CATEGORII

evomag.ro - comentarii



Scrie un comentariu
12 Oct 2017
"Feritiva de evomag"
review negativ , Radulescu Catalin
  • puncte tari:niciunu
  • PUNCTE slabe:toate
  • CONCLUZII:de porc

Am dus la instalare un sistem si miau stricat multi pini de la procesor
Feriti-va de ei, sunt cei mai mari boccii
Miau stricat placa de 1250 lei si se fac ca ploua
Nu cunosc termenul de despagubire!
Cautati particulari, e cel mai bine

Raspunsuri (1)
Patrascu Mihai
2017-10-12 14:14:44

Buna ziua Dnule Catalin,

Din pacate realitatea in cazul dvoastra este alta.
Ati achizitionat majoritatea produselor din alte locuri (site-uri de anunturi) si desi nu facem asamblari pentru produse cumparate din alta parte, am facut in cazul dvoastra o exceptie dar nu inainte de a semna un proces verbal prin care va asumati raspunderea pentru eventuale cazuri speciale.

Am constat ca un produs avea un defect si astfel s-a ajuns sa fim acuzati de faptul ca noi v-am deteriorat un produs achizitionat din alta parte.

Imi pare rau sa constat ca, desi ati semnat un document, nu va asumati raspunderea pentru acesta.

Multumim.

Mihai Patrascu
CEO evoMAG.ro

28 Sep 2017
"Farseori, distrugatori"
review negativ , Radulescu Catalin
  • puncte tari:toate
  • PUNCTE slabe:niciunul
  • CONCLUZII:Feriti-va de magarus

Am dus la service, niste componente pt ansamblare.
Din pacate, mi-au facut o paguba de 1250 lei , mi-au stricat o placa Asrock x99 itx-ac care era aproape noua.
La montarea proceosrului, specilaistul lui fish prajit, a indoit cativa pini.
Nu am vazut, pt ca procesorul era montat , dar nu mergea slotul pci express si atunci am scos procesorul pt a inapoia placa de baza celui de la care am cumparat-o. Din pacate, atunci am observat ca mi-au indoit pinii.
Te obliga, pt a instala sistemul, in a face o declaratie, in care ei se absolva de orice vina, pt incompatibilitate sau defectiune, dar nu si pt dauna!
Pt ca ceea ce au facut ei acum, este dauna si nu se inscrie la ce au cerut ei!
In concluzie, sper ca ANPC sa rezolve ceva, desi nu ma astept, la ce stat national mafiot e ROmania, asa ca cel mai bine, feriti-va de EVOMAG!

Radulescu Catalin
2017-09-28 16:55:39

Cum puteti sa va dati cu parerea cum aratau placa d ebaza, placa video, daca nu le-ati vazut?
Nu ati vazut nici macar pozele, care vi le-am trimis, cu ce a facut subalternul dvs, daramite sa stiti cum aratau produsele.
Sau va-ti teleportat?

Radulescu Catalin
2017-10-03 13:27:18

Sper refac pinii de la procesor, altfel vin și voi face mare scandal la voi la sediu pentru distrugere de bun

13 Sep 2017
"Calitatea efectiva a serviciului a scazut in 2017"
review negativ , C marian
  • puncte tari:daca ai noroc
  • PUNCTE slabe:in rest
  • CONCLUZII:De evitat

Sub toate chestiile de luat ochii design site,emailuri ca ai "uitat" sa finalizezi comanda pentru produsul pus in cos ei nu au prea multe efectiv in stoc.
Daca iei ceva in stoc la furnizor defapt nu au inca habar de unde sa faca rost de produsul in cauza.La scadenta primului termen de asteptare ti se propun noi termene,Daca astepti in continuare constati ca si la al doilea termen nu au produsul in cauza.Bine ca nu le-am platit onlin nimic.

As aprecia sa nu bagati textul de marketing mai jos ci sa remediati deficientele sau sa iesiti de pe piata online.

Raspunsuri (1)
Patrascu Mihai
2017-09-13 22:44:47

Buna seara Dnule Marian,
Multumim pentru mesajul transmis.
Se poate va rog sa ne furnizati un numar de comanda pentru a identifica cele semnalate de dvoastra?
Este important sa vedem ce s-a intamplat cu aceasta comanda pentru a invata si corecta situatia aceasta.

Multumim.
Mihai Patrascu
CEO evoMAG.ro

20 Mar 2017
"Mint groaznic pe site"
review negativ , Alex Spataru
  • puncte tari:daca ai noroc
  • PUNCTE slabe:in toate restul cazurilor
  • CONCLUZII:Evitati

Produsul apare in stoc frunizor, dau comanda, mi se spune ca le ajunge lor la sediu in ... atentie, 10-14 zile.
Furnizorul ala e unde, in China ? Sau e mai degraba o simpla minciuna gogonata pe site, ca sa atraga fraierii ca mine.
Bine ca nu am platit cu card, ca asteptam sa recuperez banii.

evomag.ro
2017-03-27 09:29:09

Buna ziua,

Multumim pentru feedback-ul dvs si pentru idee. Pe site, la toate produsele (fie ca sunt in stoc magazin sau in stoc furnizor, este specificat un timp estimativ de livrare: https://www.screencast.com/t/jQ8YwOpmy

Multumim,
evoMAG.ro

Radulescu Catalin
2017-09-28 14:52:23

niste hoti si pungasi, feriti-va de ei

26 Dec 2016
"EXPERIENTA TERIBILA. NU CUMPARATI DE LA EVOMAG!!"
review negativ , Mihai Daniel
  • puncte tari:zero
  • PUNCTE slabe:nu raspund la suport, produsele de fapt nu sunt in stoc la furnizor
  • CONCLUZII:bataie de joc. dupa ce astepti cateva zile, iti spun ca de fapt nu se mai produce ce ai comandat si iti anuleaza ei comanda automat.

