CATEGORII

marketonline.ro - comentarii



Scrie un comentariu
15 Apr 2017
"Surpriză plăcută"
review pozitiv , George Bectas
  • puncte tari:Preţ ok
  • PUNCTE slabe:Deocamdată nu am găsit
  • CONCLUZII:Recomand

Am achiziţionat o placă video de la dumnealor pe 14 aprilie, în Vinerea Mare. Produsul figura "în stoc cu livrare a doua zi", adică sâmbătă. Sincer, nu mi-am făcut mari speranţe, fiind Paştele. Însă am avut plăcuta surpriză să-mi fie livrată placa chiar sâmbătă dimineaţă. În concluzie, e chiar ok.

14 Nov 2016
"De rasul lumii , feriti-va"
review negativ , Andrei Ortan
  • puncte tari:La gunoieri ăștia nu ai ce
  • PUNCTE slabe:Totul
  • CONCLUZII:Sa dispară din motorul de căutare google si de pe planeta

Firme de tot căcatul . Astia de la Marketonline nu trebuie sa se mai găsească nici in motoarele de căutare nici pe price pe niciunde sa nu ii mai găsească nici dracu. nu ii poți contacta sa ceri detalii despre produse le scrii email degeaba ca nu răspund , niște jeguri ordinare de tota scârbă

10 Aug 2016
"magazin decent"
review pozitiv , Quod Quod
  • puncte tari:ok
  • PUNCTE slabe:nu am

nu stiu cum sunt in ultimul timp dar in trecut am fost multumit de serviciile lor. am luat mai multe sisteme si monitoare toate livrate la timp sigilate totul ok. am avut si 2 cazuri de garantie solutionate rapid: o placa de baza inlocuita si o placa video stornata.

02 Aug 2016
"Miraj al preturilor mai scazute"
review negativ , Filip Guttman
  • puncte tari:Preturi mai mici fata de alte website-uri
  • PUNCTE slabe:Relatia cu clientii este foarte proasta, daca incerci sa ii contactezi nu raspund, returnarea banilor o vor face la Pastile Cailor
  • CONCLUZII:Nu va recomand sa cumparati de pe marketonline.ro doar pentru ca au preturi mai mici. Atentie, ei sunt acelasi lucru cu cel.ro, mediato.ro etc. Firma este corsar online srl.

Am cumparat un laptop si un storcator de citrice de la ei. Storcatorul de citrice s-a stricat dupa ce am stors doar 2 pahare de suc, iar laptop-ul avea un sunet al cooler-ului deranjant (nu stiu daca era lafel la toate sau doar la acesta) si le-am returnat. Nu am primit banii inapoi nici macar dupa ce a expirat termenul in care acestia puteau sa imi trimita banii. Acum nu am ce face decat sa depun o plangere. Corsar online srl respectiv cel.ro, onlinemarket.ro, mediato.ro etc. sunt niste website-uri de la care nu are rost sa cumperi decat doar daca ti cu orice pret sa fi fraierit.Atentie, nici nu va vor mai raspunde la mesaje, se vor face ca ploua. Trebuie sa te rogi de ei ca sa iti dea banii inapoi.

11 Jun 2016
"Cea mai proasta experienta"
review negativ , Codrin Popa
  • puncte tari:SE PRICEP LA DAT TEAPA
  • PUNCTE slabe:DACA E VORBA DE FRAIERIT CLIENTII? NIMIC.
  • CONCLUZII:DACA TEAPA VREI DE LA CEL IEI, MAI IEFTIN MAI PROST

Am comandat de la ei o placa de baza, ridic coletul de la FanCourier si ma duc spre casa.. pana aici toate bune si frumoase pana cand deschid cutia de la placa de baza si constat ca era un produs resigilat si utilizat. Am facut cerere de retur spunand cele intamplate, si-au cerut scuze iar in cateva zile primesc banii inapoi. Am inceput sa caut alt magazin de unde sa cumpar acest model de placa de baza, cel.ro, mediadot.ro, azerty.ro, dc-shop.ro si marketonline.ro fiind singurele magazine care aveau acest produs pe stoc. Decid sa cumpar placa de baza de la mediadot.ro afland ulterior ca toate magazinele mentionate mai sus inclusiv mediadot sunt acelasi cel.ro adica CORSAR ONLINE. Afland acest lucru am sunat special le ei sa le mentionez ca am mai cumparat o placa de baza pe care am primit-o resigilata dorind ca de data aceasta sa primesc un produs nou nu folosit/resigilat, persoana cu care am vorbit la telefon mi-a spus ca produsul comandat este nou si ca va ajunge in maxim 2 zile la adresa de livrare, produsul a ajuns dupa o zi, am mers la FanCourier sa ridic produsul si constat ca placa de baza era iarasi desigilata, ambalata altfel decat cea trimisa de producator, cu accesoriile desfacute, utilizata si cu un socket cpu diferit fata de cel original cu care vine de la producator. Concluziile ar trebui sa le trageti singuri, nu recomand nimanui acest magazin, respectiv magazinele mentionate de mine mai sus.

