evomag.ro - comentarii



Scrie un comentariu
21 Aug 2020
"evomag niste sarlatani"
review negativ , ADI VASILE
  • puncte tari:miciuna
  • PUNCTE slabe:cinstea
  • CONCLUZII:evomag jigodii

Cel mai nenorocit site pe care am putut sa intru, niste hoti si mincinosi.

Am cumparat un cuptor care a fost receptionat lovit si nu vor sa il schimbe. Nu raspund la telefon. De o luna au furat banii si cuptorul si nu imi dau nimic inapoi. Am platit livrare cu verificare si nu am avut asa ceva (vezi awb si atasamentele). Trebuiau sa solutioneze problema in 14 zile, la mine au trecut 30 si nu primesc nici un raspuns . Am sa va fac astfel de recenzii peste tot. Acum stau sa scriu plangeri la Protectia Cons. , politie si pe forumuri in loc sa-mi termin mobila .
HOTILORrrr.

Nu cumparati de la ei ca va tapesc, nu va schimba produsele , va fac sa asteptati, va imputa voua vina curieruleui, niste lichele.
Sterg postarile dupa pagina lor de facebook, sa nu vada lumea adevarul despre ei.

25 Jul 2020
"Tepari"
review negativ , Laurentiu Molnar
  • puncte tari:nimic
  • PUNCTE slabe:totul
  • CONCLUZII:De evitat

Am comandat un telefon, am primit unul cu specificații inferioare (4Gb Ram in loc de 6 Gb Ram). Am sunat, am asteptat peste 30 min ”să-mi păstrez prioritatea in preluarea apelului”, mi s-a solicitat returnarea produsului, cu promisiunea că mi se va retrimite produsul comandat, din stoc verificat in depozitul propriu. A doua zi dupa returnarea produsului, produsul cu specificațiile comandate nu mai era in stoc, deși discutasem personal cu reprezentantul de vanzari. Mi s-a propus restituirea pretului, pe care insă l-am primit abia în cea de-a 14-a zi, după amenintari cu ANPC

21 Jul 2020
"Neseriosi"
review negativ , Cristin Marius
  • puncte tari:Nimic
  • PUNCTE slabe:Garantie
  • CONCLUZII:Tepari

Ai garantie 2 ani degeaba, ca nu iti repara telefonul chiar daca ti-a murit din probleme de software stock (LG bootloop).

18 Jun 2020
"INselatorie"
review negativ , Tudor Petrescu
  • puncte tari:INSELATORIE
  • PUNCTE slabe:TOT MAGAZINUL
  • CONCLUZII:Jalnic

Am comandat pe data de 7 Jun 2020, produs specificat a fi in "stoc exclusiv online".
Dupa 10 zile nu plecase inca de la furnizor.
NU raspunde nimeni la telefon am asteptat de 2 ori cate 30 min "pt a-mi pastra prioritatea apelului".
In showroom raspunsul, persoanei de contact, " Nu stiu, nici macar aproximativ can ajunge."

15 May 2020
"Nu comandati de la ei daca aveti nevoie de produs in viitorul apropiat"
review negativ , Sergiu Radu
  • puncte tari:Nu exista
  • PUNCTE slabe:Termenele de livrare afisate pe site nu se respecta
  • CONCLUZII:Evitati sa faceti comenzi de la Evomag

In data de 12.05.2020 am comandat si platit online un player multimedia.
Am ales acest magazin deoarece pe site scria ca produsul se afla in stoc si livrarea va fi ziua urmatorare.
Dupa 2 zile de asteptat am trimis un mail de reclamatie (la care nu am primit raspuns).
Produsul nu a ajuns nici pana in ziua de azi si ma gandesc sa anulez comanda si sa apelez la alte magazine care au termenul de livrare afisat pe site mai mare dar real (in loc de 1 zi - la Evomag, 2-3 zile).

Nu cumparati de la ei decat daca aveti nevoie de produs in viitorul f indepartat...

27 Apr 2020
"De evitat"
review negativ , Alex Alex
  • puncte tari:-
  • PUNCTE slabe:call center, confirmarea comenzii,anularea comenzii
  • CONCLUZII:Nu mai cumpar de aici.

Am facut comanda pe site si am platit cu cardul,au trecut 4 zile comanda nu a fost confirmata si nici nu pot da de cineva la call center.Nu se poate anula online comanda doar prin call center . :)

28 Feb 2020
"Livrari intarziate mereu"
review negativ , Catalin Gaja
  • PUNCTE slabe:Exclusiv online = in stoc furnizor (marketing inselator)
  • CONCLUZII:Timpi foarte mari de livrare

De cate ori am lucrat cu acest magazin, produsele au venit dupa cel putin o saptamana. Stai cateva zile si practic nu se intampla nimic cu comanda ta iar dupa ce suni la suport (si astepti minim 15 minute sa fi bagat in seama) aflii ca de fapt produsul tau nu a ajuns inca la ei de la furnizor.
Pentru 30-50 de lei diferenta mai bine cumpar de pe ORICE alt site. Nu voi mai lucra niciodata cu ei. A 3-a oara in aceeasi situatie a umplut paharul.

