CATEGORII

magazinieftin.ro - comentarii



Scrie un comentariu
27 Dec 2017
"Extrem de neseriosi"
review negativ , Dum Spiro Spero
  • puncte tari:-
  • PUNCTE slabe:Neseriozitate maxima
  • CONCLUZII:Nu cumparati de la acest "magazin"

Am facut o comanda la ei, am fost sunat si mi-a fost confirmata comanda, ulterior primind un mail si un AWB pentru livrare, apoi peste cateva ore am primit un mail in care mi-a fost comunincat faptul ca aceasta comanda este anulata caci nu mai au produsul

21 Feb 2017
"Neseriosi si neprofesionisti"
review negativ , Andrei Mirza
  • puncte tari:nimic
  • PUNCTE slabe:ipsa profesionalism
  • CONCLUZII:niste nesimtiti

Am comandat un produs care pe site aparea ca disponibil stoc magazin, ulterior, peste cateva zille intreband de produs pentru ca deja aveam mesterii tocmiti, aflu ca de fapt nu il au pe stoc. Nici macar nu au avut bunul simt sa ma anunte ei la etapa comenzii. Ulterior nu au mai raspuns nici llla o intrebare. Acesti "domni" nu isi respecta deloc clientii. Sper sa dea faliment cat mai curand )))

Raspunsuri (1)
Andrei Mirza
2017-02-21 20:33:08

Vreau sa adaug, cu o zi inainte am intrebat de disponibilitatea produsului.

10 Jan 2017
"neseriosi si lipsiti de profesionalism"
review negativ , lucia simon

dupa ce am asteptat o saptamana fiindca atat au zis ca dureaza, ma suna in ziua cand trebuia sa primesc produsul sa-mi spuna ca e o eroare de stoc si ca nu il au. asta dupa ce mi-au confirmat telefonic de 2 ori (la initiativa mea fiindca nu aveam incredere in ei!) ca totul e ok si ca il voi primi... m-au incurcat groaznic si l-as fi comandat fara probleme din alta parte la acelasi pret|!!!

20 Jan 2016
"nu sunt seriosi"
review negativ , daragiu irina-loredana

produsul era zgariat si incomplet, le-am explicat ca lipsea o piesa din set dar au zis ca trebuie sa o platesc

Raspunsuri (1)
MagazinIeftin-RO -
2016-01-20 13:54:52

Buna ziua. Pe numele de Daragiu nu gasim nici o comanda in magazinul nostru.

05 Aug 2014
intrebare , alexandru mihaescu

Buna seara !
In cat timp ajunge un aragaz Gorenje la Dragasani - Valcea

Raspunsuri (1)
MagazinIeftin-RO -
2014-08-06 10:16:21

Buna ziua,
In cazul in care produsul se afla in stocul nostru, se livreaza in 24 max 48 de ore. Va rugam sa ne contactati la telefon sau mail pentru informatii exacte.
Va multumesc.

04 Aug 2014
"NESERIOSI"
comentariu negativ , sandor porkolab

Am incercat sa-i contactez, dupa multe nereusite au raspuns, televizorul care apare ca in stoc nu il au in stoc, astept raspunsul lor de 4 zile, nimic.

Raspunsuri (1)
MagazinIeftin-RO -
2014-08-04 15:44:12

Buna ziua,
Dupa acest nume nu v-am gasit in baza nostra de date. Va rog sa-mi spuneti despre ce model de televizor este vorba si de la cine ati primit informatia respectiva despre stoc. Va multumesc.

03 Aug 2014
intrebare , mircea costache

Buna seara,
tv lg 42lb650v aveti pe stoc? Cand se poate livra spre Cluj?
Multumesc anticipat.

Raspunsuri (1)
MagazinIeftin-RO -
2014-08-04 15:40:56

Buna ziua,
42LB650V avem pe stoc, livrabil in 24 de ore. Asteptam comanda dvs.

21 Jul 2014
intrebare , misu misu

Bună ziua!
Sunt interesat de tv. 42la860v. Când îl puteți livra si la ce service beneficiază de garanție?

Raspunsuri (1)
MagazinIeftin-RO -
2014-07-21 10:49:56

In acest moment, asa cum se vede si pe site, avem stocul epuizat la acest model de televizor.
Toate produsele comercializate de magazinieftin.ro beneficieaza de garantie oferita de producator!
Va multumim.

21 Jul 2014
intrebare , misu misu

Bună ziua!
Sunt interesat de tv. 42la860v. Când îl puteți livra si la ce service beneficiază de garanție?