Raspunsuri (1)
Filip Guttman
2016-07-25 20:00:28

Nici eu nu ii recomand. De multe ori trimit produse resigilate ca "dade pica fraieru" si nu il mai returneaza dupa ce l-a cumparat la pret intreg. Cum credeti ca rezista pe piata cu preturi mici in lupta cu Emag? Uite asa, cu fel de fel de siretlicuri de genul acesta. In plus, dupa ce returnezi produsul, te poti astepta ca iti vor returna banii doar in ultima zi legala, chiar daca tu l-ai trimis imediat dupa ce l-ai primit. Apropo, Corsar e un fel de pirat, nume sugestiv pentru astfel de firma.

07 Jun 2016
"Nu recomand decat dupa o informare in prealabil"
review negativ , Ionut Bogdan
  • PUNCTE slabe:Importatori de produse fabricate pentru china ce nu beneficiaza de garantie la serviceuri oficiale .
  • CONCLUZII:Nu recomand achizitionarea de produse de la ei decat dupa o informare temeinica .

Am cumparat acum un an jumate un telefon sony xperia z3 de la MarketOnline , dupa nici 9 luni i s-a desprins displayul in coltul de sus , mers la garantie reparat , in decursul acestui an a fost in service de 3 ori pentru acelasi defect . Acum este a 4-a oara ajuns cu acelasi defect agravat touchscreen defect in zona aceea , au dat vina pe mine ca am indoit telefonul si nu vor sa il repare decat contracost (minim 1500 lei). Am luat legatura cu Sony care au spus ca nu ma pot ajuta intrucat telefonul este produs pentru Hong Kong si nu poate beneficia de garantie la un service autorizat Sony de la noi . Acum am facut reclamatie la ANPC dar nu am mari sperante , traim in romanica . Inca ceva , serviceul are contract cu un alt service ce are ca numar de contact un numar cu suprataxa de 1,5 euro fara tva . Asadar mai treceti pe lista voastra si MarketOnline , serviceul EuroServiceCenter (ESC) si Service–Return .

10 Mar 2016
"WeLikeIt.ro s-a transformat in Marketonline.ro"
review negativ , Simona Stancu
  • CONCLUZII:!!! F E R I T I - V A !!!

WeLikeIt.ro s-a transformat in Marketonline.ro. De ce oare aceasta transformare de denumire? Din cauza feedback-ului negativ? Se pare ca n-ati reusit sa va spalati imaginea odata cu schimbarea numelui. Ati ramas aceeasi. Dupa ce-am citit toate comentariile, am ajuns la concluzia ca n-o sa imi iau niciodata ceva de la voi. V-ati batut joc de atatia oameni. Pe Facebook sunteti foarte curati. Nici un comentariu negative. Pfff... si cand ma gandesc ca voiam sa va dau vreo 2400 de RON pe un apparat foto... bine ca am avut inspiratia sa caut niste pareri, sa vad cine sunteti cu adevarat.

Raspunsuri (1)
marketonline.ro
2016-03-10 15:56:25

Buna ziua,
Se face o confuzie, MarketOnline.ro nu are nicio legatura cu site-ul WeLikeIt.ro. Suntem prezenti in piata de peste 9 ani si in acest interval nu am initiat o schimbare de identitate sau rebranding. Privind feedback-ul primit de la clientii nostri, va asiguram ca se ia in considerare fiecare comentariu si incercam sa venim cu solutii pentru rezolvarea fiecarui caz in parte. Suntem intr-o continua dezvoltare si incercam sa oferim noi solutii si servicii ce au ca scop imbunatatirea experientei clientilor pe site-ul nostru. Doar cu ajutorul clientilor si a feedback-ului lor ne putem imbunatati serviciile si sa devenim mai buni.
Multumim!

23 Feb 2016
"magazin online satisfacator "
review pozitiv , Alexandra Banaseanu
  • puncte tari:ofertele de pret
  • PUNCTE slabe:nu am gasit
  • CONCLUZII:recomand

Am comandat de la ei o baterie externa Colia Avangarde. Am plasat comanda duminica si am prins o reducere de pret considerabila fata de pretul initial si fata de pretul celorlalte magazine. A doua zi am fost sunata si mi s-a spus ca este o problema cu produsul si nu se poate livra in ziua respectiva insa se incearca remedierea problemei. Am avut ceva emotii pentru ca abia atunci am citit multitudinea de review-uri negative. Problema s-a remediat insa (mi s-a comunicat telefonic) si a treia zi am primit produsul perfect functional si estetic, cu toate componentele de rigoare. Personal, ma declar multumita de serviciile lor.

28 Jan 2016
review pozitiv , bogdan inedit

comanda a fost plasata intr-o zi de duminica si a fost livrata a 3-a zi (miercuri). au respectat instructiunile cu privire la ora de livrare.

