CATEGORII

edigital.ro - comentarii



Scrie un comentariu
27 Aug 2016
"De ce mai colaborează price.ro cu edigital?"
intrebare , Alin Brunetu

Mulțumesc tuturor celor care și-au împărtășit experiențele negative aici. Deși nu toate sunt valide / bine argumentate, cele care sunt sunt prea multe ca să nu fie un sâmbure de adevăr în toate astea. Mă gândeam dacă ar putea fi comentarii scrise de concurență, dar atunci m-aș aștepta să văd un comentariu și din partea edigital în care să se plângă de asta, și nu este.
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Concluzia mea este că e mai sigur să achiziționez monitorul de la un magazin românesc în care am încredere, pentru că nu merită riscul de a primi produse defecte, fără garanție, doar ca să economisesc 15-30 de lei diferența la un preț de aproximativ 550 de lei.
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Apreciez faptul că price.ro permite comentarii necenzurate și este imparțial, dar, ca și alt comentator, mă întreb de ce mai colaborează cu această firmă - mai bine mai colaborați cu niște magazine românești mai mici în loc.
_ _ _ _ _ _ _ _ _
Alin-Daniel Palade,
Bîrlad, jud. Vaslui

Raspunsuri (1)
Alin Brunetu
2016-08-27 23:12:47

Vă mulțumesc că existați oricum și că ne ajutați să fim mai informați, altfel ar fi un haos total cu achizițiile online. Price.ro e indispensabil. Partea asta de forum / recenzii este, în opinia mea, esențială, nici mai mult, nici mai puțin decât abilitatea de a compara prețurile magazinelor.

19 Jul 2016
"asa este cum au scris in review-urile anterioare:Hoti nenorociti"
review negativ , zorro zorro
  • PUNCTE slabe:hoti
  • CONCLUZII:firma trebuie extirpata de pe piata

am cumparat o galeata cu pedala pentru a o oferi cadou de Paste acest an.Fiind mai ieftin cu ron 40, am cumparat de pe acest site de hoti nenorociti.Am primit comanda direct in cutia ei originala,fara a fi impachetata de vreun fel:rupta,mototolita,cu gauri in ea.Mai mult, produsul cumparat era spart.Nici macar resigilat nu poate fi numit acel produs.Imediat le-am facut sesizare la ANPC.De peste 3 luni nu s-a intamplat nimic,nu au schimbat produsul cum mint cu nerusinare pe site si stau cu o groaza de bani blocati intr-un produs pe care nu-l pot folosi. RUSINE sa va fie de hoti care ademeniti cumparatorii!Sper sa va desfiinteze cumparatorii care vor citi toate aceste review-uri negarive intrucat abia acum vad ca suntem prea multi de care v-ati batut joc!

18 Jul 2016
"multumit"
review pozitiv , Dusa Rares
  • puncte tari:promptitudine, pret foarte bun
  • PUNCTE slabe:nu am
  • CONCLUZII:recomand

am cumparat in urma cu vreo 2 luni un aparat foto pentax k-50 plus obiectiv, era la reducere. initial am stat foarte mult sa ma gandesc daca sa iau sau nu avand in vedere ca am citit o gramada de review-uri negative la acest site si eram gata sa nu cumpar de la ei, desi castigam 300 de lei. in cele din urma mi-am luat inima in dinti si am comandat. seara tarziu am facut comanda, a doua zi dimineata am primit confirmarea comenzii iar in ziua urmatoare am primit si aparatul fara nici o problema. garantia este intr-adevar la ei, adica daca se intampla ceva trebuie sa trimit produsul la ei, dar asta stiam dinainte de a cumpara, eram informat. sper sa nu fie nevoie :)
oricum.....sunt extreme de multumit de cum s-au comportat, de rapiditatea cu care au livrat produsul.

09 May 2016
"Hoti "
review negativ , Ion Popescu
  • puncte tari:Niciunul
  • PUNCTE slabe:Foarte multe
  • CONCLUZII:Mizerabili

Am achizitionat un hdd de 1TB de la ei, si vreau sa va spun ca 3 luni ia fost dat sa "traiasca". L-am trimis la garantie si fatucile alea de acolo imi tot spun ca procesul de returnare a produsului sau primirea banilor dureaza 30 de zile. Daca ne uitam bine pe site-ul lor la capitolul "Service, garanţie " nu este precizat nicaieri acel termen. Nu stiu cum mai au tupeu si cum mai rezista un astept de magazin virtual pe teritoriul Romaniei. Oare autoritatile noastre dorm?
Vreau sa va spun ca nici pana in zi de azi nu am primit nici produsul si nici banii. Cu siguranta am sa incerc sa-mi gasesc un avocat ca sa pot sa-i dau in judecata.
Evitati pe cat posibil acest site.

Ion Popescu
2016-05-31 08:41:06

Acum 4 zile am primit in sfarsit HDD-ul(de data asta "cica" unu nou). Vreau sa va spun ca ori am eu ghinion ori aceasta firma isi bate joc de noi toti. HDD-ul era defect cu master boot record defect. Dupa cum spune si dl. Dan Militaru, OPC-ul se pare ca este doar cu numele(cel putin la mine in judet). Regret ziua cand am cumparat de la aceasta firma.

Ion Popescu
2016-06-16 08:27:18

Revin cu un nou comentariu. A trebuit sa treaca 2 luni de zile ca sa pot sa-mi recuperez banii de la aceasta firma mizerabila. Cand sunam la ei, pana si operatoarele nu mai intelegeau ce se intampla in aceasta firma. V-as ruga pe toti care pe viitor doriti sa achizitionati vreun produs de la aceasta firma...o sa plangeti dupa bani. Cititi toate comentariile inainte de a face vreo comanda.

27 Apr 2016
"Hoti"
review negativ , Stefan Comanescu
  • puncte tari:nimic
  • PUNCTE slabe:restul
  • CONCLUZII:evitati cu orice pret

I have been buying hardware online for more than 7 years now. Never bought from Extreme Digital before, but recently found a good offer for an 24" Samsung LED IPS Monitor, so I decided to give them a try.

The monitor arrived on time, the package was in good condition, nothing to suspect. When I got to plug-in the monitor into the power outlet, it was obvious that the panel was broken, the image on the center of the screen was black, but no visual damage to the monitor, nothing that I could have foreseen before paying for it.

I thought, "Ok, no problem, I'll just send it back and they will apologize for the inconvenience and send me a new one", like a decent company I thought they were.

After numerous phone calls and emails in which I sent pictures of the monitor and box and asked for the "pick-up and return" service, they finally decided to send a courier to get my broken monitor.

Finally sent them the monitor. After they received the monitor I waited another 4 days for an answer and decided to call them to get an update, because apparently this is the only way to get things moving over there; at this time it has been 1 month since I initially place the order ...

The person that responded said "I think that we sent you the monitor back, let me check". I was pretty confused, knowing that I sent them a broken monitor, now why would they send it back ? and not even bothering notifying me about the decision they made !?
She later said that I would receive an email answer during the day. Obviously, no answer.

Almost every day, for the next week or so, they kept telling me that I will receive an answer during the day ..

In the end, they decided that it's my fault that I didn't check the product before paying the courier.

More photos of the monitor available at: https://mega.nz/#F!ywJkQLgS!u9KAQF4wSWM4M5Jp5e6Fng

Raspunsuri (1)
Dan Militaru
2016-05-23 17:56:52

incredible, good to know

20 Apr 2016
"EXECRABIL"
review negativ , Alexandra Cerry
  • puncte tari:-
  • PUNCTE slabe:PREA MULTE PENTRU A FI MENTIONATE
  • CONCLUZII:TZEPARI!!! ORIENTATI-VA CATRE MAGAZINE SERIOASE, DACA NU VRETI SA PLANGETI DUPA BANI

Ca ceilalti clienti tepuiti, am comandat si eu un produs care mi-a fost livrat spart. din fericire, am fost suficient de inspirata incat sa rog curierul sa asiste la desfacerea produsului si sa consemneze faptul ca produsul a fost livrat intr-o stare jalnica. am asteptat 14 zile DE LA RECEPTIONAREA PRODUSULUI IN DEPOZITUL LOR si inca nu am primit banii. am sunat am dat mailuri, raspunsul lor a fost: ASTEPTAM RASPUNS DE LA SERVICE. pt ce???? au livrat un produs pe care nu s-au asigurat sa-l ambaleze corespunzator. multe minciuni. astazi am sunat intrucat nu mai raspundeau la mail. raspunsul a fost: O SA PRIMITI UN MAIL. care evident nu a mai ajuns, nici macar mailul, nu mai spun de bani. REGRET CA NU AM CITIT INAINTE REVIEW-URILE. daca tineti la banii dvs. indreptati-va catre un alt magazin. voi contacta autoritatile din Ungaria pentru solutionare, ca pe cale amiabila nu se pune problema cu acesti hoti!!!

Raspunsuri (1)
Stefan Comanescu
2016-04-27 10:11:39

Nu-i lasa asa, suna la protectia consumatorului:

EUROPEAN CONSUMER CENTRE ROMANIA
CENTRUL EUROPEAN AL CONSUMATORILOR ROMANIA
Director: Razvan Resmerita
Bd. Nicolae Balcescu nr. 32-34, etaj 4, cam. 16
Sector 1, Bucharest,
RO-010055
Tel: 40/ 21 3157149
Fax: 40/ 21 3157149
Fax: 40/ 21 3110242
Email: office@eccromania.ro
Web: www.eccromania.ro

11 Apr 2016
"Tableta Samsung T710"
review pozitiv , Marcel Iulian
  • puncte tari:pretul
  • PUNCTE slabe:reviewurile negative de pe acest site

Nu stiu de ce sunt atatea reviewuri negative. Cunostintele incercau sa ma convinga ca e ok sa dau 150-200 ron in plus ca sa iau produsul de pe un site romanesc decat de pe edigital ca nu e din romania. Produsul a sosit intact, arata nou cu toate sigilile, am verificat pe samsung romania si garantia prodului primit e asigurata de ei, deci totul este ok.

Raspunsuri (1)
Dan Militaru
2016-05-23 18:14:26

...daca n-au avut nicio tableta cu defect... ce-i asa greu de inteles lol

23 Feb 2016
"Cititi va rog toate reviewurile negative inainte"
review negativ , A R
  • puncte tari:Timp livrare
  • PUNCTE slabe:Este prea mica rubrica pentru a le insirui (totul in afara de timp livrare)
  • CONCLUZII:Never again

Imi pare rau ca nu am dat de price.ro (si toate reviewurile) inainte de a comanda. Am luat un set tastatura mouse. Tastatura este in MAGHIARA!!! De unde era sa stiu ca e magazin online ungar, siteul este in romana. Caracterele de punctuatie, cat si cele speciale nu sunt tiparite pe taste la locul standard, pe scurt, imposibil de folosit tastatura. In plus, edigital refuza returul, pe motiv ca achizitia a fost facuta pe persoana juridica. Luati aminte si la conditiile de retur, mai ales la pretul transportului inapoi, impus de ei (numai 0-2 kg costa 90 RON).
O singura teapa e suficienta sa nu te mai apropii de un magazin, in conditiile in care sunt deja multe altele pe piata. Indiferenta care este diferenta de pret, faceti-va un bine si comandati din alta parte, numai nu de la edigital!

Raspunsuri (1)
Stefan Comanescu
2016-04-27 10:14:53

Suna la protectia consumatorului:

EUROPEAN CONSUMER CENTRE ROMANIA
CENTRUL EUROPEAN AL CONSUMATORILOR ROMANIA
Director: Razvan Resmerita
Bd. Nicolae Balcescu nr. 32-34, etaj 4, cam. 16
Sector 1, Bucharest,
RO-010055
Tel: 40/ 21 3157149
Fax: 40/ 21 3157149
Fax: 40/ 21 3110242
Email: office@eccromania.ro
Web: www.eccromania.ro

11 Feb 2016
"Fara EDIGITAL"
review negativ , J D
  • puncte tari:au preturi cu aproximativ 0.1% mai mici (la unele produse)
  • PUNCTE slabe:cam tot
  • CONCLUZII:nu cumpara de aici

Am comandat 3 produse de la ei. Doua au ajuns sparte. Dupa o saptamana de telefoane si emailuri au trimis un curier sa le ridice. Fara alte produse la schimb, fara banii inapoi. Dumnezeu cu mila... Nu te astepta sa te anunte cineva referitor la data livrarii sau ce se intampla cu produsele tale.
Nu te astepta sa iti ajunga repede sau intregi. Nu te astepta ca daca ceva merge prost oamenii de acolo sa te serveasca.
As vrea acum sa fii citit review-urile lor inainte de a comanda. As fi dat cativa lei in plus si le-as fi luat de la alta firma.

