Dupa ce am a durat o luna sa imi returneze banii pe un produs neprimit, mi-a trimis o baterie cadou. In 2021
Am facut a doua comanda 15.06.22 cu plata in avans, ca doar asa se poate. Nu am primit factura, nimic. Am sunat la ei si nu raspund. Magazinul din AFI este inchis.... Fac reclamate la ANPC
-spala foarte repede cele mai murdare vase, de asemenea cu o doza mica poti face spuma indeajuns de multa
-a disparut acel capac care se murdarea mereu
-sticla are tehnologie antiscurgere si se poate aseze cu susul in jos fara a curge solutie
Am incercat sa efectuez o comanda, dar fara succes: am primit o eroare de sistem, am facut o inregistrare de ecran si am trimis-o la email-ul primit de la companie, apoi am trimis-o si catre un angajat CEL.ro care m-a contactat pentru a-mi transmite ca aceasta comanda a fost plasata, dar nu s-a efectuat plata. Am sunat la CEL.ro pentru solutionare si mi s-a transmis, pe un ton deloc customer friendly, ca trebuie sa trimit pe chat, ca la ei nu se poate pe email. Business tipic romanesc.
Recomand noile sticle de la Fairy deoarece elimina petele de grasime si datorita tehnologiei sticlei cu susul in jos eviti astfel sa irosesti din produs.
Am comandat un produs pe data de 11 Martie 2022, platit in avans. NU mi s-a emis factura fiscala nici pana azi, de livrarea produsului nu mai zic. NU comunica, NU livreaza, NU anuleaza comenzi, NU returneaza bani platiti in avans. Am depus plangere penala la Politie pentru comiterea infractiunii de inselaciune (art. 244 - Cod penal).
La mine a durat 3 luni că să îmi recuperez bani înapoi făcând plângere la ANPC ,2 plângeri in care am primit dela ANPC scrisoare că iau amendat ....
Adaugat de Alex Ion
Salutare! Am facut si eu comanda pe 15 iunie, cu plata in avanas ca nu poti altfel... Nu rasunde nimeni, nu s-a emis nimic. Din ce m-am uitat pe net a avut afaceri cu statul si are 14 dosare de judecata.... Si Antena3 i-a facut reclama anul trecut.............
Adaugat de Adrian Kdr
Dupa 9 zile de la comanda niciun semn! Degeaba suni la ei, te tin in telefon cu un robot fara niciun rezultat.
Nu pot pricepe cum asemenea firme exista pe piata.
Am descoperit site-ul intamplator atunci cand cautam hota. Pe ITGalaxy am gasit un pret mai bun decat pe EMAG si am decis sa achizitionez produsul de la ei. Livrarea a fost rapida si am apreciat faptul ca produsul a fost ambalat corespunzator. Cu siguranta voi mai comanda de pe acest site.
Vă mulțumim pentru modul în care ne descrieți și ne bucurăm că ați avut o experiență plăcută.
Promtitudinea în privința confirmării comenzilor și eficiența
în procesarea acestora reprezintă unul din punctele noastre forte.
Vă așteptăm să reveniți pe siteul nostru. Vă dorim o zi excelentă!
Adaugat de Adrian Iarca
Am cumparat echipamente pentru restaurant
Preturi bune si livrare rapida
Cel mai rau incubator! Din 120 de oua au ieșit 26. Nu indica bine nici temperatura nici umiditatea iar cei de la Micul Fermier sunt niște nesimțiți și țepari. Mai bn luați un Cleo 5
Am comandat un storcator Philips Viva HR1855/70 de 800w de la firma SC MAGNET ONLINE SHOP SRL.
Cand coletul a ajuns acasa, era de fapt un alt model mai vechi, un HR1855/90 de 700w. Si surprinzator, era un produs resigilat, reconditionat si folosit (prin urmare avea urme de uzura), iar cand l-am cumparat de pe site, era clasificat bineinteles ca "nou".
Am facut o cerere de retur prin mail, iar ulterior, pe data de 16-04-2022, am fost contactat de catre un domn de pe numarul firmei, 0775.624.638.
Acesta mi-a spus ca va verifica luni, pe data de 18-04-2022 camerele ca sa vada greseala lor si ca il pot expedia. Zis si facut, luni, pe 18-04-2022, am expediat prin Fan Curier coletul, iar urmatoarea zi a ajuns in posesia firmei.
Cand coletul a ajuns la ei, mi-au dat un email cat un roman in care mi-au spus ca de fapt eu l-am folosit excesiv si i-am produs "extrem de multe zgarieturi", prin urmare ei nu pot accepta returul. Mai mult, pe conversia de Whatsapp mi-au spus ca il pot trimite, iar in mail mi-au spus ca de fapt trebuia sa astept procedurile lor de verificare, eu cazand de fapt de vina pentru greseala lor.
Nici nu mai raspund la telefon, am ramas fara bani si fara storcator, iar pe site-ul magnet.ro au listat produsul drept "resigilat" si cu titlul de HR1855/70, respectiv cel de 800w (care e de fapt de culoare negru, fiind cu totul alt model).
Nici nu aveam ce sa ii fac la storcator in 2-3 zile, pozele pe care mi le-au trimis ei pe Whatsapp cu storcatorul erau haotice, era un produs extrem de uzat, bineinteles fiind altul de-al lor.
Intrucat nu m-am asteptat sa mi se intample asa ceva vreodata, imi pare rau ca nu am facut poze la storcator cand mi-a venit.
Firma este neserioasa. Stocul nu este actualizat pe site. Dupa ce a fost comandat produsul aflat pe stoc, cu inregistrarea datelor personale pe site, a doua zi comanda a fost anulata. In schimb, sunt sunat de o alta firma pentru a-mi oferi un "cadou pe care l-as fi castigat". E evident ca fac trafic cu date personale, pentru nu se poate spune ca fac comert online.
Nu achitati in avans la produsele care nu se afla in stocul magazinului,ramaneti fara bani.
Am fost impresionata cat de repede mi s-a livrat produsul in stare ireprosabila.
Am achizitionat produse de mai multe ori de la ei, inca de pe vremea cand aveau vechiul sediu in zona Unirii. Nu am avut niciodata probleme. De obicei am comandat online cu optiunea de ridicare a comenzii din magazin, dar nici la livrarea prin curier nu am avut pb.
desi e versiunea cu fir, intra in stand by in mai putin de un minut nemiscat, si dureaza 2 secunde pana misca din nou.
butoanele de click se apasa mai greu din anumite pozitii
Ledul ramane pornit in standby - enervant noaptea.
Cumparat de la Vexio, produs 2018- s-ar putea ca versiunile mai noi sa fie mai bune
Astept de o luna sa imi trimita produsele comandate in conditiile in care am intrebat de chat daca le au pe stoc.
Dupa mai multe discutii pe chat m-au transferat la departamentul logistic care mi-au trimis acest raspuns: "Din cauza unor probleme cu transportatorii avem interzieri cu comenzile, comanda va fi livrata in proximativ 2-3 zile lucratoare.
Ne cerem scuze si va multumim pentru intelegere"
Au mai trecut inca 10 zile lucratoare si produsele nu le au pe stoc.
Astazi am anulat comanda.
Nu raspund la telefon, pe chat sunt zeflemisti
Nu recomand acest site.
Recomand reclamatie la ANPC pentru presiune si ca masura punitiva. De asemenea daca s-a platit cu cardul sau prin banca puteti incerca sa contactati banca pentru a anula tranzactia prin care ati platit daca este clar ca banii trebuie restituiti, conform legii.
Adaugat de Andrei B
"DevoDep - informatii, preturi, comparatii de preturi." https://www.compari.ro/stores/devodep-s197958/#informatii
Adaugat de Orban-Meder Emil
Am facut comanda si nu livreaza, nu raspund la mesaje sau raspund cu scuze de duzina.
Am cerut anulare si rambursare si niciun raspuns. Prima oara cand intalnesc asa ceva, evitati.
Confirm
Adaugat de Carmen Anne Balas
Mai pe scurt, in iarna lui 2020-2021, am vrut sa imi iau un xbox one x si pe acest evomag era cel mai ieftin. Platit cu cardul complet in avans,de nou , mi-a venit cu multiple semne clare de desigilari si resigilari anterioare. Multe urme de urechiuse cu adeziv puternic dezlipite si lipite din nou, cartonul rupt de langa una din ele, probabil cine o avusese inaintea mea trasese tare de banda aia adeziva ovala si rupsese cartonul cutiei, altcumva nu se explica. Am zis sa trec peste, am deschis-o, dinauntru lipseau codurile promotionale xbox de o luna/2 luni gratuitati, ambalajul cartuliei de instructiuni din nou rupt rau, nu se putea rupe asa decat prin tras fortat de el din interiorul cutiei, si consola avea zgarieturi fine in zona conectarilor hdmi si de alimentare. In acel moment devenisem foarte necajit, dezamagit si nervos in acelasi timp. De multe ori am sunat la telefoanele de contact, iar la un moment dat mi-a raspuns un individ sictirit, care a incercat sa ma sperie spunandu-mi ca nu este posibil sa primesc o cutie cu continut lipsa si deteriorat daca am comandat de noua si ca in eventualitatea in care vad asa ceva la retur o sa imi opreasca din bani. Norocul meu ca m-am gandit la scenariul asta in care incearca sa imi puna mie lipsurile si rupturile astia in spate si le-am zis ca nici nu vreau sa aud de asa ceva, desigilarea e prinsa toata intr-un video de tip unboxing pentru un canal de youtube, si in cazul in care nu mi-este returnata suma in intregime o sa merg cu ei in instanta. Cred ca am reusit sa ii sperii, ca mi-au fost returnati banii in intregime pana la urma in vreo saptamana cam asa. Nu va zgarciti la cativa lei ca traim intr-o tara plina de nesimtiti si hoti, alegeti magazinele cu renume si mai serioase.
l-am luat sa rup gaming-ul in doua si acasa si la birou. ma mai duc la prietena mea si nu am de pe ce sa ma joc, ma car cu asta dupa mine. e forta rau, dar grue cu stocul si pretul
De ce nu pot posta un review?
Adaugat de Ionut Sorin
procesor amd de noua generatie, fara probleme cu temperaturile. sta rece in gaming in limitele date de producator. palca video geniala, merg toate jocurile la hi res. tastatura cu feedback bun, confortabila. numai bun sa te joci cu el.
un laptop foarte bun cu autonomie generoasa, constructie solida, tastatura iluminata si procesor performant. ecranul e foarte bun si el.