27 Mar 2014
intrebare , Alexandru Buzea

Buna ziua, ma intereseara daca aveti pe stoc o masina de slefuit cu banda marca bosch PBS 75 A si in ce conditii pot platii cu card avantaj neavand activa optiunea platii online.
multumesc

Alexandru Buzea
2014-03-27 16:50:17

Multumesc pentru raspuns.Mai am o intrebare legat de garantie.Garantia produselor Bosch vandute de dvs,este oferita de firma dvs sau de Robert Bosch Srl? Va intreb asta pentru ca am gasit foarte multe feedback-uri negative despre firma dvs atunci cand vine vorba de retur si garantie.
multumesc

MagazinIeftin-RO -
2014-03-28 09:23:24

Toate produsele noastre au garantie oferita de producatori. In acest caz oferita de Bosch Romania. Acele feddback-uri negative se refera la retururi dupa cele 10 zile prevazuta de legislatie.

17 Feb 2014
"Excelent"
comentariu pozitiv , Cristina Posescu

Profesionalism,promptitudine,calitate!
Recomand!

13 Feb 2014
"Servicii mizerabile, neseriosi"
comentariu negativ , Toma Nat

Am incercat sa-i contactez de cateva ori. Au un robot tampit, am steptat de doua ori dupa aia s-a deconectat.

27 Aug 2013
"Hoti!"
comentariu negativ , Vasile Misu

Da, hoti! Si nu sunt eu subiectiv, am comandat un produs, mi-au trimis altul dupa care ca sa mi-l schimbe a trebuit sa platesc eu curieratul (aprox 100 RON). Mai bine lasati-i pe altii sa se insele si n-o faceti voi facand comenzi la ei.

Raspunsuri (1)
MagazinIeftin-RO -
2013-08-28 11:08:45

Stimate Vasile Misu. Va rugam sa publicati doar comentarii reale. Nu avem si nici nu am avut client cu numele de Vasile Misu. Nu avem nici un caz similar relatat de catre dvs. In cazul in un client de al nostru ar avea orice problema legat de produse, livrari sau serviciile noastre, poate sa apeleze cu incredere la departamentul de conciliere clienti, al carui date de contact gasiti la adresa:
https://www.magazinieftin.ro/contacts
Va multumim,
Echipa MagazinIeftin.ro

01 May 2013
intrebare , gabriel zanfirescu

Am si eu o intrebare pentru cei de la DEBO, sau Magazinieftin.ro ca vad ca e aceeasi firma. Daca achizitonez un TV Sony, am garantie SONY? Adica ma pot duce la un centru autorizat SONY din localitatea mea? Sau trebuie sa-l trimit la nu stiu care service agreau de DEBO??. Am trimit un mail si la cei de la debo dar nu am primit raspuns.

06 Mar 2013
intrebare , Ioana Ioasiv

In cat timp se poate livra in Medias ?

05 Mar 2013
"Total neseriosi"
review negativ , Teodor Luca
  • puncte tari:nimic
  • PUNCTE slabe:Suport clienti zero.
  • CONCLUZII:Va pierdeti timpul cu ei

Am vrut sa comand de la ei 2 perechi de casti care figurau "in stoc sau stoc furnizor". Dupa 3 zile in care nu s-a intamplat nimic, i-am contactat si mi s-a spus ca vor trimite coletul in 2 zile. Dupa alte 5 zile am incercat sa ii contactez. Intra numai robotul si nu prelua nimeni apelul. Nici la mail nu am primit nici un raspuns. Total neseriosi. M-am orientat catre alt magazin unde suportul clienti a fost ireprosabil. S-au interesat de disponibilitatea produsului, au revenit cu un telefon prin care mi-au comunicat ca produsul nu mai este disponibil la furnizor si mi-au oferit alternative.

03 Feb 2013
"un vot pozitiv ptr acest magazin"
comentariu pozitiv , eugen radulescu

foarte promti ,si o livrare la fel de promta nota 10 si tineti-o tot asa

01 Feb 2013
"nou"
review pozitiv , Pardo Alin
  • CONCLUZII:Sincer nu stiu ce au unii cu acest site,dar eu am fost multumit.Am primit produsul in buna regula,fara intarziere,cu factura,certificat de garantie de Romania... eu unul ii recomand si nu sunt la prima achizitie.

fara probleme

01 Feb 2013
"nou"
review pozitiv , Pardo Alin
  • CONCLUZII:Sincer nu stiu ce au unii cu acest site,dar eu am fost multumit.Am primit produsul in buna regula,fara intarziere,cu factura,certificat de garantie de Romania... eu unul ii recomand si nu sunt la prima achizitie.