Raspunsuri (1)
Stefan Comanescu
2016-04-27 10:12:53

Suna la protectia consumatorului:

EUROPEAN CONSUMER CENTRE ROMANIA
CENTRUL EUROPEAN AL CONSUMATORILOR ROMANIA
Director: Razvan Resmerita
Bd. Nicolae Balcescu nr. 32-34, etaj 4, cam. 16
Sector 1, Bucharest,
RO-010055
Tel: 40/ 21 3157149
Fax: 40/ 21 3157149
Fax: 40/ 21 3110242
Email: office@eccromania.ro
Web: www.eccromania.ro

16 Jan 2016
"Cea Mai Mare Teapa"
review negativ , George Nke
  • puncte tari:La Tras Tepe
  • PUNCTE slabe:TOT

A machizitionat o placa video de 1550 de ron de la ei si efectiv se blocheaza calculatorul cand intri intr-un joc,am verificat 100% este din cauya placii am trimis o in garantie de doua ori prima oara a mai trebuit sa platesc si 48 de lei ceea ce mie nu mi se pare normal e treaba lor sa plateasca transportul atata timp cat eu am dat banii pe un produs nou si functionabil si ei imi dau unul stricat,ma rog, si nici pana acum nu s a reyolvat problema la fel imi face iar ei spun ca nu are nimic.Am Rulat o cu windows nou cu diferite piese cu alt calculator,nimic.Ea se blocheaza.

20 Dec 2015
"Produs cu ambalaj desfăcut și fără garantie"
review negativ , C D
  • puncte tari:-
  • PUNCTE slabe:Seriozitate, tepari
  • CONCLUZII:Nu mai cumpăra si nu recomand

Am cumpărat 2 produse de la ei și deși pe site scrie ca trebuie sa confirm telefonic comanda, m-am trezit ca aceasta mi-a fost expediată direct. Comanda a fost plasată pe 14 dimineața iar în cont îmi spunea că va ajunge la mine pe 16, pe site fiind specificat ca termen de livrare 1-2 zile. Comanda a ajuns pe 17, seara. Cele 2 produse au sosit la mine fără garanție, erau însoțite doar de o factură tipărită și băgată în punga în care ambele produse erau sigilate. Unul dintre produse părea sigilat și în ordine însă îi lipsea folia cu care acesta se livrează (am achiziționat un produs similar cu ceva vreme în urma de la Flanco), al 2-lea produs avea ambalajul deteriorat și desfăcut. Deocamdată ambele funcționează însă senzația este ca am cumpărat două produse second hand la preț de produse noi (posibil sa fi fost folosite în showroom sau returnate de alți cumpărători). Concluzia este că de acum înainte nu voi mai cumpăra si nu voi recomanda nimănui aceasta țeapă de magazin.

07 Dec 2015
"Nota 10!"
review pozitiv , Alex Balas
  • puncte tari:Calitate, Pret, Corectitudine.
  • PUNCTE slabe:Nu exista.
  • CONCLUZII:Recomand!

Recunosc ca am avut emotii cititnd toate comentariile din anul 2015, DAR mii-am comandat un televizor si pot sa spun ca e SIGILAT, INTACT ca si cum l-as fi luat de la mediagalaxy!
Mi-am facut cont doar ca sa scriu acest comment!

30 Nov 2015
"Sesizare ANPC"
review negativ , Zait Ionut
  • puncte tari:ZERO
  • PUNCTE slabe:TOATE
  • CONCLUZII:ȚEPARI

Am sesizat ANPC-ul si astept de la un prieten o traducere buna in limba maghiara pentru site-ul de specialitate din Ungaria. Acum scriu pentru politia economica din Romania. Va sfatuiesc sa procedati la fel si sa popularizati pe retelele de socializare situatia reala a acestui magazin online, care trebuie sa dispara din Romania.

30 Nov 2015
"Aparat foto fake sau reparat."
review negativ , Zait Ionut
  • puncte tari:Fara
  • PUNCTE slabe:Toate
  • CONCLUZII:ȚEPARI

Am comandat un aparat foto Panasonic Lumix DMC TZ70 care nu se comporta ca un Lumix adevarat. La peste 1600 de lei facea niste poze sub o camera Olympus de 400 de lei. Parerea mea e ca produsul era fake sau reparat, chiar daca nu avea urme de surubelnita pe nicaieri. A venit fara folie de protectie pe ecran si cu toata cutia botita pe la colturi. L-am vazut, l-am probat 5 minute, si in mai putin de doua ore era inapoi in masina curierului care s-a miscat foarte repede intrucat il cunosteam personal.
Si eu am fost vinovat... Nu m-am uitat atent pe site sa vad care e tara lor de provenienta. Astazi se implinesc 21 de zile de cand am returnat produsul si inca nu mi-au trimis banii in cont. Le-am scris un ultim e-mail prin care i-am anuntat ca urmeaza sa apelez la politia economica impreuna cu alti 4 utilizatori tepuiti care isi asteapta banii din aceeasi zi fatidica de 9 noiembrie 2015. Nu recomand cu tarie acest site, si voi umple facebook-ul de review-uri negative pentru ca nu cumva sa o mai pateasca si altii.

Raspunsuri (1)
Alexandra Cerry
2016-04-20 16:25:39

Ati reusit sa va recuperati banii? sunt intr-o situatie similara

27 Nov 2015
review negativ , Pavel Ciprian Adrian
  • PUNCTE slabe:999

Am comandat un televizor pe 11 noiembrie de pe edigital.ro. Când a venit coletul am verificat televizorul, am constatat ca este intact și l-am plătit. După ce montez suportul și îl bag în priza, ce sa vezi....ecranul e 30% negru. Le scriu celor de la edigital...Primul răspuns din partea lor este ca trebuia sa refuz coletul (adică teapa fraiere). Cum sa refuz coletul dacă totul era in regula și televizorul intact, fără urme, zgârieturi și sticla intacta. Nu Mi-a spus nimeni ca trebuie sa ies din casa cu prelungitorul după mine când primesc un colet. În ultimul email trimis am înștiințat ca fac plângere la ANPC. Încă aștept un raspuns. "Multumesc" edigital.ro

Raspunsuri (1)
SANDU CATALIN
2015-12-09 17:14:35

Sunt in aceeasi situatie,cum procedez?!

27 Nov 2015
"Încă o tzeapa"
review negativ , Pavel Ciprian Adrian
  • PUNCTE slabe:9999999
  • CONCLUZII:Nu cumpărați de pe edigital.ro

Am comandat un televizor pe 11 noiembrie de pe edigital.ro. Când a venit coletul am verificat televizorul, am constatat ca este intact și l-am plătit. După ce montez suportul și îl bag în priza, ce sa vezi....ecranul e 30% negru. Le scriu celor de la edigital...Primul răspuns din partea lor este ca trebuia sa refuz coletul (adică teapa fraiere). Cum sa refuz coletul dacă totul era in regula și televizorul intact, fără urme, zgârieturi și sticla intacta. Nu Mi-a spus nimeni ca trebuie sa ies din casa cu prelungitorul după mine când primesc un colet. În ultimul email trimis am înștiințat ca fac plângere la ANPC. Încă aștept un raspuns. "Multumesc" edigital.ro

20 Nov 2015
"Inselat de edigital.ro"
review negativ , Eduard Constantin
  • puncte tari:zero
  • PUNCTE slabe:livrare produs deteriorat
  • CONCLUZII:nu accepta returul produsului livrat deteriorat

In urma unei comenzi online comandate de pe site-ul www.edigital.ro, am achizitionat 2 televizoare, unul UHD 4k si unui cu ecran curbat.
Acestea mi-au fost livrate de firma de curierat DPD cateva zile mai tarziu in jurul orei 18:00, afara fiind destul de intuneric. Mentionez ca produsele erau efectiv aruncate unele peste celelalte in duba de transport.
Dupa ce am ridicat coletul cele 2 produse le-am urcat in apartament si le-am inspectat ecranul, carcasa si nu se vedea nici o lovitura.
Cateva zile mai tarziu am instalat cele 2 televizoare si am constatat ca unul din cele doua televizoare, cel UHD, avea displayul spart, lucru vizibil doar in urma aprinderii acestuia la priza.
Imediat am luat legatura cu edigital.ro si le-am semnalat aceasta problema in vederea inlocuirii produsului. Dupa cateva zile de insistente atat pe mail si telefonic, atat cu edigital cat si cu DPD, am primit raspuns de la edigital.ro ca am depus cererea " un pic cam tarziu " si din acest motiv nu pot sa o ia in considerare.

Asa ca am decis sa ii actionez in instanta si sper ca experienta mea sa nu o pateasca si alte persoane.
Ma aflu in pozitia de a plati 2400 lei pe un televizor si sa raman cu un televizor stricat si fara bani.

Lipsa grosolana de respect fata de clienti din partea edigital.ro !!!

florin cogean
2016-03-23 09:19:02

Am sunat la ei si i-am intrebat daca voi putea verifica coletul la receptia produsului. Da, puteti, insa numai dupa ce platiti curierului. Aveti posibilitatea ca in prezenta acestuia, sa verificati produsul. Bun si daca produsul este neconform, curierul pleaca si cu coletul si cu banii mei? Da, aceasta este singura metoda prin care se poate face livrarea... pentru ca asa este conceput contractul nostru cu firma de curierat.
Un prieten mi-a sugerat sa las comanda activa si sa ma inteleg cumva cu curierul, sa ma lase verific fara sa imi ia banii, insa ar insemna sa fac un lucru mai putin etic si nu prea sunt de acord cu asta...
In consecinta voi renunta la monitor si voi cumpara de la emag.ro, astept sa-mi faca ei o oferta pentru acelasi produs, probabil ca voi plati cu o mie de lei mai mult, insa mai bine linistit decat tepuit.
Sunt insa foarte dezamagit de price.ro, de ce mai face site-ul afaceri cu edigital.ro? nu se pot lipsi de o factura lunara? Oare nu este mai important sa faci afaceri cu oameni seriosi, decat sa arunci o lumina proasta asupra afacerii tale?
Inainte de acest episod, intram pe price.ro pentru diferite produse si asumam faptul ca site-ul triaza vanzatorii cu probleme de livrare, calitatea produsului, probleme de service/garantie, etc.
Se pare ca price.ro nu este un partener, ci mai degraba o alta societate comerciala orientata doar spre profit. Pe mine ma cam pierde de client, nu este acceptabila aceasta situatie...

Alexandra Cerry
2016-04-19 21:09:32

nu exista posibilitatea de a deschide coletul. obligatoriu plata trebuie efectuata inainte. sunt intr-o situatie similara cu o plita. ar trebui introdusa o actiune comuna impotriva acestui magazin. desi am procesul verbal ca mi-a fost livrat produsul spart nu mi s-a returnat contravaloarea produselor. si-a recuperat cineva banii?

28 Sep 2015
"Foarte neseriosi"
review negativ , Florin Bindiu
  • puncte tari:zero
  • PUNCTE slabe:livrare de marfa deteriorata
  • CONCLUZII:nu merita sa-ti pierzi timpul si banii pe comenzi la ei

Am cumparat in august un SSHD, a sosit intr-o punga de plastic toata lovita si sparta, am facut poze la ambalajul necorespunzator si am trimis coletul fara sa-l fi desigilat inapoi, dupa 2 luni de mailuri si telefoane, inca nu am nici raspuns, nici banii inapoi, nici produsul comandat si platit. Au spus ca piesa e in service. Adica platesc un produs nou si ei vor sa-mi trimita un produs care trece prin service?
Mai bine dai cu catva lei in plus si iei produsul de la un vanzator care se respecta si care respecta clientii!

21 Sep 2015
"Serviciu cu clienti garantie = 0"
review negativ , z z
  • PUNCTE slabe:Toate
  • CONCLUZII:Nu mai cumpar de la ei niciodata

Nu raspund la telefon si atunci cand raaspund nu au un raspuns pentru problema ta. Aceeasi poveste cu un HDD busit din fabrica si a trecut aproape o luna de cand l-am trimis in garantie fara un raspuns.

04 Aug 2015
"hoti"
review negativ , alis tar
  • puncte tari:pierzi toti banii
  • CONCLUZII:te enervezi pe timpul tau

livrare greoaie. nu raspund cand sunt contactati.
garantie inexistenta. produse defecte.
am luat un hdd care nu a functionat niciodata.
dupa o luna l-au luat inapoi si nu au dat nicio explicatie.
i-am tot sunat si in cele din urma au raspuns ca e lovit produsul, fara sa detalieze.
ideea e ca il vor trimite altui client pe care il vor pagubi la fel.
trebuie sa fac sesizare la anpc din ungaria, centrul european al consumatorilor din romania si la compania care le produce (ar parea ca sunt contrafacute produsele trimise in Romania) si sa-i dau in judecata pentru ca am poze, martori si o diagnostificare oficiala.
dar nu merita sa cumperi pentru a fi inselat intracomunitar.