Am cumparat unul anul trecut si l-am montat cu inel adaptor la socket 2011, la un proc 2650v2, 95W TDP.
Lucreaza impecabil si e extrem de silentios, FAN de 120mm la 1500 RPM, nu are PWM dar nici nu ii trebuie.
Iluminatul RGB este spectaculos intr-o carcasa gaming cu laterala transparenta. Avand TDP de 110W, il recomand chiar si pentru OC moderat la procesoare de 65W
Confirm ce spunea clientul anteiror: Te induc in erorae sa faci comanda ca au stoc si pe urma iti trimit un email cu alte produse (mai scumpe) pt ca nu au stoc la produsul comandat. Probabil fac asta si cu produse mai ieftine (dar brand mai slab). Iti consuma tipul practic. Daca am ajuns la ei de pe price.ro inseamna ca am ales acel pret (nu acelasi brand dar cu 15% mai scump) si al produs (nu altul, brand mai ieftin)
---------------------
From: Shoop.ro vanzari@shoop.ro
Sent: Monday, February 7, 2022 12:17 PM
To: ******.com
Subject: RE: Comanda nr.15067
Buna ziua,
Modelul nu mai poate si comandat deoarece este end of life si inlocuit de seria noua BX1600:
https://www.shoop.ro/index.php?txtTerm=BX1600MI&cat_id=0&search=1&x=20&y=13
MI – cu isiri IEC
MI-GR – cu iesiri schuko
Asteptam decizia dvs!
Multumim,
Echipa shoop.ro
Ati comandat un model de APC vechi cu info end of life si "inlocuit de modelul ..." similar tot de la APC.
Acest lucru aparea pe site.
Faptul ca vindem consultativ ar trebui sa va ajute si majoritatea clientilor inteleg si apreciaza.
Adaugat de shoop.ro
Nu au restituit banii in urma unui retur acceptat si confirmat. Au zis ca vor da banii inapoi si apoi s-au facut ca ploua o luna de zile. Nu si-au cerut scuze, nu au trimis vreo dovada a platii, nimic, doar povesti ge genul "nu au raspuns cei de la financiar". Termenul legal este de 14 zile calendaristice!
Da, dupa aproximativ 2 luni (de 4 ori termenul legal), o reclamatie la ANPC si pornirea procedurii de anulare a tranzactiei initiale de catre banca. Bine ca n-a fost necesar sa ajungem la somatii si instanta.
Adaugat de Andrei B
Eu inca aștept ...Cei dela banca mi-au spus că nu au ce să facă *vorbind de o comanda făcută pe 19.02.2022 și achitata ,pe 19.03.2022 am reușit să anuleze comanda pentru că nu există și de atunci tot aștept să îmi returneze bani. Ei continud să-mi spună că bani trebuie să ajungă cât mai repede ... Zilele trecute am făcut reclamație la ANPC ...
Adaugat de Alex Ion
Am comandat la ora 15:30, am primit prodsele a doua zi pana in ora 14, produsele au fost exact ca in descriere.
Am gasit iphone la superpret Multumesc
Ne bucurăm fiindcă ați avut o experiență plăcută.
Vă așteptăm să mai comandați de la noi. Vă dorim o zi excelentă!
Adaugat de Adrian Iarca
Sunt la a doua achizitie si echipa a dovedit de fiecare data ca vrea sa sprijine cumparatorul, atat in momentul achizitiei cat si dupa. Preturile platite au fost decente in comparatie cu cele ale firmelor online concurente, iar pentru ca am comandat mai multe bucati, mi-au facut si reducere.
Specificatiile produselor pe site-ul lor sunt foarte utile pentru informatii despre un produs anume. Eu ii recomand.
Am facut mai multe comenzi in 2021 la gamers.ro, inclusiv o precomanda livrata in timp scurt pentru Xbox Series X, produs care se gaseste foarte greu la pret normal (fara specula) oriunde in lume (cel putin in 2020, 2021, 2022). Toate comenzile au fost livrate rapid. Un alt aspect important este ca au multe produse care nu se gasesc in alta parte!
au un angajat la Casti care se rasteste ori de cate ori il bagi in seama, are ~1.75, fata sferica, si voce mai pitigaiata
Inchirieri auto www.rent-a-car-otopeni.ro super oferte.
Vineri la ora 11 dat comanda,Sambata la ora 12 a sunat curierul ca are un colet,sursa ambalata bine si cu simt de raspundere,am sa revin cu placere la ei!
2 produse trimise in garantie, la ambele s-a "constatat" ca motivul defectului e ca au fost lovite.
Nu stie nimeni cum la o componenta inchisa intr-o carcasa de metal i s-a ars un tranzistor prin lovitura, sau cum s-a ajuns la aceasta concluzie. dar am 2 foi A4 ca hartie igienica pe care s-a imprimat garantie.
Am comandat de la ei un TV Sony si experienta a fost foarte buna.
Exista loc de imbunatatiri ia partea de expeditie a produselor - ar trebui sa utilizeze un curier mai rapid si care permite plata cu cardul la livrare (ex. DPD) pt. ca sumele ramburs nu sint chiar neglijabile.
Cargus are plata cu cardul din Octombrie 2021
Adaugat de Popescu George Bogdan
Cel mai bun aragaz tinand cont de raportul calitate - pret. ITGalaxy - firma serioasa, cu salariati pregatiti, amabili si eficienti. Am facut comanda la ora 11 si a doua zi la ora 17 aveam aragazul (ambalat ireprosabil) in casa.
Buna ziua,
Multumim frumos pentru feedback! Ne bucuram ca totul a fost ok si va asteptam cu drag si cu alte comenzi la noi.
O zi placuta!
Adaugat de Adrian Iarca
Am facut din nou o comanda la ei, mai exact a 4-a si sunt foarte multumita. Am observat doua lucruri super tari, preturi mici in comparatie cu alte site-uri si ce mi-a placut foarte mult este ca daca la ei in magazin scrie stoc de exemplu 10 produse, atatea sunt. In alte parti stocul nu era ok. Va multumesc !!
Un alt magazin de tipul click bait trecut pe lista mea neagra, onoreaza comenzile doar cand au ei chef (atunci cand cumperi ceva la pret mai mare ca in alte parti), cand vreau sa cumpar si eu ceva ceva cand au au si pretul um pic mai mic ca alt undeva, bam comanda anulata din nustiu ce motiv inventat de ei.
Nicu nu m,a mai obosesc pe viitor, am obosit de cate magazine din astea sunt pe la noi.
Recomand cu drag ca pentru a va scuti de dezamagiri sa evitati .
Am comandat o camera de monitorizare pentru copil de la ei de pe site si sunt foarte multumita de calitatea acesteia. Inainte de a o comanda, le-am cerut o parere in functie de distanta de vizualizare. Ca si rezumat, calitate buna, transport rapid si pret foarte bun.
In luna octombrie 2021 am inceput sa ma documetez in legatura cu un anumit model de smartwatch (Huawei Watch Fit Elegant), pe care l-am gasit in acel moment, pe site-ul lor, la un pret cu aprox 30% mai mic decat pe alte site-uri. Mi-am facut cont la ei pe site si l-am adaugat in lista de produse favorite, pana mi-am finalizat documentarea. Am revenit la ei pe site, la cateva ore dupa ce am pus produsul in favorite, aparea cu acelasi pret, insa surpriza: dupa ce l-am adaugat in cos, pretul crescuse cu 30%. Am zis sa fiu fair si sa le semnalizez acest lucru, pentru ca poate isi vor indrepta fapta: le-am trimis un e-mail in care am explicat ce s-a intamplat, cu print-screen-uri care dovedeau faptele pe care eu le prezentam. Insa nici vorba: explicatia lor a fost ca nu mi-am sters eu "cookies" si ca imi aparea o promotie veche!
Asa ca nu mi-a ramas decat sa sesizez protectia consumatorului, care mi-au si raspuns: "in urma aspectelor sesizate de dvs in reclamatia 34296 din 25.10.2021, operatorul economic a fost sanctionat pentru nerespectarea prevederilor Legii 363/2007, respectiv practica comerciala inselatoare"
Evitati acest comerciant.
Nu cumparati de aici, dupa ce platiti un produs nu mai puteti lua legatura cu ei decat online (la numarul de pe care esti sunat sa confirmi comanda nu se poate apela). Raspuns la solicitarile online primiti doar daca vor ei si cand vor ei. Din pacate la noi ANPC-ul in loc sa protejeze cumparatorul ii protejeaza pe acesti tepari
Am cerut o oferta pentru firma proprie de un sistem de supraveghere de 16 camere cu montaj inclus tot de catre ei. Mi-a facut placere sa lucrez cu aceasta firma deoarece nu m-am complicat in alta parte sa cer oferte. Pe langa toate acestea, mi-a fost trimisa o echipa cu echipamentele ce le-am cerut iar baietii de la montaj, mi le-au montat cum si unde am cerut. Echipa de montaj de nota 10.
Este bun oare sau e chinezării făcute pe vapor nu știu ce să zic ce calitate are
Am comandat un kit de 4 camere cu nvr si hdd la ei pe site si pot spune ca in cateva minute am fost sunat in legatura cu comanda. Ce imi place cel mai mult este ca trimit cu fan courier si ajunge foarte repede coletul. Un alt punct forte ce m-a impresionat a fost ambalarea produselor, erau foarte bine infasurate in folie cu bule. De preturi ce sa mai zic, cat era aici pe price.ro, atat era si la ei in magazin, deci seriozitate maxima si calitate excelenta.
Te mint sa faci comanda ca au stoc si pe urma iti trimit un email cu alte produse (no name) pt ca nu au stoc la produsul comandat
Produsul comandat de dvs avea status "la comanda". V-am transmis atat termenul pentru echipamentul comandat cat si alte recomandari similare. "No name" NU avem si acest lucru se poate verifica pe site.
Adaugat de shoop.ro
am comandat de la ei un sistem NVR si sase camere HikVision. Chiar daca nu aveau NVR-ul pe stoc au facut tot posibilul sa-l aduca. Si au reusit. Colac peste pupaza mi l-au oferit la cel mai mic pret de pe piata. Colabortarea cu ei a fost excelenta iar pe viitor voi comanda doar de la ei tot ceea ce tine de aceste sisteme de supraveghere! Recomandari maxime!