Bataie de joc. Produsul comandat aparea in stoc la furnizor, mi-ati confirmat comanda, mi-ati asignat-o unui angajat de-al dumneavoastra iar dupa 2 zile mi-ati trimis mesaj ca produsul nu mai exista si ca nu se mai fabrica. Penibil. In conditiile in care am cumparat-o de la pcgarage pana la urma. Se pare ca la ei chiar era in stoc la furnizor, nu ca la voi. Si CULMEA: inca apare produsul in stoc la furnizor la voi pe site. Nu recomand nimanui aceasta firma EVOMAG! Ca sa nu mai spun ca suni la relatii clienti, te tine robotul 10 minute dupa care iti inchide automat ca cica toti colegii sunt angajati in alte convorbiri. In loc sa te lase sa astepti in continuare, iti inchide automat si-ti spune sa suni mai tarziu. Nu gasesti niciodata pe cineva de la suport de la ei. FERITI-VA CA DE CEL RAU RAU DE EI.

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2016-12-27 15:44:19

Buna ziua,

Multumim pentru parerea exprimata, noi incercam continuu sa ne imbunatatim serviciile si orice informatie venita din partea cumparatorilor sau potentialilor cumparatori ne ajuta in acest demers.
Avem rugamintea sa ne spuneti numarul comenzii (ne puteti comunica numarul si pe adresa marketing@evomag.ro) pentru a verifica ceea ce s-a intamplat.

Multumim,
evoMAG.ro

10 Sep 2016
"Foarte seriosi. Produse de calitate."
review pozitiv , Andrei Tacu
  • puncte tari:Livrare in mai putin de 24 ore in Delta Dunarii
  • CONCLUZII:Evomag si Pcgarage sunt singurele magazine de unde cumpar online.

Mi-am comandat un Xiaomi Mi4c. Telefonul a venit sigilat. Este excelent!

Livrarea s-a facut in mai putin de 24 ore, desi eu stau la 20km de Tulcea, in Delta Dunarii. BRAVO EVOMAG si CARGUS!! :)

22 Aug 2016
"De evitat"
review negativ , Ruxandra R
  • PUNCTE slabe:Neseriozitate, Informatii false

Am comandat pe 12.08 un telefon Huawei Mate S, produsul aparand pe site ca fiind in stoc la furnizor. Pe data de 16.08 am primit mesaj ca telefonul va fi livrat in ziua urmatoare, insa nu am primit nimic. De atunci, am sunat de 3 ori in call center ca sa vad ce se intampla si primes acelasi raspuns: trebuie sa verificam cu furnizorul daca mai are produsul. Telefonul apare in continuare pe site ca fiind in stoc furnizor. De ce afisati informatii false? Voi anula comanda si nu voi mai comanda vreodata de pe evomag.

08 Aug 2016
"Foarte bine"
review pozitiv , Alex Nitu
  • puncte tari:Livrare, Comunicare
  • PUNCTE slabe:Nici unul
  • CONCLUZII:Recomand

Am comandat un Galaxy S7. Imediat ce am comandat am primit sms-uri cu stadiul livrarii si persoanele responsabile, la fiecare pas al livrarii. Telefonul a venit a doua zi (provincie) complet sigilat si produs original, cu garantie si tot ce trebuie. Am telefonul de o luna si merge foarte ok. Pretul este unul foarte bun comparabil cu companiile de telefonie sau marile magazine.

17 May 2016
"Totala nesimtire din partea dept retururi"
review negativ , manuel wolfshant
  • puncte tari:-
  • PUNCTE slabe:reclame mincinoase, nerespectarea politicilor descrise pe propriul site
  • CONCLUZII:de evitat. exista altii care isi fac mai putin reclama dar sint mai seriosi

In urma cu 10 zile am comandat pentru firma la care lucrez 2 carduri de memorie pe care intentionam sa le folosesc la un SBC de genul Raspberry Pi. Dupa ce mi-au fost livrate, cind am vrut sa il utilizez pe primul, mi-am dat seama ca facusem o greseala: comandasem SD card in loc de micro SD. Stiind de la https://www.evomag.ro/Pagini/politica-de-returnare ( punctul 2 ) ca in anumite conditii sint acceptate retururi si de la persoane juridice, am dat telefon sa ma interesez de conditiile exacte si daca exista posibilitatea ca macar cardul pe care nu il desigilasem inca sa il pot da la schimb (platind desigur diferenta) pe carduri micro SD. Domnisoara de la callcenter mi-a raspuns, f amabila, ca in principiu se poate si mi-a zis sa contactez prin e-mail departamentul de retururi. Ceea ce am incercat pe loc, adica marti. Si miercuri. Si joi. Si vineri. Si pe facebook. Si nu am primit absolut niciun raspuns, de niciun fel. Acum, o saptamina mai tirziu si evident in afara perioadei de 3 zile mentionate pe site am renuntat la ideea de a mai obtine vreun rezultat.

Pe de alta parte am avut discutii si in urma cu un an cind am cumparat pentru uz personal un termometru digital care insa nu determina in mod corect temperatura corpului. Dna de la departamentul retururi a incercat in prima faza sa respinga cererea de retur si a trebuit sa ii argumentez cu legea sub ochi ca dreptatea era de partea mea, termometrele neintrind la categoria produselor nereturnabile.

In consecinta nu imi ramine decit posibilitatea de a refuza sa mai cumpar vreodata ceva, indiferent ce, de la Evomag si sa recomand tuturor cunoscutilor sa evite acest magazin.

Tătar Emilian-Ovidiu
2016-07-20 23:13:49

As fi vrut maine, 21 Iulie sa comanda RX 480 dar din urma comentariilor si a duratei de livrare stau bine sa ma mai gandesc de unde comand.

Radulescu Catalin
2017-09-28 12:38:42

jale e cu ei

29 Apr 2016
"mda"
review negativ , Ilabanks Iaf

voiam sa iau si eu o placa video in valoare de 1800 de lei dar la ce comentarii sunt m`am razgandit:) prefer sa dau 100 de lei in plus si macar stau linistit.ce pot sa zic,ma bucur ca v`ati spus punctele de vedere si imi pare rau sa aud toate astea de rau. evomag va urez bft si sper sa va rezolvati problemele.

Raspunsuri (2)
evomag.ro
2016-05-03 09:40:48

Buna ziua,

Multumim pentru parerea exprimata, noi incercam continuu sa ne imbunatatim serviciile si orice informatie venita din partea cumparatorilor sau potentialilor cumparatori ne ajuta in acest demers.
Pe price.ro nu avem atat de multe review-uri, fie ele pozitive sau negative, dar va sfatuiesc sa va uitati si pe alte site-uri sau forumuri si veti vedea ca balanta inclina net catre review-urile pozitive.
Imi pare rau ca nu ati achizitionat nimic inca de la noi doar bazandu-va pe review-urile de aici dar sper ca veti incerca in curand serviciile evoMAG.
Daca va putem ajuta cu alte informatii ne puteti scrie la adresa: marketing@evomag.ro.