03 Aug 2015
review negativ , Cristian Lovas

trs

26 Jul 2015
"DE EVITAT"
review negativ , Cristian Burca
  • PUNCTE slabe:FIRMA STRAINA CARE NU RASPUNDE LA ANPC
  • CONCLUZII:NU RECOMAND

Desi anterior am cumparat de la ei fara probleme ultima comanda mi-a schimbat total parerea despre ei.
Am comandat un HDD de 2TB care venit destul de tarziu (aici probabil din cauza sarbatorilor) si ambalat necorespunzator (pentru un HDD). Nu a functionat din start asa ca am sunat sa-l returnez, in timp util de cateva zile. Am primit o adresa din Budapesta unde sa-l trimit (cica sa-l verifice inainte). Dupa vreo 2 saptamani si cateva telefoane la firma din Romania sa vad ce se intampla, imi revine HDD-ul cu niste poze si o descriere in ungureste. Am sunat la firma din Ro care imi spune ca respectivul HDD are o urma de lovitura si nu mai pot sa faca nimic cu el (urma pe care eu nu am vazut-o inainte). Am cerut sa imi returneze banii deoarece produsul nu a functionat de la inceput, eu nu l-am lovit si am anuntat firma in timp util pentru a putea fi returnat. Mi-au spus ca vorbesc la Budapesta si spera sa se rezolve. Apoi a urmat un sir de telefoane si discutii in care eram tot amanat si dus cu zaharelul ca se va rezolva dar nimic. Am luat legatura cu ANPC dar deoarece firma este straina au trimis plangerea la CENTRUL EUROPEAN AL CONSUMATORILOR DIN ROMANIA. Acestia m-au confirmat primirea plangerii dar apoi nu au mai raspuns (desi ziceau ca in 10 zile lucratoare primesc raspuns). In concluzie am ramas si fara bani si cu un produs care nu functioneaza. De aceea nu recomand aceasta firma deoarece daca sunt probleme cu comanda nu exista o autoritate care poate sa le solutioneze...si din cate vad aici nu sunt singurul care am avut probleme.

13 Jul 2015
"Potential client inselat"
review negativ , Cristi Danie
  • PUNCTE slabe:neseriosi
  • CONCLUZII:Nu recomand

Buna ziua,

din pacate va relatez tot o experienta neplacuta ...
Comand telefoni, vineri 10.07.2015 un set de boxe Logitech Z623, pret listat pe site 504 ron, mi se vorbeste frumos politicos ca il voi putea avea acasa in 5 zile. La intrebarea ca de ce nu se face livrarea in urmatoarea zi lucratoare in cazul in care produsul exista in stocul lor, mi s-a raspuns ca depozitul este in Ungaria si doar acolo se aplica regulile livrarii... Cum nu stateam in acele boxe, am acceptat noua modalitate de livrare. Sambata 11.07.2015, m-am gandit eu ca as avea nevoie si de un cablu micro hdmi si am zis sa adaug in comanda facuta la ei si acest cablu, dar la ultimele produse vizitate vad surprins ca pretul boxelor a crescut de la 504 RON la 633 RON si ma gandeam ca ce bine ca am prins "promotia" dar parca am avut un presentiment neplacut. Luni 13.07.2015 am avut "placerea" de a fi contactat de catre acesti "domni" si sa fiu intrebat daca imi livreaza cablul ca boxele mi-au fost "sterse" de pe comanda. Si ii intreb care este motivul si imi raspund cu nonsalanta ca deoarece s-a modificat pretul ei nu il mai pot trimite decat la noul pret. Asa ca va recomand si ii si instiintez pe acesti domni ca am deschis deja o sesizare catre ANPC cu toate informatiile de care am dispus. Daca voi, stimati cumparatori inselati, nu oferiti aceste informatii catre autoritatile competente, acesti indivizi vor continua sa activeze pe piata romaneasca.

Va multumesc pentru timpul acordat citirii experientei mele !

Cristi

Raspunsuri (1)
SANDU CATALIN
2015-12-09 17:18:03

Sunt in aceeasi situatie,cum procedez?!

07 May 2015
"TEAPA EDIGITAL.RO!!!!!!!!!!!!"
review negativ , Dex Stone

AM CUMPARAT DE LA EI O PLACA DE BAZA. MARE GRESEALA ...DUPA 1 AN PLACA NU A MAI FUNCTIONAT ASA CA AM SUNAT LA EI.AM FOST INFORMAT CA PENTRU RETUR TREBUIE SA SUN LA NEMO EXPRES SI SA PLATESC 48,5 LEI. AU TRECUT 30 DE ZILE TIMP IN CARE AM SUNTA LA EI DE VREO 10 ORI SI AM PRIMIT RASPUNS CA TRIMIT MAIL LA SERVICE PENTRU URGENTAREA "REPARATIEI".CA O ULTIMA RESURSA AM APELAT LA ANPC (DIN BANI PUBLICI.RO). AM SUNAT SI MI-A RASPUNS O TANTI PLICTISITA CARE A MENTIONAT CA TREBUIE SA FAC O PLANGERE PE SITE ANPC.RO. DAR DACA FIRMA ESTE DIN UNGARIA TREBUIE SA TRIMIT PLANGEREA LA PROTECTIA CONSUMATORULUI IN UNGARIA..ASA CA TREBUIE SA INVATAM UNGURESTE. I-AM REPLICAT CA DACA TOT SUNTEM IN UE SI UNGARIA ESTE IN UE DE CE NU ISI INFORMEAZA SUPERIORII CAND APAR PROBLEME DE GENUL ASTA PENTRU A LE EVITA PE VIITOR. POLITICOS INSPECTORUL DE SERVICIU DE LA GALATI A DECIS SA-MI INCHIDA TELEFONUL IN NAS. CE SA FACI DACA NU LE DAI SPAGA NU FAC NIMIC..MAI BINE TE GANDESTI DE 2 ORI INAINTE SA CUMPERI PENTRU CA DACA AI "NOROC" SI SE DEFECTEAZA CAT INCA ESTE IN "GARANTIE" POTI SA IL CONSIDERI PIERDUT.

Raspunsuri (1)
edigital.ro
2015-05-07 14:11:53

Stimate client,

Pentru inceput dorim sa ne exprimam regretul pentru situatia creata. Din pacate produsul returnat se afla inca la service-ul autorizat, iar termenul de verificare/schimbare a produsului depinde de acestia, insa in data de 13 mai se va implini termenul la care in mod automat noi vom avea dreptul de a schimba produsul cu altul nou independent de service-ul autorizat. Colegii nostri vor reveni cu informatii.

Multumim pentru intelegere!

Cu stima,
Echipa Extreme Digital

09 Mar 2015
"TEAPA!!!! TRIMIT PRODUSE DEFECTE SI VOR 48,5RON CA SA TRIMITI PRODUSUL IN GARANTIE"
review negativ , Mihai Oancea
  • puncte tari:NU
  • PUNCTE slabe:PRODUSE DIRECT DEFECTE
  • CONCLUZII:CEA MAI TEPARA FIRMA! RUSINE CA MAI POATE VINDE IN ROMANIA!!!

Am luat cea mai mare teapa cu acest magazin online! Am cumparat un router Linksys EA2700 si m-am chinuit sa-l fac sa mearga cateva saptamani bune. L-au trimis direct defect, mi-a fost mai greu sa-mi dau seama pentru ca merge 1min dupa care se opreste. Teapa cea mai mare este la sistemul de garantie. Mi-au trimis mesaj in care ma anunta ca:

Bună ziua,

Garanţia produsului dvs. este asigurată de către Extreme Digital prin serviciul Pick-up and return. Acest serviciu presupune preluarea de la dvs. a produsului defect aflat în perioada de garantie şi returnarea acestuia dupa reparare. Costul acestui serviciu este 45,8 RON tur-retur.

Vă rugăm să ambalaţi produsul şi toate accesoriile ce au fost incluse în pachet (certificatul de garanţie original, copie a facturii, cabluri, manual de utilizare etc.), în cutia originală a producătorului. De asemenea, avem rugămintea ca pachetul să fie ambalat în hârtie protectoare în vederea uşurării manipulării, transportării şi etichetării.
Extreme Digital nu îşi poate asuma răspunderea pentru eventualele deteriorări înregistrate în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare a produselor.
Etichetarea se efectuează pe hârtia protectoare a pachetului astfel:

Destinatar:
Extreme Digital Zrt.
1044 Budapest, Ezred u. 1-3.
C2-es épület / 16-os garázskapu
Európa-Center terület
Budapest, Magyarórszág.

Expeditor:
Nume,
Cod poştal, adresa,
Număr telefon.
În scurt timp veţi fi contactat telefonic de către reprezentantul firmei de curierat, în vederea preluării coletului.

Pál Tibor
CLIENT MANAGER

Adresă: H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23., Tel.: 40 373 745 101,
Fax: 36 1 240 1791, E-mail:

Adica trebuie sa platesc 45,8RON transportul unui produs care nu a functionat inca de la inceput! Si daca se strica apoi... de fiecare daca inca 45,8RON

Sunt de acord sa platesc daca se constata ca vina este a mea, pentru ca l-am folosit necorespunzator.

Ce vina avem noi, consumatorii din Romania, ca depozitul este in Ungaria?

RUSINE ANPC PENTRU CA LASI ASEMENEA TEPARI SA FUNCTIONEZE IN ROMANIA

09 Mar 2015
"TEAPA EXTREME DIGITAL, PRODUSE DEFECTE TRIMISE CATRE CLIENTI!"
review negativ , Mihai Oancea
  • puncte tari:NU
  • PUNCTE slabe:GARANTIE PRODUSELOR COSTA
  • CONCLUZII:NU CUMPARATI!!! TEAPA MARE CU GARANTIA PRODUSELOR!

Am luat cea mai mare teapa cu acest magazin online! Am cumparat un router Linksys EA2700 si m-am chinuit sa-l fac sa mearga cateva saptamani bune. L-au trimis direct defect, mi-a fost mai greu sa-mi dau seama pentru ca merge 1min dupa care se opreste. Teapa cea mai mare este la sistemul de garantie. Mi-au trimis mesaj in care ma anunta ca:

Bună ziua,

Garanţia produsului dvs. este asigurată de către Extreme Digital prin serviciul Pick-up and return. Acest serviciu presupune preluarea de la dvs. a produsului defect aflat în perioada de garantie şi returnarea acestuia dupa reparare. Costul acestui serviciu este 45,8 RON tur-retur.

Vă rugăm să ambalaţi produsul şi toate accesoriile ce au fost incluse în pachet (certificatul de garanţie original, copie a facturii, cabluri, manual de utilizare etc.), în cutia originală a producătorului. De asemenea, avem rugămintea ca pachetul să fie ambalat în hârtie protectoare în vederea uşurării manipulării, transportării şi etichetării.
Extreme Digital nu îşi poate asuma răspunderea pentru eventualele deteriorări înregistrate în timpul transportului din cauza ambalării necorespunzătoare a produselor.
Etichetarea se efectuează pe hârtia protectoare a pachetului astfel:

Destinatar:
Extreme Digital Zrt.
1044 Budapest, Ezred u. 1-3.
C2-es épület / 16-os garázskapu
Európa-Center terület
Budapest, Magyarórszág.

Expeditor:
Nume,
Cod poştal, adresa,
Număr telefon.
În scurt timp veţi fi contactat telefonic de către reprezentantul firmei de curierat, în vederea preluării coletului.

Pál Tibor
CLIENT MANAGER

Adresă: H-1033 Budapest, Reményi Ede utca 1-23., Tel.: 40 373 745 101,
Fax: 36 1 240 1791, E-mail:

Adica trebuie sa platesc 45,8RON transportul unui produs care nu a functionat inca de la inceput! Si daca se strica apoi... de fiecare daca inca 45,8RON

Sunt de acord sa platesc daca se constata ca vina este a mea, pentru ca l-am folosit necorespunzator.

Ce vina avem noi, consumatorii din Romania, ca depozitul este in Ungaria?

RUSINE ANPC PENTRU CA LASI ASEMENEA TEPARI SA FUNCTIONEZE IN ROMANIA

12 Jan 2015
"STOCURILE NU SUNT ACTUALIZATE"
review negativ , Gheroghe Dinu

Incerc de 2 saptamani sa gasesc o oferta mai buna pt un televizor UHD Philips si mereu imi apare acest site ca avand modelul dorit de mine la cel mai mic pret. Din pacate stocul este epuizat de pe 31.12.2014 cu toate ca pe price.ro apare ca stocul a fost actualizat cu 20 min in urma si acest produs se afla in oferta vanzatorului

20 Dec 2014
"Experienta ok"
review pozitiv , John Doe
  • puncte tari:Preturi imbatabile, gama foarte variata
  • PUNCTE slabe:Deocamdata nici unul
  • CONCLUZII:Voi mai achizitiona de la ei produse pe viitor

Am cumparat de la ei doua harddisk-uri si un network attatched storage. Comanda a venit la timp, pretul a fost cel listat si produsele functionau perfect. Am avut putin emotii cand am vazut ca harddisk-urile au venit intr-o punga esd si date cu o singura tura de bubble wrap peste amandoua, dar au functionat perfect.