24 Nov 2015
"NESERIOSI, TEPARI, NU COMANDATI DE PE ACEST SITE"
review negativ , Stefan Msca
  • puncte tari:NIMIC
  • PUNCTE slabe:ORICE
  • CONCLUZII:TEPARI

Am comandat un storcator de black friday un storcator Hurom HH ELITE, initial aveau o reducere atractiva, insa dupa cateva sapaturi am realziat ca modelul prezentat : HH ELITE PLUS nu exista , exista doar HH care nu are buton de control al pulpei fructelor.Am anulat comanda,insa am persistat in marea greseala de a comanda modelul correct tot de la ei, care era mai scump decat HH insa care avea o reducere de 300 de lei, reducere pe care o acordau si ceilalti distribuitori. La o zi dupa ce comanda a fost confirmata, primesc telefon de la un angajat marketonline care incerca sa ma convinga sa iau modelul HH ca pe celaalt nu il au in stoc, desi pe site aparea in stoc insa la alt pret, cel initial, ca normal, trecuse blk frd...Cand le-am zis ca e pe stoc, mi-au transmis ca a fost anulata comanda intrucat nu am vrut sa cumpar modelul mai slab, adica HH ....CONCLUZILE: PIERDERE DE TIMP, NERVI SI OFERTE PTR CEI CE COMANDA DE LA MARKETONLINE- TEPARI

13 Nov 2015
"dezamagire totala cu garantia"
review negativ , Rosoga Ionut
  • puncte tari:preturi ok
  • PUNCTE slabe:neseriosi
  • CONCLUZII:fara cuvinte

In data de 23 oct. 2015 am facut o sesizare in legatura cu o placa de baza defecta ASUS Z97-K( in garantie), am primit aprobarea de a trimite placa in service abea in data de 27 oct., in data de 12 noembrie 2015 am primit placa de baza care spre surpriza mea era alt model fara cutie originala si accesorii fata de cea care am trimiso eu, am discutat de mai multe ori la Kelion si la Mediadot si mi sa recomandat sa iau legatura cu cei de la ASUS fiind raspunzatori de service si trimiterea unui alt model de placa de baza, cei de la ASUS mi-au comunicat ca "service-ul si garantia pentru componete (cum ar fi placi de baze, video, sunet) este indeplinit de catre magazinele de achizitie"
Concluzia mea: Nu se vrea inlocuirea placii de baza defecte cu una identica sau achitarea contravalorii, aruncand oaia moarta in curtea vecinului ASUS.
intentionez sa fac sesizare la protectia consumatorului si evident sa consult un avocat.

24 Jun 2015
"Nu RECOMAND lantul KELION"
review negativ , Bogdan Nitu
  • puncte tari:Nimic
  • PUNCTE slabe:toate
  • CONCLUZII:magazin de 2 ron

Am cumparat de la ei un NAS 310S Resigilat, cand l-am testat produsl a mers 2 zile pe USB, cand am mutat pe RJ45 am avut surpriza sa constat ca este STRICAT. Am dat mesaj la garantii si m-au pus sa-l trimit ianpoi, atunci au aparut surprizele: Cargus International SA si Urgent Curier SA au fuzionat, iar noua entitate juridica se numeste Urgent Cargus SA, ei nu accepta produsele cu Urgent Cargus etc, coletul meu a facut 4 zile pe drum avand in vedere ca este stricat de nou, de o problema cu firma de curierat Urgent Cargus.. Am cerut banii inapoi pentru cate probleme am intampinat cu ei, am primit un raspuns nefavorabil. Daca este retur achitati dvs trasportul chiar daca este defect...daca este garantie atunci o sa-l reparam chiar daca l-ai primit defect si va aflati in perioada de 14 zile de retur, tot felu de aberati. Am spus clar produs defect DOA, doresc banii inapoi, mi-au trasmis ca trebuie sa astept solutionarea lui in 15 zile, dupa care 30 de zile banii. ESTE O JAPCA TOTALA FATA DE CLIENTI, NU RECOMAND LANTUL KELION (MEDIADOT,AZERTY,MARKETONLINE).

31 Mar 2015
"cand e vorba sa iti ei banii inapoi intervin mici neintelegeri"
review negativ , Alexandra Costin
  • puncte tari:nu am gasit
  • PUNCTE slabe:indiferent daca ei gresesc ... isi cer scuze dar dosarul sa inchis
  • CONCLUZII:neseriosi, mincinosi,tepari

Am cumparat o memorie Kingston 4gb si nu functiona .. cand am fost la service mi sa spus ca probabil memoria este necompatibila cu calculatorul meu si cel mai bine este sa iau banii inapoi.Am lasat memoria acolo urmand sa fiu sunata de la marketonline pentru a primi banii inapoi ..doar ca am fost sunata peste 2 saptamani si mi se spune ca memoria a fost livrata si in jur de o ora ajunge la mine ...Iar ieri primesc un mail unde mi se spune ca am depasit termenul de 14 zile ( chiar daca au trecut mai bine de 2 luni )si dosarul este inchis ..nu mai am dreptul la retur le-am raspuns cu parerea mea despre ei si am primit un alt mail "NE CEREM SCUZE PENTRU INCURCATURA.DOSARUL DVS.A FOST FINALIZAT"

CONCLUZIA ... neprofesionisti, cand e vorba sa iti ei banii inapoi intervin mici neintelegeri si indiferent ca ei gresesc ei isi cer scuze dar dosarul sa inchis !!!!!!