Multumim.

Radulescu Catalin
2017-09-28 12:34:35

Mai bine ca nu ati luat, sunt distrugatori

12 Apr 2016
"TELEFON FALS ETICHETAT"
review negativ , Alex Mardare
  • puncte tari:-
  • PUNCTE slabe:Soft telefon modificat sa para alt model
  • CONCLUZII:Aveti grija ce cumparati

Am comandat de la Evomag un telefon Galaxy S5. Pe cutie sigiliul original fusese dezlipit cu grija si lipit altul, ca sa fie totul in regula. Foarte util si un pliant cu instructiuni in araba. In cutie un pliant pe care scrie ca telefonul e importat de Electro Distribution din Baia Mare, adica reputatii comercianti de la quickmobile.ro.

Pe telefon in About Device/Model Number apare G900F, modelul standard pentru Europa. Putin mai jos scrie United Arab Emirates.

Cea mai placuta surpriza, am verificat IMEI-ul la Samsung Romania si mi-au zis ca e de fapt modelul G9006V, pentru China, iar in Europa nu beneficiaza de service de la Samsung. Probabil in cel mai bun caz de cei de la quickmobile, care sparg ecranele ca sa nu acorde garantia. Sistemul de operare manarit frumos ca sa para G900F.

In concluzie recomand cu caldura Evomag pentru fraieri.

Cornel Preda
2016-05-03 13:50:18

Se pare ca imbunatatirea serviciilor se lasa asteptate. Comandat lumia 532 nou, a venit intr-o cutie alba nebranduita, punga telefonului era rupta de parca cineva a incercat sa indese un telefon de marime mai mare. Iar telefonul este branduit software de un operator australin, lucru descoporeit la resetarea softwareului si nu la prima pornire. Pe site sau in urma discutiei cu reprezentatul de vanzari la finalizarea comenzii nu am fost informat de acest aspect. Sigiliul normal ca era desfacut sau cu eticheta importatorului lipita peste sigiliu (un al doilea telefon comandat in aceeasi zi - lucky me - ambalarea era ok la asta). Am incercat sa contactez initial dep vanzari prin mail dar nu mi-au dat reply nici dupa 2 zile, telefonic m-au redirectionat instant catre dep service-retur pe care inca incerc sa ii contactez dupa a cincea incercare iar prin email inca nu au dat un reply, macar automat. Voi da foward si la departamentul de marketing... poate ei raspund si se rezolva.

@Rares Rusu - cumva importatorul telefonului este telpur?

Cornel Preda
2016-07-26 17:21:05

S-a rezolvat. Vrand sa pastrez acest tip de telefon am cerut sa imi fie inlocuit cu un model alb dual sim unbranded. Dupa nici 30min de la cumparare a inceput sa faca dungi verticale multicolore. Noroc ca ma oprisem chiar langa ei sa mananc ceva. M-am intors direct la retur. Rapid si fara batai de cap s-a facut storno.

La faza cu rebranduirea mi s-a zis ca altfel nu il puteau vinde la pretul ala asa mic. Bine ca nu erau reduse cu 50%, cine stie ce primeam, o clona made in China... :)

27 Mar 2016
"Românisme si neseriozitate la EVOMAG!"
review negativ , Rares Rusu
  • puncte tari:Reclama
  • PUNCTE slabe:Am primit un produs resigilat la preț de nou și o improvizate de toată jena!
  • CONCLUZII:Nu mai achiziționez de la ei.

Am comandat un Samsung Galaxy Note4 Edge N915 (2990 lei). Cu toate ca nu era cea mai ieftina oferta de pe piața, zic sa cumpăr de la un magazin mai cunoscut. Am primit produsul iar cutia acestuia avea doar urma sigiliului original și peste aplicat o imitație de stiker. In cutie am găsit un încărcător care nu se poate folosi în Romania. Semnalând problemele telefonic am primit ulterior o plasticăraie ieftina, (bineînțeles chinezeasca) de adaptor, cred ca mai mare decât încărcătorul. Am primit un produs resigilat la preț de nou și o improvizate de toată jena, decartat "doar" 2990 lei! Pentru cine dorește am și pozele aferente, cu resigilatul și "elegantul" adaptor.

Rares Rusu
2016-03-29 01:35:59

Legat de lipsa sigiliului original nu aveți răspuns? Nu este ok din punct de vedere estetic! Nici pe departe! Este o chinezărie. Nu credeți ca trebuie sa informați corect cumpărători și sa specificați în descrierea produsului ca trebuie folosit cu un adaptor? Regret ca nu am posibilitatea sa atașez fotografiile aici.

Cornel Preda
2016-05-03 13:48:10

Se pare ca imbunatatirea serviciilor se lasa asteptate. Comandat lumia 532 nou, a venit intr-o cutie alba nebranduita, punga telefonului era rupta de parca cineva a incercat sa indese un telefon de marime mai mare. Iar telefonul este branduit software de un operator australin, lucru descoporeit la resetarea softwareului si nu la prima pornire. Pe site sau in urma discutiei cu reprezentatul de vanzari la finalizarea comenzii nu am fost informat de acest aspect. Sigiliul normal ca era desfacut sau cu eticheta importatorului lipita peste sigiliu (un al doilea telefon comandat in aceeasi zi - lucky me - ambalarea era ok la asta). Am incercat sa contactez initial dep vanzari prin mail dar nu mi-au dat reply nici dupa 2 zile, telefonic m-au redirectionat instant catre dep service-retur pe care inca incerc sa ii contactez dupa a cincea incercare iar prin email inca nu au dat un reply, macar automat. Voi da foward si la departamentul de marketing... poate ei raspund si se rezolva.

@Rares Rusu - cumva importatorul telefonului este telpur?