04 Dec 2014

Am comandat un aparat de cafea Philips Saeco HD8323/39,pret 398ron trimis pe 2 dec2014 si vreau sa stiu daca ati primit comanda?Multumesc.

03 Oct 2014
"NESERIOSI !"
comentariu negativ , max danny

Am comandat 2 hd wd40purx - 690lei buc. pe data de 28.09. Termen livrare pe site 5 zile. Astazi (04.10) primesc mail ca o sa vina pe 8.10. Am anulat comanda

02 Oct 2014
"garantie?"
comentariu pozitiv , maximus max

salut,

ai intrebat la sony de garantie si ti-au dat ei raspuns ca este valabila ?
ma gandeam sa iau si eu un produs de la ei dar din cate stiu produsele daca nu sunt aduse pe cale oficiala nu se rapara de reprezentatele din romania (am mai patit asa ceva cu un tv samsung).

30 Sep 2014
"Profesional"
comentariu pozitiv , Cristian Enache

Am cumparat un tv led sony la un pret f bun. Desi produsul a fost trimis din Ungaria transportul a ajuns prin nemo destul de rapid iar garantia sony oferita este pentru toata Europa. Nu am ce sa reporosez, am fost notificat pt fiecare status al comenzii iar la telefon personalul a fost f amabil. Recomand!

24 Jul 2014
intrebare , lulu lili

deci pana la urma cei care s-au 'fript' si-au rezolvat problema cumva? ca vad ca de ex. la Robert Rath i s-a rezolvat...ca daca totusi se rezolva atunci poate totusi is seriosi...

12 May 2014
intrebare , Gabryel Ertep

Ce spuneti se merita sa comand ? garantia produselor este valabila si in romania ?

01 May 2014
intrebare , Matei Robert

Pana la urma e serios site-ul? As dori sa achizitionez un ue40f7000 3d si sunt curios daca am garantie in romania la el si daca vine sigilat..

Raspunsuri (1)
SANDU CATALIN
2015-12-09 17:21:33

Sunt neseriosi si cei mai mari tepari ,ai grija

07 Mar 2014
"extreme digital un magazin neserios"
comentariu negativ , john john

Deci sa va povestesc si eu ce am patit cu acest magazin zic eu neserios.

Am comandat un monitor tv lg 3d de 27' care m-a costat 1340 plus 38 transportu total in jur de 1400,toate bune si frumoase dupa ce am pus comanda nu m-a sunat nimeni sa o confirm cum fac marile magazine online,dar ii sun eu cam dupa cateva ore bune si intreb daca au primit comanda mea,raspunsul fiind binenteles ca da si ca in termen de 3 zile i-mi va fi livrat,zis si facut dupa 3 zile
mi-a ajuns produsul,bucurie mare pe mine il desfac produs sigilat ,nou toate in regula (nimic de reprosat la starea produsului) dupa ce l-am lasat cateva ore sa stea la caldura sa se obisnuiasca cu temperatura camerei incep sa il testez.,toate bune si frumoase merge ok doar k sunetul nu mi se parea tocmai ok,si la ce ma refer ,se auzea sunetul ca si cum era dezlipita o membrana la boxe,am sunat la lg romania sa imi zica poate trebuie sa fac ceva setari la monitor,am facut toate setarile cum au zis ei si tot asa se auzea,am dat sonoru mai tare sa auda si reprezentanul lg la care mi-a zis ca da are ceva probleme la sunet sa il trimit inapoi de unde l-am luat.Citind pe situl edigital ca daca semnalez defectiunea in termen de 3 zile pot sa il trimit inapoi gratuit sa mi-l schimbe,deoarece nu au trecut 3 zile binentele mi-am zis daca am dat atatia bani am pretentia sa am un produs ok din toate punctele de vedere,si am sunat la iei si au zis sa pregatesc produsul ca trimit pe cineva sa il ridice.Ei de aici incepe aventura si anume: daca de trimis m-i l-au trimis in 3 zile de ridicat m-i
l-au ridicat in 8 zile :)) (dupa 3 zile sun la iei sa vad cand trebuie sa ajunga curieru de la nemo expres,mi-au zis ca au facut demersul la iei sa vina sa il ia,binenteles nici dupa 5zile nu a venit nimeni,sun din nou la iei si mi-au zis ca o sa faca incaodata cerere la iei,binenteles ca dupa aia am sunat atat la nemo expres,la care aia mi-au comunicat ca nu au nici o cerere de la edigital,sun din nou la edigital si cand le-am zis ca cei de la nemo mi-au zis ca nu au nici o cerere de la iei a zis o domnita de acolo ca la nemo punctul lor din ungaria,inchid si sun din nou la nemo si intreb daca au punct in ungaria,la care raspunsul a fost,ghiciti,ca nici vorba de asa ceva,deci concluzia ca cei de la edigital sunt niste neseriosi).Sa continuam mai departe povestea cum am spus a 8 zi a venit curirul l-am predat binenteles,ulterior monitorul ajungand la cei de la edigital dupa alte 5-6 zile parca,dupa ce coletul a ajuns la iei in service banuiesc si inspectat,primesc email cum ca sunetul este ok nu are nici o problema si boxele merg bine,sun la edigital si le zic cum fratilor sa nu aibe nici o problema ca doar nu sunt dus cu pluta sa trimit monitorul bun inapoi (logic nu?mentionez monitorul era ok doar ca avea problema din boxe cu sunetul) la care aia mi-au zis ca asa li s-a comunicat din service ca montorul este ok si o sa il trimita inapoi, la care eu ii zic nu pastrati monitoru si il schimbati conform dreptului meu prevazut in clauzele lor ca pot sa il schimb daca le transmit in 3 zile prin email(ceea ce am si facut),de aici ei imi spun ca mi-l schimba doar ca tre sa platesc drumul acuma 160 de lei :))) (binenteles ca ma scapat rasul,cand la iei pe sait in clauzele contractuale este specificat ca este gratuit),am zis trimitetil asa ca risc sa nu mai imi ajunga nici asta,sau sa imi ajunga cu nu stiu ce alte probleme,bienteles monitorul ajunge la mine dupa alte 8 zile si il pun sa vad daca merge sunetul tot

22 Jan 2014
"completare comentariu anterior"
comentariu pozitiv , Robert Rath

Am primit toate piesele pe 17.01.2014. Toate reperele au venit in cutia originala si cu sigiliul producatorului. Nu am avut probleme de functionare a sistemului si sper sa nu am.

21 Jan 2014
"NU comandati nimic de la ei!!!"
comentariu negativ , Laura D

Am cumparat si eu de Craciun un ceas Garmin. A fost livrat defect. Mi s-a solicitat plata pentru curier, pentru a trimite produsul la garantie. Am acceptat, insa dupa stabilirea intervalului orar si ziua (telephonic cu o angajata a lor) pentru ridicarea produsului defect, NIMENI nu a venit/ telefonat/ trimis vreun mail. Dupa ce am retransmis un mail pentru explicatii, mi s-a spus sa stau linistita ca ei au trimis curierul.. De o saptamana si jumatate stau tot linistita... NIMIC

Raspunsuri (1)
edigital.ro
2014-02-26 18:08:04

Bună ziua,

Ne cerem scuze pentru întârzierea creată de către firma de curierat. După sesizarea dvs. acordăm mai multă atenţie la timpul de ridicare a coletelor.

Mulţumim pentru înţelegere.

Cu stimă,
Echipa Extreme Digital

12 Jan 2014
"dezinteres total fata de client"
review negativ , Robert Rath
  • puncte tari:preturi mici
  • PUNCTE slabe:lipsa informatii corecte despre disponibilitatea produselor; promisiuni nerespectate
  • CONCLUZII:Am comandat pe persoana juridica mai multe repere care alcatuiesc un calculator birou. Comanda a fost plasata si confirmata pe 13.12.2013. Confirmare telefonica si pe mail pentru disponibilitatea reperelor si livrare pe 20.12.2013 sau cel tarziu 23-24.12.2013. Cand am sunat pe 19.12.2013 sa imi confirme daca au fost trimise componentele, ma anunta ca nu este pregatit coletul si 1-2 repere nu mai sunt disponibile si vor incerca sa livreze pana in Revelion. Am sunat iar intre sarbatori si surpriza din nou, nu aveau pe stoc procesorul-ei nu au dat niciun mail sau telefon de avizare. Mi-au confirmat din nou pe mail si telefonic ca vor livra sigur in saptamana 6-10.01.2014. Pe data de 09.01.2014 sun si aflu ca procesorul(singurul care lipsea inainte de Revelion) a ajuns, dar intre timp alte repere care erau disponibile pana atunci, acum nu mai sunt pe stoc. Pana in prezent nu am primit nicio componenta din cele 7 comandate. Ma gandesc cat de prompti pot fi in cazul unei probleme de garantie? Trageti voi concluziile si procedati in consecinta.

lectie negativa

19 Dec 2013
"Mi-au livrat un telefon desigilat si zgariat, dupa care nu au executat garantia. Escroci!"
review negativ , Alexandra Sarlea
  • puncte tari:Niciunul dupa parerea mea, daca livreaza produse desigilate si cu defecte (vanzandu-le ca noi si primind banii in avans)
  • PUNCTE slabe:- livreaza produsele defecte; - nu recunosc ca au livrat un produs defect, dau vina pe client; - retin certificatul de garantie si nu acorda garantia conform legislatiei; - ca sa iti dea chiar si produsul defect inapoi te taxeaza pentru transport 89 de lei, sau iti ofera posibilitatea sa iti dea banii inapoi dar cu penalizare de 20% - nu raspund la telefon, email de suport, nu dau numar de inregistrare la sesizari; - mi-au tinut produsul trimis dupa constatarea livrarii defecte o luna de zile (cu banii mei la ei in cont) refuzand sa imi raspunda si sa imi ofere o solutie.

Salut, am comandat un telefon Nokia Lumia de la magazinul Extrem Digital (e-digital). Mi-au adus telefonul desigilat si zgariat si cand le-am cerut sa mi-l inlocuiasca (in mai putin de 30 de minute de la primirea coletului am facut sesizarea), m-au amanat o luna de zile si cand au acceptat sa le trimit telefonul, mi-au raspuns ca eu l-am stricat si mi-au cerut bani ca sa mi-l trimita inapoi, iar cand a sosit, am constatat ca mi-au retinut certificatul de garantie iar acum nu mai doresc sa mi-l inapoieze. Niste escroci!

17 Dec 2013
"INDIFERENTA"
comentariu negativ , Anca Stefania Alexa

Am comandat pe 29 noiembrie 2013 o masina de paine Moulinex OW6118 si mi s-a confirmat ca imi va sosi in 7 - 10 zile.
Dupa aprox o saptamana vad pe site-ul lor ca acest produs nu-l mai comercializeaza din data de 5 decembrie 2013. Ii sun si-mi reconfirma comanda care ar urma sa fie livrata peste cateva zile. Ii sun din nou peste 2-3 zile si ma mai amana pana luni 16 decembrie. Ii sun pe la 17:00 in ziua de luni si-mi comunica ca acest produs ei nu-l mai comercializeaza si primesc si un email ca la "cererea mea au anulat comanda". Eu consider ca au tratat cu neglijenta comanda mea si nu au avut nici o intentie de a-si cere scuze. Maxima indolenta la final.

Raspunsuri (1)
Popovici Liviu
2014-07-15 11:28:08

Exact asta vroiam eu sa comand azi! Multumesc pentru informatii, au fost foarte utile. Adio edigital!

16 Dec 2013
"COMUNICARE INGROZITOR DE ANEVOIOASA"
review negativ , Ovidiu Stejaru
  • puncte tari:Preturi, diversitate produse, site bine structurat
  • PUNCTE slabe:Informatii pe site gresite despre disponibilitatea produselor Comunicare anevoioasa, cateodata pur si simplu nu raspund, manifesta reavointa, lipsa informatii pe site despre caracteristicile produselor
  • CONCLUZII:NU RECOMAND! Daca ai in vedere doar pretul si vrei un produs de folosinta indelungata, te sfatuiesc sa te gandesti si la garantie, returnare, etc.