fara probleme

04 Dec 2012
"Comentariu negativ pentru solutionarea problemei"
comentariu negativ , ioana udrea

Experienta mea cu ei nu a fost prea reusita.
Am facut o comanda vineri, marti mi-au livrat produsul - un robot de bucatarie. Pana aici, perfect, curierul m-a sunat cand era in fata blocului, desi specificasem un interval de doua ore necesar, dar nu e vina lor.
In fine, robotul era exact ce imi doream, dar nu functiona. Deloc. Si nici vreun certificat de garantie nu am primit, doar factura scanata pe mail. Asa ca i-am sunat, a doua zi, rugamintea mea era sa isi preia produsul nefunctional si sa imi aduca unul bun. Mi s-a spus sa trimit mail..Si am trimis un mail, nu m-a sunat nimeni. Am trimis al doilea mail, tot degeaba. I-am sunat eu, a patra zi. Raspunsul nu a fost exact ce ar fi fost normal: ”Va trimitem certificatul de garantie, sa va duceti cu robotul la service”...”Pai, cum, eu sa merg cu el la service, cand l-am cumparat nou?” incercam eu sa ii explic...”Da, ce, vreti sa vina service-ul la dumneavoastra, ce, ei stiu ca nu va merge robotul?”...adica baietii sunt spirituali. Lenti, dar spirituali.
I-am explicat ca e obligatia lor sa rezolve problema.
Asa ca, fara alte comentarii, mi-au zis sa completez un formular de renuntare la achizitie, pe site, si ma cauta ei...Am completat si formularul, desi e precizat ca trebuie sa suport eu costurile de retur ale produsului, in ideea ca le explic cand ma suna iar ca ii astept cu un produs nou, si nu am de ce sa platesc in plus pentru el.
Fara sa ma surprinda prea mult, nu m-au sunat. Astazi le-am dat inca un mail, urmeaza sa ii sun maine, deci e deschis subiectul, in ceea ce ma priveste.
Ca sa fiu foarte obiectiva, daca robotul ar fi functionat, eram perfect multumita. Deci livreaza repede si ok, doar ca nu gestioneaza bine problemele aparute. Prin urmare, e cam la noroc achizitia de la ei. Si da, firma se numeste Detleh SRL, si detin si site-ul DEBO si ELECTROBIZ. Pentru DEBO am vazut foarte multe plangeri pe un alt forum si imi pare rau acum ca nu am tinut cont de ele.

05 Oct 2012
comentariu pozitiv , Dinica Rodica Mihaela

Eu personal am ramas placut impresionata de acest magazin, au fost foarte seriosi de la inceput pana la sfarsit. Am comandat o plita de la ei, livrarea s-a facut urmatoarea zi, cand au adus-o au desfacut-o ei sa vad daca e ok. Chiar am fost foarte multumita, recomand!

14 Jun 2012
comentariu negativ , cristian gagu

Buna ziua,ma numesc Gagu Cristian si sunt din Valcea ,am cumparat o trotineta Ares F2 culoare roz si am primit trotineta Ares F1 verde.Am sunat de 'n" ori la sediu si m-i s-a spus sa astept sa i-a legatura cu curierul dar au trecut 4 zile si nu primim nici o veste.Daca stiti ca nu aveti in stoc produsul la ce naiba nemai retrageti banii din cont?,SUNTETI OBLIGATI IN 48 DE ORE SA SCHIMBATI PRODUSUL SAU SA RETURNATI BANII!Am cerut sa vorbesc cu directorul si m-i s-a spus ca degeaba ca nu se rezolva nimik.Asa ca mergem mai departe.

04 May 2012
"rusineeeeee"
comentariu negativ , cosmin dominteanu

Buna,ma numesc Cosmin si sunt din HD,azi am achizitionat o trotineta ares bobby pe care am primit-o defecta respectiv ghidonul are un defect din fabricatie avand o sudura pe interior care nu lasa liber ghidajul catre stanga sau dreapta plus ca aparatoarea din platic si cosuletul sunt sparte.Am luat legatura telefonic cu un reprezentant al firmei care mi-a spus sa fac poze k defectul apoi sa le trimit lor,urmanad ca mai apoi sa le trimit si produsul defect.Nu mi se pare corect din moment ce am platit pentru un produs functionabil si am primit unul defect.Tin sa anunt administratorul firmei ca ,conform cu Legea privind garantia HG394/95 si HG786/96 si Legea nr. 449 din 12 noiembrie 2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora,d-voasta aveati obligatia ca in 48 de ore sa schimbati produsul fara nici o intrebare, sa nu mai spun ca produsul este DEFECT!!!,chiar daca produsul era functionabil si nu eram pe deplin multumit de el ,SUNTETI OBLIGATI IN 48 DE ORE SA SCHIMBATI PRODUSUL SAU SA RETURNATI BANII!.Am sa depun o petitie si la OPC Satu Mare.RUSINE!!!!!!

