLUZII:re-orientarea catre alti retaileri, eventual spre alte meleaguri (Amazon.com)

Am avut si eu o experienta identica prin intermediul PC Garage:

1
Data: 2014-10-30 10:42:30
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna ziua, recent am intampinat o problema destul de grava cu acest produs. Aparent, bateria nu se mai incarca deloc
Nr: 2
Data: 2014-10-30 10:57:08
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,

Produsul dumneavoastra a venit insotit de un certificat de garantie emis de catre service-ul autorizat QuickService. Va rugam sa luati legatura cu service-ul autorizat pentru a putea rezolva in garantie, problema reclamata: http://www.quickservice.ro/

Va multumim pentru intelegere,
O zi buna in continuare.
Nr: 3
Data: 2014-11-04 11:35:58
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna ziua din nou, pe certificatul de garantie nu este specificat nici o informatie legata de Quick service, ci ca departamentul tehnic al PC Garage se ocupa de aceste proceduri. Inainte de a trimite produsul la acest Quick Service, as prefera sa ma asigur ca nu pierd timpul degeaba. Multumesc pentru intelegere, si va rog sa verificati si sa confirmati
Nr: 4
Data: 2014-11-04 11:53:46
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS: discutam de o comanda din data de 02.05.2013 (poate va ajuta la verificari)
Nr: 5
Data: 2014-11-04 12:14:07
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: PS -- PS: as prefera sincer sa evit solutionarea problemelor prin acest QuickService. O sa va rog sa gasiti o solutie directa de la PC Garage pentru rezolvarea problemei. La momentul in care am facut comanda, si primit certificatul de garantie, nu se lucra cu QuickService, altfel as fi anulat comanda

Linkuri utile :

-- http://www.cotosra.ro/quickservice-pe-dracu/

-- http://www.sebastianbargau.ro/2012/10/23/ … t-rahatul/
Nr: 6
Data: 2014-11-04 12:27:39
De la: Vlad Radtchenco
Mesaj: Buna ziua,

In cazul acesta puteti trimite produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.

Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.

Puteti apela Fan Curier la numarul de telefon 021-9336 si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de PC Garage S.R.L.. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei.

O zi buna in continuare.
Nr: 7
Data: 2014-11-13 11:43:11
De la: Daniel Cristian Tudor
Mesaj: Buna Ziua, am primit in sfarsit produsul inapoi. Si as vrea sa semnalez problemele pe rand :
1. din feedback-ul primit de la service, si ce am citit in articolele de mai sus rezulta faptul ca acest produs a fost trimit TOT la Quick Service (pt ca zic ei ca produsul nu a fost utilizat corespunzator, si se va tine cont la urmatoarea semnalare de garantie)

2. M ati pus sa platesc transportul la returnarea produsului desi nu ar trebui sa fie problema mea faptul ca nu functioneaza corespunzator

3. Am probat produsul si tot nu se incarca atunci cand il bag in priza

4. Am incercat sa va sun si linia voastra este in permanenta ocupata

ASTEPT O SOLUTIONARE URGENTA DIN PARTEA DVS SAU VOI APELA LA UN AVOCAT, OPC SI ORICE ALTA ENTITATE CARE IMI VA ACORDA SPRIJIN IN ACEASTA SITUATIE PENIBILA PE CARE O CREATI
Nr: 8
Data:

16 Oct 2014
"PCGARAGE = O GASCA DE INTERLOPI HOTI"
comentariu negativ , Mihai Vlad

Am facut si eu greseala sa cumpar de la Pcgarage. Un laptop Asus, pe firma. L-am primit, driverul de wifi nu s-a instalat, am sunat la ei, mi-au zis sa sun la Asus. Cei de la suport tehnic Asus comunica doar prin e-mail. Primesti un raspuns dupa cel putin 20 ore de cand au primit intrebarea. Dupa 13 zile de la data primirii laptopului, Asus declara in scris ca e o problema hardware din fabricatie si ca trebuie sa duc laptopul in service. Normal, m-am dus la Pcgarage sa mi-l inlocuiasca. Acolo, o gasca de interlopi aroganti si violenti. Spre norocul tuturor, violenta verbala si nu fizica. Dupa cateva ore in care parca vorbeam cu peretii incercand sa le explic, am cedat nervos si am facut ce mi-au zis ei: am dus laptopul in service Depanero. Dupa 3 zile, service Depanero imi zice ca placa de baza si adaptorul wifi urmeaza a fi inlocuite. Cu toate ca am platit 29 lei pentru verificarea produsului inainte de livrare (am primit chiar si o fisa de testare, au scris si in certificatul de garantie ca l-au verificat), eu trebuie sa repar un laptop nou, care este defect din fabrica. Pcgarage, in marea lor intelepciune refuza sa-mi dea banii inapoi ca sa-mi cumpar laptop de la un magazin care se respecta, respectand si clientii astfel. Din pacate, nu m-am interesat despre Pcgarage inainte de a cumpara de la ei. Daca stiam ce sistem de hotie organizata au acolo, cu siguranta ii ocoleam. NU FACETI GRESEALA SA CUMPARATI DE LA PCGARAGE.

18 Sep 2014
"Teapa by PC Garage"
comentariu negativ , Marius Ionut Costache

Este o mare teapa in privinta acestui produs: http://www.pcgarage.ro/notebook-laptop/lenovo/156-ideapad-g500-procesor-intel-core-i3-3110m-24ghz-ivy-bridge-4gb-ram-500gb-gma-hd-4000-black/
practic ti se spune ca iti returneaza TVA-ul (372 ron in speta) suma ce poate fi folosita la achizitionarea oricarui alt produs. In fapt, acesti 372 Ron ce ti se returneaza, nu pot fi folositi decat pentru achizitionarea anumitor produse (smartphone, videoproiectoare etc). Foarte urat din partea lor: http://www.pcgarage.ro/scoala-fara-tva/?ref=branding. Astazi o d-ra de la pcgarage mi-a spus ca nu pot folosi acel voucher ce reprezinta contravaloarea TVA-ului, pentru achizitionarea spre ex. a unui multifunctional. Ieri, un consultant PCGarage, imi spusese ca daca achizitionez acel laptop, primesc incapoi 372 ron, ce pot fi folositi pentru a achizitionare oricare alt produs, inclusiv acel multifunctional.
Dezamagitor mai ales tinand cont de faptul ca eu comand de la PCgarage de foarte multi ani.

28 Aug 2014
"NU COMANDATI PE ACEST SITE!! NU ESTE DE INCREDERE!!!"
comentariu negativ , I A

Am comandat on-line in data de 19.08.2014 un produs la firma PCGARAGE, optand pentru plata on-line prin serviciul Pay U. In aceeasi zi mi s-a trimis un email in care mi se spunea ca nu exista produsul in stoc la furnizor si comanda mea este anulata.
Surpriza a venit pe data de 28 august 2014 cand am primit un email in care mi se spunea sa ma adresez serviciului de contabilitate ca sa mi se returneze banii. Cand mi-am verificat contul am vazut ca, intr-adevar, PCGARAGE incasase de pe data de 19 august contravaloarea produsului, chiar daca imi anulasera comanda si nu avusesera produsul!
Deci feriti-va de aceasta firma si de plata prin Pay U!!!

Raspunsuri (1)
Gjgj Refrf
2014-08-28 21:13:16

Daca PcFun e administrat de PCGarage atunci si rewiewul meu e acesta;
cu cateva luni in urma am cumparat online de la PCFun un multifunctional Samsung, era mai ieftin cu cateva zeci de lei la ei.
A venit, am verificat sigiliul, era aparent intact.
Spun aparent intact pentru ca dupa 200-300 de printari a aparut o dunga pe printare, o dunga oblica unde literele nu se mai vedeau.Am suspectat ca tonerul e pe sfarsite.Scot cartusul si surpriza neplacuta: rola de transfer avea un semn presat de 5-6 cm, oblic. Sunt singur in birou, eu il descui si incui deci nimeni in afara de mine nu a utilizat multifunctionalul.Sun la service si intreb ce e rola respectiva ? Tacere ! Trimit poze ! Tacere !
Acum eu nu cred ca firma Samsung a livrat produsul cu rola de transfer presata.
Intrucat sunt sincer cu actiunile mele ramane varianta ca multifunctionalul a fost desfacut inainte de livrare, i s-a scos cartusul iar cand s-a pus la loc protectia din plastic a apasat pe rola de transfer.
Deci a fost umblat inauntru inainte de livrare si bulita rola de transfer.
In momentul de fata consider ca livrarea online a devenit pentru unele magazine un mod eficient de a scapa de ,,gunoaie" de a arunca in spatele clientului responsabilitatea unor erori ale produselor de pe piata romaneasca.Sigiliul se relipeste usor si totul e ca nou, dar nu e, ascunde defecte.