24 Mar 2016
"neseriozitate"
review negativ , Moni Moniq

Am cumparat o placa video care venea cu un cupon de gratuitate pentru jocul Tom Clancy's the Division in 17 martie. Produsele au ajuns in data de 19 martie dar am avut surpriza sa constat ca acel cupon fusese deja folosit. Am contactat suportul de la Nvidia si au avut amabilitatea sa-mi spuna data in care fusese folosit :16 martie la ora 16:47, dupa care am contactat directorul firmei EvoMAG prin mail si i-am prezentat situatia. Am primit raspuns ca luni se va rezolva problema. Incepand cu ziua de luni am contactat in fiecare zi echipa evomag sa intreb care este situatia iar in fiecare zi mi s-a spus ca in cursul zilei se va rezolva problema. Astazi este joi, problema nu a fost rezolvata nici pe departe, eu inca imi astept acel cupon cadou dar de ieri a inceput sa mi se comunice de catre angajati ca firma furnizoare este de vina si in momentul in care vor primi codurile de la ei le voi primi si eu. Sa-mi tineti pumnii...poate anul asta ma voi putea si eu bucura de cuponul cadou.

Raspunsuri (2)
evomag.ro
2016-03-24 17:17:15

Buna ziua,
Multumim pentru feedback-ul dumneavoastra. Orice informatie venita din partea cumparatorilor nostri ne ajuta sa devenim mai buni in activitatea noastra.
Toti cei care vor trebui sa primeasca acel cod il vor primi cat mai curand posibil. Cunoastem situatia acelor cupoane si incercam sa rezolvam cat mai repede incoventientul aparut.
Va rog sa ma tineti la curent cu evolutia acestei situatii. Daca va putem ajuta cu alte informatii ne puteti scrie la adresa: marketing@evomag.ro.
Multumesc.

Moni Moniq
2016-03-24 19:32:40

Buna seara, am primit in seara aceasta codul de activare cu scuzele de rigoare si cu un mic cadou. Multumesc frumos

04 Feb 2016
"Rapiditate, seriozitate"
review pozitiv , Cristin Oprea
  • puncte tari:preturi relativ mici, reduceri atractive
  • PUNCTE slabe:contradictii intre diferiti operatori de telefonie
  • CONCLUZII:un pic de instruire periodica cu privire la protocoalele de urmat nu ar strica

Deocamdata sunt multumit, e adevarat ca e prima oara cand cumpar de la ei si nu vad nici-un mmotiv de ce n-as mai face-o pe viitor. Pot spune ca am discutat cu directorul general si stiu sigur ca se vrea o imbunatatire permanenta a serviciilor oferite. Sa speram ca vor reusi sa ridice standardele.

20 Oct 2015
"Neseriozitate spre nesimtire"
review negativ , Gabriel Nedelescu
  • puncte tari:Niciunul, eventual pretul, dar nu era singurul pana in 180 lei
  • PUNCTE slabe:Operatori, comunicare, timp, seriozitate.
  • CONCLUZII:Neseriozitate.

Sfatul meu: NU apelati la Evomag.
Este un shop foarte neserios. Am plasat o comanda, mi s-a spus c-o primesc in 24 de ore, 2 zile mai tarziul diminetaa la 11 comanda era in curs de livrare, se presupune ca astazi la ora asta(20:20) trebuia deja sa o testez, nu? Pa' dracu. M-au luat acum ca ajunge maxim maine. Foarte slab. Operatorul cu care am discutat ieri la telefon a fost foarte flegmatic si mi-a spus decat ca trebuie sa astepte nu stiu ce de la reprezentanta lu' neica nimeni, nici nu-mi pasa. Nu mai apelez niciodata la serviciile acestui magazin dezordonat, rusine.

M P
2016-02-02 15:19:34

Citez: "Operatorul cu care am discutat ieri la telefon a fost foarte flegmatic si mi-a spus DECAT ca ...". Nu ca ar avea legatura cu reviewul, dar daca stii sa folosesti "flegmatic" ai putea invata sa folosesti si "decat". Cu alte cuvinte "..si NU mi-a spus DECAT ca.." sau rezuma-te la "doar".

Radulescu Catalin
2017-09-28 12:36:04

e stilul lor

11 Oct 2015
"sa nu ajungeti la ei pentru service"
review negativ , radu oancea
  • PUNCTE slabe:service slab
  • CONCLUZII:nu o sa mai cumpar niciodata de la ei

Program service: doar in timpul saptamanii si incep de la 10. la 9 e prea devreme pt ei

Conditii livrare/ridicare: astepti in picioare pe un hol de bloc in spatele unei usi inchise

Timp de service: cu o zi inainte de termenul legal de 15 zile pentru o reparatie care dureaza o ora in orice service decent

Calitate servicii: ecranul inlocuit e mai luminos intr-unul din colturi. L-am lasat asa pt ca nu mai vroiam sa astept 2 saptamani. O sa ma duc la un service autorizat si o sa platesc reparatia pentru un produs in garantie.

Raspunsuri (2)
evomag.ro
2015-10-11 22:58:45

Buna seara Dnule Radu,

Ne pare rau sa auzim aceasta parere a dvoastra.
Va rog sa ne oferiti mai multe informatii despre comanda dvoastra si alte detalii utile pe reclamatii@evomag.ro pentru a ne asigura ca ne imbunatatim serviciile.

Consideram ca nu reclamati repararea produsului ci faptul ca ati asteptat pe hol?

Va multumim si asteptam email-ul dvoastra.

Echipa evoMAG

Gabriel Nedelescu
2015-10-20 20:31:54

@evomag - Deci continuati sa fiti nesimtiti. NORMAL CA RECLAMA AMBELE LUCRURI. Magazin de 2 lei.

31 Aug 2015
"bataie de joc"
review negativ , Silviu Bogdan
  • puncte tari:zero
  • PUNCTE slabe:multe
  • CONCLUZII:nu recomand

am facut comanda Vineri seara. m-au contactat Luni la 9 sa confirm comanda. dupa 2 ore mi-au trimis email ca nu mai au produsul pe stoc. seriozitatea ii caracterizeaza...
NU RECOMAND

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2015-10-11 23:03:13

Buna ziua,

Ne pare rau sa auzim aceasta parere din partea dvoastra dar va multumim foarte mult pentru feedback.
Va rog sa ne comunicati daca informatia despre stoc era afisata astfel:
- "INTREABA STOC" sau
- "IN STOC MAGAZIN/FURNIZOR"

In cazul in care informatia a fost afisata ca in prima varianta, s-a respectat intocmai procedura logica. Ne dorim sa furnizam tuturor clientilor produsele ce le doresc dar sunt furnizori care nu au stocurile actualizate in timp real si de aceea informam clientii ca atare.