Am comandat un filtru de cafea ce figura ca se poate comanda. Trecand 6 zile, am intrat din nou pe site si am vazut ca figura ca indisponibil, fara ca cei de la Extreme Digital sa ma informeze! Am optat pentru un alt model, Philips HD5410, l-am primit, dar nu am putut face nici macar o cafea, fiind defect! Philips Romania, dupa ce a aflat ca l-am cumparat online, mi-a spus ca nu il serviseaza, eu trebuind sa il returnez vanzatorului, care are obligatia fie sa mi-l schimbe cu altul (nu se mai poate, intrucat si acest model a devenit indisponibil!), fie sa imi returneze valoarea. Am intrebat daca pot cumpara un al 3-lea model si sa achit diferenta, iar cand mi-l trimit, sa il returnez pe cel defect. Nici un raspuns. Dupa mai multe mesaje, l-am returnat. Inca nu am primit raspuns la intrebarile despre cand voi primi banii! Comunicarea cu Extreme Digital, atunci cand a existat, a decurs deosebit de anevoios. NU RECOMAND!

08 Nov 2013
"NISTE HOTZOMANI"
review negativ , b valentin
  • puncte tari:pret uneori mai mic
  • PUNCTE slabe:la persoane juridice nu se returneaza produsele ASA CA GRIJA MARE
  • CONCLUZII:SA NU COMANDATI PE PERSOANA JURIDICA

am comandat un tv led samsung pe firma si am constatat ca se vad niste dungi ca niste umbre daca ma uit la un meci de fotbal. Iii sun pe stimatii domni de la extrem digital si le spun sa-l schmibe, si surpriza vine NU SE POATE CA L-ATI LUAT PE PERSOANA JURIDICA SI NU SE POATE, daca vi se pare normal comandati de la ei

Raspunsuri (1)
b valentin
2013-11-08 14:31:20

APROPO EU NU MAI COMAND VECI DE LA ASTIA

10 Oct 2013
"Firma serioasa livrare rapida preturi imbatabile"
comentariu pozitiv , roby Robert

Am achizitionat un aspirator de pe edigital.ro(Philips FC9150 ) luni 07.10.2013 ora 17. Marti deja il primisera pe stoc si il expediasera, joi la 11 m-au sunat de la curier (Nemo expres) ca sa mi-l livreze. Coletul a fost expediat dint-un depozit al lor din ungaria, taxa de transport fiind de doar 25 lei (rambursul banilor inclus). Pret la noi aspirator fara transport cam 580 lei la ei 480 lei deci am economisit 100 lei plus ca in pretul de 480 mi-au dat cadou si un calculator de birou Canon AS-1200 in valoare de 25 Ron. Coletul a sosit sigilat, cu factura cu TVA RO (24%) si certificat de garantie international PHILIPS 2 ani semnat si stampilat de edigital. Mai mult ce m-a impresionat este ca fiecare articol de pe factura avea trecut inclusiv codul NC de 8 cifre(codul NC se foloseste in sistemul vamal european TARIC-RO pentru stabilitea cuantumului drepturilor vamale de import) in acest caz livrarea facandu-se dintr-o tara EU, prezenta acestuia pe factura nu era obligatorie.
Deci un magazin serios prompt cu preturi imbatabile ceea ce la noi nu prea gasesti. Recomand

04 Sep 2013
"Evitati Extreme Digital! mi-au furat 325.51 lei"
comentariu negativ , adrian b

In 04.08.2013 am comandat de pe edigital.ro un HDD intern (Seagate 2TB, ST2000DM001)
In 08.08.2013 a ajuns comanda, am achitat-o curierului Nemo Express, 325.51 lei.
Constat ca nu functioneaza, il probez pe al doilea calculator, nimic. Este evident produsul este complet defect. Anunt imediat magazinul, si dupa o discutie cu Pal Tibor (customer service representative) imi comunica politicos ca avand in vedere ca am anuntat in 3 zile, pot returna produsul prin serviciul pick-up & return gratuit.

In momentul respectiv totul era perfec nestiind ceea ce urmeaza sa se intample, singura mea grija fiind ca va trebui sa astept alte saptamani pentru noul produs.

In data de 21.08.2013, primesc un email de la Gina Groza (customer sevice representative) in care aflu ca produsul nu mai era in garantie din cauza ca prezenta urme de lovituri. Imediat am inteles ca acest magazin, in afara de faptul ca mi-a trimis un produs defect, au avut si nesimtirea si ticalosia sa dea vina pe mine. Initial mi-au spus ca sunt urme vizibile de lovituri iar eu trebuia sa le observ, apoi mi-au spus ca a fost comparat in detaliu cu alt produs nou pentru a observa ca e lovit.

Dupa insistente indelungate, si discutii cu toti 3 angajati ce se ocupa de Romania: Pal Tibor, Gina Groza, si Melinda Zoller (sefa lor care aflu ca nu mai lucreaza sau poate are ceva de ascuns si se ferea de telefoanele mele), singurul lucru pe care l-am invatat din cea mai proasta experienta avuta cu un magazin online, este: cu cat mai departe un magazin, cu atat mai nesimtiti pot fi si vor fi cu tine.

OPC-ul nu ma poate ajuta pentru ca am cerut factura pe firma, altfel nu conta ca sunt in Ungaria, ar fi platit crunt pentru incalcarile grave ale legii.

Singura solutie este sa ii dau in judecata.

Asa ca, domnilor, aveti mare grija cu acesti hoti si daca vreti sa plasati o comanda la ei pe site, asigurati-va ca aveti 1-2 avocati langa dumneavoastra.

Raspunsuri (1)
Carlo Mariani
2013-09-17 19:12:36

Ai incercat sa-i contactezi pe cei de la Seagate sa vezi daca pot sa te rezolve? Le explici situatia, inclusiv aberatiile edigital, si poate reusesti sa il schimbi, macar.

10 Aug 2013
"Multumit"
review pozitiv , Ionita Daniel
  • puncte tari: Pretul mult sub alti comercianti, seriozitate.
  • PUNCTE slabe: Firma nu e din Romania, deci daca sunt ceva probleme banuiesc ca o sa fie mai greu de rezolvat
  • CONCLUZII:La o diferenta mare de pret merita sa risti putin, mai ales ca vand exact acelasi produs, sigilat si complet.

Am cumparat de la ei o masina de facut paine moulinex OW6118. Au livrat-o cu o zi inaintea termenului pe care l-au comunicat initial, ceea ce nu m-a deranjat. Masina e exact ceea ce am comandat, are toate accesoriile. Pretul scazut cu aproape 200 de ron fata de comerciantii din Romania m-a facut sa stau cu inima putin stransa, dar pana la urma ma bucur ca am cumparat de la ei.

08 Aug 2013
"evitati pe cat posibil acest comerciant..."
comentariu negativ , Cristian N

dupa experienta mea cu acest comerciant concluzia este simpla: au preturi ceva mai mici la anumite produse, ceea ce m-a atras si pe mine si care e normal sa te atraga in anumite conditii, dar tot ce este bun se opreste aici. Mai departe totul este cat se poate de rau: de la comunicare cu ei, la respectarea termenelor de livrare si ce este cel mai rau, garantia si service-ul!!!

Am achizitionat de la ei un aspirator, care a fost cam cu 20% mai ieftin decat ce gaseam la momentul respectiv in tara. Au fost probleme si cu livrarea, in sensul ca a trebuit sa trag de ei sa imi spuna daca a fost trimis produsul, cand o sa ajunga, etc. pt ca ei nu s-au obosit sa imi comunice nimica concret, depasind de cateva ori promisiunile facute. Povestea urata incepe insa cam dupa 8 luni de la achizitie cand motorul aspiratorului a decedat. Abia acum am constatat ca termenul de garantie este de 12 luni (cum prevede legislatia ungara) si nu de 24 luni cum este prevazut la noi. Mai departe desi este precizat clar faptul ca sunt emise "certificate de garanție internaționale, emise de producător, valabile în România" certificatul de garantie emis de catre ei nu a fost acceptat de nici un Service autorizat de la noi. Din acest moment toate discutiile avute cu ei se terminau cu o singura idee: sa trimit produsul la ei, prin serviciul de Pick-Up & Return in valoare de 59,9 RON, pret care trebuia sa fie suportat de catre mine.

Nici pana in acest moment problema mea nu a fost rezolvata, desi sunt dupa 2 saptamani de discutii, de email-uri, de analize de text, explicatii si chiar certuri.

In concluzie edigital.ro este un magazin care trebuie evitat din toate punctele de vedere, preturile ceva mai mici avand in spate foarte multe lacune, mojicii, nesimtiri, lipsa de profesionalism, rea credinta...

24 May 2013
"Neseriozitate"
comentariu negativ , William Donnatan

Sunt neseriosi, data comenzii nu a fost respectata si nu mi-au rapuns la nici un e-mail. Am asteptat o comanda doua saptamani peste data livrarii si nimic...

01 Mar 2013
"Aparat de ras Braun Series3 320s-4"
review pozitiv , Vaduva Iulian
  • puncte tari:Pretul, rapiditatea, comunicare buna.
  • PUNCTE slabe:Produsul a fost desfacut dar banuiesc ca a fost pentru inspectie pentru a nu-mi expedia un produs stricat.
  • CONCLUZII:Extreme Digital merita tot respectul si cu siguranta voi mai comanda de la ei si pe viitor.

Am comandat marti seara pe la ora 23.30 un aparat de ras de la Extreme Digital, a doua zi il aveau deja in stoc si l-au si expediat.
Astazi, vineri la ora 13.30 il am deja in mana, deci transportul extrem de rapid desi era estimat ca va ajunge Luni, 3 zile mai tarziu.

Pretul aparatului a fost foarte scazut in comparatie cu cele de la noi, 400 Ron in tara si la eDigital.ro a costat 234 Ron.

Produsul a sosit in stare aproape perfecta, cutia in care era produsul prezenta urme de uzura pe la colturi si era desfacuta, la fel tipla in care era aparatul ceea ce m-a dezamagit putin dar am inspectat produsul foarte atent si nu prezinta urme de folosinta de niciun fel, banuiesc ca l-au desfacut si l-au pornit pentru a-l testa sa nu imi trimita un produs stricat.

Bateria a venit descarcata, acum este la incarcat. Sper ca nu vor fi probleme, daca vor fi voi reveni cu un reply la acest review.

04 Feb 2013
"Neseriozitate"
comentariu negativ , Zoltan Blenessy

Am facut comanda la un sistem home cinema Samsung, mi s-a confirmat telefonic ca se livreaza in aproximativ 2 saptamani. Dupa 7 zile le scriu sa vad care ii starea comenzii, nu primesc raspuns. Peste 2 zile le sun, pana-n urma primesc un email ca sistemul se poate livra in aproximativ 45 de zile de la data comenzii. De ce a trebuit sa astept 9 zile ca sa aflu ca nici nu s-a dat comanda la furnizorul lor??? Experienta foarte neplacuta! NU RECOMAND! Am si renuntat la comanda imediat.

23 Nov 2012
"Extreme Digital = NESERIOZITATE la garantie"
comentariu negativ , Alina Popa

Eu va spun cazul meu cu care am fost fentat: Mi-am cumparat telefon Xperia Active de pe site-ul http://edigital.ro/. Dupa 3 saptamani telefonul a inceput sa se stinga singur, chiar daca avea baterie si refuza se se mai porneasca. L-am trimis la garantie. Dupa 3 sapt nu aveam nici un raspuns, asa ca le-am scris email iar raspunsul primit a fost ca tocmai au descoperit semne ca eu am incercat sa deschid telefonul si ca si-a pierdut garantia. A doua zi a sunat curierul si a trebuit sa platesc eu taxele si am primit telefonul stricat inapoi cu garantia pierduta. Am mers la OPC si am aflat ca firma e de fapt din Ungaria si nu se prea poate face nimic! Asa ca am ramas si fara bani si fara telefon functional :(

Raspunsuri (1)
adrian b
2013-09-04 12:31:20

si eu am sunat la OPC si mi-au spus ca indiferent ca sunt din Ungaria cu siguranta au ce le face, asa incat te rog sa insisti. In cazul meu, avand comanda pe firma, OPC nu a putut sa ma ajute. Acelasi lucru am patit si eu dar cu un HDD de 325,51 lei, numai ca eu l-am primit defect.

23 Nov 2012
"Extreme Digital = NESERIOZITATE la garantie"
comentariu negativ , Alina Popa

Eu va spun cazul meu cu care am fost fentat: Mi-am cumparat telefon Xperia Active de pe site-ul http://edigital.ro/. Dupa 3 saptamani telefonul a inceput sa se stinga singur, chiar daca avea baterie si refuza se se mai porneasca. L-am trimis la garantie. Dupa 3 sapt nu aveam nici un raspuns, asa ca le-am scris email iar raspunsul primit a fost ca tocmai au descoperit semne ca eu am incercat sa deschid telefonul si ca si-a pierdut garantia. A doua zi a sunat curierul si a trebuit sa platesc eu taxele si am primit telefonul stricat inapoi cu garantia pierduta. Am mers la OPC si am aflat ca firma e de fapt din Ungaria si nu se prea poate face nimic! Asa ca am ramas si fara bani si fara telefon functional :(

21 Apr 2012
"Extreme Digital - Cel mai bun deal on-line"
comentariu pozitiv , daniel obreja

Am cumparat de curand un SSD de la Extreme Digital si sunt cat se poate de multumit de achizitie. Pretul minim, livrare foarte rapida, profesionalism si seriozitate maxima. Este optiunea mea nr.1 pemtru a comanda produse on-line.