31 Mar 2012
"Nota 10 "
comentariu pozitiv , Cosmin Paul

Am comandat pentru prima data de la ei un tv led Samsung UE32D5000. In 24 de ore curierul a fost la usa mea. Pret exceptional, promptitudine, amabilitate, interes pentru client.recomand tuturor celor care inca mai stau pe ganduri, sa apeleze la acest magazin on-line. Felicitari, sunt placut impresionat!

20 Feb 2012
"Nota 10."
comentariu pozitiv , Dragos Stefan

Am comandat pentru prima data de la ei un cuptor electric si o hota pe 15.02 seara si le-am primit in 20.02 la pranz. Produsele au ajuns ambalate impecabil si fara stricaciuni; factura si garantia in pachet. Am platit cu card visa. Site-ul lor mi-a placut deasemenea foarte mult asa ca le dau un 10 deocamdata. Probabil voi mai cumpara de la ei daca mai am ocazia.

26 Jan 2012
"Produs exceptional livrat, la timp si fara probleme."
comentariu pozitiv , robert D

Am achizitionat un TV Samsung 40D6500 la cea mai buna oferta din piata (si in plus 2 perechi de ochelari 3D cadou) de la aceasta firma.
Produsul livrat in perfecta stare a doua zi. Singura intrebare a mea cand am vazut ambalajul original desfacut si relipit cu banda a fost de ce? dar pana la urma continutul a fost complet.
Bravo lor

Raspunsuri (1)
Todoran Andrei
2012-02-15 22:24:28

Sunt de acord cu robert. Si eu am cumparat de de 2 zile acest TV, numai cuvinte de lauda despre el, singurul lucru care nu mi-a placut a fost ca ambalajul era desfacut.

16 Nov 2011
"si pt ionut buturuga"
comentariu pozitiv , bobo coco

Nu or avea ei cele mai mici preturi la altele, dar la electrocasnice am primit cea mai buna oferta posibila pe piata la ora respectiva(asta acum o luna) cu mai mult de 30% discount fata de alte magazine. Am comandat toate electrocasnicele la ei!!! Le-am primit toate in patru zile, iar ultima(masina de spalat) nefiind in stoc dupa alte 2 zile. Foarte corecti si cu un bun feedback cu clientii. Ca un plus, cu toate ca era cel mai bun pret pe piata, am mai negociat si un discount. Mic e adev. 1%, dar pt mine a insemnat enorm, dpdv al seriozitatii.

16 Nov 2011
"aceeasi problema ca la debo..."
comentariu negativ , bobo coco

Si cei de la magazinieftin.ro aplica aceeasi metoda ca la debo. Afiseaza cel mai mic pret, pe site apare ca 'in stoc' ... dar ... ioc. Poate or sa aduca in deceniul urmator vreunul, si bineinteles la un pret schimbat. Ca nu-i tine. Ma refer aici la 42lw4500 lg tv cu 3d. Si cei de la debo afisasera, probabil din greseala, aproape 2200 lei. :))

06 Nov 2011
comentariu pozitiv , ionut buturuga

DOMNULE MIRCEA CRISAN,BOGDAN TAMBREA,VALENTIN MARCULESCU VA PROPUN SA COMANDATI DE LA FIRMA IDEALL DIN BUCURESTI SI PROBABIL CA VETI PRIMI PRODUSELE DORITE PE LA SFARSITUL ANULUI VIITOR.BAFTA!

Raspunsuri (1)
Dan Voica
2011-11-07 00:10:50

Experienta similara cu Ideall-ul din Bucuresti..... :(

06 Nov 2011
comentariu pozitiv , ionut buturuga

PRETUL AFISAT PE SITE ESTE CEL REAL NU EXISTA NICI O SURPRIZA LA COMANDAREA PRODUSULUI

06 Nov 2011
comentariu pozitiv , ionut buturuga

CEI CARE ZIC DESPRE ACESTI OAMENI CA SUNT NESERIOSI SAU PACALICI NU CRED CA STIU DESPRE CE VORBESC SAU SUNT CEI DE LA CONCURENTA.ACUM CATEVA ZILE AM COMANDAT O MASINA DE USCAT RUFE SI IN 24 ORE MI-A FOST ADUSA LA DOMOCILIU IN STARE PERFECTA.SUNT FOARTE PROMTI SI SERIOSI SI TRANSPORTUL ESTE SUPER IEFTIN 64RON ORSOVA-RADAUTI PENTRU CA ACOLO AU GASIT PRODUSUL.CEI CARE SUNT NEMULTUMITI SA COMANDE LA FIRMA IDEALL DIN BUCURESTI CARE PE MINE M-AU MINTIT 2SAPTAMINI CA IMI ADUC PRODUSUL SI PANA LA URMA M-AM ORIENTAT SPRE CEI DIN CAREI SI NU REGRET.FELICITARI!