Am comandat un monitor online, in mai putin 24 ore de la primirea produsului am sesizat prin mesaj pe comanda ca sunt nemultumit de monitor din cauza unghiurilor slabe de vizualizare si a culorilor deficitare si ca doresc sa fac retur.
PcGarage a refuzat returul motivand ca acesta nu reprezinta un viciu sau defect. Politica lor de retur este neclara atentie, desi incep cu legea care reglementeaza acceptarea returului in 14 zile, au adaugat o rubrica la final la ei pe site prin care
Dintre toti a-ti fost cei mai seriosi in campania Black Friday 2021. A-ti oferit 5% reducere la toate produsele si nu a-ti umflat preturile! Am cumparat o placa de baza procesor si memorie la care am urmarit preturile pe majoritatea siturilor iar voi a-ti fost singurii care nu a-ti jonglat cu ele!
Vreau un număr de telefon să pot face comandă
la link-ul respectiv e de fapt un mixer
Am comandat de 2 ori la rand un produs care aparea ca fiind "pe stoc/exclusiv online" si de fiecare data am primit mail ca ca de fapt produsul nu mai este pe stoc si mi se oferea ca alternativa de cumparare un alt produs (acelasi de 2 ori la rand).
un laptop cu o baterie farte buna, un ecran superb si cu o constructie solida dar usoara. usor de transportat, rapid in task-uri.
Eram nehotarat in privinta unor casti dar cei de la AudioMonkey m-au ajutat sa fac o alegere mult mai buna. Eram hotarat sa cumpar o pereche de casti Sony XB dar ei mi-au spus ca Senheiser sunt mult mai bune. Le-am comparat in magazin si intr-adevar se simte diferenta.
un laptop nici puternic dar nici slab cu un pret foarte accesibil si care merita cumparat.
l-am luat de 3 luni, l-am luat in grecia cu mine si am lucrat de pe plaja uneori. se comporta foarte bine, are semnal bun pe wifi, o tastatura comoda si o bateria care tine o zi de utilizare. este foarte usor si portabil, nu il simti deloc in geanta si alimentatorul este cat unul de telefon. Recomand pentru astfel de cazuri.
Am plasat o comanda pentru un produs care avea termen de livrare 7 zile, la cerere.
In momentul completarii online a comenzii, am optat pentru plata RAMBURS la livrare.
Dupa aproximativ 2 ore am fost sunat si mi s-a cerut sa achit o suma in avans, motivand ca acel produs nu este "vandabil" si ca trebuie adus din strainatate.
Am refuzat sa achit suma in avans, din moment ce am optat pentru plata RAMBURS.
Comanda mi-a fost anulata.
In concluzie, nu voi mai comanda de la aceasta firma.
de acord cu Paul. Așa funcționează sistemul. FAptul că ți-a cerut doar o parte din sumă în avans, este ceva ciudat. Trebuia să plătești integral produsul în avans.
Adaugat de Sebastian Stancu
In calitate de client, eu decid cum vreau sa platesc, pentru ca, ce sa vezi...eu sunt cel care plateste!
Daca magazinul online imi ofera posibilitatea sa platesc la livrare, care este problema dumitale domnule paul popescu?
In tarile cu apa calda, domnule paul popescu exista politica "clientul nostru este stapanul nostru". Dar daca dumneata esti lucrator la forit.ro imi este clar ca vei fi de acord cu o astfel de politica dusa de unii care cred ca asa se fac afacerile.
Este valabil si pentru domnul Sebastian Stancu care asa stie ca functioneaza sistemul.
De altfel domnilor distinsi care le stiti pe toate...chiar va urez sa platiti totul INAINTE ! Facturi, servicii...absolut orice, pentru ca asa stiti voi ca functioneaza sistemul!
Adaugat de V P
Sa afisezi un pret la un produs ce nu il ai ?! da cu minus si pentru price.ro din pacate ,ceva nu miroase a bine Oare primim bani pt o reclama falsa ?
Va rog corectati situl cel putin pe price.ro
In 13 iulie am facut o comanda. Pana azi, 27 august, nu au dat niciun semn, iar pe site comanda apare in curs de confirmare.
Nu pot fi contactati telefonic pt comenzii sau detalii despre comenzi, nici pt garantii nu pot fi contactati telefonic.
Personalul este antipatic si nu mi se mai par competenti.
Nu se mai poate achita numerar, nu se mai pot ridica produsele de la ei, nu se mai pot achita produsele la ei sau returna la ei pt ca au inchis sediul total.
Nu raspund la intrebari sau dau raspunsuri neclare pe email.
Totala dezamagire. Acum trebuie sa caut iara produsele pe care le comandasem de la ei pt ca in ei nu am nici macar un pic de incredere
Am fost sunat la scurt timp după plasarea comenzii. Prețul era și mai mic ca în alte părți.
E vrajeala. Prldusele sunt mult peste pretul pietei, iar recenziile sunt fake!!! Sunt preluate de pe google.... Au adaos de peste 50%.... Nici macar producatorul de laptop nu castiga atat de mult la un laptop
Am avut parte de o experienta neplacuta si scumpa. Laptop "nou "de 3000 euro a ajuns desigilat si cu amprente pe ecran.... Lumea le testeaza, le tin in vitrina aprinse zile intregi si ei le considera "noi"...... La retur nu il mai primesc ca cica are urme de folosinta. Pai de la voi a pecat asa..... Am declaratia curierului..... Sunteti ca tiganii. Atentie mare ca va treziti cu Second hand la pret de produs nou, care si ala e supraevaluat pentru tara asta de tigani in care toti vor sa fie milionari peste noapte.... Fara sa munceasca si fara sa investeasca 1 leu
Nu puneti botul la chestii gen "s-a facut upgrade la laptop" sau alte minuni. Ce e nou e sigilat de catre producator. Cumparati DOAR personal si plata o faceti dupa ce il TESTATI cu foarte mare atentie.
Adaugat de Daniel Pop
Am fost eu prost ca am luat de aici... Cine naiba a mai auzit de dovodep
Adaugat de Daniel Pop
pret mai mic,a sosit de pe o zi pe alta,super ok,fara probleme
Aveti adaos peste 50% la toate. In visele voastre "castigati" mai mult decat castiga firmele care le produc. ... Ce oferiti de banii aia? Nu stie nimeni de voi, sunteti niste nimeni.... Nu vedeti si voi ca nu cumpara nimeni de la voi?!
Nu cumperi tu dar altii cumpara! Nu vad de ce ai dat negativ? Nu iti convine pretul dute si ia de la altii!
Adaugat de Don Corleonee
Dell vinde direct pe site in Italia un laptop la 13.000 lei, iar pe acest site costa peste 16.000lei. Dell ofera discounturi mari pentru firme. Diferenta de 3000lei e enorma pentru o firma care nu are deloc renume, nu se pot compara cu alte firme de incredere. Ce ne oferiti voi noua de aia 3000lei? Inteleg ca trebuie sa va platiti taxe, angajati, etc... Dar nici sa cereti atat de mult. Bataie de joc... In loc sa vindeti ieftin si mult ca sa va faceti o clientela, stai cu produsele pe stoc sa nu fiti deranjati... Va credeti printese...
Am mai cumparat, de fiecare data comunicarea a fost maxima.Pret mai mic ca la emag, acelasi produs.
Am comandat un produs si am optat pentru plata la ramburs. Dupa o zi, ma suna sa-mi ceara 20% din valoare. Pai daca aplicatia imi permite sa optez pentru plata toatala la ramburs la ce naiba imi mai cer bani in avans. Daca produsul este deteriorat din nu stiu ce motive, eu raman legat de ei sa ma chinui sa obtin un produs in regula. Am mai patito eu cu niste tepari care mi-au trimis un produs deteriorat in ambalaj care parea ok. N-am mai reusit sa rezolv problema si am ramas cu paguba.
Am achizitiinat in data de 30.07.2021 o placa de baza biostar. Am ridicat-o de la sediu, iar cand am ajuns acasa am constatat ca nu functiona corespunzator asa ca am pus placa inapoi in cutie pentru a o returna. Pentru ca era vineri, iar ei nu au deschis in weekend am decis sa o returnez luni dimineata.
Baietii de acolo au cautat defecte placii, nu au gasit si s-au decis sa inventeze cum ca placa are 2 pini strambi la socketul de procesor.
Din acest motiv nu au vrut sa imi returneze banii.
Nu recomand nimanui sa cumpere de la aceasta firma.
Buna ziua,
Ne pare rau ca ati avut o experienta neplacuta, si de asemeni ne pare rau ca placa de baza are pinii de la procesor strambi. Va putem trimite pozele pe care le-am facut in fata dumneavoastra cand ati venit cu placa de baza daca doriti. V-am spus ca putem incerca sa reparam socketul de la procesor in mod gratuit, iar dumneavoastra ati refuzat. Daca dumneavoastra considerati ca v-am facut o nedreptate va rugam sa va adresati Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
Adaugat de Andrei Tanase
Ei nu mai spune
Adaugat de Daniel Pop
E ca si cum ti-ai face o firma fantoma si iti pui ca vinzi iphone 12 cu 2000 lei si sa le ceri clientilor plata total in avans sa vezi ce pica. Cineva ar trebui sa alerteze ANAF pentru inselaciune
Comentariul dumneavoastra este cat se poate de rautacios , produsele se pot ridica personal , dar intradevar platile se fac doar online cu cardul sau prin OP ....
Adaugat de Mihai L
Nu auzisem de EMTEC. Am cumparat un SSD 256GB M2 in promotie si surpriza:
Pe un sistem instalat 21H1 instalat chiar pe el cu Ryzen 1600, ATTO scoreaza aproape de viteza maxima a interfetei 3 GB/s scriere si 3.2 GB/sec citire. Vitezele din specificatii 2 GB/s citire si 1 GB/s scriere sunt de fapt vitezele Seq. Read respectiv Seq. Write. In plus vine cu 2 000 000 MTBF ca firmele mari. Pe cutie scrie ca garantia producatorului e de 5 ani, sa vad cum se acceseaza. O afacere de neratat.
Sunt extremi de dubiosi. Am gasit un SSD A-Data SU900 512GB SATA-III 2.5 inch la 15 lei. Pare super afacere dar nu e. Care e clenciul?