20 Apr 2012
"extreme digital = promptitudine, seriozitate, preturi excelente"
comentariu pozitiv , tibor florian szollossi

nu demult am cumparat niste produse de la firma EXTREME DIGITAL, preturile practicate de ei sunt foarte bune, daca nu chiar cele mai bune.
serviciile cu clientii sunt ireprosabile, una dintre cele mai serioase firme de pe piata.
recomand tuturor ce cauta un raport optim intre calitate/pret.

19 Apr 2012
"Tanase Vlad"
comentariu pozitiv , Vlad Tanase

Sunt foarte multumit de produsele cumparate din magazinul on-line edigital.ro. Pe langa preturile bune, recomand cu incredere.

14 Apr 2012
"Router Asus RT-N56U"
comentariu pozitiv , Andrei-Madalin Oanca

Am comandat acest router de pe site-ul lor si totul a fost ok.A durat vreo 2 zile sa il aduca plus inca 6 pentru a fi trimis acasa dar l-am cumparat mai ieftin cu 200 ron decat in magazin.Totula decurs ok , pachetul sigilat si cu garantie.Recomand cu placere acest site

10 Apr 2012
"samsung galaxy mini de la edigital.ro"
comentariu pozitiv , Attila Toth

am cumparat acest telefon la pret foarte bun de la edigital.ro. recomand tuturor acest site

02 Mar 2012
"O mare teapa"
comentariu negativ , Andrei Andrei

Sunt o firma neserioasa, am dorit sa fac o comanda la ei dar pe langa faptul ca mi-au dat ca termen pentru obtinerea unui router WiFi 2(!) saptamani, dupa cele doua saptamani tot nu au fost in stare sa ofere informatii.

In plus mi s-a confirmat ca preturile mici se datoareaza faptului ca TOATE produse sunt REFURBISHED (fie de fabrica, fie de producator), cu toate implicatiile colaterale (in speta garantie mult mai scurta).

Raspunsuri (1)
salt salt
2012-04-05 20:09:57

Poti sa ne spui si noua cum ti s-a "confirmat" ca au produse refurbished? Nu-mi place de ei, am avut destule probleme cu comenzile facute, dar niciodata nu am primit vreun produs recertificat.

Dupa hotararea cu care faci afirmatiile, tare mi-este ca esti vreun comerciant roman, cu adaosuri de minim 20% caruia-i tremura posteriorul ca fug clientii la vecinii cu preturi mai omenesti. Deh, aia-si fac vila cu etaj in 10 ani, noi o vrem gata in maxim 6 luni.

Nu tine tati aruncatul asta cu noroi, ca mai suntem si noi pe-acilea si mai stim si noi cum merg trebsoarele.

PS: hai ca poti mai mult!!! ce draq, altceva nu gaseai sa zici ca aveai nevoie de la ei decat un router?!! :D

23 Feb 2012
"Garantie Orion"
comentariu pozitiv , marc seby

Eu am avut probleme cu un TV Orion,pe care l-am cumparat pentru parintii mei. Dupa ce le-am trimis email mi-au raspuns ca service-ul se face in Ungaria, ca trebuie ambalat, si trimit ei curier, si ca ma costa taxa de transport 50 lei. Pentru mine e foarte bine asa, pentru ca batranii mei nu ar putea sa duca 70 de km televizorul la service, iar pe mine m-ar costa dublu benzina pana la parintii mei, si alti bani pana la service, si sa nu mai zic de timp pierdut. Curierul a luat pachetul luni. Sper ca nu dureaza mult timp repararea. Pana acum a fost ok comunicarea cu ei si sper sa fie si de acum inainte. Va scriu din nou dupa ce il primesc inapoi.

26 Jan 2012
"Cea mai AMARA experienta a comertului online"
comentariu negativ , Cristian Baltoi

Nu este prima data cand cumpar online diferite produse, insa aceasta firma a dat dovada de cel mai mare grad de NESERIOZITATE. si sa va spun de ce.
In data de 02 decembrie am comandat pe acest site un TV Samsung UE32D5000. Produsul a fost livrat in 07 decembrie. pana aici totul a fost OK, insa dupa doua zile, cand l-am pus in functiune TV-u NU FUNCTIONA.Am trimis un email la shop@edigital.ro si le-am comunicat problema. am primit raspuns ca produsul trebuie returnat si sa il pregatesc pentru transport. in data de 12 decembrie curierul a preluat TV-ul ptr retur. De aici a inceput COSMARUL. Niciun fel de informatie sau feedback despre primirea produsului sau solutionare problemei timp de o saptamana. Intre timp am trimis si doua email-uri (unul in data de 16 si altul in 17) am sunat de cateva ori si la telefon. insa singurul feedback a fost un email in care mi se raspunde arogant: "Service-ul ne va anunţa când primeşte produsul şi soluţionează problema (termenul fiind de maximum 30 zile)". Intr-un final in data de 20 decembrie primesc un email in care mi se spune "Vom returna contravaloarea produsului, întrucât nu se poate înlocui. Vă rugăm să ne daţi un cont, numele şi banca". Am trimis contul in aceeasi zi si am asteptat sa imi fie returnati banii. Intreb prin email si prin telefon in cat timp voi primi banii insa niciun raspuns concret, doar amanari si amagiri si aruncarea "pisici" la departamentul contabil. Intr-un final apoteotic in data de 25 ianuarie mi-au intrat banii in cont. Dupa cum puteti calcula au trecut 54 de zile de cand am comandat produsul, 46 de zile de cand am semnalat defectul, 44 de zile de cand am returnat produsul, 35 de zile de cand am trimis contul pentru returnarea banilor si data la care am primit banii inapoi. Dupa cum vedeti au fost depasiti cu mult termenii din contract ca sa nu mai vorbesc ca in tot acest timp s-au folosit de banii mei fara a primi vreo dobanda aprox 2 luni. Nu si-au cerut nici macar scuze. Problema am semnalat-o si pe email-ul de pe site al conducerii (conducere@edigital.ro). nu au nici cea mai mica rusine. gradul de nesimtire si nepasare fata de clienti este la cel mai inalt nivel.

26 Jan 2012
"Cea mai AMARA experienta a comertului online"
comentariu negativ , Cristian Baltoi

Nu este prima data cand cumpar online diferite produse, insa aceasta firma a dat dovada de cel mai mare grad de NESERIOZITATE. si sa va spun de ce.
In data de 02 decembrie am comandat pe acest site un TV Samsung UE32D5000. Produsul a fost livrat in 07 decembrie. pana aici totul a fost OK, insa dupa doua zile, cand l-am pus in functiune TV-u NU FUNCTIONA.Am trimis un email la shop@edigital.ro si le-am comunicat problema. am primit raspuns ca produsul trebuie returnat si sa il pregatesc pentru transport. in data de 12 decembrie curierul a preluat TV-ul ptr retur. De aici a inceput COSMARUL. Niciun fel de informatie sau feedback despre primirea produsului sau solutionare problemei timp de o saptamana. Intre timp am trimis si doua email-uri (unul in data de 16 si altul in 17) am sunat de cateva ori si la telefon. insa singurul feedback a fost un email in care mi se raspunde arogant: "Service-ul ne va anunţa când primeşte produsul şi soluţionează problema (termenul fiind de maximum 30 zile)". Intr-un final in data de 20 decembrie primesc un email in care mi se spune "Vom returna contravaloarea produsului, întrucât nu se poate înlocui. Vă rugăm să ne daţi un cont, numele şi banca". Am trimis contul in aceeasi zi si am asteptat sa imi fie returnati banii. Intreb prin email si prin telefon in cat timp voi primi banii insa niciun raspuns concret, doar amanari si amagiri si aruncarea "pisici" la departamentul contabil. Intr-un final apoteotic in data de 25 ianuarie mi-au intrat banii in cont. Dupa cum puteti calcula au trecut 54 de zile de cand am comandat produsul, 46 de zile de cand am semnalat defectul, 44 de zile de cand am returnat produsul, 35 de zile de cand am trimis contul pentru returnarea banilor si data la care am primit banii inapoi. Dupa cum vedeti au fost depasiti cu mult termenii din contract ca sa nu mai vorbesc ca in tot acest timp s-au folosit de banii mei fara a primi vreo dobanda aprox 2 luni. Nu si-au cerut nici macar scuze. Problema am semnalat-o si pe email-ul de pe site al conducerii (conducere@edigital.ro). nu au nici cea mai mica rusine. gradul de nesimtire si nepasare fata de clienti este la cel mai inalt nivel.

Raspunsuri (1)
Stefan Tiberiu
2012-04-24 16:17:01

Aveti perfecta dreptate.In 25.10.2011 am comandat unui dealer de la ei (Pal Tibor),un telescop tip "Vivitar Tel-50600",la un pret suspect de mic(109 ron). Respectiva persoana mi-a trimis prin e-mail comanda de acceptare cu chitanta pro-forma. Si astazi astept inca acest produs!!?? Am dat nenumarate e-mailuri acestei persoane,dar s-a dat la fund definitiv. Am trimis un e-mail suplimentar,prin care solicitat explicatii decente,care sa motiveze acest comportament,precum si totala lipsa de transparenta si respect vis-a-vis de potentialii clienti. Tot de-atunci astept raspunsurile care s-ar cuveni. Degeaba!! Halal firma,halal conducere directoriala aacesteia. Rusine de trei ori!!!

21 Jan 2012
"Pioneer htp 101"
comentariu pozitiv , Gabriel Popescu

Am avut ceva indoieli inainte de a comanda de pe acest site,mai ales dupa ce am citit comentariile unora,ca au gasit amprente sau diverse.Despre edigital numai de bine:Preluarea comenzii in cel mai scurt timp.Coletul a sosit in 3 zile de la lansarea ei.Produsul a fost nou nout,sigilat.Beneficiaza de garantie internationala 1 an si in Ungaria 3 ani.Pretul a fost mai mic cu 10 lei fata de comanda initiala.Nu am nimic sa le reprosez.Cu siguranta voi recomanda si altora acest magazin.Mulumesc edigital!!!

17 Jan 2012
"magazin edigital"
review pozitiv , m r
  • puncte tari:preluare rapida a comenzii raspuns atat pe mail cat si la telefon pret cu mult sub piata livrare rapida fara probleme de functionare
  • PUNCTE slabe:garantia produselor este in ugaria philips romania m-a asigurat ca pentru defectiuni minore se repara la noi , doar pentru defectiuni majore schimbat display putin probabil defectiuni mari care necesita reparatii mai scumpe decat tv-ul se fac in ungaria desi produsul functioneaza perfect nu am reprosuri , fara pixeli morti am retineri in privinta coletului daca televizorul e nou nout am gasit o zgarieturi finuta pe telecomanda in spate si pe carcasa televizorului in colt,nu se vad decat de la distanta foarte mica
  • CONCLUZII:luand in considerare pret edigital 2700 si romania de la 4500 in sus va recomand cu caldura produsele avand in vedere discount-ul obtinut prin neplata tva si tranformare forint lei probabil au si conventie cu fabrica de lcd led in ungaria

am cumparat un televizor philips 42pfl7486h si un expresor ufesa produsele au fost livrate inainte de termen si functioneaza perfect

13 Jan 2012
"Foarte multumit"
review pozitiv , Darnescu Sorin
  • puncte tari:Pretul cu mult sub cel din tara si foarte cooperanti si seriosi
  • CONCLUZII:Daca tin tot asa voi mai comanda in continuare si alte produse de la ei

Am comandat un Led Samsung 3D de 117cm de la ei ,produsul era sigilat si am mai primit si 4 perechi de ochelari 3D.Deci in concluzie sint seriosi ,(ce prezinta pe site aceea si trimit)si au cel mai mic pret pe piata la produse. Bravo lor si va multumesc de produs!!!

27 Dec 2011
"Foarte multumit!"
review pozitiv , Elisabeta Panait
  • puncte tari:Pretul mult sub cel din tara
  • CONCLUZII:Voi mai comanda sigur de la ei!

Am comandat un led Samsung de la ei.Totul a fost perfect,sigilat,fara probleme,toate accesoriile in cutie sigilate,pret mult sub ce gasesti la noi,iar despre livrare cu toate ca au zis ca il voi primi luni,m-am trezit cu el la usa vineri(cu trei zile mai devreme).Pretul a ramas cel cu care am facut comanda.Bravo lor,isi vor castiga tot mai multi clienti!