Raspunsuri (2)
marketonline.ro
2015-04-21 13:02:13

Buna ziua.

Va multumim pentru acest feedback, cu siguranta ne va ajuta la imbunatatirea serviciilor oferite.

Referitor la cazul dvs. cu siguranta a fost o neintelegere, pentru ca Marketonline isi respecta angajamentele fata de clienti, dar si legile in vigoare, iar termenul de solutionare a retururilor este de 14 zile. In cazul dvs. dosarul era solutionat in termenm insa datorita unei erori a sistemului nostru informational nu fusese updatata aceasta informatie.

In speranta ca ne-ati inteles punctul de vedere va mai asteptam pe MarketOnline.ro.

Filip Guttman
2016-08-02 15:56:01

Nu va respectati angajamentele! Nici eu nu am primit banii inapoi dupa 14 zile asa cum specificati pe website.

26 Feb 2015
"Despre seriozitatea magazinului"
review negativ , Emil Parnica
  • puncte tari:niciunul
  • PUNCTE slabe:inselaciune
  • CONCLUZII:nu merita sa cumparati din acest magazin

In urma cu doua zile am sunat la ei pentru a cumpara un expresor de cafea . Mi-a raspuns o doamna care a spus ca au acest produs pe stoc (4 buc),atunci am facut o comanda pe care am spus sa o livreze lunea viitoare pentru ca sunt plecat din localitate pana atunci(eu am sunat marti) mi-a raspuns ca nu poate sa tina produsul blocat decat 6 zile si sa mai revin cu o comanda peste 2 zile.Pana aici toate bune , dar ce sa vezi cand am revenit dupa cele doua zile produsul pe care vroiam sa-l comand de la ,, reducerea'' de 2.699 lei acum era 3.683 lei.Super seriozitate! Concluzia trageti-o singuri.

Raspunsuri (1)
marketonline.ro
2015-03-01 03:26:26

Stimate domn Parnica,

Va multumim pentru timpul acordat trimiterii acestui feedback, cu siguranta ne va ajuta in imbunatatirea serviciilor oferite.

Regretam problema intampinata insa dorim aa precizam ca produsele aflate la promotie pot fi comandate in limita stocului disponibil. Datorita faptului ca nu ati plasat o comanda in sistem, produsul nu a putut fi rezervat pentru dvs. astfel ca atunci cand stocul la pret promotional a fost epuizat, produsul a revenit la pretul initial.

Pe viitor, pentru a evita astfel de situatii, recomandam plasarea cat mai rapida a unei comenzi online.

19 Feb 2015
"nu au nimic pe stoc"
review negativ , Stf Vali
  • puncte tari:vocea draguta de la telefon :))
  • PUNCTE slabe:din 1000 de produse au 10 pe stoc
  • CONCLUZII:verificati stocul telefonic inainte sa plasati comanda

am comandat un produs online dupa care am fost sunat ca respectivul produs nu mai este pe stoc si mi-au trimis 4 linkuri cu produse asemanatoare din care sa pot alege. am ales alt produs si a doua zi m-au sunat sa imi spuna ca nici acel produs nu mai e in stoc si daca vreau altul. merci dar nu mai vreau altul m-am convins de voi ....niste incepatori

Raspunsuri (1)
marketonline.ro
2015-02-19 17:48:59

Buna ziua.

Va multumim pentru feedback-ul acordat, cu siguranta ne va ajuta in imbunatatirea serviciilor noastre. Ne puteti oferi un numar al comenzii pentru a verifica mai exact ce s-a intamplat?

04 Dec 2014
"foarte " seriosi ""
review negativ , cristian tudor
  • CONCLUZII:DE EVITAT !

fac promotii de site si nu le onoreaza...
am lansat o comanda la ei, nu m-a sunat nimeni 2 zile, la interventia mea telefonica mi-au spus ca produsul nu mai este pe stoc si comanda nu se mai poate onora ( desi pe site aparea inca stoc ), dupa care au modificat pretul pe site...deci foarte " seriosi "

19 Sep 2014
"Prompti si amabili"
review pozitiv , Alex P

Cred ca am peste 15 comenzi la ei si serviciile au fost foarte bune, si chiar si atunci cand nu au avut produsul pe care mi l-am dorit mi-au recomandat un produs similar foarte rapid.

Livrarea a fost in termen si nu am avut probleme sa ajung cu vreun produs la garantii pana acum.

27 Aug 2014
comentariu pozitiv , Ionuț-Cătălin Mateescu

Am cummpărat un telefon Nokia Lumia 1520,sunt mulțumit de livrare,calitatea produsului și cum au comunicat.