04 Aug 2014
"Probleme peste probleme"
comentariu negativ , robert al

Suportul tehnic in preluarea comenzilor ESTE LA PAMANT. Am asteptat peste 15 minute in total la telefon ca sa iau legatura cu cineva si degeaba. Nota mea pentru voi : 2/10. Evitati.

15 May 2014
"Produs stricat in garantie"
comentariu negativ , Florentina Radulescu

Mi-am luat o tastatura de vreo 300 lei in decembrie. Mi s-a stricat tasta space si am dus-o la sediul PC Garage. Dupa 3 saptamani mi s-a spus ca defectul nu face obiectul garantiei . Sunt de accord sa support cheltuiala reparatiei dar PC Garage ma trimite la producator. Cum e posibil sa nu iti repare o tasta dupa 3 saptamani nici macar contra cost???

30 Apr 2014
"Produse de calitate"
comentariu pozitiv , Ada Georgescu

Firma PC GARAGE este foarte serioasa. Mi-am luat un super laptop de la ei si nu a fost nici o problema cu livrarea.

14 Apr 2014
"Placa de baza Asus P8P67"
comentariu negativ , Ady Saftoiu

A cumparat un amic pentru mine in data de 10.10.2011 o placa de baza Asus P8P67, intre timp placa s-a defectat am trimis-o la reparat in 28.03.2014 (garantia era de 36 de luni) si am primit sms : produsul dvs este solutionat in service prin storno, adica va fi inlocuit cu alt produs ales de dvs prin lansarea unei noi comenzi.
Eu nefiind titularul de contract, placa fiind defecta au trimis contravaloarea produsului de 613.13 lei la titularul contractului. Asta vazandu-se cu banii in cont (de pe placa mea de baza) nu a mai vrut sa-mi dea banii inapoi, ca sa cumpar alta placa, cica mai era si amic cu mine. Am sunat la PCGarage si mi-au zis ca nu au ce face, banii sunt trimisi in contul titularului, asa ca am ramas si fara placa de baza si fara bani, aviz amatorilor (sa te feresti de amici, mai bine cumperi tu).

18 Mar 2014
"cateva probleme"
comentariu negativ , ion panescu

1. sterg comentariile negative, le lasa doar pe cele pozitive. in speta, am comentat negativ sursa RPC LBL 500W, o pocnitoare care arde componente si care mai are si specificatii gresite pe site-ul producatorului probabil scrise special pentru a castiga clienti (4 4 pini in loc de corect 4 pini).
2. trebuie sa platesti marfa in avans, ceea ce mi se pare inadmisibil. eu stiam ca doar prostituatele cer plata in avans. mai este si varianta unei taxe ramburs de vreo 12 RON daca nu vrei sa platesti in avans.

16 Mar 2014
"Multumit"
comentariu pozitiv , Vladut Robert

Lucrez cu dansii de aproximativ 4 ani sa fiu sincer am comandat cel putin 2-3 produse pe an de la ei . Nu am avut niciodata probleme cu livrarea marfii sau probleme de functionalitate a produselor ( nici unul nu a necesitat service ) . Eu personal sunt multumit .

Raspunsuri (1)
VIulian Paul
2015-08-09 08:59:29

o sa vezi problema" canmd o sa ai nevoie de service..o sa ai surpriza mare :)

14 Mar 2014
"Baieti seriosi"
review pozitiv , Ionut Daniel
  • puncte tari:De incredere.
  • PUNCTE slabe:Nu au.
  • CONCLUZII:Recomand.

Am cumparat de la PCGarage diverse componente pentru calculator si de fiecare data totul a decurs foarte ok.Sunt tinut la curent constant cu statul comenzii prin SMS iar livrarea este efectuata la termenul specificat de dansii.

12 Mar 2014
"Tocmai au mai pierdut un client!"
review negativ , Ilie Stefan
  • CONCLUZII:Adio!

Dupa ce o placa de baza sa defectat,am trimis produsul la garantie,mi-a fost inlocuita dar sa ma trezesc ca mi-au trimis placa in alta parte,chiar daca eu in mesajele cu operatorul am specificat clar: placa sa fie trimisa la adresa x,acum trebuie sa bat drumu in alt oras un drum de 150km dus-intors sa imi ridic produsul! Adio pc-garage,mai eram si client silver 8000lei in 24 lei cumparat de la ei,sa le fie rusine!

24 Feb 2014
"multumit"
comentariu pozitiv , Marius L

Am facut doua comenzi la ei in decurs de doua zile. Nu am intampinat niciun fel de probleme, totul a decurs normal.

20 Feb 2014
"nu am avut probleme/dificultati"
comentariu pozitiv , SZABOLCS KADAS

deocamdata sunt cei mai seriosi in domeniu, dupa ce alte magazine m-au pus pe drumuri si la cheltuieli aiurea, la PC Garage nu am intampinat dificultati la problemele de garantie, deocamdata, din punctul meu de vedere sunt promti, activi, seriosi, sper sa ramana asa

14 Feb 2014
"Vorbiti prostii"
comentariu pozitiv , Dan - Andrei State

Voi ati inebunit toti ???? Am comandat de la ei de peste 8000 de lei in decursul a 4 ani si singura problema care am avut-o a fost o intarziere de 2 zile intr-o saptamana cu ninsoare grea. Toate produsele au fost in stare perfecta cu tot ce vreti de la garantie la tipla .. etc.
Acuma de Craciun am comandat un SSHD si un stand pt notebook si inafara ca au fost trimise ireprosabil am primit cadou si o ciocolata (cadou de Craciun :)) .. nu conteaza valoarea ci gestul).
Cine se plange ca transportul gratuit de fapt NU e gratuit inseamna ca e prea distras de pisica / caine / soacra/ degetele mici, sa observe ca atunci cand confirmi comanda iti SCRIE .. ca la prosti .. toate costurile , inclusiv curier , reducei aplicate , vouchere .
Nu mai vorbiti aiurea de dragul sa va auziti fratilor ca ii induceti in eroare si pe restul.

14 Feb 2014
"ATENTIE !TRANSPORTUL ESTE PLATIBIL"
comentariu pozitiv , simionescu robert

ATENTIE LA TRANSPORT CA ESTE CU PLATA STIMATI CUMPARATORI...!

Raspunsuri (1)
Comsa Sorin
2014-08-22 00:35:10

SUNT ALTE MAGAZINE CARE PRACTICA ACELEASI PRETURI DAR CU TRANSPORTUL GRATUIT

06 Feb 2014
"Super tare!!"
comentariu pozitiv , Nicholas Daniell

Ba, frate, oamenii de la PC Garage mi-au trimis comanda intr-o zi ! Totul merge perfect chiar de la 1 an de la folosire nu s-a defectat absolut nimic! Sunt oameni de treaba si ii recomand cu incredere!

27 Jan 2014
"ATENTIE LA TEAPA !!!!!"
comentariu negativ , dynamic ro

DUPA O DISCUTIE DE CIRCA 20 MIN. DESPRE CONDITI DE LIVRARE TERMENE DE PLATA SI COND. DE GARANTIE ,AM LUAT HOTARAREA SA LANSEZ O COMANDA DE GPS GARMIN NUVI2797.DUPA CE MI-AU CONFIRMAT COMANDA AM PRIMIT URMATOEUL MAIL "Buna ziua,

Am verificat si cutia produsului contine:
nüvi 2797 with preloaded Full Europe Map; Lifetime traffic antenna/vehicle power cable (T models) or vehicle power cable; Vehicle suction cup mount; USB cable; Quick start manual

Produsul comandat este disponibil la furnizor si il putem aduce pe stocul nostru in aproximativ 2 zile numai daca achitati un avans de minim 30% sau aveti posibilitatea sa achitati comanda integral. Va putem trimite o factura proforma pentru a depune suma in contul nostru de la Unicredit sau Garanti Bank sau va putem trimite un link de plata pentru a achita cu card online.