26 Dec 2011
"Foarte multumit (fara diacritice)"
review pozitiv , Olivian BREDA
  • puncte tari:Au livrat mai rapid cu o zi decat termenul agreat. Produse livrate in stare excelenta - nu a fost deschis, nou-nout totul. Factura in Romania. Customer Service foarte bun, mi s-a raspuns la toate sesizarile.
  • PUNCTE slabe:Desi am cumparat de 1600 de lei, transportul s-a platit separat, nu a fost inclus in pret
  • CONCLUZII:Foarte recomandat!

Am comandat de la ei camera video:
http://www.edigital.ro/Camere_video_digital_cu_rezoluţie_mare/Cameră_video_Sony_HDR-CX130E_negru _starter_kit_-p273415.html
Camera includea si o baterie suplimentara (costa minim 180 de lei) si o husa camera video si card. Si fara pachetul suplimentar, preturile sunt competitive, dar cu pachetul suplimentar, e mult sub orice pret din piata romaneasca. Am luat cu mai putin 1600 de lei un produs care in Romania costa, de obicei aproape de 2000 de lei.

16 Dec 2011
"TV Samsung UE32D5000"
review pozitiv , cornel olaru
  • puncte tari:Livrare prompta, pret foarte bun
  • PUNCTE slabe:Neclaritate in privinta garantiei
  • CONCLUZII:Un magazin bun de la care voi mai comanda in viitor

Pretul produsului foarte convenabil si de asemenea costul livrarii este mic (25 lei) tinand cont ca sediul magazinului este in Ungaria.
Pachetul a sosit inconditii bune si continea toate componentele specificate de producator.
Calitatea produsului este conform asteptarilor.
Livrarea s-a facut cu o zi mai devreme decat s-a prevazut. Am comandat luni si l-am primit joi.

16 Dec 2011
"TV LCD LE40D550"
comentariu pozitiv , Calin Chirilean

Pro: Servirea prompta, pretul excelent
Contra: Factura in lb. maghiara valabil in RO doar 12 luni.

Nota 10 edigital! Am comandat Luni si a venit Joi! Cred ca motivul pretului cu 22% mai ieftin ca in Romania este faptul ca in Ungaria exista fabrica de televizoare LCD si LED (produsul primit este Made in Hungary) si probabil exista intelegeri intre fabrica si Extreme Digital (un distribuitaor serios in Europa de Est).

Reprezentantul Samsung spune asa: Pentru un certificat de garantie European sau International, produsul importat in Romania are garantie doar 12 luni. Pentru urmatoarele 12 luni trebuie sa va adresati Extreme Digital in Budapesta.

Televizorul arata si merge foarte bine. Un negru perfect intalnit doar la LED-uri. Contrast excelent. Playerul stie JPG, AVI, MKV. Allshare inseamna ca poti trimite stream video prin retea de pe un PC catre televizor sau poti cauta fisiere sharuite pe un PC de pe televizor. Un mic defect de panel se observa pe alb 100%, pe margini stanga si dreapta 5-10 cm imaginea este usor spalacita (galbuie), probabil un panel mai slabutz calitativ. La pretul asta acceptabil.

Per ansamblu un TV foarte bun, cu un raport pret/calitate la edigital excelent.

14 Dec 2011
"Televizor led samsung ue40d6500"
review pozitiv , Razvan Burciu
  • puncte tari:Pret ideal pentru produs. 2 buc ochelari 3d ssg-3050 si bonus inca 2 buc ochelari 3D ssg-3100. Garantie internationala samsung 2 Produsul este nou-nout, ambalaj sigilat de la Samsung (imbracat in folie plastic), chiar daca a sosit cu o banda de scotch (aplicata de distribuitor - Edigital) dead pixels - ZERO Garantie asigurata de magazin 3 ani... fara a plati nimic in plus. Produsul a fost comandat pe 29 noiembrie - stoc la comanda, pe 06 decembrie am stabilit data de livrare, produsul ajungand in depozitul central, programare livrare prin Nemo Express pe 09 decembrie, insa livrarea s-a facut pe 08 decembrie. In tara noastra, perioada de livrare a produselor la comanda dureaza intre 5 - 10 zile lucratoare !!!
  • PUNCTE slabe:Nu am gasit.
  • CONCLUZII:Recomand Edigital. In caz de defectiune, nu strica o mica vacanta in Ungaria la Budapesta. Sarbatori fericite

Felicitari

12 Dec 2011
"Televizor LCD LG LK450"
review pozitiv , Wengritzky Tibor
  • puncte tari:Redare a filmelor perfecta pe HDMI Citeste mkv-uri Televizorul merge ok in reteaua RDS
  • PUNCTE slabe:Meniu lent
  • CONCLUZII:Pe site nu exista rubrici pentru a completa datele firmei, in cazu persoanelor juridice.

Am comandat televizorul intr-o joi. A ajuns in Romania sambata, dar cei de la curierat au fost lenesi, si mi l-au adus doar luni. (este de mentionat faptul ca initial in mail au scris ca o sa-l primesc marti, deci si asa au fost mai rapizi).
Sunt multumit de televizor, l-am luat de aici fiindca are cel mai mic pret.

10 Dec 2011
"Televizor LED Samsung UE37D5000"
review pozitiv , Viorel Soldan
  • puncte tari:PreÅ£ul competitiv, cu 200-500lei sub preÅ£ul pieÅ£ei de la noi Costul transportului, de doar 25lei pentru un televizor de 25Kg. Comunicarea rapidă pe e-mail.
  • PUNCTE slabe:GaranÅ£ia, posibil externă. Acest lucru ar trebui imputat celor de la SAMSUNG.
  • CONCLUZII:Voi mai cumpăra de la ei cu siguranţă dar sper să am mai mult noroc data viitoare dacă mai comand un televizor LED.

Comanda a fost procesata într-un timp relativ scurt, 4-5zile. Coletul a ajuns cu 2 zile mai devreme decât data stabilită în formularul de comandă, fiind in stare foarte bună, sigilat corespunzător de către cei de la edigital.ro. În aceeaşi maşina mai erau şi alte colete de la edigital.ro. :)
Produsul are un singur defect peste care am trecut relativ repede: un pixel mort în zona dreapta sus, vizibil doar de la distanţă foarte mică. Acest defect nu intră în garanţie la niciun producător aşă că l-am lăsat aşa, nefiind deranjant. Sper să am mai mult noroc data viitoare, în rest funcţionarea este ireproşabilă.
Produsul este Made în Hungary, probabil unul din motivele pentru care au preţuri atât de mici pentru aceste modele. Am putut seta meniul televizorului şi în limba română fără probleme.
Garanţia este în Ungaria dar cred că anumite probleme, dacă vor apare, se pot rezolva şi la noi.

10 Dec 2011
"Televizor LED LG"
review pozitiv , Maria Cristina
  • puncte tari:preluare comanda rapid, livrare promta, pret bun, produs conform descrierii

Recomand!

09 Dec 2011
"Totul era OK"
comentariu pozitiv , Kondra Tibor

Am luat un televizor 32d400 la un pret super bun .
A ajund cu o zii inainte de data promisa.
Totul mergea splendid.
Recomand

07 Dec 2011
"ok"
review pozitiv , razvan s

totul este ok:livrare,functionare.

07 Dec 2011
"Televizor led samsung ue40d6500"
comentariu pozitiv , enache razvan

Am fost suspicios la inceput ,datorita pretului , dar review-urile pozitive de mai jos mi-au dat incredere si am zis sa incerc,televizorul a venit EXACT cum l-a facut SAMSUNG . Bravo edigital.ro . Recomand edigital.ro .

07 Dec 2011
"Televizor LED Samsung UE32D5000"
comentariu pozitiv , Danut Apetrei

Televizorul a venit sigilat, arata si functioneaza impecabil, conform cu specificatiile producatorului.
Despre edigital.ro pot spune numai de bine. Colaborarea si comunicarea (pe e-mail) a fost OK, livrarea s-a facut in cele mai bune conditii. Preturile sunt initial suspect de mici fata de concurenta dar dupa ce cumperi de la ei renunti la suspiciuni.
Recomand edigital.ro .

04 Dec 2011
"Storcător legume-fructe Philips HR 1861"
comentariu pozitiv , Dragos Gherciu

Foarte multumit de acest tip de storcator. Ca si punct slab, motorul "geme" putin la viteza 1 cand introduc legume mai tari (telina, etc.). Schimband turatia sa (comutand pe 2), nici o problema. Cat despre Extreme Digital am numai cuvinte de lauda:foarte seriosi, prompti, profesionisti.

02 Dec 2011
"Home Cinema LG HX906PX 3D Bluray"
review pozitiv , Laurentiu Lazar
  • puncte tari:Pret mult mai mic decat la magazinele autohtone, sistemul de pret garantat (din momentul in care m-am decis sa achizitionez sistemul, pretul a oscilat, dar in ziua livrarii, l-am primit la pretul cel mai mic), livrarea s-a facut cu o zi mai devreme decat era convenit, au produse care nu se regasesc in ofertele magazinelor autohtone.
  • PUNCTE slabe:Pana acum nu am.
  • CONCLUZII:Fara indoiala voi mai cumpara de la ei.

Cautand un sistem home-cinema 3D, am optat pentru modelul din titlu si pentru perspectiva de a-l cupla ulterior cu tv cinema-3D (in special datorita faptului ca foloseste ochelari 3D).
Modelul de sistem nu este ofertat de nici un site autohton (sau cel putin eu nu l-am gasit). Am ezitat initial sa-l achizitionez de aici gandindu-ma ca fiind achiztionat de pe un site strain, poat aparea probleme de livrare, garantie etc. In fine, ma- convins in special pretul foarte tentant.
Sistemul este din punctul meu de vedere impecabil. Sunetul 9.1 este foarte curat, interfata e simpla si ergonomica (apropo, a facut update de firmware la prima pornire), reda filme de pe un NAS flawless (aceleasi MKV-uri, aproape-mi omorau orice notebook din casa la rulare direct de pe NAS). Singurul regret este ca nu a re o functie de timer pentru a fi folosit ca ceas desteptator, dar am vazut din ce in ce mai putine sisteme ofera functionalitatea asta.

29 Nov 2011
"Onkyo receiver"
review pozitiv , Clau M
  • puncte tari:Pretul cel mai mic de pe piata.
  • PUNCTE slabe:1.Comunicare foarte grea. Un operator spune una, iar alt operator spune opusul. 2.A durat 2 luni pana mi-a ajuns. 3.Garantie doar externa.
  • CONCLUZII:Daca ai rabdare si noroc merita sa iei un produs cu 300-400 lei mai ieftin.

Am luat un amplificator de la ei.
Mi-au pierdut un pachet, am comandat din nou si mi-a venit cu 50 de lei mai scump...

25 Nov 2011
"LG W2453TQ"
comentariu pozitiv , Claudiu Clau

Am cumparat un monitor care este cu mult sub pretul de pe piata din romania ,produsul mi-a sosit mai repede cu 3 zile exact cea ce am cerut, transport ieftin .

Raspunsuri (1)
Claudiu Clau
2011-11-25 23:38:09

nr factura 459ARK2011

25 Nov 2011
"Friteuză Tefal Actifry"
comentariu pozitiv , liviu bruda

Am primit produsul Friteuză Tefal FZ 700038
Era asa cum m-am asteptat, fabricat in Franta. Multumesc extreme digital

24 Nov 2011
"Multumesc extreme digital"
comentariu pozitiv , Adrian Viorel

Azi mi-a sosit si mie televizorul d6100 de 32". Am avu parte doar de surprize foarte placute:
4 perechi de ochelari 3d bonus.
Garantie internationala samsung 2 ani
Garantie asigurata de magazin 5 ani...
Produsele sunt noi sigilate.
fara pixeli morti.
Urmeaza configurarile si testele.

mircea crisan
2011-11-25 12:27:00

adrian viorel, vad ca esti bine informat..lucrezi la extreme digital...? de unde sa stiu ca trebuie sa fie ceva aplicat pe cutie cu factory refurbished, eu ce am primit era resigilat, pe ecran avea amprente, accesoriile erau intr-o punga lipita cu scotch....extrem de ciudat nu? vrei sa cred ca era nou????, garantia nu e valida la noi, incearca la samsung si vei vedea ce iti zic...

ca sa nu mai zic de tampenia cu 5 ani garantie la magazin, unde ? in budapesta pe malul apei?
unde scrie in site ca se dau 4 ochelari la ue32de6100??? garantie 5 ani, unde e asta??? aberatiii...eu spun ce am patit si atat, nu stiu cum e la altii, dar data viitoare adrian viorel poate primesti si un frigider gratis cadou, nu stiu de ce sariti asa de sus....?

nici un tv nu are voie sa vina cu amprente pe ecran... i-am dat drumu si nu am avut nici macar un set un de instalare, era in maghiara...no comment

chestia cu concurenta tine de dementa...