Raspunsuri (1)
Bogdan Tambrea
2011-11-18 12:00:07

Nu sunt de la concurenta(spre deosebire de dumneavoastra care se pare ca v-ati angajat la cei din Carei)dar nu consider ca este normal sa nu primesc banii inapoi nici pana acum pentru produsul in cauza(nu mai intru in detalii,aveti detaliile necesare in posturile de mai jos)desi cei de la protectia consumatorului Satu Mare mi-au dat dreptate si a sanctionat firma SC.Sat-An cu amenda si solicitand sa ramburseze banii pentru produsul livrat aiurea.Intre timp firma a contestat in instanta procesul verbal,deci va mai dura pina sa recuperez deficitul(daca se va mai intampla)Deci stiu ce vorbesc si asta este firma pe care o laudati ca este serioasa.Va doresc in continuare sa nu ajungeti sa regretati ca ati lucrat cu cei din Carei asa cum am ajuns eu sa o fac.Este bine ca ati relatat experianta dumneavoastra cu cei de la Ideall din Buc(probabil au si clienti multumiti,nu stiu nu am lucrat cu ei,si din cite am citit aici,nici nu o sa lucrez)acesta este si rolul acestor posturi de a feri clientii de magazinele neserioase dar nu ne faceti pe noi,cei care am avut experiente neplacute cu unii sau altii,nestiutori sau rauvoitori pentru ca va dati de gol unde lucrati in Carei:))

06 Nov 2011
"Masina de spalat vase - BEKO DFN 6833"
comentariu pozitiv , Vasile Avram

Am comandat o masina de spalat vase si in 2 zile am avut-o acasa.Transport cu Nemo Express ...SUPER!Am primit exact ce am comandat.
Bai fratilor , daca nu stiti exact modelul sau codul produsului, mai bine nu comandati! Asta e parerea mea.
Salutari!

04 Oct 2011
"UE32D6500"
comentariu pozitiv , Iulian T

In data de 3 oct 2011 am comandat un televizor Samsung UE32D6500, in 4 oct l-am avut fara nicio problema, nou, in cutie, toate accesoriile .. deci totul a mers snur.
Recomand !

21 Jul 2011
"Super Ok"
comentariu pozitiv , Simpetrean Cosmin

In data de 19.07 am comandat un tv samsung 40d5500 , iar in ziua urmatoare am primit coletul sigilat cu garantie , la adresa specificata de mine.
Pentru mine acest magazin s-a dovedit a fi unul de intredere , si probabil pe viitor , daca se va mai ivi ocazia voi mai apela la ei.
Multumesc inca o data si va doresc sa o tineti tot asa.

14 Jul 2011
"Tot tepari raman"
review negativ , Bogdan Tambrea

Buna ziua,din nou am sa va raspund punctual:
Desi am specificat si in raspunsul anterior se pare ca preferati sa va faceti ca nu intelegeti,colega dumneavoastra,daca stie asa de bine produsele,inseamna ca stia si faptul ca hota respectiva nu se regasea pe acel motor de cautare,cum ati si recunoscut,asa ca la intrebarea mea daca este hota cu pretul de 837,96 DE PE SITE de ce a raspuns afirmativ?Eu nu aveam sa fiu de acord cu un produs care nici macar nu l-am vazut,nefiind pe acel motor de cautare.Ma intrebati ce probe am ca nu am ramas intelesi pentru hota pe care mi-ati trimis-o?V-am prezentat argumentele mele.Va pot intreba si eu la fel de bine,ce probe aveti dumneavoastra ca nu am ramas intelesi pentru hota Electrolux EFC 650 X/S.Cit despre faptul ca si EFC 60151X este tot hota tip semineu va pot spune ca si Dacia este tot Renault dar daca dumneavoastra vroiati un Renault nu va veti multumi cu o Dacia,nu?Chiar si raspunsul acesta denota atitudinea dumneavoastra de genul"las-o,ma,ca merge asa"
Pe site-ul dumneavoastra exista varianta perceperi unei taxe de readucere in starea initiala a produsului care a suferit eventuale daune la transport,mie mi-ati spus ca in cazul meu este de 750 ron deci cit face si hota.Pentru cele citeva zgarieturi si praf(motive din astea puerile se gasesc pentru orice produs ca sa refuzati returul),aparute la transport si pe care v-am mai spus nu mi le asum,hota este in totalitate distrusa asa incit trebuie reconditionata complet?Deci si motorul,filtrul si alte parti componente au fost distruse?De asemenea mi-ati spus sa completez formularul de retur la o zi dupa ce a expirat termenul de 10 zile si dupa ce m-ati purtat cu vorba timp de o saptamina pentru ca trebuie sa va consultati(pentru aceasta va am factura detaliata de telefon ca si dovada,de asemenea tot de aici reiese ca aproape numai eu v-am sunatpentru ca nu va prea omorati cu raspunsul)De asemenea v-am explicat ca nu sunt de meserie ambalator de hote si ca am ambalat-o cum m-am priceput iar in legatura cu datoria morala de a o ambala,la fel de bine aveti si dumneavoastra datoria nu doar morala ci chiar legala de a nu mai tepui clientii.

