evomag.ro - comentarii



Scrie un comentariu
15 May 2019
"Stoc... înșelător"
review negativ , Cos Min
  • PUNCTE slabe:nu răspund la email și nici la telefoane
  • CONCLUZII:de evitat

La ăștia "în stoc (exclusiv online)" înseamnă că de fapt "în stoc furnizor" (cum scriu magazinele normale). Un mic tertip care lasă impresia oamenilor că vor primi produsele rapid. Nici vorbă! Ca să citez site-ul: "Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile."

De evitat, sau măcar nu plătiți în avans (ca mine).

24 Feb 2019
"nerespectare termen livrare"
review negativ , Leonardo Teleanu
  • PUNCTE slabe:nerespectare termen livrare

Am comandat monitorul G2590FX in data de 20.02.2019 cu ridicare din showroom doar pentru ca era mentionat faptul ca poate fi ridicat "poimaine, dupa 16:00", adica pe 22.02.2019, dupa 16:00. Mentionez ca nu am ales evomag ca aveau cel mai mic pret pentru ca nu este asa. Pret mai mic la acest produs au peste 4-5 magazine iar singurul motiv pentru care am ales evomag a fost termenul.

https://i.imgur.com/1dSRiVS.png

La comanda nu am renuntat si am schimbat ridicarea din showroom cu livrare la o adresa - asta daca tot nu si-au respectat termenul. Feedback-ul dat aici este un fel de semnal de alarma pentru a se renunta la metodele astea "lacome" de a agata clientii. Chiar daca acum am ales sa pastrez comanda si sa o finalizez cu evomag, urmatoarele comenzi le voi da la alti comercianti.

evomag.ro
2019-02-25 11:20:18

Am verificat si noi, dar din pacate a aparut o eroare de livrare din partea furnizorului. Vom rezolva aceasta problema in cursul zilei de astazi.
Multumim de intelegere!

Leonardo Teleanu
2019-02-25 13:28:50

Eduard Serbu - comanda dvs. este in curs de livrare - 25.02.2019 / 10:29.

Eu: Sunam evomag sa solicitam si un awb ca na, produsul este in curs de livrare - 25.02.2019 - 13:10 (operatorul evomag: produsul nu a ajuns la noi. este inca la furnizor) :), dar bine ca primesc instructiuni de cum sa preiau coletul de la curier. cum sa ii verific integritatea. Mai bine va verificati voi integritatea si bagati raspunsuri cinstite la probleme create tot de voi. Bai... chiar atat de greu este sa fiti corecti. Ok... probleme la furnizor sau angajat care este prea ocupat cu altele si uita de unele comenzi. Dar spune ca livrarea are modificari la livrare. Nu imi arunca "in curs de livrare" cand tu nici macar nu ai pus mana pe produs.
Cum asteptam eu azi produsul. Cum m-am dus eu pana la banca sa scot banii de pe card pentru a plati monitorul. Ca na... daca primul termen cu ridicare din showroom si plata cu cardul nu l-ati vrut, acum stam sa mergem pe la banci sa scoatem bani.

Trist.

05 Nov 2018
"Informatii lipsa si nu le pasa de clienti, nu publica review-uri ngative"
review negativ , Adrian Toader
  • puncte tari:livrare prompta
  • PUNCTE slabe:Nu aprobba comentariile negative; Descrierea produselor nu este completa
  • CONCLUZII:Nu le pasa de clienti

In aprilie am cumparat un OnePus 5T si avea incarcator cu conector UK dar am primit adaptor. Oricum nu este normal sa nu se specifice pe site ca telefonul nu vine cu incarcator de Romanaia ci cu incarcataor de UK adaptor gratuit de la Evomag.

La sfarsitul lui Octombrie am mai cumparat un OnePlus 5T dar avea conectorul de la incarcator model american si nici nu am primit adaptor.

Corect ar fi sa se specifice clar pe pagina produsului ca are incarcator cu conector UK sau US si sa se specifice daca se da gratuit sau contra cost adaptor pentru Romania.

Am scris un review negativ la Evomag acum o saptamana pentru problemele de mai sus dar nu am fost contactat si nici nu a fost publicat review-ul.

Pur si sinmplu atitudine de tepari. "Ai cumparat de la noi, foarte bine, noua nu mai pasa de tine".