Cand faci comanda o faci pe persoana fizica, dar nu te lasa sa facturezi decat pe firma! Explicatia e foarte simpla: pe firma nu poti reclama la protectia consumatorului, intre firme se aplica reguli comerciale. Practic nu poti reclama nimic. Tzeapa, asa ca am renuntat. Firmele serioase pot trec datele de facturare ca date de livrare, factura pe firma e optionala si nu obligatorie.
L-am cumparat cu o strangere de inima. In specificaatii scria 2000 rpm si nu era indicat zgomotul, ma asteptam la peste 22 dB! Surpriza placuta, pe cutie este trecut 1100 rpm si 16 db. Foarte bine pana aici dar si cei patru pini de alimentare din specificatii (PWM) s-au transformat in 3. Pe scurt, face banii 11.23 lei!
O experienta placuta cu acest magazin!
Pt Poco M3 Pro 5g am gasit pret bun la ei
Livrare in 3 zile cu verificare colet,totul ok
Primesti comanda rapid in mai putin de 24h.
Produsul a fost trimis cu Fan Curier (din pacate la nivel de Timisoara firma asta e o bataie de joc la adrrsa celor care comanda produse prin intermediul lor) si l-am ridicat personal, deoarece statea de doua zile intr-un depozit de-al lor. Oricum, acest motiv nu e un minus pentru magazinul online.
sunt multumit de produs si de modul cum am interactionat cu echipa audiomonkey :)
am comandat un aparat de AC de la ei de pe site dupa care am fost contactat pe e-mail cu urmatorul update la comanda :
-----------------------------------------------
Buna ziua,
Aparatul de aer conditionat este disponibil in stoc, dar nu se poate livra catre dvs. cu Fan Curier deoarece nu se poate asigura integritatea transportului.
In situatia in care aveti dvs. o alta solutie, echipamentul poate fi ridicat, dupa incasare, din str. Pascal Aristide, nr. 1, sector 3, Bucuresti.
Va multumim
-----------------------------------------------
ar fi fost preferabil sa scrie pe site ca nu pot livra acel produs, nu sa il puna la vanzare si sa nu onoreze comenzile
Daca produsul nu are nici o problema e bine, dar daca are, returul va fi o mare problema! Am primit un monitor care afisa totul mai galbui orice ii faceai (am schimbat RGB, Color tone, am inchis Eye Saver Mode si degeaba) albul era mereu afisat galbui. Doar cand puneam color tone cool atunci totul devenea mai verzui. Am vrut sa il returnez si mi-au zis sa il trimit prin curier. M-am dus totusi personal la sediul lor care e la 3 statii de mine si efectiv nu au vrut sa mi-l primeasca. Cica politica firmei e sa primeasca doar de la curieri. Le-am zis ca asa salvez bani si ma asigur ca produsul e livrat sigur. Nu au vrut sa auda, m-au trimis acasa cu el in brate. O sa ma coste 50 de lei sa il trimit cu curierul E clar ca asta e o firma la care nu mai comand nimic de acum incolo. Voi alegeti daca va permiteti riscul cu ei.
Exista coș de cumpărături?????
Buna ziua,
puteti da click pe poza sau denumirea produsului si veti fi redirectionat in magazinul nostru iar acolo puteti adauga produsul in cosul de cumparaturi.
Va stam la dispozitie pentru orice alte detalii.
Va multumim,
Echipa Comfy
Adaugat de Gianina Rus
De la plasarea comenzii și până la confirmarea acesteia au trecut câteva minute. A doua zi aveam deja produsele. Bonus: pentru serviciul "deschidere colet" nu au fost taxe suplimentare.
Buna ziua,
Multumim frumos pentru feedback-ul oferit si va asteptam cu drag si cu alte comenzi la noi!
O zi placuta!
Adaugat de Adrian Iarca
Prețurile sunt uneori mai mici decât la alte magazine online.
livreaza produse deteriorate, nu accepta retur, customer service inexistent, la telefon astepti o gramada pana raspunde cineva
Reclama cu transport gratuit este vrajeala....
Pret bun ,livrare in mai putin de 2 zile!
Am comandat de mai multe ori de la Vexio si intr-un final produsele au ajuns. Cea mai mare problema e livrarea doar cu Fan, care pe Moldova cel putin sunt un dezastru. Una dintre comenzi a inclus niste baterii de UPS - coletul a ajuns praf (rupt tot si lipit cu banda), cu intarziere de cateva zile si cu multi nervi la telefon si cu Vexio si cu curierul din fân. Dar din fericire bateriile au ramas intregi si n-a fost nevoie de discutii suplimentare.
Acum stau pe ganduri daca sa mai comand - preturile sunt bune, dar ideea de a avea iar de-a face cu Fan ma ingrozeste...
afiseaza un pret, cand dai click e altul mai mare
Vreau inchidere cont
Sunteti cei mai prosti!!!
Primesti notificari dar nu asta ma interesa!
Am primit comanda astazi: un microfon. Cutie nesigilata, desfăcuta, îndoită și rupta, microfon dezmembrat și plin de praf. L-am băgat la încărcat sa vad dacă funcționează. În cazul în care nu funcționează îl voi returna. Menționez ca punga în care a fost expediat era intacta și curata, ce era înăuntru era jalnic. Foarte dezamăgită de calitatea produsului.
Și lipsa cablul Jack, acum am observat. Dezamăgitor
Adaugat de Iuliana Oprea
Comanda a fost plasat Sambata si am primit-o doar Miercuri
Au subliniat ca produsul are afisat 2 zile livrare dar mie tot nu mi-a iesit la calcul 2 zile,una peste alta OK
Au afisat un pret unde am dat si comanda, urmatoarea zi l-au marit, (pe site aparea ca e in stoc) si apoi telefonic mi au zis ca nu mai au produsul in stoc) . Telefonic mi au zis ca nu produsul in stoc si voiau sa-mi ofere un alt produs la pret dublu.
Produsul a venit in condiții foarte bune. A fost foarte bine ambalat si corespunde intru totul caracteristicilor afisate pe site.
Am comandat on-line filtre de apă,pe site scria livrare in 3 zile. După 5 zile îi contactez și mi se comunica termen 9 zile , deoarece produsele nu sunt pe stoc și se importă. După alte câteva zile m-am ales în sfârșit cu produsele comandate. Ce le reproșez , lipsa de comunicare. A trebuit de fiecare data să mă interesez eu, când putea să mă informeze de la început printr-un mesaj.
Produsul comandat marti dimineata si a ajuns la mine miercuri in jurul pranzului,totul corect impachetat!
Eu ma declar multumit
Primii la care am gasit OPPO FIND X3 lite
Poate lucra alternat între lemn și peleți?
curatare tapiterie auto injectie extractie cu aspiratorul karcher se 5100 spalare tapiterie auto https://youtu.be/xW_3aUDyptk
Am pus in cos un produs de 1500 lei iar la finalizarea comenzii pretul crescuse la 3900 lei!
Te pacalesc la pret!
Ai pus de doua ori produsul in cos...
Adaugat de Bogdan Husu
Pai tot nu ajungea la 3900 ci doar la 3000...
Adaugat de Letitia Malespin
La momentul când am făcut o comanda, produsul era în stoc. După câteva ore am fost sunat de o domnișoară de la relații cu clienții că se anulează comanda, că produsul nu îl mai au în stoc. Firmă neserioasă. Nu recomand.
Pentru noul build pe AMD pe care l-am facut, mi-au adus o placa rara X570 Aorus Xtreme pe care o vanam de 5 luni si nu o gaseam nicaieri in Europa (doar la scalperi chinezi via ebay). Am montat-o zilele trecute alaturi de 5950x, merge ireprosabil, mai e si revizia 1.1. deci la zi.
Azi vad ca mai au in oferta desi acestea nu prea exista in lume la cumparare.
Preturile lor sunt in general mai mici si am observat in repetate randuri ca au oferte foarte bune pentru produse de top (preturi mai mici decat piata)
Ii recomand calduros
Cu stima
Horatiu
Dupa ce l-am urmarit multe luni de zile pana l-am prins la un pret bun, l-am luat cu entuziasm si dupa nici 3 luni de utilizare a inceput sa faca zgomot infernal. Am solicitat reparatie, au venit si au schimbat compresorul insa nu s-a imbunatatit nimic. Au schimbat si placa electronica care comanda compresorul si tot nimic. Face un zgomot ingrozitor iar concluzia lor finala este: asa trebuie sa faca, este in parametri. Pacat de el, de concept... Cand ai ajuns la reparatie s-a terminat distractia... practic m-au lasat cu drujba-n casa ...
link cu demonstratie
https://youtu.be/aingW4J9smw
Comanda plasata duminica si confirmata luni la inceputul orelor de program,am cerut info pe chat unde am primit rapud lamuriri
Coletul l-am primit marti dupa amiaza si cu verigicare coket
Setul preferat al fetitelor mele. LEGO Friends Cafeneaua Organica are foarte multe detalii care le oferă copiilor nenumărate idei de rol-play, o metoda excelenta de petrecere a timpului liber în zilele ploioase.
Nu au inventat cei de la telefonultau.ro schema de a te atrage pe situl lor doar, doar ai putea găsi ceva printre sutele de ”stoc epuizat”, ei doar o aplică fără nicio jenă că-ți consumă timpul și-ți vând informații false: sute de produse afișate la prețuri bune, dar care nu cred că au fost vreodată pe stoc, în orice caz ei le țin pe price.ro doar ca să-ți creeze impresia că au o ofertă bogată, când de fapt ei nu sunt decât o butică de parter de bloc cu 100 de telefoane pe stoc, dar au mai multe oferte decât firmele mari. Cei de la price.ro se ascund în spatele faptului că răspunderea aparține firmei care furnizează informația, fără a fi în stare să-i sancționeze pentru neseriozitate (sunt convins că în contractul lor există o astfel de clauză). Concluzie: Nu vă pierdeți timpul cu telefonultau.ro!
Buna ziua, Vladescu Dan Sergiu
Un soi de fishing? Ati avut comanda pe site la noi? Nu a fost onorata?
Bineinteles ca sunt sute de produse cu mesaj STOC EPUIZAT, dar acestea nu au pret competitiv afisat, orice stoc este real afisat la noi pe site, daca va interesa un produs anume gaseati raspunsul in mai putin de 1 minut indiferent ca era sau nu produsul in stoc. Nu mai includeti in discutie price.ro deoarece dansii nu au nici o vina, ei obliga doar sa avem stocuri afisate corect ceea ce se si intampla.