Nu ezitati sa ne contactati si sa ne oferiti feedback-ul dvoatra mereu.

Multumim.

Echipa evoMAG.

31 Aug 2015
"bataie de joc"
review negativ , Silviu Bogdan
  • puncte tari:zero
  • PUNCTE slabe:raspund greu, nu sunt atenti cu clientii...
  • CONCLUZII:nu recomand

am facut comanda Vineri seara. m-au contactat Luni la 9 sa confirm comanda. dupa 2 ore mi-au trimis email ca nu mai au produsul pe stoc. seriozitatea ii caracterizeaza...
NU RECOMAND

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2015-10-11 23:03:52

Buna ziua,

Ne pare rau sa auzim aceasta parere din partea dvoastra dar va multumim foarte mult pentru feedback.
Va rog sa ne comunicati daca informatia despre stoc era afisata astfel:
- "INTREABA STOC" sau
- "IN STOC MAGAZIN/FURNIZOR"

In cazul in care informatia a fost afisata ca in prima varianta, s-a respectat intocmai procedura logica. Ne dorim sa furnizam tuturor clientilor produsele ce le doresc dar sunt furnizori care nu au stocurile actualizate in timp real si de aceea informam clientii ca atare.

Nu ezitati sa ne contactati si sa ne oferiti feedback-ul dvoatra mereu.

Multumim.

Echipa evoMAG.

26 Aug 2015
"O jena de magazin!"
review negativ , Marius Ionut Costache
  • puncte tari:Nimic!
  • PUNCTE slabe:Totul!
  • CONCLUZII:Feriti-va de acest magazin

Ma feresc sa cumpar de la magazine din astea obscure. Chiar daca au preturi mai mici, la anumite produse, prefer totusi sa cumpar de la magazine "de incredere" si "testate" de mine personal. Spre exemplu, nu mai cumpar NIMIC, indiferent de pret, oferta, conditii, de la Flanco/Media Galaxy, Altex sau de la magazine online gen Evomag, Cel, etc. Am testat pe timpul meu, pe propria piele si pe proprii nervi si va spun ca nu merita: nici un fel de suport, daca ai problema cu produsul, nu iti dau banii inapoi, nu ti-l schimba cu un altul, nu ti-l inlocuiesc, daca esti nevoit sa il duci in service, stai sa cauti service prin cine stie ce locuri, uitate de lume, sa vb cu toti retarzii ce nu stiu nici macar sa iti faca receptia produsului si sa iti consemneze defectele produsului respectiv, te rogi de ei sa iti dea un raspuns s.a.m.d. Facand acelasi lucru in repetate ori si asteptand de la aceeasi actiune, rezultate complet diferite, este un semn de nebunie, prostie. In consecinta, va rog, nu mai cumparati de la acesti nesimtiti si altii ca ei, lasati-i sa moara incet si sigur si nu mai luati tepe pentru o reducere amarata de cativa lei. In felul asta ii puteti pedepsi si ii puteti impiedica sa nu mai pacaleasca si alti oameni.

Cristina-Maria Halostă
2015-12-04 13:30:44

Ce magazine recomandati? Sunt acum in situatia de a cumpara cateva electrocasnice si citind atatea reviewuri negative nici nu mai stiu de unde sa le comand.

As aprecia un raspuns.
Multumesc.

evomag.ro
2015-12-04 13:36:34

Buna ziua,
Multumim pentru opinia dumneavoastra. Orice feedback din partea clientilor e bine venit. Sper ca veti reveni la noi, fie in showroom, fie printr-o comanda online, incercam continuu sa fim mai buni si mai prompti in preluarea comenzilor dar si pe partea de service.
Multumim.

21 Jul 2015
"Nu mai cumparati de la ei sunt neseriosi. "
review negativ , Anonimus Anonimus
  • puncte tari:nimic
  • PUNCTE slabe:totul
  • CONCLUZII:praf

Nu mai cumoarati de la ei, sunt neseriosi, trateaza clientii cu fundul, se cred superiori, au impresia ca ei sunt miezul magazinelor online. Lipsa totala de respect fata de clienti, sitemul de garantii este jalnic. Nici angajatii nu ii platesc cum trebuie, ii tine 10 ore pe un salariu de mizerie, probabil din cauza asta si serviciile lor lasa de dorit, pentru ca angajatilor nu le pasa la asa salarii, si trateaza totul superficial. Am inteles de la un fost angajat ca nici macar pe cartea de munca nu le da cat trebuie, le da mai putin decat ia in mana sa nu plateasca firma lor taxe la stat. Adica forma clara de EVAZIUNE FISCALA.

Cu siguranta cine cumpara de la hotii astia are de pierdut din start.

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2015-07-21 16:44:18

Buna ziua Dnule Anonim,

Va rog sa ne oferiti mai multe detalii despre cele comunicate.
Daca ati interactionat cu noi, va rog sa ne spuneti in ce conditii si ce s-a intamplat?
Ne puteti scrie oricand pe reclamatii@evomag.ro

Va multumim.

Echipa evoMAG

29 Apr 2015
"Nu mai cumpar niciodata de la ei"
review negativ , Radu Brenciu
  • puncte tari:-pretul aparent mic
  • PUNCTE slabe:-produs defect si de proasta calitate, transport intarziat
  • CONCLUZII:Nu vreau sa mai aud de ei. NU recomand !

Robot de bucatarie Philips HR7628 are cutitul de la blender defect. L-am returnat. A fost prima si ultima oara cand mai cumpar de la ei. Nu recomand. Ce rost are sa bagati promotii daca produsele oferite fac parte din loturi cu probleme ? Colegii mi-au recomandat sa nu cumpar de la ei, dar trebuie sa recunosc ca pretul parea foarte bun. In schimb, a trebuit sa pierd timp si bani pentru a returna produsul la Retur. Rusine !

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2015-04-29 13:23:57

Buna ziua Dnule Radu,

Va multumim pentru parerea dvoastra.
Prietena dvoastra, sau persoana pentru care s-a achizitionat produsul a fost contactata si situatia a fost lamurita.
Ne cerem scuze pentru faptul ca produsul nu a fost in regula si va asiguram ca ne dorim ca situatii similare sa nu se mai repete.