09 Jul 2014
"Livreaza placi de baza defecte"
review negativ , Claudiu Farcas
  • CONCLUZII:NU cumparati de la ei.

Merket Online vinde placi de baza defecte si cu pini lipsa la socketul procesorului.
Aviz amatorilor. Eu sunt unul patit cu acest Kelion (Market Online).
Cumparati doar daca le faceti proba fizica de functionare la sediu.
Prin curierat vor da vina pe client ca s-a defectat placa. Inca odata aviz amatorilor!

18 Jun 2014
"LG 42LB6200"
comentariu pozitiv , Levente T

Am cumparat de la marketonline un TV LG 42 de inch. Dupa lansarea comenzii am asteptat cca. 1 ora dupa care am sunat sa intreb de livrare, comunicarea a fost ok, livrare rapida, produsul am primit ziua urmatoare in stare buna,functioneaza super. Multumit, recomand acest magazin!

07 May 2014
"Livrare ok, partea post-vanzare dezastruoasa"
comentariu negativ , Cristian Hopulele

Am cumparat de la aceasta firma un smartphone pe care dupa cateva zile de utilizare l-am trimis inapoi, prezentand un defect de fabricatie. Un astfel de produs ar fi trebuit inlocuit pe loc la un magazin care se pretinde de sapte stele... In schimb marketonline l-a trimis in service-ul furnizorului. In momentul de fata a trecut mai mult de o luna de atunci, iar singurul raspuns primit de la ei a fost ca telefonul se afla inca in reparatie.
Atitudinea serviciului clienti este de asemenea total neprietenoasa si neprofesionista. De evitat!

07 May 2014
"Magazin total neserios, de evitat"
comentariu negativ , Cristian Hopulele

Am cumparat de la aceasta firma un smartphone pe care dupa cateva zile de utilizare l-am trimis inapoi, prezentand un defect de fabricatie. Un astfel de produs ar fi trebuit inlocuit pe loc la un magazin care se pretinde de sapte stele... In schimb marketonline l-a trimis in service-ul furnizorului. In momentul de fata a trecut mai mult de o luna de atunci, iar singurul raspuns primit de la ei a fost ca telefonul se afla inca in reparatie.
Atitudinea serviciului clienti este de asemenea total neprietenoasa si neprofesionista. De evitat!

29 Mar 2014
comentariu pozitiv , Niculae Gabriel

Mda... Se pare ca cei mai multi dintre cumparatorii marketonline nu au timpul si nici dorinta de a se intoarce aici, si de a posta comentarii despre experienta lor. Pot spune ca nici eu nu am suficient timp liber, dar merita totusi sa revin si sa scriu cateva cuvinte. In ultimul an si jumatate am facut doua comenzi destul de consistente valoric la acest magazin, si pot spune cu toata resposabilitatea ca nu am avut nici o problema in receptionarea lor. Toate produsele au avut sigiliile originale si au fost ambalate corect pentru transport. Multi dintre cumparatori sunt revoltati, si pe buna dreptate, ca produsul cumparat cu sigiliu original nu functioneaza, dar acestia nu-si indreapta furia spre cine trebuie. Magazinul online este doar un intermediar la fel ca orice magazin offline. Daca cineva doreste sa fie sigur ca produsul cumparat functioneaza, ar trebui sa cumpere de la magazinele offline, dar trebuie sa recunoastem ca si acestia iti probeaza produsul doar dupa ce l-ai platit, si chiar o parte dintre ei nu-l schima ci te trimit in service cu el. Daca magazinul online (oricare ar fi acesta) ar verifica produsele inainte de livrare toata lumea ar protesta ca au receptionat marfa cu sigiliile originale rupte, iar magazinul ar avea o avalansa de returnari chiar daca produsele sunt in perfecta stare de functionare. La ultima comada facuta de mine, unul dintre produse nu functineaza desi l-am primit sigilat de producator. Bunul simt nu ma lasa sa-i acuz pe cei de la marketonline de nefunctionarea produsului pentru ca nu aveau de unde sa stie acest lucru. Urmeaza sa-l returnez si voi reveni cu impresii asupra procedurii. Este drept ca ar fi cateva puncte la care cei de la marketonline ar trebui sa mai lucreze pentru a evita comentariile negative. Unul dintre acestea este actualizarea stocului existent pentru fiecare produs. Ultima comanda a trebuit sa o refac de trei ori datorita neactualizarii corespunzatoare a stocului. La partea de comunicare nu stau foarte rau, desi si acolo se mai poate inbunatati cate ceva. Totusi, cu toate aceste neajunsuri eu recomad marketonline ca avand preturi bune, o comunicare acceptabila si livrare rapida.