Ne pare rau pt orice disconfort creat.
Cu stima,
Echipa telefonultau.eu
Adaugat de Telefonul Tau
Multumesc pentru livrarea rapida. Testat si verificat - pentru cei interesați = produsul este original Apple. iPhone-ul meu (12 Pro Max) îl recunoaște ca fiind Apple MagSafe Duo Charger original Manufacter: Apple Inc. Model Number: A2468 Firmware Version: 186.0.0.0 Hardware Version: MPFW Multumesc.
Produsul a fost livrat a doua zi iar coletul a ajuns in stare perfecta. Consultantul care m-a sunat pentru confirmarea comenzii mi-a raspuns la toate intrebarile privind produsul si expeditia. Super fain ca ofera serviciul de “ verificare colet”, serviciu foarte util cand astepti un produs ce contine elemente potential casante.
Buna ziua,
Va multumim frumos pentru review!
Va asteptam cu drag si cu alte comenzi la noi.
O zi placuta!
Adaugat de Adrian Iarca
• carcasa aspectuoasa PC ATX midi-tower fara sursa 415 x 395 x 190 mm;
• Front: 2xUSB 2.0 1xUSB 3.0 2x3.5 mm audio jack;
• un bay 5.25" extern - permite instalare DVD sau Blu-Ray (rar la carcase de gaming);
• iluminare Rainbow fata cu LED RGB;
• include doua ventilatoare 120 mm (unul iluminat, fara suport PWM) - rar la acest pret! si unul optional;
• suporta cooler CPU cu inaltime maxima 160 mm si placa grafica cu lungime maxima 350 mm;
• interior full-black, optimizat pentru managementul cablurilor, flux de aer foarte bun pentru placa video;
• suporta multiple HDD 3.5" si 2.5";
Personal am cautat o carcasa pentru gaming cu un ventilator sau doua, de dimensiuni rezonabile, sa permita cable management si sa aiba USB 2 &3 si audio front si bay 5.25". E singura in jurul a 100 lei!!!
https://www.youtube.com/watch?v=VjQK92gb9RA
Aparat de curatat cu presiune Kranzle Profi 160 TST
Am cumparat de la ITGalaxy un SSD Crucial si un Caddy HDD. M-au sunat repede ca sa-mi confime existenta produselor pe soc, dupa cum dorisem, si le-au expediat la fel de repede. Multumesc
Buna ziua,
Va multumim si noi pentru comanda si pentru review!
O zi placuta va dorim!
Adaugat de Adrian Iarca
Magazinul introduce pe price.ro date despre articole care nu le are pe stoc. Ce rost are? Doar sa dea userul click pe magazin?
In permanenta listati in rezultate, in permanenta cu STOC 0. Succes cu ei, macar luati-le banii daca tot va ***** pe clientii vostri, cei care va acceseaza serviciul.
Ne pare rau ca nu ati gasit in lista noastra produsul dorit de dvs. Feedback-ul dvs ar fi fost extrem de util daca si mentionati la ce produs va referiti. Suntem listati in rezultate pentru ca avem mii de produse in stocul nostru si in cel al furnizorilor nostri.
Alliance Computers
Adaugat de Alliance Computers
La cautare de placa grafica apare acest magazin cu multe articole doar ca sa dai click sa afli ca nu e pe stoc :(
Buna ziua, toate au fost pe stoc la un anumit moment dar s-au comandat. Cantitatile sunt limitate in perioada asta.
Adaugat de Pro Line Electronice si IT Pro Line Electronice si IT
La cautare de placa grafica apare acest magazin cu multe articole doar ca sa dai click sa afli ca nu e pe stoc :(
Ne pare rau pentru situatia mentionata de dvs. In aceasta perioada stocul placilor video este greu de mentinut: cand apar in stoc se dau in cateva minute. Multumim pentru intelegere.
Alliance Computers
Adaugat de Alliance Computers
Am cumparat un teleforn nou dar mi-au trimis unul refurbished/resigilat. Degeaba achizitionezi un produs cu 10 lei mai ieftin de le Evomag, daca incearca sa te insele cu produse refurbished apoi trebuie sa pierzi timp si sa iti bati capul cu retur etc
Va rog eliminati acest magazin din lista magazinultau.ro, listeaza doar produse care nu sunt in stoc si cu pret fals.
Feedback-ul dvs ar fi extrem de util daca ne spuneti si ce produse considerati dvs ca au un pret fals si de ce.
Multumesc,
Alliance Computers
Adaugat de Alliance Computers
Printre singurii care apar cu produse in lista price.ro (care ar trebui sa filtreze doar produsele in stoc cica), chiar daca acele produse au disparut din stocuri cu luni bune in urma (si de cele mai multe ori, preturile ramase sunt puse la misto foarte mici, sa fie momeala pt blegi).
Am comandat, am primit confirmarea comenzii pe Gmail dar jucăria nu a mai ajuns.
Arata bine, eu am varianta pe albastru - exista si pe rosu - nu e foarte mare, greutate 385 gr. masurata, nu 575 gr. care apare pe orice sait - greseala in specificatia producatorului. Asamblare chinezeasca deficitara, ultimele placute nu fac contact decat pe 3 din cele sase capete de tevi de cupru, ma astept ca randamentul sa fie cu ceva mai mic. Vine cu tot ce trebuie, un inel adaptor de plastic cu 4 4 piese excentrice, aproape pentru orice slot Intel.
Price ia bani să promoveze acest magazin cu 0 stoc, 0 posibilitate comandă online... 0 activitate comerciala. Price ia bani și noi pierdem timp din start neexistând posibilitatea unei vânzări / cumpărări
Ne pare rau ca nu ati gasit in lista noastra produsul dorit de dvs. Feedback-ul dvs ar fi fost extrem de util daca si mentionati la ce produs va referiti. Faptul ca ati generalizat situatia pe toata gama de produse face ca afirmatiile dvs sa fie tendentioase. Se poate verifica usor stocul produselor intrand pe magazinultau.ro.
Referitor posibilitatea de a comanda online, va pot asigura ca aceasta optiune este activa. In plus, magazinul nostru ofera posibilitatea de a selecta optiunea de plata: op, ramburs sau card.
In ceea ce priveste activitatea firmei noastre pe care ati mentionat-o dvs ca fiind 0, aceasta poate fi oricand verificata, informatiile financiare fiind publice.
Alliance Computers
Adaugat de Alliance Computers
Am comandat luni, marti produsul a intrat in posesia mea. Am ales magazinul care avea cea mai buna oferta.
Cele mai bune produse de calitate superioara.
Mi-a placut enorm de mult cum am fost deservit. Bravo si mentineti acelas ritm.
Eu ii recomand cu mare drag. Am facut 2 comenzi anul acesta si nu am avut nici o problema cu ele
Am comandat un notebook seara tarziu dar nu am reusit sa fac plata din cauza limitelor cardului bancar (nu din vina magazinului); am schimbat metoda de plata in OP si dimineata la prima ora am primit proforma, am platit-o si laptopul a fost livrat rapid (sambata).
Cei de la Vexio au fost foarte prompti in comunicare.
La garantii se raspunde doar pe mail si acolo dupa mai multe ore. Mai multe mesaje, mai multe ore si zile de asteptare. Am trimis un produs in service si s-a intors fix cu aceeasi problema
Cum am spus si mai sus toate componentele sunt calitative, dai un ban dar ai o claitate superioara, recomand.
l-am luat acum 2 saptamani, il folosesc atat eu cat si sotia pentru diverse activitati. suntem extrem de multumiti de el, de cum arata si de cum ruleaza. nu s-a blocat niciodata.
Am semnalat in 24h ca am primit un produs sigilat care s-a dovedit a fi deteriorat si refuza returul. Atitudine obraznica a angajatilor. Refuza sa inregistreze reclamatiile. Termenele de 15 zile pt reparatie/inlocuire nu sunt respectate
Am comandat vineri un set de filtre, iar sambata le-am si primit.
Produsele sunt originale, de calitate
Cumpar de la Flax de la inceput, cand se batea cu ULTRA-PRO (ce vremuri!). Totdeuna am avut o relatie buna, am fost multumit. La garantii sunt prompti, uneori te rezolva pe loc - saptamana trecuta o sursa de alimentare. Preturile sunt facute sa nu merite sa cumperi din Bucuresti, mai ieftin cu 10 lei. Ce faci cu garantia, returul il platesti, mai astepti si 14 zile si ajungi sigur pe minus. Daca nu stii cat FTP iti intra pentru retea, iei o rola si se storneaza ce ramane cand termini. Cam rar! Atentie la comanda, stocul magazin chiar exista, eu prefer asa, sunt in acelasi oras Targoviste cu firma. Daca vrei ceva neaparat, ti se aduce, de obicei mai repede decat scrie pe site. Poate nu sunt cei mai ieftini, dar cu siguranta CEI MAI SERIOSI din cati cunosc.
* Nu ma plateste nimeni sa scriu, am comentarii si pozitive si negative, NUMAI pentru ce am cumparat!
Cand se ajunge la retur toata situatia se schimba. Devin agresivi si incearca sa te descurajeze in privinta asta. La telefon nu-ti
vor raspunde niciodata explicand, in emailuri, cum ca sunt extrem de prinsi in telefoane cu numeroasele lor comenzi. :) Atunci cand am facut returul la sediul lor nu le-a sunat niciodata vreun telefon. Feriti-va de acesta dugheana de cartier! Sunt mai multe de scris despre experienta cu acesti dubiosi, dar imi este sila si sunt multumit ca am scapat de ei, bineinteles cu rambursarea sumei in ultima zi (din cele 14 zile legale).
https://flpaloe.ro
Comanda onorata foarte repede, a doua zi am primit mouse-ul in stare perfecta. Asa da!
Buna ziua,
Multumim frumos pentru feedback!
Va asteptam cu drag si cu alte comenzi la noi.
O zi placuta!