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2020-03-02 15:35:59

Buna ziua,
Multumim pentru parerea exprimata. Avem rugamintea sa ne oferiti mai multe informatii despre aceasta situatie (numarul comenzii sau produsul pe care l-ati comandat, pentru a putea verifica ce s-a intamplat). Termenul de 10-14 zile este unul valabil, deoarece unele produse care apar in stoc furnizor sunt comandate din afara tarii, iar termenul pe care furnizorii il acorda este cel specificat mai sus.

Daca va putem ajuta cu alte informatii ne puteti scrie la adresa: marketing@evomag.ro.

19 Dec 2019
"Reduceri Inselatoare "
review negativ , Vlad R
  • PUNCTE slabe:Stoc si Reduceri Inselatoare
  • CONCLUZII:De evitat

Reduceri Inselatoare la unele produse, acesta de ex https://www.evomag.ro/tv-multimedia-home-audio-boxe/polk-boxa-podea-polk-audio-siganture-s55-200-w-negru-3620156.html

.Pretul intreg afisat de 4.499,00 Lei este de fapt pentru 2 boxe, scrie inselator ca reducerea este de "-64%(mai ieftin cu 2.900,00 lei)" dar de fapt iti vand o singura boxa la pretul de 1.599,00 Lei !!!

Raspunsuri (1)
Cristian Alexandru
2020-02-22 20:43:52

Le gasesti aici daca mai vrei cu 2849 lei ambele boxe. https://www.avmall.ro/detalii/boxe-polk-audio-signature-s55e-negru.html

19 Dec 2019
"Stoc Inselator"
review negativ , Vlad R
  • puncte tari:Stoc Inselator
  • PUNCTE slabe:Vand ce nu au
  • CONCLUZII:Nu o sa mai cumpar nimic de la ei nici daca au reduceri de 50%

Feriti-va sa cumparati produse la care scrie stoc(exclusiv online) pentru ca nu numai ca nu le au dar este foarte posibil ca nici furnizorii lor sa nu le aiba in stoc, daca ati facut greseala sa platiti inainte o sa va primiti banii inapoi dar nu mi se pare normal sa vinzi un produs pe care nu-l poti livra si sa tii blocati banii omului cateva zile cum am patit eu. Practic le-am facut un imprumut de bani pentru cateva zile de produs nici vorba...

11 Nov 2019
"Stoc... înșelător"
review negativ , Felix Enescu
  • puncte tari:Pret
  • PUNCTE slabe:Stoc... înșelător
  • CONCLUZII:Nu cumparati

Am ales Evomag pentru ca produsele dorite erau prezentate ca fiind pe stoc:
- https://take.ms/tKaju
- https://take.ms/0vC6m
- https://take.ms/nrHXF

Din pacate, stocul era doar o pacaleala sa atraga clientii. Comanda mi-a fost livrata dupa patru zile: https://take.ms/4lZTm

Nu voi mai cumnpara de la Evomag.

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2019-11-11 16:23:10

Buna ziua, va rugam sa ne comunicati nr comenzii si vom verifica ce s-a intamplat. Multumim!

15 Jul 2019
"Buna seara! "
review pozitiv , Paul Daniel Gheorghe

As fi dorit sa cumpar un tv de la voi, dar postarile negative au facut sa merg pe alte site-uri, cu parere de rau trebuie sa tinem cont de ele, de aceea exista. La alte firme nu sunt atatea negative, ciudat. O seara frumoasa!

Raspunsuri (1)
Emir Malva
2019-10-31 18:15:22

Am renuntat de 2 ori la comenzi de la voi, dincauza faptului ca imi cereti datela de pe card.Oha! cum credeti ca pot face o masemenea tampenie? Sau sunteti pe mana cu borfasii? Va doresc faliment cat mai rapid! sa va fie de haram!

26 Jun 2019
"pe price.ro un pret,pe site altul..."
review negativ , Eduard Ciobanu
  • puncte tari:pe price.ro un pret,pe site altul...
  • PUNCTE slabe:pe price.ro un pret,pe site altul...
  • CONCLUZII:pe price.ro un pret,pe site altul...

no coment

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2019-06-27 08:47:29

Salut Eduard,
Ne pare rau de cele intamplate, si am dori sa aflam mai multe informatii despre cele mentionate mai sus.
Va rugam sa trimiteti un email la adresa marketing@evomag.ro in care sa mentionate produsul sua produsele la care faceti referire.
Multumim pentur mesaj!
O zi frumoasa,
Marius, CustomerCare evoMAG.ro

15 May 2019
"Stoc... înșelător"
review negativ , Cos Min
  • PUNCTE slabe:nu răspund la email și nici la telefoane
  • CONCLUZII:de evitat

La ăștia "în stoc (exclusiv online)" înseamnă că de fapt "în stoc furnizor" (cum scriu magazinele normale). Un mic tertip care lasă impresia oamenilor că vor primi produsele rapid. Nici vorbă! Ca să citez site-ul: "Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile."