Niculae Gabriel
2014-04-15 17:55:33

Buna ziua. Revin cu opinii asupra procedurii de returnare.
Asadar, dupa formularea cererii de returnare in data de 28 mai, ma contacteaza o operatoare, intrigata de indrazneala mea, sa-mi comunice ca datorita faptului ca produsul a fost achizitionat pe firma nu poate fi returnat. Ok, stiam si eu asta dar... dupa ce am informat-o ca de fapt produsul, in incapatanarea lui, nu vrea sa functioneze deloc mi-a spus ca o sa revina sa-mi spuna cum procedam.
Nu s-a intamplat asta, asa ca dupa un timp am sunat eu, surprins fiind in final ca cineva imi raspunde. Mai incercasem si alta data si nu avusesem sorti de izbanda. Am reluat explicatiile in urma carora voacea placuta de la capatul celalalt imi comunica scurt ca voi fi contactat de cineva de la service, dupa care ma pune pe liber.... Incepuse sa devina frustrant, asa ca m-am inarmat cu rabdare si dai si asteapta neicusorule. Dupa alte cateva ore, ma contacteaza cineva de la service interesat, de alminteri, de aceeasi poveste pe care o mai spusesem de doua ori. Ca un bun enorias al magazinelor online, reiau povestea si pentru a treia oara, pentru a nu fi acuzat de dezinteres in buna functionare a activitatii Marketonline. Dupa expunerea detaliata a situatiei, mi se comunica ca pot returna produsul, ceea ce am si facut.
Asta se intampla in 31 mai. Pe data de 7 aprilie sunt din nou contactat de la service sa mi se aduca la cunostinta ca monitorul, ca despre un monitor era vorba, si-a dat si ultima suflare sub atenta supraveghere a producatorului, nu-i spunem numele ca sa nu fim acuzati de reclama negativa, si ca in marinimia lor , de parca nu platisem, ma vor impropietarii cu un monitor nou si asta la o data nespecificata, ca doar trebuia aprovizionat, nu?. Uraaaaaaa, incepe sa se intrezareasca o speranta ca voi reusi sa folosesc si calculatorul, nu foarte ieftin, pe care il achizitionasem tot de la Marketonline. Pe data de 9 aprilie Marketonline imi trimite pe email un numar de AWB ca o dovada ca a trimis prin curierat un colet ce imi era destinat. Lucrurile incep sa devina serioase. In data de 10 aprilie primesc vizita protocolara a celor de la curierat hotarati altminteri sa-mi inmaneze coletul mai sus mentionat. Cu febrilitatea unui copil in fata cadourilor de Craciun, ma apuc sa desfac coletul si... surpriza... un monitor nou, ce sa dovedit in final a fi si functional.
Deci, lasand gluma de o parte, procedura de returnare si schimbare a monitorului defect a decurs rapid. Zece zile mi se pare re

Niculae Gabriel
2014-04-15 17:59:56

Deci, lasand gluma de o parte, procedura de returnare si schimbare a monitorului defect a decurs rapid. Zece zile mi se pare rezonabil avand in vedere ca sunt la 350 de km de Bucuresti. Dar asta face parte din riscurile cumparaturilor facute online. Dupa cum spuneam in postarea anterioara, Marketonline nu sta prea rau la comunicare, dar mai poate fi imbunatatit cate ceva. In ceea ce priveste corectitudinea nu am nimic de reprosat, declarandu-ma un client multumit. In concluzie, eu recomand magazinul Marketonline.

07 Feb 2014
"Firma neserios!!! Nu recomand la nimeni asemenea oamenifara nici un pic de profesionalism"
comentariu negativ , Cornel Cornel

Am comandat,MOTOROLA MOTO G XT1032, mi-au promis de trei ori sa astept acasa ca aduce comanda si dupa 3 zile imi spune minciuni ca nu are aparatul si trebuie sa ma astept o saptamana. Asemenea oameni nu au ce cauta in comert. RUSINE!!!!

16 Jan 2014
comentariu pozitiv , cristiana luca horga

As fi dorit si eu sa achizitionez un Televizor LED LG Cinema 3D 32LA620S, 81 cm, Full HD, MCI Dinamic 200, Triple XD Engine, Wi-Fi, SmartTV (4 ochelari 3D), fiind la un pret bun, de 1.629,00 RON, dar mi-e si frica sa o fac vazand atatea comantarii negative. Ma mai gandesc.

08 Jan 2014
"Multumit"
comentariu pozitiv , Gabi Ene

Eu ma declar multumit.Preturi bune , livrare rapida, produsela sigilate original.Ce e pe site si in cutie.Nemultumitii pot merge la e-mag, sa vada acolo nesimtire.

marketonline.ro
2016-02-15 14:20:49

Buna ziua,

Si la MarketOnline.ro beneficiezi de 30 de zile termen in care poti returna orice produs fara a avea un motiv anume si fara a fi necesare justificari privind returul. Poti opta pentru returnarea contravalorii, inlocuirea produsului sau pur si simplu, iti poti alege orice alt produs disponibil. In plus, poti verifica coletul la primire si astfel te asiguri ca produsele au ajuns la tine conform asteptarilor. Daca se depaseste termenul de 30 de
zile produsele se pot returna in garantie in ipoteza in care au probleme de functionalitate si toate costurile sunt suportate de MarketOnline, inclusiv transportul. Poti vedea toate detaliile referitoare la retur, aici: http://www.marketonline.ro/suport#sup18 .

Multumim.