Adaugat de Adrian Iarca
Am cumparat acest laptiop mai mult pentru editare, dar ulterior am aflat ca te poti si juca pe el fara stres. Asa performanta in League of Legends nu am mai avut. Sunt foarte fericita de performanta laptop-ului
Initial l-am cumparat pentru fratiorul meu mai mic dar am sfarsit prin a il folosi eu zilnic, raport calitate-pret genial.
este un laptop bun daca va plac jocurile video. eu asta fac pe el de jumatate de an. baiatul meu a stiut ce sa aleaga, l-am rugat sa imi zica un laptop bun si a zis ca asta e ok. l-am luat, merge foarte bine! mi-a instalat jocuri pe el si ii dau blana zilnic impreuna cu activitatea mea de la munca. cand nu muncesc ma joc. are si el laptop-ul lui dar uneori ne jucam impreuna pe asta. e foarte misto
este un laptop foarte bun pe care il recomnd daca vreti sa va jucati.
chiar daca e mai ieftin, e teapa, nu au pe stoc si astepti cu zilele, nu se merita chiar si daca pun pret mai mic, astfel de magazine nu au ce cauta in lista price.ro!
Am plasat o comanda la acest magazin, 6 zile a stat in statut neschimbat timp in care am sunat de vreo 4 5 ori la numarul de suport/contact unde dupa 3 - 4 minute de asteptare mi se inchidea de fiecare data. Pana la urma am trimis si un mail prin intermediul interfetei de contact, la care nu mi s-a raspuns dar dupa cateva ore comanda a fost efectuata dupa acest eveniment (coincidenta? posibil). Din cauza lipsei de comunicare, interes fata de client dupa plasarea comenzii ma determina sa nu pot recomanda acest magazin online.
Am primit de curând comanda de la ei, un iphone 12 2 carcase originale! Livrare foarte rapidă în București, deși produsul era în stoc la furnizor.
Vad multe comentarii negative, eu personal, nu am nimic de reclamat sau reprosat. Am comandat, la weekend, un mouse tastatura Logitech. Luni au fost livrate si marti le-am avut acasa.
Adevaratul test al unui magazin si daca acesta poate fi de incredere, sau nu, se vede daca ai nevoie de garantie, toata lumea vrea sa-ti vanda dar cand sunt probleme Doamne Ajuta!
Buna ziua,
Multumim pentru aprecieri.
Cele mai multe review-uri negative sunt de la oameni care nu au cumparat niciodata nimic de la noi.
Scrierea review-urilor a devenit un business pentru unii. Scriu review-uri negative si apoi ne contacteaza si ne ameninta sa platim pentru a nu mai continua.
De asemenea, ne propun sa platim pentru a scrie review-uri pozitive.
Mai jos aveti 2 exemple. S-au "potolit" doar cand le-am scris ca nu vom plati.
Cea mai mare problema a aceste comparatoare de preturi este faptul ca nu verifica niciodata un utilizator care a scris un review daca a facut sau nu o achizitie de la comerciantul respectiv, oricare ar fi el.
Sunt companii care au in departamentul de marketing angajati care scriu zi de zi "de bine" despre produsele si serviciile lor.
Nici internetul nu mai este ce a fost :))
Adaugat de Adrian Florescu
stai calm, doar prostii se uita la notele (review-urile) date fara sa citeasca si pro si contra. de aceea ne lasa Dumnezeu 2 bucati de creier... una sa ia inf si ailalta sa o proceseze. multi nici nu merita sa ii ai de clienti intrucat un prost e greu de educat di de convins ca nu e prost. e adevarata si zicala" clientul nostru, stapanul nostru" dar eu ma cam saturasi de stapani prosti, inculti si nesimtiti. fiecare isi alege daca vrea sa traiasca liber si calitativ. decat sa ma omor cu cei ce cauta ieftin ofer servicii de calitate si un pret ce le include (normal mai mare). cine pricepe cum vine chestia e super fericit si bun de client... cine nu... are si concurenta ce face. mai bine putin si bun decat mult, prost si fara de rost (profit mic, nervi, stress etc)
Adaugat de stefan miu
- Pe pagina produselor, pretul pentru Livrare in tara: 19,99 lei. In cos, pretul pentru o livrare in Prahova (un hard disk) a fost calculat la 69.99 lei, cu justificarea "km suplimentari". Am intrebat operatorul chatului si nu am primit raspuns.
- Pentru o alta comanda am fost informat ca mi se va livra doar daca comand pe persoana juridica (!!!!) Am protestat, aratand ca pagina produsului nu apare nicio precizare in acest sens. Pe scurt, motivul invocat a fost ca hard diskul respectiv este adus din strainatate, si nu poate fi returnat. Pentru ca am refuzat (persoanele juridice nu beneficiaza de drept de retur), comanda mi-a fost anulata.
VREAU SA COMAND CUM FAC UN NR DE TEL VA ROG
Pierdere de timp, imi pare rau ca nu am citit recenziile inainte de a comanda. Oricum, dupa ce am citit recenziile, mi-as fi anulat comanda. Sa nu ma trezesc cu produse defecte sau resigilate, la pret de produs nou, cum au patit alti clienti. De asta eMAG nu e scump, pentru ca exista "antreprenori" din astia de garaj cu scopuri meschine. Recenziile clientilor multumiti nici nu cred ca sunt reale. De evitat!
-
Ne-am pus în mișcare! Pregătim comanda ta cu numărul #55088 pentru livrare, iar imediat ce va fi predată curierului vei fi notificat.
> dupa 3 ore:
Comanda ta cu numărul #55088 a fost anulată. Vezi mai multe detalii în contul tău de client.
> detalii in cont:
Comanda #55088 a fost plasată pe 15 ianuarie 2021 și acum este anulată.
> website:
Produsul in stoc..
Am cumparat de la ei un UPS. L-am primit evident defect. Nici cele mai simple functii nu le indeplineste. Pe pachet scria "RETUR" - deci un alt client a avut acest produs anume si l-a returnat. Nu inteleg cum pot vinde produse evident defecte. Probabil e o alegere constienta, avand in vedere cat de evident este defectul.
Trimit un email - 2 zile, 0 raspuns
Sun - dupa 40 min nu au raspuns
Sa vad, poate imi raspund cei de la OPC pentru ei :)
Au cele mai bune preturi, produse de calitate si livrare rapida. Sunt clienta lor de vreo 6 ani si de fiecare data sunt multumita, orice am nevoie si se gasete la ei, de acolo achizitionez fara discutii.
La sfarsitul lunii decembrie 2020, in preajma sarbatorilor, am dat o comanda pentru un HDD WD Gold 10TB, pret 1195 lei, iar dupa o ora si jumatate am primit telefon pentru confirmarea livrarii pentru a doua zi, cand l-am si primit. Totul a decurs ok, de fapt asa cum ar trebui sa se intample de la sine, cu toate firmele online, dar din pacate nu se intampla deloc asa. In general nu stau sa ridic pe nimeni in slavi, tocmai pentru ca mi se pare firesc ca totul sa decurga asa cum s-a intamplat in acest caz. Mi-am propus insa sa dau acest review tocmai pentru ca, tot cam atunci, am dat o comanda la o alta firma, comanda care nu a fost onorata nici pana in prezent (si au trecut aprox. 25 de zile), la telefon e imposibil sa-i prinzi, iar la mesajele scrise nu raspund. In concluzie, nu pot sa le dau celor de la PCBIT, pentru aceasta experienta, decat un rating maxim. Multumesc!
Au preturi mici doar sa lucreze cu bani cumparatorilor
Nu sunt seriosi cei mai mari tepari te duc cu zaharelu
Evitati acest site
Au tot felul de scuze nefondate
Am sa anulez comanda si am sa fac plangere la protectia consumatorului
Am comandat un SSD de pe site. Produs in stoc. Plata cu cardul. A doua zi, au spus ca produsul nu mai este in stoc. In schimb pe site apare cu 5% mai scump, in stoc.
Mici probleme tehnice rezolvate cu amabilitate si profesionalism. Iar preturile sunt cu 200-300 lei mai putin ca in alte locuri ceea e dupa mine, e ceva genial mai ales in timpurile astea.
Dotari minime, M2-ul e x2 nu x4, nu suporta orice!
BIOS-ul F2 cu bug-uri, nu afiseaza corect imaginea de la camerele video, poate are si alte probleme. Se rezolva cu F5a, QFlash chiar functioneaza.
Review-ul e pentru sursa SL-500C 120mm. Banuiesc ca nu difera decat ventilatorul. Inter-Tech a denumit aproape la fel cel putin 5 surse SL-500 simplu,A,C,C 120mm, K. Surpriza placuta este ca desi modesta, duce o placa video de 120W pe adaptorul legat la cele doua Molexuri. Am tinut-o vreo 15 min in proba, nu se incalzeste excesiv. Merita cumparata pentru un PC simplu.
Am cumparat sursa numai sa testez o placa video Radeon RX 470.Pe teste diferite, cand placa ajungea la 110W, sursa murea. In acest moment, pe wattmetru tot PC ul consuma 220-230W, adica jumatate din putere. Am dat retur, baietii de la service au testat-o si scoate 450W. Inseamna ca dinamic se comporta prost, desi pe cablul PCIe cu 8 pini ar trebui sa duca 150W. Am luat de la alta firma, de una de 500W fara PCIe dar care imi duce placa video. Nu pot sa recomand asa ceva.
Am comandat de doua ori de la forit si nu am avut probleme.
Prima data un SSD Crucial MX500 500GB SATA-III 2.5 inch
si a doua oara un SSD Crucial MX500 250GB SATA-III 2.5 inch.
Nu am avut nici o problema. Poate astepti putin mai mult daca este in stoc furnizor, dar esti instiintat. Personal nu am avut intarzieri, livrarea au facut-o in cateva zile.
Sunt clienta QM de multi ani, nu am avut niciodata probleme cu ei. Imi pare rau pt cei care inventeaza unele probleme doar sa denigreze imaginea firmei..
Am cumpărat 2 bucăți Radiator electric Xiaomi Mi Smart S EU 2200W White. Il folosesc de o săptămână. Am achiziționat 2 bucăți deoarece suprafața de încălzit este undeva la 40m³, Se comportă absolut foarte bine. Se poate fixa temperatura și din butoanele laterale și din aplicația Xiaomi Home. Dacă vrei să foo boier și să te dai mare în fața prietenilor, atunci folosețti comeenzile Google și Alexa, bineînțeles cu ajutorul unei boxe. Eu am reușit doar să-l pornesc și să-l opresc: Hei, Google, turn on (turn off) ...și spui numele pe care l-ai dat caloriferurlui în aplicația Xiaomi Home. După ce îl legi de router, îl poți comanda de la distanță, pentru confortul tău atunci când te întorci acasă și dorești să te întâmpine căldura.