De evitat, sau măcar nu plătiți în avans (ca mine).

Raspunsuri (1)
evomag.ro
2019-06-21 14:25:33

Buna ziua,
Mulțumim pentru mesaj! Din păcate nu v-am putut identifica in sistemul nostru după nume astfel că va rugăm sa ne oferiți câteva detalii despre review-ul lăsat la adresa de mail: marketing@evomag.ro
Așteptăm mesajul dvs cu mare interes. Vă mulțumim!
Marius, Customercare evoMAG.ro

24 Feb 2019
"nerespectare termen livrare"
review negativ , Leonardo Teleanu
  • PUNCTE slabe:nerespectare termen livrare

Am comandat monitorul G2590FX in data de 20.02.2019 cu ridicare din showroom doar pentru ca era mentionat faptul ca poate fi ridicat "poimaine, dupa 16:00", adica pe 22.02.2019, dupa 16:00. Mentionez ca nu am ales evomag ca aveau cel mai mic pret pentru ca nu este asa. Pret mai mic la acest produs au peste 4-5 magazine iar singurul motiv pentru care am ales evomag a fost termenul.

https://i.imgur.com/1dSRiVS.png

La comanda nu am renuntat si am schimbat ridicarea din showroom cu livrare la o adresa - asta daca tot nu si-au respectat termenul. Feedback-ul dat aici este un fel de semnal de alarma pentru a se renunta la metodele astea "lacome" de a agata clientii. Chiar daca acum am ales sa pastrez comanda si sa o finalizez cu evomag, urmatoarele comenzi le voi da la alti comercianti.

Leonardo Teleanu
2019-02-25 13:28:50

Eduard Serbu - comanda dvs. este in curs de livrare - 25.02.2019 / 10:29.

Eu: Sunam evomag sa solicitam si un awb ca na, produsul este in curs de livrare - 25.02.2019 - 13:10 (operatorul evomag: produsul nu a ajuns la noi. este inca la furnizor) :), dar bine ca primesc instructiuni de cum sa preiau coletul de la curier. cum sa ii verific integritatea. Mai bine va verificati voi integritatea si bagati raspunsuri cinstite la probleme create tot de voi. Bai... chiar atat de greu este sa fiti corecti. Ok... probleme la furnizor sau angajat care este prea ocupat cu altele si uita de unele comenzi. Dar spune ca livrarea are modificari la livrare. Nu imi arunca "in curs de livrare" cand tu nici macar nu ai pus mana pe produs.
Cum asteptam eu azi produsul. Cum m-am dus eu pana la banca sa scot banii de pe card pentru a plati monitorul. Ca na... daca primul termen cu ridicare din showroom si plata cu cardul nu l-ati vrut, acum stam sa mergem pe la banci sa scoatem bani.

Trist.

Radulescu Catalin
2019-11-02 22:25:24

Eu mam dus sa-mi asambleze un sistem, vai de mine ce am patit, mi-au indoit pinii de la placa de baza, unul rupt si nu au recunoscut nimic.
Ba te pun sa semnezei de la inceput ca produsele sunt la mana a doua si defecte, ca sa aibe scuze. Evitati acest magazin pe cat posibil.
Dupa aceea se mira cei care concureaza cu Emag, Evomag, Cel.ro si celelalte magazine de ce lumea prefera acel conglomerat emag.
Putine magazine de IT mai sunt ca lumea, toti pusi pe japca!
Dar evomag sunt jale si cu preturi mari!

05 Nov 2018
"Informatii lipsa si nu le pasa de clienti, nu publica review-uri ngative"
review negativ , Adrian Toader
  • puncte tari:livrare prompta
  • PUNCTE slabe:Nu aprobba comentariile negative; Descrierea produselor nu este completa
  • CONCLUZII:Nu le pasa de clienti

In aprilie am cumparat un OnePus 5T si avea incarcator cu conector UK dar am primit adaptor. Oricum nu este normal sa nu se specifice pe site ca telefonul nu vine cu incarcator de Romanaia ci cu incarcataor de UK adaptor gratuit de la Evomag.

La sfarsitul lui Octombrie am mai cumparat un OnePlus 5T dar avea conectorul de la incarcator model american si nici nu am primit adaptor.

Corect ar fi sa se specifice clar pe pagina produsului ca are incarcator cu conector UK sau US si sa se specifice daca se da gratuit sau contra cost adaptor pentru Romania.

Am scris un review negativ la Evomag acum o saptamana pentru problemele de mai sus dar nu am fost contactat si nici nu a fost publicat review-ul.

Pur si sinmplu atitudine de tepari. "Ai cumparat de la noi, foarte bine, noua nu mai pasa de tine".

Raspunsuri (1)
Catalin Gaja
2020-02-28 13:58:27

Ai trermen legal 14 zile sa returnezi orice fel de produs comandat online fara nici o explicatie.
Merita sa comandam toti si cand ajung sa le trimitem inapoi sa le vanda resigiliate..

1024.css [0px to 1024px]