Bogdan Tambrea
2011-07-14 22:23:43

Vad ca si dumneavoastra ocoliti raspunsul la intrebarea mea in legatura cu colega dumneavoastra care mi-a confirmat ca este hota de pe site desi ea nu se regasea pe motorul de cautare si nici la faptul ca m-ati purtat cu vorba pina a trecut termenul de 10 zile spunind ca trebuie sa va consultati.In schimb va legati de lucruri marunte cum este comparatia mea cu Dacia,sau pozitia pe care o detineti in firma(apropo,va descurcati lamentabil la capitolul conciliere,conciliere nu inseamna sa aveti atitudinea pumnului in gura fata de client de genul"asta este,daca va convine bine daca nu,nu")Sa va raspund si la celelalte puncte:nu am returnat produsul la curier pentru ca eram ferm convins ca este hota pe care o vazusem pe site,nicidecum una care nici nu exista acolo,si cum nu am deschis coletul pentru ca,de montajul hotei(si a plitei) urma sa se ocupe o echipa de meseriasi,aceeasi care au facut intreaga bucatarie,si nu sunt poze pe pachet,m-am uitat sa fie Electrolux si m-am bazat pe profesionalismul colegilor dumneavoastra crezind ca stiu ce vand(mare gresala)La punctul 3 nu vad ce pot sa va raspund,probabil acela este numarul de inregistrare si data cererii mele de retur,desi atunci cind am trimis cererea de retur nu am primit nici un numar(poate apare acum dupa ce am vazut ca v-ati upgradat si site-ul,inainte era mult mai greu de ajuns la formularul de retur,e bine ca va ajut la imbunatatirea serviciilor)
In incheiere va rog la fel de respectuos sa incetati si dumneavoastra sa ma faceti mincinos si sa sustineti ca afirmatiile mele sunt nefondate cind stiti la fel de bine ca si mine ca sunteti vinovati si acum incercati sa dregeti busuiocul.Eu am refuzat sa primesc returul dumneavoastra(probabil pina acum a si ajuns din nou la dumneavoastra) si in rest o sa las organele abilitate sa rezolve situatia.

Samuel Maran
2011-07-15 13:43:14

Nu am ocolit raspunsul, deja v-am dat raspunsul la aceasta intrebare si la altele in emailurile si comentariile pe care vi le-am scris.
Va multumesc pentru "aprecierea" la adresa mea.
Un produs se identifica in primul rand dupa codul modelului expus vizibil pe ambalaj.
Dupa cum spuneati, asteptam organele abilitate sa isi faca treaba.

O zi buna

12 Jul 2011
"Experienta pozitiva"
comentariu pozitiv , Dan Voica

Am avut o experienta placuta cu site-ul magazinieftin.ro . Saptamana trecuta am comandat o plita si cuptor Bosch. Mi le-au promis in 7 zile lucratoare. Nu au trecut decat 5 zile si produsele aveam in Bucuresti aduse de un curier in stare buna, ambalaj original (apropo din cate am vazut firma-i din celalat capat al tarii, din satu mare, dar asta nu-i un impediment). Luna viitoare am in proiect achizitia unui televizor led Samsung, oscilez intre 2 magazine, unu-i evident acest site. Probabil dupa experienta pozitiva ce am avut cu electrocasnicele tot de la ei o sa cumpar si televizorul pentru ca au preturi mici. Preturi bune si promti. Bravo baieti!