Simona Stancu
2016-03-10 03:55:01

Marketonline.ro, clientii spun altceva. Transportul e suportat de client, banii inapoiati sunt in proportie de 70% din valoarea produsului in situatia in care ai nesansa de a-l proba. Pe FB nu aveti deloc comentarii negative in schimb pe price.ro v-au ingramadit toti. Oare de ce? Pt. ca pe pagina de Facebook se pot sterge, aici nu. Lucrati pe stil romanesc si va tratati clientii cu superioritate. Stilul asta flegmatic de a face comert l-am intalnit in multe locuri in Ro. Mai scoateti nasul pe-afara si vedeti cum se lucreaza intr-un mod profesionist!

03 Jan 2014
"Recomand Marketonline"
comentariu pozitiv , dan prelipceanu

am cumparat un televizor LG led 42 LA 660, excelent feedbak, a doua zi l am avut acasa, a fost un foarte frumos cadou de craciun, sunt extrem de incantat de colaborarea cu marketonline, ca sa nu mai vb ca tv a venit cu garantie LG pe romania

Recomand cu caldura marketonline!

PS era cel mai bun pret si avea si transportul asigurat in pret, ceea ce e rar pe aici de gasit.

18 Dec 2013
"Nu recomand sub nici o forma - HDD Stricat"
comentariu negativ , stanica liviu

Am cumparat 2 Harduri Western digital 3tera(red) din care unu a fost stricat din start nu a functionat.Am fost la ei si le-am spus ca hdd nici nu porneste si e nefunctional ,dupa care mi sa spus ca trebuie sa ma duc la service cu el pentru a constata defectu,(retineti constatare defect la un produs NOU).Am fost la service prin Grozavesti la cei de la Azerty ,dupa care au spus ca trebuie sa astept 15 zile pt a rezolva problema cei de la western digital.Am dat pe amandoua 1117 ron ,am cumparat un produs stricat dupa care trebuie sa astept o gramada de timp .Nu recomand sub nici o forma sa cumparati de la ei.

04 Dec 2013
"Nu cumparati de la ei!!!"
comentariu negativ , Andrei Constantin

Am facut greseala sa cumpar de la acest magazin un maus. Mausul era sigilat dar acasa cand am ajuns si l-am verificat am constat ca nu isi pastreaza anumite setari in memorie (Bloody V7). Am solititat sa mi se inlocuiasca. Dar totul nu e asa simplu la ei, m-au trimis cu mausul in service la 3 zile de cand l-am cumparat! Asta ca sa mai astept alte 15 zile ca sa fie verificat la furnizor! Niste servicii execrabile! Nu incurajati acest magazin de "sapte stele" inexistente!

18 Mar 2013
"Cel mai praf magazin online"
comentariu negativ , Cristian Barbulescu

Sunt vai de capul lor, am comandat un televizor care s-a stricat in 4 zile, acum trebuie sa-mi abt capul cu garantia, pt ca daca comanzi pe "firma" nu iti accepta retur!!!!

Cei care au companii si vor sa comande pe "factura" sa caute in alta parte, altfel va pierdeti nervii si banii cu drumuri pe la service.

29 Jan 2013
"Un magazin foarte slab!"
comentariu negativ , Laurian ionescu

Mgazinul de apte stele e de fapt o panarama!Preturi mari si modificate lipsa de profesionalism,angajati care nu stiu ce inseamna respectul fata d clienti!

29 Jan 2013
"Cei mai slabi!"
comentariu negativ , Pietreanu Victor

Am achizitionat un produs pe care l-am comandat on-line si l-am ridicat de la firma si a doua zi vrand sa schimb laptopul (am observat de abia acasa ca mai fusese umblat la el) fiindca nu era ce voiam am fost refuzat categoric pe motivul ca nu facusem comanda on-line desi totusi o facusem on-line.Am sesizat oficiile compentente care mi-au dat dreptate si astfel mi-au fost returnati banii fara comentarii.Asa ca magazinul de sapte stele e de fapt un simulacru de magazin care nu are niciun respect fata de client!NU RECOMAND ACEST MAGAZIN DE sapte stele!(ce gluma de reclama!)

21 Jan 2013
"OCZ SSD Agility 4 2.5 SATA3 256GB"
comentariu negativ , Radu Borcan

Disponibil la comnada, scrie pe site...
In realitate nu pot sa-ti dea nicio informatie despre el....

Foarte neprofesional.... inspre reclama inselatoare

Raspunsuri (1)
Nicoleta Oana
2013-01-22 13:59:14

WeLikeIT.ro nu a avut niciodata acest produs in catalog. De asemenea, expresia "Disponibil la comanda" nu se afla printre variantele de status al stocului pe siteul nostru.
Prin urmare, credem ca problema pe care ati semnalat-o ati intampinat-o in relatia dvs. comerciala cu un alt site (eventual cu o denumire asemanatoare).