Buna ziua,
Multumim frumos pentru feedback-ul dumneavoastra!
Va asteptam cu drag si cu alte comenzi pe itgalaxy.ro
O zi placuta!
Adaugat de Adrian Iarca
Am achizitionat ieri mai multe accesorii din magazinul lor si m-am bucurat ca am gasit tot ce am cautat si toate au fost pe placul meu. Preturile sunt exact calitate-produs.
Am unul livrat odata cu un netbook, acum 3 ani, pe post de disk auxiliar; l-am formatat NTFS si am scris pe el la greu, fisiere mari si mici (am backup si in cloud); inca nu a decedat (pt cat de mult am tras de el...), functioneaza bine.
buna ziua as avea mare nevoie de display pentru tableta allview viva 1003 g lite , va rog ajutati-ma
Am cumparat unul si un adaptor PCIe si am facut un NVMe soft start. Viteza e ca pe site,nu aveam nevoie de mai mult ca MB are PCIe 2X, IOPS sub 100K, controllerul e SM2263 DRAM less. Per total multumit.
Pierdere de timp. Cauti un telefon si dai de reclama lor pe toate site-urile. Dupa ce faci comanda ca pe site-ul lor apare in stoc, ti-o anuleaza ca cica nu mai e pe stoc. Ii intrebi de ce apare ca fiind pe stoc, si-ti raspund: "scuze, am uitat sa actualizam". La telefon nu raspund.
Inca de la primele spalari tamburul nu era echilibrat iar zgomotul era mult peste ce asteptam de la un model care are scris Silent Inverter pe el, care e doar o tehnica de marketing fiindca nu e inverter adevarat. Cum altex ofera doar 14 zile posiblitate de retur, am sunat la Arctic, au venit tehnicienii care au constatat oftând ca e un model APL cu probleme stiute in urma mutarii fabricii din Ucraina la Ulmi in Romania (un alt model cu probleme e WRE de la Beko) . Apreciez service-ul de la Arctic care au oferit fara probleme banii inapoi!
Calatoream destul de des, dar totusi imi place sa ma joc in acelasi timp nu dispun de un buget chiar mare, dar acest laptop este util si pretul lui il face cu atat mai accesibil.
Culoarea nu este una geniala dar putem trece peste avand in vedere cat de bune sunt componentele,intr-o concluzie este perfect pentru gaming (pentru ca la asta il folosesc).
Ca pret este accesibil, este ideal pentru activitatile de zi cu zi, web searching, jocuri, vizionare filme/seriale.
Am comandat o placa video si scria ca e in stoc. Dupa 2 zile am primit un telefon pentru a-mi spune ca mai sunt disponibile, si vor primi in ianuarie.
Ulterior dupa 10 zile iar au aparut, dar cu stoc limitat, am dat comanda online si am sunat, dar ghinion, nu mai este in stoc, desi pe site scrie tot stoc limitat!
stoc furnizor inseamna ca nu au marfa, dar fac rost de ea in 3 luni. 3 luni!! pot intelege ca intermediaza vanzarea de electrocasnice, dar sa iei banii si sa nu fi in stare sa trimiti niciun fel de marfa pe care o vinzi prin intermediul platformei mi se pare inacceptabil.
Sincer chiar merge bine in jocuri, voiam ceva de buget si uite ca am gasit solutia, placa video si procesorul ridica mult performanta laptop-ului.
Koh-I-Noor K9603-50 grip pentru creion e facut din material foarte bun.
Se pune foarte usor pe creioane sau pixuri cu diametru similar, chiar putin mai groase.
Pretul este ptr. o bucata - un grip.
Foarte rezistent cand a trebuit sa-l imping pe stylus de la Wacom Bamboo.
As prefera sa nu aiba santul din mijloc. Daca ar fi fost mai cilindric, fara sant mi-ar fi placut mai mult pentru confort. Materialul este ca un burete de vase mai tare, e potrivit de moale fara sa fie prea moale sau prea tare. E destul de confortabil desi as fi preferat sa nu aiba sant. Creionul e mult mai confortabil cu grip-ul.
Grip-ul evident mareste diametrul de prindere al creionului, il transforma intr-un creion mai gros, insa nu exagerat de gros.
Am pus un grip si pe un stylus de Wacom Bamboo care e foarte gros. A fost greu de pus (trebuie sa ai rabdare si sa-l introduci incet), dar a mers. In plus am taiat putin din grip pentru a face loc butonului de la stylus si materialul se taie foarte curat (trebuie tras putin de material dupa taiere - nu am facut taiere completa ptr a nu zgaria stylus-ul)
Ideal pentru gaming, se misca impecabil in Cyberpunk/League of Legends,viteza mare de procesare si deschide instant orice aplicatie/joc.
il am de la munca, dar vreau sa-l cumpar. merge lol pe maxim si nici nu stiam ca are grafica integrata. merge super bine. dar nu toate jocurile le ruleaza ca na, nu are dedicata dar nu ma deranjeaza. e la pret bun, vreau sa fac comanda sa am si unul identic.
editeaza repede, este rapid in adobe premiere si ecrnaul are o splendoare nemaivazuta. se vede uimitor. sunt impresionat de laptop deoarece folosesc in paralel si un macbook. sisteme diferite, dar functionalitati similare. foarte interesant acest acer, perste asptarile mele.
Procesorul si moriile ram il fac perfect pentru editare,dar este optim si pentru munca prin remote.
lucrez de 5 ani intr-un domeniu nou, folosesc produse profesionale pentru grafica si ilustratii 3d. folosesc un conceptD de cand a aparut fiind printre primii din tara. Ce pot spune decat ca este genial realizat si performanta pe care ti-o ofera este greU de egalat de un alt produs.
Cele mai bune oferte!!
Si cei mai profesionisiti oameni. Mi-am comandat ochelarii VR Oculus Rift, iar inaintea livrarii mi-a fost recomandata prelungirea garantiei pt un cost foarte mic si cu multe alte beneficii. Recomand cu mare drag.
imi place ca e alb, sunt satul de laptop-uri negre, cu doliu cum le zic eu. imi fac treaba cu el pentru firma, pentru work from home. n-am stres, si l-am prins si la pret bun datorita voua.
Am gasit niste carduri foarte bune la pret . Am dorit sa le comand , dar nu am reusit . Dupa care am sunat si mi s-a spus ca trebuie sa le achit in avans , dupa care am spus daca e asa , am un prieten din Bucuresti si le achita el Cash sau cu cardul cum doresc ei , si pe persoana fizica si pe firma . Mi s-a spus ca nu se poate ca trebuiesc achtata inainte . Ce mai vreti mai mult de atat ? Ar trebui reclamati la ANPC . Asa ceva este bataie de joc
Sunt extremi de dubiosi. Am gasit un SSD la 15 lei. Pare super afacere dar nu e. Care e clencul?
Cand faci comanda o faci pe persoana fizica, dar nu te lasa sa facturezi decat pe firma! Explicatia e foarte simpla: pe firma nu poti reclama la protectia consumatorului, intre firme se aplica reguli comerciale. Practic nu poti reclama nimic! tzeapa. Asa ca am renuntat. Firmele serioase pot trec datele de facturare ca date de livrare, factura pe firma e optionala nu obligatorie
Adaugat de Mihai Stelian
Nu te lasa sa cumperi nici pe persoana fizica nici pe firma , vor sa te puna sa le platesti asa zise ,,produse" in avans . Nu accepta plata produsul nici pe firma nici pe persoana fizica la fata locului , nici cash . nici cu cardul ( la fata locului ma refer) . Nu accepta nici plata ramburs la destinatie.
Pai unde suntem frate in evul mediu ? Poate m-am nascut intr-o noapte , dar nu a fost noaptea trecuta.
Adaugat de noone nomatter
Am comandat o boxa T6 max si sunt foarte multumita de ea.
O folosesc pentru muzica ambientala acasa si la studioul meu de masaj.
Au produse bune la preturi accesibile, comandati cu incredere deoarece o sa fiti multumiti
arcul de ce nu dati in rezerva nu tine nici 2 luni de zile
Magazinul este foarte modern amenajat cu personal amabil si profesionist iar ofertele sunt oferte.
Cautati online in Germania, Austria etc. Au preturi mult mai bune si nu dureaza 7 zile livrarea "din stoc" sau "noi sigilate".
stii vreun mag de acolo care trimite si in Ro?
eu am cautat si n-am gasit, zi daca stii
Adaugat de Chris Rosenkreuz
Un magazin modern, cu personal dragut si profesionist. Ne-au ajutat foarte mult sa ne decidem si au raspuns foarte calm si cu rabdare la toate intrebarile noastre. Recomand!
Afișează
Qnap Server NAS TS-253b-4G
2,233.67 lei
azi 04:48
Acasa PC, Periferice & Software Servere NAS
Server NAS qnap TS-253b-4G
Cod : 4031547
Produsul este, de fapt: Cod producator TS-253Be-4G
Adică nu are cititor SD nu are telecomandă, memorie mai mică, este ALT produs. Clară înșelătorie.
lipsa informatii stocse specifica ulterior
Stoc furnizor inseamna ca peste 2-3 zile iti spun ca nu il au (desi toata concurenta il are) si iti propun alternative. Te atrag cu pret sub concurenta si vor sa iti vanda altceva, la preturi peste concurenta.
Sa pui preturi mai mici la produse pe care nu intentionezi sa le livrezi vreodata ar trebui sa fie o practica pentru care site-uri ca price.ro si altele asemenea sa nu ii mai agregheze.
Buna ziua, din păcate nu am văzut comentariul Dvs. și sunt proaspăta păcălită. Am comandat o combina frigorifica și urmez exact aceasi traiectorie ca Dl. Dorel Maja. Numai ca după confirmarea comenzii plasate în 3.11.2020 am primit un e-mail ca nu au marfa și comanda este anulată, fără nici o alta indicație despre returnarea banilor. Am plătit cu cardul. De atunci sun într-una și trimit e-mailuri fără nici un răspuns. O sa fac și eu reclamație la ANPC, desi știu din experiențele prietenilor ca nu fac nimic, ba uneori sunt mana în mana cu comercianții.