Dupa ce avem o dovada a platii, vom inainta comanda la furnizor.

Va rugam sa ne comunicati daca aceasta comanda mai este de interes pentru dumneavoastra si daca sunteti de acord cu plata in avans.

Va multumim! O zi buna!
CE ECHIPA SERIOASA SUNT CEI DE LA PC GARAGE.RO. EI CONFUNDA CLIENTII CU O BANCA DE CREDITARE :CEEA CE NU ACCEPT SA FACA COMERT PE BANII MEI, SA LE FIE RUSINE DACA ASA INTELEG SA SE POARTE CU CLIENTII '' POATE VOR SA PLATIM IN AVANS SI ALTE POSIBILE VIITOARE COMENZI ????CA VORBA AIA ... NU-I PROST CINE MANACA 7 PAINI ......

24 Dec 2013
"PCGARAGE"
comentariu pozitiv , Toader Toporau

Sunt tzepari, vand produse fake luate din China si le vand ca produse de marca

23 Dec 2013
"pur si simplu am cerut anularea"
comentariu negativ , Catalin Molnar

marfa livrata gratuit **** my ass!!!

2013-12-23 10:32:39
PC Garage Cristina Bolboasa
(Vanzari)
Comanda dumneavoastra a fost anulata. [e-mail]
anulata

2013-12-23 10:21:42
Catalin Molnar
Daca nu-mi puteti garanta ca ajunge pe cel tarziu maine, nu trimiteti marfa. Am facut comanda joi, ati avut timp suficient sa livrati la timp

pregatita

2013-12-23 10:05:08
PC Garage Cristina Bolboasa
(Vanzari)
Buna ziua,
Va multumim pentru intelegerea aratata pana in acest moment in ce priveste livrarea comenzii dumneavoastra.
Comanda se va livra pana cel tarziu la data de 24-31decembrie(exceptand zilele sarbatori legale).
Ne cerem scuze pentru aceasta intarziere, fluxul mare de comenzi impiedica livrarea obisnuita.
Daca termneul de livrare nu este agreat de catre dumneavoastra va rugam sa ne transmiteti deciza de anulare a comenzii.
Va rugam nu insistati pentru prioritizarea comenzilor.
Livrarea se va face prin FanCourier ( http://www.Fancourier.ro ).
Va multumim pentru intelegere
O zi buna. [e-mail]
-

2013-12-23 09:38:46
Catalin Molnar
Doar pregatita????????????

-
2013-12-23 08:48:34
PC Garage Cristina Bolboasa
(Vanzari)
Comanda dumneavoastra este pregatita pentru livrare.
-

2013-12-20 16:35:23
PC Garage Florentina Vlad
(Vanzari)
Comanda dumneavoastra este in desfasurare.
in desfasurare

2013-12-19 09:12:02
PC Garage Cristina Bolboasa
(Vanzari)
Comanda dumneavoastra a fost preluata de un consultant vanzari PC Garage. [e-mail]
preluata

2013-12-19 09:12:02
PC Garage Cristina Bolboasa
(Vanzari)
C-da #1936885 este receptionata, va vom comunica detalii privind finalizarea acesteia. Incheierea contractului se va face la emiterea facturii. [SMS]
-

2013-12-19 09:00:50
Catalin Molnar
Comanda #1936885 a fost receptionata. Total comanda: 686,13 RON
Lista produse:
• Monitor LED DELL E2414H 24 inch 5ms black [ DL-272281038 ] (1 buc x 673,73 RON) Disponibilitate: in stoc furnizor
• Cheltuieli de expeditie [ Gratuita ] [ gratuita ] (1 buc x 0,00 RON)
• Cheltuieli de expeditie [ Ramburs, la livrare ] [ ramburs exp ] (1 buc x 12,40 RON)

06 Dec 2013
""nesimtiti si neseriosi" sau, mai bine, "NESIMTIT DE NESERIOSI" !"
review negativ , Hai Dinamo
  • puncte tari:niciunul!
  • PUNCTE slabe:TOATE
  • CONCLUZII:NU CUMPARATI DE LA PCGARBAGE ! NU VA BAZATI PE EI, MAI ALES DE SARBATORI, CA VA FACETI DE CACAO FATA DE CEI PENTRU CARE LUATI CADOURILE !!!

De 1 Decembrie am comandat un cooling pad Zalman, care aparea la promotie (65 lei in loc de 75) si cu "stoc magazin limitat". Comanda a aparut ca "pregatita pentru livrare" si "nepreluata" in istoricul comenzilor inca din 01.12 ora 20:47 si am primit un e-mail de la sales@pcgarage.ro.

In prima zi lucratoare, adica 02.12, am vazut ca aparea tot ca "nepreluata" si am lasat un mesaj pe site-ul pcgarage.ro. De bun simt era sa fie expediata in 02.12, dar in 03.12 am primit raspuns (inclusiv pe e-mail, de la florentina.vlad@pcgarage.ro) ca "este pregatita. Livrarea se va efectua miercuri-cel tarziu joi,intre orele 09.00-17.00 la adresa setata. Cu o zi inainte de livrare veti primi un SMS cu numarul de AWB al coletului, iar in ziua livrarii va va contacta curierul."

Cand scriu aceste randuri este joi 05.12, este trecut de ora 17 si n-am primit nici macar sms-ul cu awb, ce sa mai vorbim de produsul in sine. In primul e-mail au scris ca pretul promotional este valabil 5 zile, iar acum produsul apare cu pretul de 75 lei, nu cu 65 lei cat era cand am comandat eu. Maine se implinesc cele 5 zile, probabil pagarage asteapta sa treaca termenul si sa ma taxeze cu pretul intreg.

Cum ramane cu reclamele alea de la tv care spuneau ca "sunt consumator european si am drepturi" ? Daca eram intr-o tara civilizata, ii puteam da in judecata in caz ca mi se ardea laptopul, ca nu il puteam folosi la un concurs de gaming sau alte evenimente nefericite generate de neseriozitatea lor.

Am anulat comanda si le-am cerut sa imi stearga contul. Apoi mi-am modificat datele din cont, am pus "Client Nemultumit" in loc de nume si i-am anuntat ca le interzic sa imi foloseasca adresa de e-mail sau datele personale in scopuri comerciale. Pentru siguranta am facut asta atat prin mesaj pe site-ul lor, cat si prin e-mail.

Sfatul meu este sa NU cumparati de la ei, va veti alege doar cu nervi. Ar trebui sa se numeasca pcgarBage, nu pcgarage. RUSINE !

Ticalosii au fost foarte prompti in anularea comenzii. Macar la anulat comenzi sunt buni, ca la vanzari cinstite nici pomeneala. Mi-e mila de nefericitii care au cumparat de la ei de Black Friday. Ca sa nu ramana juniorul vecinului fara cadou de Mos Nicolae din cauza pcgarBage, m-am suit la volan si am cumparat un cooling pad Microsoft de la ...mag, concurenti direct ai ticalosilor. Nu-i Zalman, dar macar e de firma.

Repet sfatul: NU CUMPARATI DE LA pcgarBage ! NU VA BAZATI PE EI, mai ales de sarbatori !

RUSINE pcgarBage, sper sa mai aud de voi doar in Buletinul Procedurilor de Insolventa!

Raspunsuri (1)
Hai Dinamo
2013-12-06 18:50:08

Scuze pentru copy-paste, textul l-am scris ieri pe trustpilot, iar azi e vineri.

06 Dec 2013
"Servis garantii= teapa !"
comentariu negativ , Pauna Florin

Cumparati de la PC Garbage ups , adica Garage numai daca credeti ca acel produs este indistructibil , pentru ca , cand vine vorba de garantie ea este inexistenta. Am cumparat de la ei un telefon rezistent la apa , si va spun ca nu luase contact cu apa, si la un moment dat nu-si mai facea incarcarea . L-au scos din garantie pe motiv de,,waiting for it'' : URME DE LICHID LA CONTACTE. Cat de penibila motivatie.. . Asta este, mai si pierdem , dar de la ei nu mai ! PA!