Adrian Viorel
2011-11-25 12:34:08

E greu de crezut dar ar fi trebuit sa ii contactezi daca, intr-adevar e asa. Eu, unul, avand in vedere ca toate produsele mele sunt impecabile, nu cred. Il plus ar trebui sa citesti factura, cea care insoteste scrisoare de tranzit (trasura). Pe factura dupa model scrie clar 5 ev garancia. Asta e una. Deci poti trimite la garantie in Budapesta. Apoi am primit cartea de garantie international de la samsung. Cauti pe samsung, pe localizare service si in functie de judet gasesti acel service. De exemplu, vazand la tine in profil ca scrie Iasi am gasit Electron service, str. carpati nr. 12. Mergi acolo si il vei repara. Dar sper sa nu ai probleme.

22 Nov 2011
"ue40d7000 FACTORY REFURBISHED"
comentariu negativ , mircea crisan

MARE TZEAPA, MARFA NU ESTE NOUA CI REFURBISHED SAU B WARE.

am comandat la ei un produs, samsung ue40d7000, a venit in 10 zile, surpriza, este FACTORY REFURBISHED, de aceea garantia este numai la ei in ungaria si doar 1 an, asa se explica preturile cu 200 de euro decat cele mai mici din germnia, acum nu stiu cum sa fac sa il returnez inapoi, tzeapa este deja luat de mine, aviz amatorilor, PRODUSELE SUNT SECOND HAND, FACTORY REFURBISHED

cand i-am intrebat daca sunt noi si sigilate, au zis doar ca sunt sigilate, dar sunt produse cu defecte care au fost reparate in fabrica si se vand ca B-WARE.ele sunt sigilate, dar dupa ce au fost reparate, in concluzie ...ungurul tot ungur ramane si in ziua de paste

Somogyi Andras
2011-11-25 12:01:59

Probabil nu stii, ca Extreme Digital este a firma din Ungaria. Samsung are promotii diferite in fiecare tara. In Ungaria se ofera ochelari la acest model.

Si daca afirmi ca tu ai primit un produs FACTORY REFURBISHED, ar fi bine sa si dovedesti acest lucru. Scaneaza si tu copia facturii, si posteaza acesta. E dubios, ca tu esti singura persoana, care a postat feedback negativ. De ce oare?

Alex eu
2013-09-13 02:47:31

Iar tu ca roman prost vei muri. Jeg in Europa, hot, criminal, sluga, si asa mai departe. Adica roman pe scurt... Om prost

21 Nov 2011
"Samsung UE32D5000"
comentariu pozitiv , severina petrea

Am comandat acest TV in 15.11.2011 ( nu mai spunem ca era pretul cel mai ieftin de pe piata ) , in urma citirii parerilor despre acest magazin si nu am fost dezamagita. Mi s-au propus div optiuni pt a ajunge produsul ( intre 18.11 si 24.11 ) , am optat pt 18.11.2011 ( il aveau in stoc ) si mi-a ajuns in 17.11.2011 in Buc . E venit chiar din Ungaria ( are scrisoare de trasura ) , are garantie valabila UE dar pt cartea tehnica , neavand limba rom am descarcat-o de pe site-ul Samsung din Rom . Asa ca pt mine au fost f promti, pret f bun . Nu am probl cu produsul.

20 Nov 2011
"Samsung UE32D4000"
comentariu pozitiv , David Barbulescu

Despre firma (edigital.ro) si transport

Este adevarat ca firma este greu de contactat telefonic, dar schimbul de mail-uri a functionat OK. In ziua in care faceti comanda este bine sa va conectati pe contul de pe edigital.ro si sa stabiliti ziua in care sa se livreze produsul (trebuie sa va aoara o astfel de optiune pe site, cel putin la mine asa a fost).
Coletul a ajuns cu o zi mai devreme, comanda am facut-o in 15.11.2011 si a ajuns in 17.11.2011 cu Nemo Express.
Acord 5 stele pentru firma si transport.

Despre televizor.
Modelul este UE32D4000NWXXH (Are DVB_T/C si CI) - are toate aceste optiuni care nu sunt trecute la specificatii pe alte site-uri pentru acest model.
Televizorul a ajuns intr-o stare impecabila, sigilat si nu are pixeli morti. Functionarea este ireprosabila.
Acord 5 stele si pentru televizor.

18 Nov 2011
"linksys e1000 and Samsung 4321 aspirator"
comentariu pozitiv , Bulut Zafer

Prices were cheapest but services were great. Thay have answered to my questions immediately.

16 Nov 2011
"Extreme Digital the Best !"
comentariu pozitiv , Radu Rek

Doream sa cumpar un expresor Delonghi Ec 155, un Tv LED LG 26LV5500 si un Player Multimedia Alcor...Extreme Digital a fost solutia - promti, seriosi si cu cele mai bune preturi pe piata cumparaturilor on line - produsele au sosit in cea mai buna stare si chiar mai devreme de cat stabilisem initial - recomand tuturor - Cu siguranta o sa revin si pentru alte comenzi.

14 Nov 2011
"Krups EA 8025PE"
comentariu pozitiv , CARMINA IRIMIA

Am comandat produsul Krups EA 8025PE de la www.edigital.ro, raspunsul a fost foarte prompt, pretul cel mai bun din piata, o sa recomand firma (site-ul) prietenilor. Sunteti tari !!!
Pros: Livrarea a fost facuta chiar mai devreme cu 1 zi decit a fost anuntata, produsul corespunde exact cum este anuntat pe site, bine ambalat.
Cons: certificatul de garantie nu e in limba romana, sper sa nu am nevoie sa apelez la el.

14 Nov 2011
"Super preturi"
comentariu pozitiv , Florin Nistoroiu

Am cumparat un hometeaher samsung d4200 si sunt f multumit. L'am primit intr'o saptamana si totul e ok. urmeaza sa'mi mai comand un tv led. Apelati cu toata increderea.

14 Nov 2011
"Pret avantajos! Firma model!"
comentariu pozitiv , Dumitru Acostachioaei

Am comandat un TV LED Samsung UE32D5000 (meniul TV-ului poate fi setat si in limba română). Totul a decurs foarte bine. După ce îţi faci cont pe site ai la secţiunea mesaje toate detaliile desfăşurării tranzacţiei. Transportul extern cu firma Trans-o-flex până la Oradea şi în ţară cu Nemo Express. În tot acest timp primeşti şi e-mailuri.
Referitor la garanţie, pe certificat scrie "Samsung European Block Warranty" şi pe verso (tradus din limba maghiară): garanţie extinsă la perioada de garanţie de bază (12 luni) în plus, pentru televizor LED 12 luni şi 12 luni la înregistrare (pentru a va înregistra va rugam sa sunati la Samsung pe numărul gratuit Service Clienţi sau să vizitaţi site-ul www.samsung.com/hu)
Firmă de încredere. Au preţuri mici deoarece au comenzi multe si pot importa produse la preţuri scăzute. Bravo lor!

14 Nov 2011
intrebare , severina petrea

televizoarele au si meniu in lb romana sau sunt in maghiara ? si cum este cu garantia pana la urma , este valabila si in Roamania ?

Raspunsuri (1)
Dumitru Acostachioaei
2011-11-14 13:18:26

Am cumparat de le ei acest TV. Meniul poate fi setat si in limba romana. Garantia de baza 12 luni, 12 luni garantie extinsa si 12 luni la inregistrare pe www.samsung.com/hu

12 Nov 2011
"Firma de incredere"
review pozitiv , George Craciun
  • puncte tari:Pret foarte bun. Promptitudine la e-mail.
  • CONCLUZII:Firma serioasa.trimit produsele in timp,iar preturile sunt printre cele mai scazute de pe piata. Apelati cu incredere!!

Monitor LED Samsung S24A300B 24"

11 Nov 2011
"LED Samsung UE32D5000 - pret foarte bun"
review pozitiv , Marian Grecea
  • puncte tari:pretul costurile de expeditie din Ungaria pana in Romania
  • PUNCTE slabe:durata mai mare de timp de livrare a produselor...dar compenseaza cu pretul mic al produsului
  • CONCLUZII:Sunt multumit de servicii.

Am luat de la ei LED Samsung UE32D5000 si sunt foarte multumit de promptitudine. a venit mai repede cu 2 zile decat mi-au promis. servicii OK

10 Nov 2011
"preturi bune"
comentariu pozitiv , Claudiu Popescu

preturile sunt ok!

09 Nov 2011
"garantie"
comentariu negativ , ciprian marculescu

preturile sunt ok, am vrut sa cumpar un led de la ei dar garantia nu este valabila in romania, deci trebuie sa trimit pe banii mei produsul in ingari si retur, cine imi plateste asigurarea sa nu il sparga, am facut un calcul si daca il iau din ro cu 2 mil mai scump ies mai ieftin, totul este ok,preturi, etc, dar chestia garantia este o problema, e ca si cum il iau din targ din vitan ...

09 Nov 2011
"pret ok"
review pozitiv , attila fulop
  • puncte tari:pretul
  • PUNCTE slabe:garantia

Pret ok, probleme de garantie. Nu stiu de ce nu este valabila aici la noi in tara.

Raspunsuri (1)
harry boy
2011-11-09 23:37:14

si eu am cumparat de la ei. ai garantie internationala la produse. eu am luat un sistem audio samsung si daca am nevoie de garantie ma duc la samsung romania.

pe de alta parte nu sunt multumit de extreme digital ca nu sunt prompti. am mai facut o comanda si nu mi-a venit dupa o saptamana. le-am scris sa ii intreb de ea si mi-au spus ca o sa ajunga "probabil pe saptamana asta". a mai trecut o saptamana si nimic... le-am scris sa isi bage produsele in coor ca nu mai plates ccurierul daca vine... nu o sa mai comand de la ei ca nu sunt seriosi.

09 Nov 2011
"Site interesant"
review pozitiv , Mihai Maxim
  • puncte tari:Preturi foarte bune, varietate mare de produse.
  • PUNCTE slabe:Certificatul de garantie este din Ungaria ceea ce poate fi mai complicat daca apar probleme dar sper sa nu fie cazul.
  • CONCLUZII:Voi mai cumpara

Preturi foarte bune, marfa livrata in termenul stabilit.

07 Nov 2011
"preturi mici!!!!!!!!!!!!!!!"
comentariu pozitiv , Costin Capan

Sunt foarte seriosi, trimit produsele comandate la data stabilita, insa daca vrei sa iei legatura cu personalul la numarul de tel. afisat pe site ( 40-373-745101), nu poti. Toate discutiile sunt efectuate prin intermediul email-ului. Se garanteaza pretul cel mai mic la livrare, dacaƒintre momentul depunerii comenzii si preluarea marfii a scazut pretul produsului!

07 Nov 2011
"preturi mici fata de alte site-uri"
comentariu pozitiv , Costin Capan

Sunt foarte seriosi, trimit produsele comandate la data stabilita, insa daca vrei sa iei legatura cu personalul la numarul de tel. afisat pe site ( 40-373-745101), nu poti. Toate discutiile sunt efectuate prin intermediul email-ului. Se garanteaza preţul cel mai mic la livrare, dacă între momentul depunerii comenzii şi preluarea mărfii a scăzut preţul produsului!

04 Nov 2011
"Pro si contra"
comentariu pozitiv , Alexandru Pripas-Avram

Pro:
- Produsele sunt mai ieftine decat pe alte siteuri.
- Nu sunt probleme cu produsele (primesti exact ceea ce comanzi).
- Raspuns rapid (max 1 ora) la emailurile trimise catre call-center.

Contra:
- Am comandat un televizor LCD Samsung la sfarsitul lui octombrie, si a venit dupa 8 zile (cu 1 zi intarziere fata de data comunicata).
- Nu se specifica prea multe detalii legate de garantie (desi pe certificat scrie ca e valabil in toata UE).

20 Oct 2011
"e un kaka de site "
comentariu negativ , Cristian Necula

nu se poate completa adresa de facturare pt. ca site-ul se blocheaza!!!

Raspunsuri (1)
harry boy
2011-10-20 21:14:52

loool, mai uita-te o data. trebuie sa completezi adresa de livrare prima data si apoi sa bifezi daca e la fel cu adresa de facturare, chiar daca e trecuta abia a doua. la fel am crezut si eu prima data cand am comandat de la ei. sunt f seriosi si au preturi imbatabile, muuult mai mici decit in romania.

19 Oct 2011
"preturi f bune"
comentariu negativ , valentin marculescu

aveti preturi foarte atragatoare la led tv-uri insa garantia nu este pe teritoriul romaniei.

Raspunsuri (1)
Mihaela Maxim
2011-11-14 23:24:30

am trimis un mail la samsung.ro. Astept raspuns.

1024.css [0px to 1024px]