12 Jul 2011
"Tepari"
comentariu negativ , Bogdan Tambrea

Am comandat de la ei o hota si dupa o zi mi-au spus ca nu au produsul respectiv si imi trimit alt model asemanator, am convenit asupra modelului. Am primit comanda, dar nu am desfacut coletele(era si o plita) citeva zile pina cind au venit cei ce se ocupau de montajul bucatariei si atunci am constatat ca-mi trimisesera alt model de hota. Am luat legatura cu ei telefonic cerind sa returnez hota. M-au purtat cu vorba, ca trebuie sa se consulte, ca ma suna ei, e.t.c. Dupa cam 2 saptamini imi spun sa completez formularul de retur si sa le trimit hota inapoi sa vada ce se poate face. Asa ca trimit hota si dupa doua zile-i sun sa vad daca a ajuns, imi raspund ca a ajuns dar nu au apucat sa o desfaca, trec alte zile si iar ii sun, raspunsul lor fiind ca hota are praf(probabil ca trebuia sa o videz inainte de transport, o scuza puerila dupa parearea mea) si este zgariata de la transport asa ca imi refuza returul si imi trimit hota inapoi, chiar daca le-am explicat ca nu am ce face cu ea, nu este modelul comandat de mine asa incit am sa refuz receptia ei. Inca nu am rezolvat situatia si nici nu cred ca sunt mari sanse sa se rezolve. Am sa-i reclam la protectia consumatorului si am sa-i dau si in judecata pentru recuperarea banilor(aproape 800 ron). Vreau sa va mai spun ca inainte sa completez formularul de retur le-am cerut numar de inregistrare a returului asa cum scrie pe site-ul lor dar nici vorba sa-mi dea. Intre timp m-am prins si de ce m-au purtat cu vorba la inceput, pentru ca se poate returna orice produs in termen de 10 zile, conform legii, fara alte explicatii si au stat sa treaca perioada aia. Poate sunt ieftini dar nu sunt deloc seriosi. Nu recomand sa lucrati cu ei.

Raspunsuri (2)
Samuel Maran
2011-07-12 14:04:32

Buna ziua D-le Bogdan Tambrea.

Vreau sa va aduc la cunostinta pozitia noastra oficiala referitor la problema dumneavoastra.

1. Hota livrata este si hota comandata de dumneavoastra. Este adevarat ca initial in 08.06.2011 la ora 18:07 ati comandat o alta hota ( Electrolux EFC60110X ) dar in ziua urmatoare, 09.06.2011 la ora 11:30 cu acordul dumneavoastra s-a modificat comanda pe hota Electrolux EFC 60151X. Aceasta modificare de comanda a fost transmisa si pe adresa dumneavoastra de email collingray****@yahoo.com. Nu a fost vorba de nici o comanda pe Hota Electrolux EFC 650 X/S de care amintiti dumneavoastra mai jos.
Ati primit hota Electrolux EFC 60151X, hota pe care ati comandat-o. Daca sustineti ca ati primit o alta hota decat cea comandata de ce ati mai vrut sa o montati?
In concluzie, afirmatia dumneavoastra "La cateva zile, in momentul instalarii mobilierului de bucatarie am constatat ca nu este hota ceruta de mine." este falsa si mincinoasa, ati primit exact ce ati comandat.

2. V-ati pus sa montati o hota comandata de dumneavoastrala pe situl nostru si probabil cand a fost montata v-ati dat seama ca nu va mai place si vreti alta si v-ati gandit sa o returnati fara sa va intereseze in ce stare ati adus aceasta hota in urma montarii. Hota prezinta urme extrem de vizibile si urate de zgarieturi de la montaj si este plina de praf. Vi s-a comunicat ca acceptam sa ne returnati hota doar in cazul in care constatam ca hota este in stare perfecta, indiferent ca a fost desigilata sau nu. Din moment ce noi am primit hota si pana v-am dat un raspuns au trecut 2 zile, 2 zile in care noi am verificat daca sunt intemeiate acuzatiile pe care ni le aduceti verificand pas cu pas fiecare acuzatie. In momentul cand am strans toate informatiile v-am contactat si v-am comunicat ca nu putem accepta hota in starea in care ne-ati livrat-o si va vom trimite hota inapoi. Ca si client doriti si ati dorit sa vi se livreze un produs sigilat, in stare buna de functionare si fara probleme estetice si asa v-a si fost livrat produsul.

3. Nu contestam faptul ca aveti dreptul sa returnati produsul in termen de 10 zile de la primirea lui. Vi s-a comunicat si faptul ca in acest termen de 10 zile este nevoie sa faceti o cerere in scris de returnare a produsului, prin intermediul formularului de retur de pe situl nostru. In momentul cand ati trimis cererea de retur ati primit automat un numar de retur (005) care v-a fost afisat pe ecran. Dumneavoastra nu v-ati incadrat in aceste 10 zile.