05 Dec 2013
"Comanda neonorata la timp"
comentariu negativ , Szederjesi Janos

Imi pare rau ca trebuie sa scriu acest lucru, dar nu prea ati dat dovada de seriozitate. Luni dimineata am comandat o tableta (Samsung Galaxy Tab 2 White) care era stoc suficient in magazin, iar miercuri la ora 18 am cerut sa fie anulata comanda, inca nu fusese procesata, desi trebuia sa pirmesc in 24 ore parca (conform reclamei de pe site). Inteleg ca este mult de lucru, dar macar un telefon se putea da pentru a ne avertiza faptul ca nu-l puteti livra in termen. Nu au putut garanta livrarea nici macar pe joi, desi initial marti mi s-a promis acest lucru telefonic. Cu stima.

30 Nov 2013
"TZEAPA"
review negativ , Vlad Cristea
  • CONCLUZII:VARZA ! Au niste servicii de ca**t!

Comand o tastatura si un mouse, val. totala 104 RON, si dupa ce il platesc online, cu cardul imi zice ca totul e ok.

Dupa 2 zile, ii intreb cand imi ajunge coletul ca am obs ca nu ziceau nimic.
Si ca raspuns, imi zic aprox. 9 zile!

Si coletul ajunge dupa 11 zile!!!!

Deci si din CONGO ajungea mai repede.
Sfatul meu : Luati cu Ramburs, si daca va da timp mare, nu ridicati coletul ;)

29 Nov 2013
"servicii ok"
comentariu pozitiv , Cristian Lupu

am comandat un smartphone pe site iar peste 5 minute am primit sms ca pot sa ma duc sa il ridic. totul a decurs fara probleme, telefonul e impecabil.

27 Nov 2013
"Livrare 24-48 ore?"
comentariu negativ , bogdan bogdan

am facut comanda marti la amiaza si pe site scria ca ajunge joi si am specificat in observatii sa fie livrat cel tarziu joi ca vineri plec din tara.am primit confirmarea comenzii miercuri seara dupa ora 18 si zicea ca vineri o sa fie ambalata si dupa inca alte 3 zile lucratoare pana sa ajunga la IASI...bravo nici nu pot sa fac comanda in alta parte ca este prea tarziu si asa am ramas fara hands-free.... firma de 2 lei

27 Nov 2013
"Livrare 24-48 ore?"
comentariu negativ , bogdan bogdan

am facut comanda marti la amiaza si pe site scria ca ajunge joi si am specificat in observatii sa fie livrat cel tarziu joi ca vineri plec din tara.am primit confirmarea comenzii miercuri seara dupa ora 18 si zicea ca vineri o sa fie ambalata si dupa inca alte 3 zile lucratoare pana sa ajunga la IASI...bravo nici nu pot sa fac comanda in alta parte ca este prea tarziu si asa am ramas fara hands-free.... firma de 2 lei

27 Nov 2013
"Livrare 24-48 ore?"
comentariu negativ , bogdan bogdan

am facut comanda marti la amiaza si pe site scria ca ajunge joi si am specificat in observatii sa fie livrat cel tarziu joi ca vineri plec din tara.am primit confirmarea comenzii miercuri seara dupa ora 18 si zicea ca vineri o sa fie ambalata si dupa inca alte 3 zile lucratoare pana sa ajunga la IASI...bravo nici nu pot sa fac comanda in alta parte ca este prea tarziu si asa am ramas fara hands-free.... firma de 2 lei

27 Nov 2013
"Livrare 24-48 ore?"
comentariu negativ , bogdan bogdan

am facut comanda marti la amiaza si pe site scria ca ajunge joi si am specificat in observatii sa fie livrat cel tarziu joi ca vineri plec din tara.am primit confirmarea comenzii miercuri seara dupa ora 18 si zicea ca vineri o sa fie ambalata si dupa inca alte 3 zile lucratoare pana sa ajunga la IASI...bravo nici nu pot sa fac comanda in alta parte ca este prea tarziu si asa am ramas fara hands-free.... firma de 2 lei

26 Nov 2013
"Returnare produs"
comentariu negativ , Florentin Sardan

Am comandat un monitor in vinerea neagra a vietii (22 Nov) si am ales ridicarea lui de la sediu sa nu astept o saptamana dupa el.
La livrare am intrebat daca se poate returna in 10 zile sa nu-l testez in aglomeratie si baiatul Pc Garage a spus ca da, sigur.
Luni (25 Nov) am venit sa-l returnez sau sa-l schimb cu alt model pe motiv ca doream unul cu ecran mat. Baietii de la relatii clienti spun ca nu se mai poate returna deoarece l-am ridicat personal.

De vreme ce n-am cum sa dovedesc ca mi s-a spus de catre cel care mi-a dat produsul ca se poate returna in 10 zile, nu stiu cum sa procedez in acest caz.

Raspunsuri (2)
Florentin Sardan
2013-11-26 14:55:16

Dupa ce am dat mail mai multor persoane de la pcgarage am reusit sa returnez azi monitorul.

Fleser Ioan
2013-11-29 20:11:14

Cu cine ai vorbit de la ei? Eu am exact aceeasi problema: am comandat un dezumidificator, l-am ridicat de la sediu, iar acum nu pot sa il returnez. Se pare ca ei nu il considera contract la distanta, pt ca l-am ridicat de la sediu. Ideea este ca nici nu aveam cum sa il testez cand l-am ridicat, deoarece aparatul trebuie lasat in pozitie verticala 24h inainte de utilizare!!! (conform instructiunilor in romana pe care mi le-au inmanat impreuna cu garantia). Iti dai seama, daca il porneam acolo si nu functiona, ar fi fost din vina mea... Aberant !!! Am pregatit deja reclamatia catre ANPC Buc! Serviciul clienti sub orice critica

18 Nov 2013
"oaau!"
comentariu negativ , alin baibarac

dar ce se intampla cu aceasta firma??? Are numai comentarii negative!!! Nici nu ma mai uit pe oferta lor!

10 Oct 2013
"customer support slab, politica de return rigida"
comentariu negativ , razvan razvan

am luat o tableta nexus 7 de la ei, are pixeli morti dupa a doua zi, nu vor sa mi-o inlocuiasca, ca 2 pixeli morti nu se considera defect. acum inteleg ca exista o reglementare europeana in acest sens (am aflat dupa), dar puteau totusi sa arate ceva flexibilitate, ca doar pentru display-ul superb am cumparat fix acea tableta. ca sa afle si altii, am scris un comentariu in pagina de produs pe site ca acest defect poate aparea si nu e acoperit de garantie, si nu mi l-au publicat. va recomand sa cumparati din alta parte.

pcgarage.ro
2013-10-15 15:58:50

Nu v-am raspuns la respectiva intrebare deoarece, comentariul dumneavoastra la respectivul produs este aprobat, din data 10.10.2013.

De asemenea, vom tine cont de recomandarile dumneavoastra.

O zi placuta in continuare.

razvan razvan
2013-10-15 18:17:05

n-am gura sa rad destul.
cometariul meu nu e aprobat din 10.10.
a aparut azi, ca prin minune.
deci da.