09 Jul 2018
"Stergatoare auto valeo care nu au nici o treaba cu cele din pozele si descrierea de pe site"
review negativ , Iamandei Laurentiu
  • puncte tari:nu am
  • PUNCTE slabe:descriere produse complet eronata, comentariile pe site nu se aproba
  • CONCLUZII:din puctul meu de vedere este un magazin de evitat

Am cumparat joi 05.07.2018 doua bucati Stergatoare auto Valeo HydroConnect Upgrade unul de 50 cm si unul de 55 cm. Conform descrierii si pozelor de pe site acestea au adaptoare care se ataseaza si se potrivesc pe mai multe tipuri de brate, eu avand nevoie de o stergatoare tip `bayoneta`, care conform descrierii s-ar fi potrivit folosind adaptorul C din pachet. Surpriza mare am avut-o vineri cand am primit coletul sigilat in punga de cargus, il desfac si constat ca stergatoarele mai fusesera desfacute din ambalaj, unul avand ambalajul capsat si celalalt putin rupt. imi zic ca nu e o problema, desfac stergatoarele si constat ca nu au nici o treaba cu descrierea, nu au adaptoare in pachet, si sunt doar pentru brate tip carlig. Pentru a nu mai pierde timp si bani cu returul am hotarat sa pun sistemul de prindere de pe cele de origine pe acestea, chinuindu-ma ceva timp pana am reusit. Evomag m-a dezamagit profund, aceasta este prima si ultima comanda la ei.

Raspunsuri (2)
evomag.ro
2018-07-10 14:39:34

Salut Laurentiu,
Am verificat informatia furnizata de dvs. dar in descriere nu este specificat ca aceste stergatoare vin in pachet cu adaptoare. Ceea ce v-a indus probabil in eroare, a fost descriere care este una generala, pentru toate tipurile de brate.
Vom reveni catre tine in decursul zilei de astazi pentru a solutia aceasta problema.
Multumim!
Marius,
CustomerCare evoMAG.ro

Iamandei Laurentiu
2018-07-10 17:58:51

Va multumesc pentru voucherul de 50 lei pe care mi l-ati oferit. Pozele si filmuletul care erau in descrierea produsului nu aveau nici o legatura cu realitatea.

09 May 2018
"multumesc pentru comentarii"
review negativ , Vasile Adi
  • CONCLUZII:trebuie citite comentariile !!!

Am vrut să cumpăr ceva de pe acest site, dar datorită comentariilor negative am realizat că nu e cea mai bună idee. Contează. Mulțumesc.

Cont Evomag
2018-05-14 19:35:04

Salut Paul,
Suntem o companie de 13 ani pe piata. Din peste 1.000.000 de comenzi, mai avem si pareri care nu sunt in concordanta cu ceea ce ne dorim sau realitatea dar le cunoastem pe fiecare in parte si am incercat la fiecare sa gasim solutii impreuna cu cei care ne-au scris.
Multumim, Marius, CustomerCare evoMAG.ro

And Cst
2018-06-14 00:01:41

Vasile vad ca faci spamm de comentarii negative...esti cumva de la concurenta?

02 Feb 2018
"Evomag este f ok din pacate romanul este neinformat, rautacios si ciudat"
review pozitiv , Razvan Duca
  • puncte tari:Flexibili
  • PUNCTE slabe:Timp livrare putin mare (este normal) vrei pret mic ?
  • CONCLUZII:Bunavointa si profesionalism, Rezistati Evomag! :)

Rad copios si totodata ma ingrijorez cand vad cati clienti novice si necunoscatori sunt pe siturile on line. Practic magazinele on-line se lupta cu morile de vant. Grrreu sa ii multumesti pe toti.. Am cuparat de la ei si voi mai cumpara, nu am intalnit decat bunavointa din partea lor in rezolvarea oricarei probleme sau neclaritati.

11 Nov 2017
"Nu recomand"
review negativ , Cristian Crys
  • puncte tari:Nu au fata de altii
  • PUNCTE slabe:returul service
  • CONCLUZII:Nu recomand

am cumparat un tv samsung de la ei in valoare de 7000 de lei iar in momentul in care l-am dus inapoi pentru inlocuire au vrut sa imi opreasca 10% din suma fara nici un motiv. a trebuit sa ma car cu el la samsung romania ca sa mi se confirme acolo ceea ce le-am spus si lor de la inceput. abia cu decizia de la samsung de inlocuire mi l-au inlocuit. Nu as mai cumpara de la ei, aveti grija mai ales cu produse de valoare mare