Nu ezitati sa ne contactati oricand, va oferim tot suportul necesar ca de fiecare data.

Va multumim.
Echipa evoMAG

02 Jul 2014
"pret promovat gresit"
comentariu negativ , Badulescu Bogdan

Am cautat un rucsac Lowepro 302 pe Price.ro. Pretul cel mai mic era la Evomag, respectiv 249 lei. Intru la ei pe site si....surpriza: pretul era de fapt 499 lei, adica dublu. Cine e de vina ?

Badulescu Bogdan
2014-07-02 16:50:06

Acum este modificat pretul.Apare cel corect.

evomag.ro
2014-07-02 17:20:57

Excelent, nu ezitat sa ne contactati oricand!

Multumim.
Echipa evoMAG

29 Jan 2014
"Total neseriosi"
review negativ , Adrian M
  • puncte tari:preturi bestiale
  • PUNCTE slabe:produsele nu se pot livra reduceri si informatii eronate
  • CONCLUZII:btw pe shop mania produsul inca mai apare la ora la care scriu acestea cu mega reducere de la evomag

in data de 29.01.2014
Am vrut sa achizitionez un XE500T1C-K01RO
cautand pe net si price am descoperit ca cei de la evomag aveau produsul cu 34% mai ieftin decat restul lumii.
am decis sa-mi fac cont la ei pe site si sa comand 2 bucati.
am primit sms ca a fost preluata comanda la 8.33am
la 10.45am am primit urmatorul email:
""una ziua.

Modelul solicitat nu se mai fabrica si nu se mai regaseste in stocurile furnizorilor.
Urmeaza sa fie eliminat si din oferta noastra.
Doriti sa alegeti un alt produs?

Astept raspunsul dvs.
--
--
O zi excelenta.
Cu stima,""
noroc ca am fost inspirat si nu amm platit direct.
produsul exita in continuare stoc la diverse magazine si pe site-ul samsung

Sabina Stroescu
2014-08-31 15:01:52

Adrian, e foarte normal sa fie discrepante intre ce au furnizorii si ce este pe site. Este imposibil sa se actualizeze stocurile in timp real, ar merge site-ul ca melcul. Le fel si cum Shopmania, produsele se trasmit printr-un feed, iar daca cei de la Shopmania nu mai dau un refresh, ramane acolo cu secolele, total ne-updatat. Omul ti-a raspuns foarte amabil, si nici macar nu ai pierdut un leu.

Adrian M
2014-09-01 13:30:59

Sabina
Desi a trecut 1/2 an de atunci poate citesti mai atenta.
Produsul respectiv era pe site-ul lor cu 34% mai ieftin.
Pate incerci sa gasesti o explicatie LOGICA pentru o promotie la un produs care nu se mai fabrica, nu exista in stoc furnizor si pe care eu l-am achizitionat la 2 zile de la alt magazin online, dar la pret de piata nu cu 30 % reducere.
Avand in vedere acea situatie review-ul meu negativ este justificat.

11 Dec 2013
"rowenta masina tuns"
comentariu pozitiv , Prenume Nume

am gasit o cu pretul cel mai mic si a doua zi am ridicat o din magazin. rapid. sunt multumit.

14 Nov 2013
"Nu recomand."
review negativ , Buyer Beware


Se misca greu cu garantia, sunt neprofesionali si nu au grije de lucrurile tale ba chiar le pierd si pierdute raman, nu recomand.

Asta cu "garantii rezolvate mereu in regim de urgenta" e o gluma, poate la standarde romanesti.

Am avut si alte probleme cu ei post-comanda care au demonstrat mult neprofesionalism, nu recomand Evomag.

21 Sep 2013
"Evomag e un magazin serios, de incredere"
review pozitiv , Alexandra Haret
  • puncte tari:- problema s-a rezolvat in timp relativ decent, personalul a fost foarte ok si cooperant
  • CONCLUZII:Recomand Evomag oricui are nevoie de un magazin IT de incredere, si cu personal responsabil.

Am avut o problema cu un smarthpone HTC Desire S, de la putin timp de cand il cumparasem, insa pentru ca nu era ceva major, am tot amanat. Am ajuns cu acest telefon in service cu 4-5 luni inainte de terminare perioadei de garantie. Telefonul a fost preluat de Evomag si trimis in service, iar la cam o saptamana mi s-a spus ca nu se poate repara. Personalul Evomag a fost foarte amabil, mi s-a rambursat intreaga suma platita, si am achizitionat un alt telefon, tot de la ei.

Stiu ca asta e cursul normal - sa se returneze intreaga suma, daca telefonul defect e inca in garantie - insa am apreciat foarte mult promptitudine si operativitate Evomag. Banii mi-au fost returnati in doar cateva zile, in contul bancar indicat de mine, fara batai de cap. Frumos! Bravo, Evomag, si multumesc pentru o experianta foarte placuta in service-ul vostru! :)

01 Aug 2013
"evomag=escrocimag"
comentariu negativ , Paminotu Catalin

EVOMAG - un magazin care nu-si repecta conditiile de garantie,
Pentru a evita ca alti clienti sa pateasca la fel ca mine.
iata, pe scurt, faptele:
- pe 15.07 am reclamat ca tableta ipad cumparata de la Evomag si aflata in garantie nu mai raspunde la comenzi pe o anumita parte a display-ului – si am lasat-o la service Evomag; am primit un proces verbal.
- pe 23.07 am primit de la evomag un sms ca tableta e reparata.
- am venit la evomag sa ridic produsul si am constatat ca defectul reclamat de mine nu e reparat.
- dupa inca doua zile primesc e-mai de la dl Tomescu (sef service Evomag) niste poze facute, sustine dansul, pe data de 15.07.2013.”la putin timp dupa predarea initiala a tabletei” in care suntine el tableta este lovita si de aceea imi pierd garantia.
Mentionez ca la predarea tabletei, in procesul verbal nu apare asa ceva. Nici chiar pe pe 23.07 nu mi-au semnalat aceste lovituri.
Trecand peste faptul ca time stamp-ul cu data precum si metadata cu data din properties-ul pozelor poate fi usor editata, faptul ca dupa 10 zile mi se aduce la cunostinta despre niste lovituri, nu mi se pare altceva decat o incercare de a gasi un pretext de a nu respecta conditiile de garantie, intr-un mod in care ma ingrozeste: ca sa nu
repare tableta cei de la Evomag au lovit-o in colturi apoi au semnalat lovituri dupa 10 zile de la predare.
Daca considerati de interes pot pune la dispozitie procesul verbal, precum si toata corespondenta cu Evomag care este pe alocuri hazlie.
Din punctul meu de vedere acest operator pe piata IT a incetat sa mai existe.