05 Oct 2013
"@gabi GA"
comentariu negativ , stoica alexandru

"2013-10-05 02:19:12 Gabi GA

Calitate slaba?Cooler Masters, Asus , Gygabite,MSI,Intel ...unde vezi produse de calitate slaba? "

Sa stii ca si Sony e o firma buna prietene, dar degeaba firma Sony ofera produse de calitate daca in momentul in care cumperi un produs de la Pc Garage (Quickmobile defapt) , acesta vine resetat, fara videoclipurile preinstalate, fara macar o singura poza, fara nimic in el..., cu zgarieturi pe folia de protectie , si cu o bucata din partea laterala ciobita...din cutie originala,sigilata....si garantia pe care o primesti este de la marele " Service Quickmobile"...si din cate stiu asta nu e service Sony in romania.

stoica alexandru
2013-10-15 05:48:11

Vad ca ma cert cu un prost! Imi dau seama doar dupa modul in care scrii, cu multe cuvinte neterminate dar lipsite de apostrof,cu multe geseli gramaticale, ca probabil esti tractorist de meserie..,nu ca am ceva cu bietii oameni,dar macar ei isi vad de treaba lor , nu ca tine. Ca sa poti sa aperi firma ta de suflet ,extragi din context doar ce iti convine , asa cum face orice om slab pregatit(ca sa nu zic prost) , care, ca si metoda de aparare, extrage un cuvant din context si se leaga de el... Nu cred ca am zis ca Sony e din Baia mare, si daca asta ai inteles,din tot ce am scris eu pe forum,inseamna ca esti putin inapoiat. Acum ai descoperit Pc-ul prietene? Spune "Da" si o sa inteleg lipsa ta de pregatire si deficientele de exprimare. Am explicat destul de clar cum sta treaba si ce am patit , cine are cap intelege ,TU nu! Am 2 produse diferite , cu facturi si garantii fiecare. Unul este luat de la Pc Garage , altul de la Quickmobile. Pe facturi si pe garantii apare o singura firma si un singur service, numele firmei nu este nici PC Garage nici Quickmobile , doar garantiile sunt de la Quickservice, AMBELE, chiar daca produsele sunt cumparate de la retaileri diferiti.

stoica alexandru
2013-10-15 06:07:45

@ Gabi GA
Corect, nu te contrazic,se poate sa fi nimerit eu unul mai dubios. Dupa ce am postat aici, la nici 2 zile, mi-a cedat display-ul telefonului. In momentul in care mi s-a "dus" si display-ul deja a devenit clara treaba pt mine ca ceva nu e in regula. Am discutat cu baietii de la service si am dus telefonul la ei pe garantie. Era absurd sa acuz Pc Garage de ceva deoarece telefonul era sigilat, mai mult ca sigur a venit defect de la producator...si din cauza asta era si ciobit in lateral.

28 Sep 2013
"Pc Garage = Quickmobile"
comentariu negativ , stoica alexandru

E defapt o singura firma, care vinde produse de calitate slaba, fara garantie de la producator. Produsele sunt mai ieftine,dar risti sa ramai cu buza umflata cand trimiti ceva la garantie in Satu Mare la ei.

stoica alexandru
2013-10-15 06:09:53

@ honda nfs

Daca dai putin in jos de scroll, o sa vezi ca din 100 de posturi...98 sunt negative...,iar lucrul asta spune multe.

stoica alexandru
2013-10-15 06:19:52

Din pacate nu m-am obosit sa citesc detaliat toate posturile inainte sa cumpar de la Pc Garage...,dar observ ca majoritatea au probleme cu service-ul...care este de 2 lei...

24 Sep 2013
"PC Garage?! mai bine nu"
comentariu negativ , Andrei Ionescu

da, au preturi mici, dar atat. politica lor de refund sau inlocuire e total impotriva clientului. Cu toate ca, in decursul anilor am cumparat de la ei de mii de euro, la o amarata de placa video s-au ... pe ei ca nu pot o pot primi inapoi. Personal, nu voi mai recomanda nimenui sa achizitioneze produse de la acesti jepcari ...

16 Sep 2013
"cod reducere 1%"
pont, Gabi GA

Folositi codul :2INWX3RU la finalizarea unei comenzi de pe pc garage si primesti 1% reducere

Raspunsuri (2)
Andrei Ionescu
2013-09-24 23:06:23

1% ?! come on ... la cate comentarii negative aveti, macar 2% sa va spalati din pacate

Gabi GA
2013-09-25 16:24:57

Reducerea de 1% ti-o ofer eu ,drept un fel de bonus. In fiecare saptamana apar pe site-ul pcgarage reducere mai mari de 10% la diferite produse.Sa nu mai zic ca si asa preturile sunt mai mici decat pe emag.Eu nu am avut probleme cu pcgarage.Cei care au scris comentarii negative ori au fost cam ghinionisti ori vor sa pateze imaginea unuia dintre cele mai bune magazine online de produse IT.

11 Sep 2013
"neseriosi, neprofesionisti poate chiar tepari"
comentariu negativ , Daniel Eus

dupa ce am cumparat o tableta de la ei s-a defectat dupa 2 zile de la achizitie (nu mai puteam s-o pornesc)am trimis-o la service pt retur dar chiar daca cei de la asus au recomandat schimbarea tabletei cu alta noua cei de la PC Garage au considerat ca mai bine o repara...si de 2 saptamani ii la repara.
Avand in vedere ca legal ar fi trebuit sa-mi ofere chiar rambursul daca produsul a fost cumparat de pe internet de mai putin de 10 zile o sa verific daca pot depune si ceva plangere

11 Sep 2013
"neseriosi, neprofesionisti poate chiar tepari"
comentariu negativ , Daniel Eus

dupa ce am cumparat o tableta de la ei s-a defectat dupa 2 zile de la achizitie (nu mai puteam s-o pornesc)am trimis-o la service pt retur dar chiar daca cei de la asus au recomandat schimbarea tabletei cu alta noua cei de la PC Garage au considerat ca mai bine o repara...si de 2 saptamani ii la repara.
Avand in vedere ca legal ar fi trebuit sa-mi ofere chiar rambursul daca produsul a fost cumparat de pe internet de mai putin de 10 zile o sa verific daca pot depune si ceva plangere

21 Aug 2013
"Neseriozitate la maxim"
comentariu negativ , Bolos Adrian-Florin

Din pacate personal sunt dezamagit total de acestia datorita faptului ca in urma unei defectiuni aparute din senin la o placa de baza MSI B75-G43 (se restarta continuu la pornire fara a afisa nimic pe ecran) pe care am trimis-o acestora in baza garantiei oferite, amabaland-o perfect corespunzator si cu toate accesoriile apartinand acesteia, cel mai probabil si totodata demonstrabil oricand, acestia au apelat la modalitatea de a produce daune noi intentionate la pinii de pe soclul CPU al acesteia, returnandu-mi-o pe baza acestui nou defect si obligandu-ma sa platesc si tramsportul, refuzand personal primirea in aceste conditii. In momentul de fata am deschis o plangere la ANPC impotriva acestora urmand sa vad rezultatul, care cel mai probabil va fi unul nesatisfacator pentru mine. Ca atare va recomand tuturor celora care cititi postarea mea prezenta sa nu apelati la aceasta gasca de netrebnici deoarece nu prezinta nici un fel de garantie, iare neseriozitatea si nesimtirea e la ea acasa.
ca atare personal ii consider o gasca de neprofesionisti, care se comporta ca niste roboti, avand textele binisor invatate si urmeaza intocmai politica dictata de catre niste excroci, care urmaresc prin orice mod sa obtina profit, fara a avea nici cel mai elementar bun simt fata de clienti.
Din partea mea au tot dispretul care li-i se cuvine pe drept si le transmit pe aceasta cale sa le fie rusine!!!!!!!

05 Jun 2013
"Turturei cu practici de tot gainatul"
comentariu negativ , salt salt

Nu sunt un client fidel, am cumparat de maxim 2-3 ori de la ei. N-as putea spune exact din ce motiv... poate atitudinea cu care-am fost servit, poate haosul din companie, poate preturile simtitor mai mari, poate locatia sediului, poate schimbarea proprietarului, poate numele strazii, poate multe altele. Oricum este putin important, deci sa intram in subiect.

Odata cu aparitia noilor placi de baza z87, ma gandeam ca un upgrade ar fi fost binevenit. Cum selectia initiala de placi este foarte firava la categoriile gaming & enthusiast, n-aveam de ales decat din vreo 2-3 modele, restul nefacandu-mi cu ochiul. Cu ocazia asta, am observat ca Asus a redus garantia la gama Sabertooth de la 5 la 3 ani, lucru care nu se reflecta in noile preturi (Una din caracteristicile/punctele forte de marketing ale seriei fiind printre altele garantia de 5 ani). Am semnalat celor interesati de placa acest amanunt pe un ton cat se poate de civilizat, dar surpriza: comentariul nu a trecut de turturleul/turturica care(!!! fara virgula intre) trebuia sa-si de ok-ul.