Raspunsuri (1)
Cristian Crys
2017-11-11 20:27:48

televizorul a fost primit defect , avea o problema la display-am uitat sa mentionez

12 Oct 2017
"Feritiva de evomag"
review negativ , Radulescu Catalin
  • puncte tari:niciunu
  • PUNCTE slabe:toate
  • CONCLUZII:de porc

Am dus la instalare un sistem si miau stricat multi pini de la procesor
Feriti-va de ei, sunt cei mai mari boccii
Miau stricat placa de 1250 lei si se fac ca ploua
Nu cunosc termenul de despagubire!
Cautati particulari, e cel mai bine

Raspunsuri (1)
Patrascu Mihai
2017-10-12 14:14:44

Buna ziua Dnule Catalin,

Din pacate realitatea in cazul dvoastra este alta.
Ati achizitionat majoritatea produselor din alte locuri (site-uri de anunturi) si desi nu facem asamblari pentru produse cumparate din alta parte, am facut in cazul dvoastra o exceptie dar nu inainte de a semna un proces verbal prin care va asumati raspunderea pentru eventuale cazuri speciale.

Am constat ca un produs avea un defect si astfel s-a ajuns sa fim acuzati de faptul ca noi v-am deteriorat un produs achizitionat din alta parte.

Imi pare rau sa constat ca, desi ati semnat un document, nu va asumati raspunderea pentru acesta.

Multumim.

Mihai Patrascu
CEO evoMAG.ro

28 Sep 2017
"Farseori, distrugatori"
review negativ , Radulescu Catalin
  • puncte tari:toate
  • PUNCTE slabe:niciunul
  • CONCLUZII:Feriti-va de magarus

Am dus la service, niste componente pt ansamblare.
Din pacate, mi-au facut o paguba de 1250 lei , mi-au stricat o placa Asrock x99 itx-ac care era aproape noua.
La montarea proceosrului, specilaistul lui fish prajit, a indoit cativa pini.
Nu am vazut, pt ca procesorul era montat , dar nu mergea slotul pci express si atunci am scos procesorul pt a inapoia placa de baza celui de la care am cumparat-o. Din pacate, atunci am observat ca mi-au indoit pinii.
Te obliga, pt a instala sistemul, in a face o declaratie, in care ei se absolva de orice vina, pt incompatibilitate sau defectiune, dar nu si pt dauna!
Pt ca ceea ce au facut ei acum, este dauna si nu se inscrie la ce au cerut ei!
In concluzie, sper ca ANPC sa rezolve ceva, desi nu ma astept, la ce stat national mafiot e ROmania, asa ca cel mai bine, feriti-va de EVOMAG!

Radulescu Catalin
2017-09-28 16:55:39

Cum puteti sa va dati cu parerea cum aratau placa d ebaza, placa video, daca nu le-ati vazut?
Nu ati vazut nici macar pozele, care vi le-am trimis, cu ce a facut subalternul dvs, daramite sa stiti cum aratau produsele.
Sau va-ti teleportat?

Radulescu Catalin
2017-10-03 13:27:18

Sper refac pinii de la procesor, altfel vin și voi face mare scandal la voi la sediu pentru distrugere de bun

13 Sep 2017
"Calitatea efectiva a serviciului a scazut in 2017"
review negativ , C marian
  • puncte tari:daca ai noroc
  • PUNCTE slabe:in rest
  • CONCLUZII:De evitat

Sub toate chestiile de luat ochii design site,emailuri ca ai "uitat" sa finalizezi comanda pentru produsul pus in cos ei nu au prea multe efectiv in stoc.
Daca iei ceva in stoc la furnizor defapt nu au inca habar de unde sa faca rost de produsul in cauza.La scadenta primului termen de asteptare ti se propun noi termene,Daca astepti in continuare constati ca si la al doilea termen nu au produsul in cauza.Bine ca nu le-am platit onlin nimic.

As aprecia sa nu bagati textul de marketing mai jos ci sa remediati deficientele sau sa iesiti de pe piata online.

Raspunsuri (1)
Patrascu Mihai
2017-09-13 22:44:47

Buna seara Dnule Marian,
Multumim pentru mesajul transmis.
Se poate va rog sa ne furnizati un numar de comanda pentru a identifica cele semnalate de dvoastra?
Este important sa vedem ce s-a intamplat cu aceasta comanda pentru a invata si corecta situatia aceasta.

Multumim.
Mihai Patrascu
CEO evoMAG.ro

1024.css [0px to 1024px]