18 Jun 2013
"Magazin OK!"
comentariu pozitiv , Alex Mic

Ultima mea achizitie de la ei este un Lenovo E330 versiunea cu i5-3210M. Si de data aceasta am gasit la ei produsul pe stoc si avand cel mai mic pret (era promotie).
Nu am avut probleme pana acuma ca un produs cautat sa fie trecut pe site-ul magazinului "in stoc" iar in realitate sa nu fie.
Eu sunt multumit de relatia cu acest magazin.

16 Apr 2013
"scump"
review pozitiv , Cons Zain
  • puncte tari:hbil
  • PUNCTE slabe:jbk,
  • CONCLUZII:knl

le ati cumparat de la orange si le dati cu 130 ducetiva la orange e 86

06 Mar 2013
"OK"
comentariu pozitiv , Florin Tanase

Acum, nu ca vreau sa fiu gica contra cu masa de oameni, dar mi se pare oarecum nedrept sa vad toate comentariile negative... adica ar trebui sa posteze si oamenii multumiti.
Cumpar de pe internet in mod constant, si una din comenzile mele a fost la evomag.ro
Am comandat la ei pt ca erau singurii care aveau produsul in stoc (boxe microlab), iar comanda a decurs absolut normal, fara nici un fel de incidente.

25 Feb 2013
"Husa Tableta A-Case Slim Google Nexus 7"
comentariu negativ , Vladimir Postu

Am incercat si eu sa cumpar "Husa Tableta A-Case Slim Google Nexus 7" in perioada sarbatorilor de iarna si desi scria In Stoc si am si am rezervat produsul si am primit confirmarea rezervarii, dupa ce ca era cu 50% mai scump decat la toate celelalte magazine cand am ajuns la ei la magazin, surpriza, nu era In Stoc si nici macar In Stoc Furnizor. Am asteptat 1 saptamana, dar tot a aparut mai tarziu decat la ceilalti... inteleg ca vine transportul de la chinezi, dar anunti si tu clientul ca dureaza "atat", nu zici de pe o zi pe alta ca stai ca vine... d.p. meu d.v. foarte negativ, cele mai proaste servicii de pe piata din Romania...

Multumesc

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2013-02-25 11:56:13

Buna ziua Dnule Vladimir,
Am verificat comanda dvoastra, a fost anulata de catre dvoastra. Deci produsul a fost adus in urma comenzii dvoastra dar a fost anulata la cererea dvoastra pe alt motiv decat cel trecut aici.

Va recomandam pe viitor sa scrieti motivele reale si sa fiti mai hotarat.

Va multumim.

Customer Care evoMAG (cc@evomag.ro)

15 Feb 2013
comentariu pozitiv , sanda constantinescu

am fost acum o ora la evomag si produsul dvd express writer sony p1 nu este in stoc , desi era dat ca disponibil ; si oricum pretul este f.mare .

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2013-02-15 14:56:28

Buna Sanda,
Informatia este in timp real si conform paginii produsului, scrie clar IN STOC FURNIZOR.
Nu ezita sa ne intrebi oricand ai nevoie de alte lamuriri doar ca ne-am dori sa acorzi mai multa atentie multitudinii de informatii pusa la dispozitie IN TIMP REAL!

Multumim.

18 Jan 2013
"Preturi foarte mari !"
comentariu negativ , robylego Alex Lapusneanu

M-am uitat la preturie pentru console ps3 pe altex , emag , domo , flanco si alte site-uri
si preturile erau OK si cam lafel , dar pe evomag sunt mult mai mari , nici un site nu are preturi asa mari (cel putin cele precizate mai sus , care sunt cele mai populare in Romania ) .Nu recomand , cautati pe toate site-rile posibile , evomag fiind solutia extrema

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2013-02-15 15:00:24

Salut Alex,
Este decizia fiecaruia sa cumpere de oriunde doreste. TOtusi pretul trebuie confruntat cu mult mai multe lucruri decat o simpla cifra:
- stoc (daca exista sau nu, un pret este 0 fara stoc)
- termenul de livrare
- serviciile conexe
....

Succes si sper sa analizezi mai in detaliu pe viitor. S-ar putea dupa achizitie si eventual o problema cu produsul, diferenta de pret (care poate chiar sa nu fie reala) sa conteze enorm, poate chiar valoarea produsului in sine. Ti-ai asuma acest risc?

Multumim, nu ezitati sa ne contactati oricand.

Customer Service evoMAG (cs@evomag.ro)

12 Dec 2012
"Mihai"
comentariu negativ , Marius Marius

Evomag = Emag
Mi se par 2 magazine online cu o politica comunista.NU RECOMAND SA CUMPARATI de acolo,garantie la ei din parti ,adica daca ai problem mai bine cumperi alt aparat decat sa mergi la ei .Pe site-ul lor nu vor posta niciodata comentariile negative...evomag se duce jos,jos...cat mai jos.

Ciolompea Dan
2013-12-19 11:43:11

Infirm probleme legate de garantii.Personal am schimbat in garantie un hard disc extern WD Passport de 750GB si nu am avut deloc probleme.Am dat o mica diferentza pt.a primi inapoi unul de 1Tb.Oamenii au fost foarte amabili si prompti,desi-mi era teama ca o sa mi se imputa o eventuala folosire necorespunzatoare.

Lavinia Aniela Ghigher
2015-12-10 19:05:40

interesant ca am putut citi comentariul tau desi nu sant lasate comentariile neQ

16 Oct 2012
"ADEVARAT !"
comentariu negativ , Teodor Ionescu

Am postat si eu un comentariu negativ... Nu a fost publicat nici dupa o saptamana. Vai de acest magazin online. Feriti-va!