Nu consider ca moderarea comentariilor ar trebui facuta decat atat cat sa se mentina o atmosfera civilizata intr-o astfel de sectiune (fara injurii, atacuri la persoana, amenintari si altele de genul asta). Atunci cand stergi o informatie importanta care are scopul de-a avertiza potentialii clienti, se numeste marlanie. Dar oare ce nu fac turturelele ca sa nu-si supere furnizorii si ca sa nu le scada vanzarile (!hah). Minti de bibi... pardon turturici!

09 May 2013
"nu recomand"
comentariu negativ , F M

tentat de pretul mai avantajos ca in alte magazine online, am achizitionat un produs aparand "in stoc furnizor". dupa multe incercari de a i contacta telefonic, intr un final am reusit si mi s a transmis ca produsul va ajunge la mine miercuri, cel tarziu joi (comanda plasata marti, in prima jumatate a zilei). nici o actualizare pe contul de client pe site, sun miercuri, aceleasi dificultati de contact telefonic, mi se comunica faptul ca abia vineri voi primi produsul. sun astazi (joi), aflu ca voi primi produsul sambata. :)) haz de necaz, stau pe ganduri daca sa mi cer banii inapoi si sa iau de la emag cu o mica diferenta de pret dar macar stiu ca o sa l am atunci cand mi se comunica. penibil si vai si amar. de evitat, daca va bazati pe data de livrare comunicata.

26 Apr 2013
"Foarte buni"
comentariu pozitiv , titi tanu

Nu stiu de voi dar eu colaborez cu ei de multi multi ani si niciodata nu mi-au facut probleme, comandam ceva si a doua zi era livrata la usa, sau chiar in aceeasi zi, desi era stoc furnizor si altele. Si la toate intrebarile mi s-a raspuns instant si bine. Mi se par foarte profesionisti. Mai ieftini si mult mai buni decat emag.

titi tanu
2013-10-11 08:59:17

sunteti nebuni, am 24 comenzi efectuate de la ei si nu am avut niciodata probleme. Au fost multe comenzi care au venit in aceeasi zi. am mai cumparat de la mediadot si emag. la mediadot am avut probleme o data cu livrarea si alta data cu discutia cu unu de la caserie. Emag sunt organizati, doar ca angajatii nu prea dau sfaturi gandite, cred ca au un repertoriu de raspunsuri. Am returnat 5 mouseuri pana cand mi-au recomandat unul bun.

stoica alexandru
2013-10-15 06:15:32

:)))) Corect Andrei Ionescu

16 Apr 2013
"teapa"
comentariu negativ , DULAU ADRIAN

am luat online de la pcgarage o prelungire de licenta de Bitdefender si nu avea certificatul de licenta care sa insoteasca produsul;cand i-am sesizat au pasat responsabilitatea in gradina Bitdefenderului;acestia din urma cand i-am contactat m-au rezolvat spunand ca vina apartine exclusiv pcgarage-ului;nimeni nu-si asuma responsabilitatea starii de fapt, iar eu am renuntat sa mai cumpar ceva de la cele doua societati care numai comerciale nu se pot numi;...pe langa emag sunt la ani lumina distanta....

28 Mar 2013
"Teapa maxima! Nu doar ca nu castigi, iesi in pierdere la sfarsit dupa colaborarea cu ei!"
review negativ , Cosmin B
  • puncte tari:livrare cu fan curier
  • PUNCTE slabe: garantiile, sistemele proaste, se strica imediat, dau calculatoarele altfel fata de cum le predai (eu l-am trimis cu Ubuntu, ei l-au predat cu Windows), sterg datele de pe calculator fara sa fie nevoie, iresponsabili, la call center astepti 100 de ani pana sa iti spuna ca te apeleaza ei inapoi (asta nu se intampla niciodata!)

Am trimis in garantie un sistem luat de la ei care s-a stricat la o luna de la cumparare. Era o problema de grafica, nu avea cum sa afecteze datele, mai ales ca la telefon cand l-am trimis mi-au spus sa las numarul de telefon pentru a mi se spune termenul de solutionare, sa imi confirme ca l-au primit si ce are etc. A venit cu urmatoarele probleme majore:

1. calculatorul predat avea sistem de operare Ubuntu, iar la livrare mi s-a dat cu sistem de operare Windows fara licenta. Nu am fost informat de acest lucru.

2. toate datele de pe calculator au fost sterse, desi mi s-a spus ca voi fi contactat pentru orice problema se va gasi. De asemenea, nu era cazul sa se sterarga datele avand in vedere ca era o problema de grafica. Nu am salvat nicaieri datele de pe calculator care reprezentau munca din ultimele luni. De asemenea, ar fi fost IMPOSIBIL sa salvez datele din calculator inainte de predare deoarece nu se vedea nimic pe ecran.

Toata munca din ultimele luni trebuie luata de la 0 din cauza unui angajat retard care nu a putut da un telefon decat sa ma anunte ca il trimit inapoi!

Laura Sonia
2013-07-08 14:33:48

Si eu am patit o treaba similara si, intr-adevar, puteam sa evit daca stateam in garda si aveam grija cu cea mai mare paranoia de datele mele, dar tot nu mi se pare normal sa trebuiasca sa stai cu atata grija si atata frica pentru ca procedura din Romania in legatura cu manipularea datelor si device-urilor care pot contine date nu exista. Hai sa ma pazesc si sa stau cu topurul dupa usa pentru ca exista oameni ca PC Garage care simt nevoia sa dea format la un HDD, pur si simplu ca asa le vine lor. HDD-ul meu nici macar nu a fost cumparat de la ei, si tot i-au dat format... cu atat mai mult cu cat cica ofera service doar pentru componentele luate de la ei.

Gabi GA
2013-09-25 16:36:25

NICIODATA ,dar NICIODATA ...nu trimiti si HDD daca nu are nimic si mai ales ai lucruri importante pe el.Nu se vedea pe ecran..atunci placa video si in cel mai rau caz altceva.Daca ai sti cat de putin despre pc testai tu placa pe alt sistem si aflai unde e problema.Trimiti doar piesa stricata nu tot pc-ul

06 Mar 2013
"Livrare rapida"
comentariu pozitiv , Gligan Alina

De Black Friday am primit toate produsele comandate ce e drept cu mica intarziere (au sosit a 3a zi) dar se intelege faptului ca in aceea zi totul s-a miscat greu si au fost multe comenzi... a fost o nebunie atunci.

Am mai multe comenzii la ei, nu m-au suparat niciodata si intotdeauna livrarea a fost rapida. Ramane unul dintre cele mai seriose magazine online din Romania.

30 Jan 2013
"Nu onoreaza comenzile"
review negativ , Andy Andy
  • PUNCTE slabe:Nu-si onoreaza comenzile online.

De Black Friday am comandat un aparat foto, am platit cu cardul si am primit confirmarea comenzii si a platii. Dupa 2 zile am fost anuntat ca mi-au anulat comanda, din lipsa de stoc. Deci o lipsa totala de respect pentru client.

21 Jan 2013
"Carcasa i9300"
review pozitiv , Augustin Teodorache
  • puncte tari:recomand
  • CONCLUZII:recomand

Mi-am luat o carcasa de aici pentru ca nu am gasit in alta parte si e foarte ok.se potriveste perfect.

18 Jan 2013
"m-am lecuit"
comentariu negativ , dobre iulian

Inainte sa fie cumparati de PCfun toate erau bune si frumoase. Dupa achizitionare de catre cei mentionati mai sus am avut o problema cu garantia la o piesa care sa rezolvat cu greu. Mai apoi am avut iarasi probleme cu alta piesa achizitionata de la ei cu 2 zile inainte. Am fost luat peste picior si mi s-a zis ca o sa se rezolve cand au timp. 2 luni mi-a stat piesa in service :| M-am lecuit .. SALUT!