07 Feb 2012
"Publicitate falsa"
comentariu negativ , pepex ro

In cursul a 5 zile calendaristice am incercat sa cumpar de la ei 3 produse. Prima oara un flash usb. Mai intai au zis ca il au apoi ca s-a epuizat stocul dar au ceva asemanator. Mi0au oferit la aceleasi caracteristici tehnice un pret cu 30% mai mare.
Apoi am vrut sa iau un hdd extern seagate. Era vineri seara, pretul afisat era de 393 lei. Luni dimineata pretul era de 750 si evident ca nu am mai dat comanda. Marti a aparut la 405 lei si cand am sunat mi0au zis ca nu mai e in stoc. Intre timp facusem comanda pentru 2 carduri de memorie Samsung de 32 gb. Pe site apareau disponibile la comanda. Cand m0au sunat au zis ca nu sunt pe stoc nicaieri si ca nu le pot aduce. Mi0au oferit de la alt producator la pret aproape dublu.
Niste tzepari nesimtiti care mint non stop, nu au stocuri si isi fac publicitate falsa. Pun preturi mici pe site ca poate te pacalesc sa iei altceva.
iar reprezentantii de vanzari foarte obraznici, desi am vorbit frumos.
Eu le-am facut plangere la ANPC.
In viata mea nu am sa iau de la ei, indiferent ce pret vor avea la produse.

17 Nov 2011
"ordinari la maxim"
comentariu negativ , Vincze Francisc

Pentru a cincea oara am trimis laptopul la reparat iar nenorociti astia refuza sa faca actele necesare schimbarii cu altul nou,mai nou nici macar nu mai raspund nici la telefon se pare ca produsul HP cumparat de la ei este o ...facatura facuta pe vapor asa ca va sfatuies sa-i evitati....

Raspunsuri (1)
Ioanide Ganesha
2016-01-01 01:15:45

imi pare bine sa aud asta.HP sunt cea mai infecta marca.Ei nu subt de vina.HP ansamblearxa tot ce e mai ieftin si pun sigla HP

30 Oct 2011
"magazin de KKt"
comentariu negativ , Vincze Francisc

evitati acest magazin refuza garantiile,

Raspunsuri (2)
Market Online
2011-11-04 15:24:16

Buna ziua stimate domn Vincze Francisc.
Cererea dvs de garantie a fost onorata, desi produsul prezentat departamentului de service avea urmatoarea stare:

"Urme vizibile de utilizare: praf, zgarieturi fine, suruburi vizibil utilizate, capacul din spate al notebook are urme de fortare, zgarieturi pe suportul din metal al HDD, sticker HP dezlipit partial, particule diverse intre si pe taste.

Ambalaj incomplet si deteriorat: sportii din cutie ai laptopului nu sunt, aparatul a venit in geanta de transport ce a fost pusa direct in cutie, geanta este murdara, pe cutie au fost lipite direct documentele de transport".

La receptionarea produsului, s-au facut poze, pentru a nu exista dubii privind starea acestuia.

Vincze Francisc
2011-11-07 20:00:42

tot kkt ramaneti.....in 6 saptamani acel laptop a fost de 4 ori in service,atelajul respectiv a fost defect din fabricatie,drept dovada de atunci i s-a schimbat modul W,placa de baza,memoria oare ce mai urmeaza,in orice tara civilizata,la atatea la mult mai putine defectiuni se schimba cu altul nou,iar dintre defectiunile pe care le enumerati acolo una singura era adevarata..stiker dezlipit,in rest abureli de pe Dambovita,memoria care ati oferit-o cadou este incompatibila cu laptopul canform SCOP COMPUTERS unitatea care asigura service-ul,iar drept dovada ca mintiti in continuare la data cand sctiati raspuns laptopul era in servine din nou pentru reparatie,loc unde este si acuma...pacat ca nu pot atasa documente scanate,in concluzie nu mai sunteti de KKT sunteti chiar KKT-ul feritiva de ei ca de Belzebut

20 Jul 2011
comentariu pozitiv , Alex Tudor

am luat de la ei o plita si o hota in rate. l-am rugat pe baiatul care m-a sunat pentru confirmarea comenzii sa-mi explice diferentele intre plitele electrice si cele pe gaz si diferentele dintre filtrele hotelor, baiatu chiar se pricipea si timp de 30 de minute mi-a oferit toate informatiile de care am avut nevoie.

25 May 2011
"NEPRACTICA"
comentariu negativ , Lumi Oana

NU ARE TAVA PENTRU COPIERE AUTOMATA. cAND AI MAI MULTE COLI DE COPIAT, FACI SCURTA LA MANA TOT RIDICAND SI INCHIZAND CAPACUL. sI CICA E MULTIFUNCTIONALA.....

09 May 2011
"super"
comentariu pozitiv , lukas magera

E foarte bun si performant

Raspunsuri (1)
Andrei Ortan
2016-11-14 12:22:49

Firme de tot căcatul . Astia de la Marketonline nu trebuie sa se mai găsească nici in motoarele de căutare nici pe price pe niciunde sa nu ii mai găsească nici dracu. nu ii poți contacta sa ceri detalii despre produse le scrii email degeaba ca nu răspund , niște jeguri ordinare de tota scarba

1024.css [0px to 1024px]