Teodor Ionescu
2012-10-19 10:45:41

1. Unde scrie ca trebuie sa cumperi de la evomag ca sa-ti poti spune parerea despre un produs ?!?
2. Ar trebui sa fiti mai impartiali, dar dvoastra publicati doar comentariile pozitive (nu si cele negative) chiar ale celor ce au cumparat de la voi.
PS: La cate comentarii negative despre evomag sunt aici, nici nu vreau sa stiu cati au incredere in voi. Ar trebui sa va "reinventati". Bravo emag (si alte magazine online) ca accepta si comentarii negative privind unele produse.

evomag.ro
2012-10-29 08:54:22

Buna ziua,

1. Comentariul dvoastra de pe evoMAG.ro a fost exact ca aici, fara pic de esenta si valoare pentru un vizitator.
2. Este un minim necesar sa cunosti un produs ca sa poti spune ceva despre el.
3. Va recomand mai multa atentie pe pagina produselor, veti observa ca se accepta absolut toate comentariile care spun ceva sau care au coerenta.

Multumim.

11 Sep 2012
"Preturi exagerate, mult peste limita bunului simt"
comentariu negativ , Andras Kosa

Preturile lor (ca de altfel si ale altor retaileri de pe la noi) sunt mult peste nivelul produselor identice din Europa, sa nu mai vorbim de US. Daca incerci sa scrii asa ceva pe site-ul lor te cenzureaza, nu accepta review-uri negative. Ar trebui sa invete de la EMAG care sunt mai ponderati atit la preturi cit si la cenzura...

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2012-09-19 12:15:04

Buna ziua,

Va rog sa argumentati cele comunicate. Oricand ne-am dori sa comparam o tara ca US sau alte tari din Europa cu noi, nu vom putea face acest lucru.
Faptul ca suntem activi de 7 ani si ca facem lucrurile foarte bine, nu inseamna ca putem compara un pret din Romania cu US.

Va recomanda sa argumentati comentariile pe viitor.

Va multumim.

25 Mar 2012
"Neseriosi"
review negativ , Andrwei Marinica
  • puncte tari:pana acum numele care da un aspect de incredere
  • PUNCTE slabe:neseriosi la garantie,nu raspund la telefon etc.
  • CONCLUZII:cheltuielile mele:zile pierdute benzina Ploiest si inapoi la Bucuresti nervi

M-am gandit ca acum sa postez review-ul:Acum aprox.un an am comandat un lg optimus one...toate bune si frumoase pana la un moment-dat cand acesta nu mai citea cardul(tin sa precizez ca mai avea garantie inca un an si jumatate).M-am gandit sa il trimit in garantie dar ...surpriza la numere nu raspundea nimeni.Apoi m-am uitat la adresa lor din loc.Ploiesti sa nu mai spun ca am fost acolo cu harta gps-ul care nu gaseau de nicio culoare strada.

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2012-09-19 12:17:19

Buna ziua,

Nu am avut nicioadata sediu in Ploiesti dar putem fi contactati oricand in showroomul din Bucuresti!

Daca aveti o problema cu un produs cumparat de la noi, nu ezitati sa ne contactati oricand!

Va multumim.

Echipa evoMAG

25 Mar 2012
"Neseriosi"
review negativ , Andrwei Marinica
  • puncte tari:pana acum numele care da un aspect de incredere
  • PUNCTE slabe:neseriosi la garantie,nu raspund la telefon etc.
  • CONCLUZII:cheltuielile mele:zile pierdute benzina Ploiest si inapoi la Bucuresti nervi

M-am gandit ca acum sa postez review-ul:Acum aprox.un an am comandat un lg optimus one...toate bune si frumoase pana la un moment-dat cand acesta nu mai citea cardul(tin sa precizez ca mai avea garantie inca un an si jumatate).M-am gandit sa il trimit in garantie dar ...surpriza la numere nu raspundea nimeni.Apoi m-am uitat la adresa lor din loc.Ploiesti sa nu mai spun ca am fost acolo cu harta gps-ul care nu gaseau de nicio culoare strada.

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2012-09-19 12:17:28

Buna ziua,

Nu am avut nicioadata sediu in Ploiesti dar putem fi contactati oricand in showroomul din Bucuresti!

Daca aveti o problema cu un produs cumparat de la noi, nu ezitati sa ne contactati oricand!

Va multumim.

Echipa evoMAG

23 Mar 2012
"Evomag cenzureaza comentariile negative"
comentariu negativ , cosmin coroiu

Am comentat negativ pretul aberant al Norton Internet Security din magazin (de 3X pretul de pe net SUA valabil pt download). Evomag a cenzurat mesajul ca sa nu-si strice "promotia"! Concluzie:Interesul lor nu este pentru client ci pentru multinationale. Evitati ca sa nu fiti tepuiti!

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2012-03-23 09:17:56

Buna ziua,
Din pacate sunt cateva informatii neconcludente:
1. Nu ati comentat la nici un produs, comentariile se activeaza automat!
2. Pretul este cel de retail, nu pus de evoMAG.
3. Norton IS este un produs international, il puteti achizitiona de oriunde doriti!

Multumim. Suntem foarte deschisi catre comentarii pertinente care sa ne ajute in fiecare zi.

17 Mar 2012
"Evomag = neprofesionisti"
comentariu negativ , Penes Curcanul

Am comandat o licenta de antivirus pe care am pltit-o pe internet. Mare greseala! Dupa doua saptamani de steptare timp in care mi-au dat codul de activare de la un cu totul alt produs am anulat comanda. Nici pana acum nu am primit banii inapoi. Nu am sa mai comand niciodata de la ei.

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2012-03-17 15:15:40

Buna ziua,
Conform discutiei cu dvoastra, contravaloarea produsului s-a returnat imediat iar eroarea a fost a vendorului. Am incercat sa rezolvam problema cat mai rapid posibil.
Va multumim pentru intelegere si nu ezitati sa ne contactati oricand.

17 Apr 2011
"ieftin"
comentariu pozitiv , lukas magera

E un laptop ieftin fata de cele din magazine.

Raspunsuri (2)
Teodor Ionescu
2012-10-16 11:59:42

CARE ??????? E un site "ieftin", adica slab. Nu recomand.

Anica Constantin
2016-08-16 11:21:13

sincer nu recomand evomag.tin minte acum cativa ani am comandat un s3.a venit nesigilat.am vrut sa l dau retur dar aveam nevoie de telefon.de atunci nu am mai comandat nimic

1024.css [0px to 1024px]