18 Jan 2013
"pc garaj"
comentariu negativ , Claudiu Andrei

dupa o scurta experienta, dar intensa, pe site-ul lor mygarage, am ajuns cu nervii la cote inalte.
am incercat sa cumpar produse de 2000 ron, am primit 2 sfaturi de la colegii de acolo, dupa care mi s-a mutat topicul la "discutii despre componente" deoarece adminul a considerat ca se potrivea mai bine acolo acel topic. de ce ? pentru ca am intrebat daca piesa recomandata se potriveste cu sistemul. am incercat sa discut omeneste cu ei dar nu ai cu cine. mi-au zis ca ei fac ce vor, m-au jignit si luat la misto, ca ei pot sa mi ascunda topicul sa nu il vada nimeni.
niste mari nesimtiti, au preturi mari si un tupeu incredibil, daca ajung sa ma injure adminii lor cand eu vorbesc civilizat si diplomat.

razvan razvan
2013-10-10 12:35:08

sunteti incredibili. jigniti oamenii, dati cu noroi, si nici macar nu aveti demnitatea sa recunoasteti ca sunteti de la PCgarage. ma refer la toata gasca de saritori cu gura de mai sus. acum astept sa imi sariti si mie in cap. mai ales "independentul" de gabi ga.

Claudiu Andrei
2013-10-10 12:44:28

evident ca se apuca sa dezinformeze, sa jigneasca, acestea sunt tehnici uzuale de echilibrat balanta cand stii ca nu ai dreptate. Pai nu le trebuie sa echilibreze imaginea ? dupa ce clientii pierduti isi spun povestea ? cum altfel decat prin discreditari puerile. pc garaj pierde zilnic clienti din acest motiv, deoarece ei nu sunt capabili sa inteleaga ca sunt si alte firme cu preturi si servicii mai bune. eu personal prefer sa platesc mai mult si sa fiu tratat normal, dar tratamentul pc garaj e sub orice critica. dupa atata timp in loc sa isi ceara scuze, tot cauta cai de jignire si dezinformare. pacat de putinii angajati pc garaj care chiar incearca sa faca lucruri bune, deoarece sunt trasi in jos de specimenele lor care nu au bun simt

14 Jan 2013
"PCGarage comanda mea"
review pozitiv , George Burlacu
  • puncte tari:Comanda a fost executata foarte rapid. La sfarsitul zilei in care am dat comanda mi s-a confirmat prin SMS ca FanCourier a luat coletul meu si ca va ajunge maine acasa la mine intre orele 9-18.
  • PUNCTE slabe:Nu am intalnit. Probabil doar niste probleme cu semnalul, dar tipa care m-a sunat sa confirm comanda m-a mai sunat inca o data si de aceasta data nu am mai avut acele probleme cu semnalul.
  • CONCLUZII:RECOMAND PCGARAGE! Daca doriti sa ma contactati pentru detalii, faceti acest lucru la adresa de E-Mail: g.punk_ddd@yahoo.com

Am fost putin speriat de comentariile negative. Am vrut sa comand un calculator de gaming cu niste specuri foarte bune. Intreaga investitie se ridica la 15000RON. Avand in vedere suma, am considerat ca e mai bine sa iau piesele de la un magazin de unde cunosc pe cineva. Am apelat la Eurosoft Computers. Inca nu am primit calculatorul. Acum o ora am platitl. Insa am comandat de la PCGarage o tastatura Blackwidow Ultimate Battlefield3 Edition (615 RON). Am comandat-o vineri si trebuia sa imi ajunga sambata. Sambata mi-am uitat telefonul pe silentios si nu am primit apelul de la FanCourier. Am sunat inapoi dupa vreo 3-4 ore si mi-au zis ca au plecat din localitatea mea. Mi-au confirmat ca luni il voi primi. Acum am tastatura in fata. La ora 11 mi-a venit. Nu am avut nici o problema cu ea si va recomand PCGarage pentru asemenea periferice. Voi achizitiona de la ei si un mouse cand il vor avea pe stoc. Un Razer Naga Epic.

24 Nov 2012
"Firma de 2 bani...Nu cumparati nimic de la ei!"
review negativ , Alin Georgescu
  • puncte tari:niciunul
  • PUNCTE slabe:multe
  • CONCLUZII:Inselatorie pe fata!!! RUSINE! Ar trebui inchisa si angajatii bagati la puscarie!

Cei de PC Garage au fost cei mai nesimtiti, dupa ce ai comandat, te-au lasat cu impresia ca vei avea produsul, dar dupa ce toate magazinele si-au golit stocurile vin si ei cu o scuza pe mail: "Nu mai avem produsele pe care le-ati comandat pe stoc, dar va dam un amarat de voucher in valoare de 50 de lei daca faceti comenzi de peste 400 de lei de pe site-ul nostru de cct" RUSINE SA LE FIE!!!! Fraier Day ar trebui sa se numeasca aceasta campanie.

Raspunsuri (1)
Alexandru Olaru
2012-11-26 12:53:41

Identic au procedat cei de la Koyos. Cand am comandat produsul era pe stoc, am trimis comanda. A doua zi mi-au trimis e-mail in care m-au anuntat ca imi anuleaza comanda din lipsa de stoc. Iar eu am ramas cu buza umflata, ca eram convins ca am cumparat respectivul produs. In consecinta, nu am mai cautat in alta parte. O firma de aceeasi 2 bani. Nu o sa ma mai deranjez sa cumpar de la ei si voi avea grija sa impartasesc tuturor (inclusiv ANPC) experienta traita cu ei.

23 Nov 2012
"Firma neserioasa"
comentariu negativ , Dorobantu Traian

Azi,23.11.2012 am cumparat la ora 6.02 dimineata un TV 3D Samsung iar seara la ora 18:30 primesc mesaj de la ei ca aceasta comanda a mea nu pot fi onorata. Ma intreb de ce a durat atata timp pentru a-mi comunica acest fapt. Asa ca acum astept raspuns de la alta firma il legatura cu aceasta a 2 comanda. Deci, nu merita sa cumparati de la pc.garage.ro

26 Sep 2012
"Incercati asta!"
comentariu negativ , Dreamcatcher -

Dat fiind faptul ca specula este in floare printre comerciantii nostri on-line am incercat sa ii atentionez(mustrez) pe cei de la pc garage printr-un mesaj postat la un produs(mai exact o placa video Gtx 660Ti,vanduta cu peste 50% mai scumpa decat pretul de referinta).Va asigur ca am vizitat destule site-uri/forumuri in care se posteaza comentarii iar acestea au fost cat se poate de obiective fara injurii, limbaj tendentios etc.Rezultatul a fost:surpriza, nepublocarea acestuia.Ca urmare am mai scris inca un comentariu in care ii rugam cat se poate de civilizat sa publice comentariul anterior.Rezultatul:nepublicarea niciunuia.Acum vin intrebarile: va supara cu ceva faptul ca mai sunt si persoane in tara asta care nu accepta specula voastra nesimtita domnilor de la pcgarage(si nu numai, dar dat fiind faptul ca acest "magazin" este in cauza la el se face referire)?Va fac greutati la business asemenea comentarii cat se poate de reale?
Desigur toate acestea sunt intrebari retorice puse unor baieti care nu au minimul de respect pentru clienti, iar plangerile sunt multe impotriva lor.
Acum rugamintea mea ar fi ca fiecare dintre cei care citesc acest comentariu sa faca intocmai cum am procedat eu.Sunt foarte curios de similitudinea rezultatului!

Raspunsuri (1)
nelu nelu
2013-02-19 20:39:32

să ne trăiești tovarășe, bine ai venit în economia capitalistă

02 Jul 2012
"Livrare gratuita?Nu cred!"
comentariu negativ , Un Client

Pe site-ul pc garage scrie cu litere mari LIVRARE GRATUITA(transport gratuit oriunde in tara, la colete de pana la 5kg) dar de fapt doar in anumite conditii este livrare gratuita,daca optezi pentru plata ramburs apare o suprataxa de 12.4 lei(atentie la o placa de baza care n-o sa aiba niciodata peste 5kg).Asta m-a facut sa anulez comanda si sa imi cam schimb parerea despre acest magazin on-line!

nelu nelu
2013-02-19 20:42:03

bună dimineața, ne plângem că nu știm să citim pe paginile de internet

Gabi GA
2013-09-25 23:57:55

Un Client ...dar tu nu stii ca plata ramburs presupune o taxa? Vad ca esti incepator in cumparaturile pe internet.