Samuel Maran
2011-07-12 14:07:23

4. Aveti macar datoria morala ca daca doriti sa returnati din diverse motive un produs comandat sa verificati sa nu il fi deteriorat in urma montajului si sa il ambalati corespunzator, pe cat posibil in ambalajul original iar daca acest lucru nu este posibil sa fie ambalat in asa fel incat produsul sa fie protejat la transport atat la interior cat si la exterior.
Dumneavoastra ne-ati trimis hota in ambalajul original insa in interior peste hota de inox ati pus invelit intr-o folie pentru alimente acea masca de inox care vina montata deasupra hotei. Colturile de la aceasta masca fiind neprotejate au zgariat foarte urat hota. Pentru a argumenta afirmatiile referitoare la starea hotei va atasez cateva poze cu hota zgariata si prafuita.

Ca si o concluzie finala va aducem la cunostinta ca in cazul dumneavoastra, in aceste conditii nu putem accepta hota ca retur. Ca urmare, urmeaza sa primiti hota inapoi, avand de achitat la firma de curierat costurile aferente transportului.

Daca ne aduceti acuzatii va rog sa le argumentati. Toate acuzatiile pe care ni le aduceti sunt nefondate si mincinoase.

Daca aveti alte reclamatii sau nelamuriri va rog sa ne comunicati pe adresa contact@magazinieftin.ro.

Va multumesc.

O zi buna,
MARAN SAMUEL
0753034044
Responsabil Conciliere
S.C. SAT-AN S.R.L.

12 Jul 2011
"bravo"
comentariu pozitiv , Stelian Marc

Buna ziua tuturor.Am intrat si eu sa dau un review caci merita acest site.Nu inteleg frustratii de mai jos :) oameni buni,nu va convine de ei,nu cumparati,e simplu,iar odata ce ai depus comanda pretul nu are cum sa se schimbe :) oricum eu am cumparat de mai multe ori de la ei si am fost mereu servit super.(Am primit si reduceri ;) )felicitari magazinieftin.Scriu acest comentariu mai ales pentru ca am avut o problema la tv-ul ce l-am luat de la ei (nu are sens sa intru in detalii) si mi l-au inlocuit fara probleme.Mi-a fost teama de cum se va rezolva problema mea si am ramas placut surprins caci nu m-au pasat din stanga in dreapta (cum probabil unii ati patit deja :) Toate cele bune!

19 May 2011
"mincinosi la maxin"
comentariu negativ , mircea crisan

de cateva saptamani tot incerc sa cumpar un televizor de la magazinieftin.ro, sincer am fost indecis, preturile mici halucinante pe care le afiseaza ma derutau zilnic, am sunat pt a verifica daca chiar exista, nu au nimic in stoc, am sunat pt cca 8 tv-uri diferite si nimic nu este disponibil decat de craciun, nu inteleg de ce mint si pun preturii pe care nu le pot sustine, un magazin de evitat, sunati pe banii dvs ca sa fiti amagiti ca undeva peste 3 luni va fi ceva disponibil,un MAGAZIN CHIAR IEFTIN,, adica de 2 lei

mircea crisan
2011-05-19 19:30:42

chiar daca e plin de aspiratoare si masini de spalat tot la concluzia mea raman, zilnic aveti preturi bomba,felicitarii pt poze si depozit, f frumos , nimic de zis, dar chiar nu aveti nimic din ceea ce ma interesa pe minem preturi foarte mici cu promisiuni de saptamani, realitatea o stiti si dvs, chiar azi am sunat si un produs care figureaza in stoc.... e valabil peste 2 saptamani, exemplificare ue40d5500...asa ca mai subtire cu cele 18 magazine care vand ace, brice si chiloti de dama, eu ma refer la ce ma doare pe mine ca si client

MagazinIeftin-RO -
2011-05-20 16:27:08

Va multumim frumos de informatia pretioasa despre magazinele noastre clasice: noi pana-n prezent nu stiam ca vindem ace, brice si chiloti de dama, aveam impresia ca avem doar electronice si electrocasnice la vanzare, dar probabil dvs cunoasteti mai bine situatia stocurilor noastre din magazine si depozite. De aici rezulta clar care este de fapt scopul acestui comentariu negativ.
De altfel, daca ati fi sunat azi, asa cum ati precizat in comentariu, primeati raspunsul ca acest model este in stoc, livrabil imediat.
In continuare, din partea noastra consideram inchis acest subiect.

Cu respect,
Echipa MagazinIeftin.ro

25 Jan 2011
"lcd"
comentariu pozitiv , Lucian Pop

De unde aveti asa preturi la led-uri?

Raspunsuri (1)
MagazinIeftin-RO -
2011-01-26 14:47:33

Pe langa site-ul magazinieftin.ro avem si 18 magazine clasice si rulaj mare la produse. Din aceasta cauza reusim sa negociem cu furnizorii nostri discounturi mai mari si ne multumim si cu adaosuri mai mici. Important este sa multumim clientul.
Va asteptam.
Echipa MagazinIeftin.ro

1024.css [0px to 1024px]