05 Feb 2012
"epic win"
comentariu pozitiv , ano nim

pcgarage prin fancourier au reusit sa trimita un laptop in timp de 24 ore din buc pana intr-un orasel din jud. Bistrita-Nasaud, si era cod portocaliu
Am fost placut impresionat.
Ce sa mai zic, am folosit si un voucher de pe forumul lor si am luat reducere de 1%, ce sa mai zic ca a fost si transportul gratuit, dar din cauza ca era ramburs trebuia platit cam 12 ron extra, dar reducerea de 1% a fost 22ron,
eu personal voi lua de la ei data viitoare desi ultima data am luat de la pcfun si inainte am luat de la emag, de data asta am luat de la pcgarage pt. transportul gratuit si pt. ca pe forumul lor am gasit informatii despre produs (si in acele informatii cod voucher pt. 1% reducere)
Treaba buna :)

01 Feb 2012
"Retur marfa"
comentariu negativ , giuliano gradinaru

Prima data cand comand aici...si ultima. Am comandat deoarece in urma discutiei telefonice produsul era pe stoc, iar la EMAG unde comand in general, dura 48 ore. Comanda data pe site la ora 12, urmand ca a doua zi sa primesc produsul. Bineinteles ca nu a fost asa, a durat tot 2 zile. Din pacate comanda a fost data gresit de mine, in loc sa comand memorii ram de laptop am comandat de desktop. Vine Fan Curier, si instant sun sa vad ce se poate face..."Ati comandat produsul pe societate, nu va putem face retur, nu va putem da banii inapoi, nu vi le putem schimba, aveti scris asta in josul paginii...bla,bla...conform articolului.......".
Concluzia: Apelati la magazine si situri care respecta clientul. Recomand Emag, unde orice produs am avut problema, mi-a fost schimbat, returnat si banii restiutuiti !!

Raspunsuri (2)
ion matei
2012-12-29 04:08:54

nu mi se pare normal ceea ce spui. Daca au precizat pe site asta si este politica lor este obligatia ta sa citesti(nu semnezi ceva sau faci o tranzactie daca nu citesti tot)

nelu nelu
2013-02-19 20:44:35

wake-up man

07 Dec 2011
"Produse speciale (adica proaste ) pt. Romania"
comentariu negativ , Sandu Cristescu

Comercializeaza produse (cu mari hibe)care nu se pot vinde nicaieri in Europa !
Cautati in Europa server GD-524-AOG de la firma noNAME GRANTEC si veti fi lamuriti !

Raspunsuri (1)
nelu nelu
2013-02-19 20:47:05

stii ce mi se pare interesant? tot ce am comandat eu, a fost bun, si livrat in maxim 48 ore, la 500 km de ei

03 Dec 2011
"probleme la garantie"
review negativ , Floryn Tepuit
  • puncte tari:livrare rapida, preturi ok
  • PUNCTE slabe:Garantiile, solutioanare in favoarea clientului:- Optiune inexistenta

Cand e vorba sa cumperi sunt foarte Ok, am avut la ei comenzi de peste 10000 RON, asta pana s-a intamplat nenorocirea ca un produs comandat sa soseasca DoA (Dead on Arrival).
Produsul, o placa de baza, functionala de altfel, avea un defect la slotul PCIe, in loc au sa o schimbe au decis sa respinga garantia invocand faptul ca soclul procesorului ar avea pini indoiti
(dupa ce REPET, produsul a fost returnat pt probleme la PCIe, nici decum la procesor, ala mergea ca *uns*).

Personal nu am crezut tot ceea ce se scrie despre acesta firma si modul in care trateaza clientii cand e vorba de garantii, practic, ai cu ei 50%/50% sanse sa te bage pe tine de vina, in functie de valoarea produsului.

Exact ca si in cazul asigurarilor, suntem prieteni pana cand cumperi, dar cand e vorba de solutionarea problemelor, lucrurile i-au cu totul si cu totul o noua intorsatura.

CONCLUZIE:
Cumparati de la ei. au preturi bune si livrari rapide.... da pe riscu vostru, garantia e egala cu zero si ridicata la rang de optionala.

03 Dec 2011
"probleme la garantie"
review negativ , Floryn Tepuit
  • puncte tari:livrare rapida, preturi ok
  • PUNCTE slabe:Garantiile, solutioanare in favoarea clientului:- Optiune inexistenta

Cand e vorba sa cumperi sunt foarte Ok, am avut la ei comenzi de peste 10000 RON, asta pana s-a intamplat nenorocirea ca un produs comandat sa soseasca DoA (Dead on Arrival).
Produsul, o placa de baza, functionala de altfel, avea un defect la slotul PCIe, in loc au sa o schimbe au decis sa respinga garantia invocand faptul ca soclul procesorului ar avea pini indoiti
(dupa ce REPET, produsul a fost returnat pt probleme la PCIe, nici decum la procesor, ala mergea ca *uns*).

Personal nu am crezut tot ceea ce se scrie despre acesta firma si modul in care trateaza clientii cand e vorba de garantii, practic, ai cu ei 50%/50% sanse sa te bage pe tine de vina, in functie de valoarea produsului.

Exact ca si in cazul asigurarilor, suntem prieteni pana cand cumperi, dar cand e vorba de solutionarea problemelor, lucrurile i-au cu totul si cu totul o noua intorsatura.

CONCLUZIE:
Cumparati de la ei. au preturi bune si livrari rapide.... da pe riscu vostru, garantia e egala cu zero si ridicata la rang de optionala.

Raspunsuri (2)
Sandu Cristescu
2011-12-07 19:09:44

Ai perfecta dreptate ! La garantie te trateaza ca un rahat !!!

Floryn Tepuit
2011-12-08 05:39:15

heh, din pacate nu prea mai avem de unde alege, unde nu sunt probleme de garantie sunt probleme la procesarea comenzii, un caz recent si concret cu EMAG-ul: http://forum.softpedia.com/index.php?s=&showtopic=60680&view=findpost&p=10785277

...acum am inceput sa ma axez pe comenzile de la itdirect, preturi cam piperate pe acolo, dar am auzit ca sunt printre putini care isi mai respecta clientii...sau ma rog asta pana la proba contrarie, ca eu si despre pcgarbage am avut o parere buna, pana mi-a ajuns primul produs in garantie.


25 Nov 2011
"Preturi foarte bune"
comentariu pozitiv , Robert Robert

Au intotdeauna preturi foarte bune, comenzile sunt onorate foarte prompt, bravo lor!

Raspunsuri (2)
Sandu Cristescu
2011-12-07 19:10:59

Calitatea nu mai conteaza ! Cred ca esti salariat PCGARAGE.

Robert Robert
2011-12-07 21:07:53

Cum adica "calitatea nu mai conteaza"??? Calitatea ti-o alegi singur, man, de la orice magazin poti alege o mizerie sau un lucru de calitate. Scuza-ma daca n-am avut nici o problema cu ei, ba chiar au fost ok de fiecare data. Pana la proba contrara, of course.
Si apropo de concluzia ta, probabil nu ai mai mult de 14 ani, nu?

10 Nov 2011
"pcgarage mi-a castigat increderea"
review pozitiv , Danniel Agent
  • puncte tari:Unele produse au transportul inclus in pret, iar costul produsului este mai mic decat in alte magazine online care nu au aceasta facilitate.
  • PUNCTE slabe:Produsele primite nu s-au defectat in timp si nu pot sa ma pronunt despre cum functioneaza garantiile la ei.
  • CONCLUZII:Din email-urile pe care le primesc sunt in permanenta la curent cu starea comenzii si pot confirma ca exista o echipa care lucreaza acolo si lucreaza eficient.

Am comandat de 3 ori in 2 ani de zile si de fiecare data livrarea a fost impecabila.
Exista posibilitatea sa te sune ei pentru a plasa comanda telefonic, astfel nu exista costuri suplimentare.
Are posibilitatea sa faci comanda si plata online fara sa fie nevoie de confirmari telefonice, astfel ca daca am plasat o comanda atunci ma astept sa faca tot posibilul sa o trimita cat mai repede si mi-au demonstrat ca stiu sa se mobilizeze in acest sens.

Raspunsuri (2)

1024.css [0px to 1024px]