Lucreaza (prost) numai prin e-mail. Daca comanzi azi numai de pe stoc, te contacteaza poimaine sa zica ca nu mai au (de ex. memoria comandata) si sa comanzi alta, rezervarea tot pe mail, a doua zi nu o mai au nici pe aceea... ramai prost cu saitul lor pe desktop, tu vezi 10 kituri si tot atatea memorii separate si fatuca zice ca nu au deloc pe stoc, dar iti aduc "repede" in 4-5 zile de la furnizor. WTF, cineva minte cu nerusinare! Poate la 1500 de lei economiseti 100, dar la nervi pierzi 200. Nu m-am lovit de garantii pana acum si sunt de acord in privinta EMAG, e cel mai tare.
O firma neserioasa. Pe site scrie ca produsul se livreaza in 12 zile de la comanda. Am facut comanda pe 6 noiembrie si nici pana azi nu am primit-o, noroc ca nu am platit. Nu comunica cu clientul, asteapta sa sune clientul la call center sa faca scandal si apoi trimit mailuri in care dau vina pe furnizor, pe transportator etc. Nu respecta nimic. In ultimul mail au zis ca pleaca produsul de la furnizor cel mai tarziu pe 26 noiembrie. Azi cand am sunat am primit un mail cum ca transportatorul e de vina dar nu mi-au dat nici o dovada ca ar fi plecat produsul de la furnizor. Am anulat comanda, dupa o luna de nervi.
Nu ai cum sa cresti pretul la ryzen 5950 peste noapte cu 1000 de lei... decat daca esti de-a dreptul nesimtit :D
Cum sa dai un ryzen 5950x la 5000 de lei :)) cand in alte locuri e cu 4000... ?!
Vedeti ca sunt in stoc la altii ( din nou ) cu 4200 ca fapt divers
Adaugat de Alexandru Manole
esti sigur ca nu avea ceva in plus?
si daca era in alta parte cu 25% mai ieftin de ce nu ai luat de acolo?
pun si eu intrebari asa prostesti...
sau la aia cu 4000 nu era pe stoc de minim 12 luni dar la cei de la targoviste era?
Adaugat de stefan miu
Asteptati stocuri la alte magazine cu preturi mai normale (mai apropiate de cel recomandat de producatori)
@Adrian Florescu: Ba faceti speculatii, si la greu chiar. Ieri, 16 Decembrie 2020, ati schimbat in decursul a cateva ore pretul la Ryzen 5900x de vreo 20 de ori, alternandu-l intre 2800 ron si 4000 ron si incercand astfel sa pescuiti fraieri.
Adaugat de Mari Cojocaru
Tot nu intelegeti ca pretul se actualizeaza in mod automat in functie de stoc si pret furnizor? Aveti impresia ca sta cineva manual sa seteze preturi ca sa "pescuim"?
Ne puteti spune care este scopul acestei discutii? Ce doriti D-vs de la noi?
OK..nu avem preturi bune. Cu ce va deranjeaza pe D-vs?
Am mai intalnit asemenea comportament. Am mai avut cereri sa platim pentru a nu mai avea review-uri negative!
Va las sa scrieti ce doriti D-vs. Nu ne adresam clientilor care v-ar putea crede!
Adaugat de Adrian Florescu
Sunt foarte multumit de produsele lor, tot timul comand de la ei si nu am avut niciodata dezamagit sau nemultumit.
Am cumparat de la ei o pereche de casti ATH-AVC500 inainte de Black Friday la un pret care nu a fost egalat ulterior pe nici un alt site. Curierul a gresit adresa de livrare si ar fi urmat sa ma intarzie cu 5 zile, dar dupa o comunicare rapida si prietenoasa cu staff-ul au venit personal sa imi aduca coletul in aceeasi zi desi le-am spus ca nu ma grabesc.
clientul este doar un tantalau cu bani in rest i se aloca automat .. fara sa i se ceara vreo parere caruta SAMEDAY eu nu vreau sa transport valori cu caruta sameday ...
comanda facuta pe 15 11 2020 nici macar azi nu am vazuto
datorita varietatii de produse , gasesti ceea de ai nevoie la un pret bun, calitatea este superioara
Comand de mult timp de la ei si sunt multumita de produsele pe care le-am primit.
Desi este unul dintre marile magazine online de la noi, eu va recomand sa-i ocoliti!
1. La ultimele mele comenzi de fiecare data am fost nevoit sa ma rog de ei sa modifice serial numberul produselor. Deah... e mai simplu pentru ei sa scaneze EAN de 2 ori decat sa-si faca treaba cum trebuie.
2. Daca ceri returnare in 14 zile la produse DOA la ei legea nu se aplica. Trebuie sa trimiti produsul ca si o garantie si apoi esti la mila service-ului. Poti primi produsul inapoi reparat desi nu l-ai folosit nici macar 1 secunda.
Eu unul nu mai comand niciodata de la ei !
ultimile mele 2 comezi au fost anulate ca decideau ei cand am EU nevoie de produsele de altfel pe STOC .... pe stoc....
Adaugat de Gheorghe Ion
sunt in asentiment cu ceilalti nemultumiti si de aceea va recomand sa evitati site-ul ideall.ro. imaginatia acestor baieti depaseste orice imaginatie, cu alte cuvinte ne pacalesc in vazul lumii si nimeni nu face nimic. eu am sa continui cu o reclamatie la anpc si va invit pe toti sa faceti acelasi lucru poate asa reusim sa starpim acesti misei de pe piata.
Comanda plasata si achitat in 15.11.2020
Plata preluata in 16.11.2020 si raspuns cu email automat, ca in 1-7 zile lucratoare se va livra comanda.
In 19.11.2020 am cerut detalii despre livrare, pe email, insa nu a raspuns nimeni.
Astazi a raspuns cineva pe Facebook, dar nimic concret, doar ca "va iesi in curand in livrare". Minciuni, desigur.
Am cumparat o masina de spalat Electrolux si am ales Ideall.ro pentru ca aveau pretul mai mic decat ceilalti si pentru ca, pe site-ul Electrolux, Ideall.ro apare printre magazinele recomandate.
Va rog sa evitati Ideall.ro, daca vreti sa nu aveti neplaceri si batai de cap.
Cu stima
Aseara am anulat comanda si am solicitat restituirea banilor.
Astazi am fost sunat de cineva de la Ideall.ro si mi-a zis ca are in fata factura pentru comanda mea si ca maine sau poimaine urmeaza sa se livreze si ma intreba daca voi fi acasa. I-am zis ca nu mai doresc comansa si astept restituirea banilor. Asta se intampla pe la ora 13:30.
La ora 16:30 am vazut ca primisem un email de la eu platesc, prin care ma informa ca s-a restituit plata de catre Ideall.ro si in functie de procedurile bancii la care am cardul, urmeaza sa-mi intre banii in cont, in 1-10 zile
Adaugat de Dorel Maja
Dorel, cum pot anula comanda facuta, nu am platit cu cardul ci ramburs si nu mi dau seama cum o pot anula.
Adaugat de Alex Tudorie
Pretul imprimantei HP MFP M227fdw pe siteul dvs e 999 ron, dar cand merg pe siteul ofertei pretul e de fapt 1299,90. Escrocherie mi se pare.
Pretul imprimantei HP MFP M227fdw pe siteul dvs e 999 ron, dar cand merg pe siteul ofertei pretul e de fapt 1299. Escrocherie mi se pare.
Au preturi competitive, livrarea se face repede, chiar a doua zi, clientul e tot timpul informat de starea comenzii.
Buna ziua,
Multumim pentru feedback. Ne bucuram ca v-am putut fi de folos si va asiguram de toata deschiderea noastra si pe viitor. Mult succes in tot ce veti face!
Adaugat de Iarca Adrian
Pe 13 nov am cumparat masina de spalat si am platit cu cardul. Mare greseala! Produsul trebuia sa fie livrat in maxim 5 zile. Pe 16 nov am primit mesaj ca produsul e "pe drum". Azi, 19 nov am sunat sa intreb de ce nu a ajuns... Nu a raspuns nimeni la telefon. Au raspuns pe chat si au spus ca vor livra DUPA 07 dec. Am cerut anularea comenzii si returnarea banilor. Acum astept banii. Mare greseala! Ramaneti cu banii blocati si...cam atat. Nu recomand ideall.ro!
Bani blocati si ratarea unor promotii adevarate. Ar trebui modificata legislatia si sa-i puna pe ticalosi sa ne despagubeasca pentru daunele provocate.
Adaugat de Dorel Maja
inca astept plata in cont - iar comanda a fost plasata pe 13
am cumparat multe produse care erau functionale in poze dar nu si in realitate :) produse comandate si uitate sau mers pe premiza chiar daca e vineri si e 01:00 AM noi trimitemi luni ... si uite asa anulezi comanda ... si vai si cate ....
Dau la pompa astia mistretzule
Adaugat de Victor NICA
L-am achizitionat in vara lui 2018. Am fost cel mai fericit. Un nou membru in familie. Parcă mă născusem a 2-a oară. Asta până in primăvara lui 2019. Atunci a deraiat prima dată.
In 2019 a stat in service la "Garantie" aproape 2 luni. Schimbat invertor.
In Septembrie a. C. Iar a clacat. Din nou invertor. Iesit din garantie. Reparat de "colaboratori" Panasonic aici la Oradea. Cost 600 Ron si incalzit supa la tigaie din Septembrie pana in data de 17.11.2020 cand a fost finalizata reparatia. Acum, dupa aceasta ultima reparatie ecranul / display'ul monocolor a devenit multicolor cu nuante mai inchise si deschise de albastru de zici că a stat toată vara uitat in soare pe litoral. Se descifreaza mai greu minutele/secundele si acele liniuțe de ecran de navă spațială. Nu mai vorbesc de afişajul orei in timpul cand stă in stand-by. Trebuie sa te apropii bine de el ca să pricepi ceva.
Cred ca pe timpul cat a vagabondat prin service si-a actualizat limba Japoneza. Scoate uneori niste sunete ciudate. Acum astept cu emotii sa se incalzească mâncarea. Cu o mână stau pe tabloul de sigurante iar in cealaltă am stingatorul auto. Cu ochii sunt la el.
Păcat de banii dați pe acest utilaj de foarte slabă calitate. 2000 si ceva de lei, a fost la ofertă. Plimbat in vreo 3-4 zile in acesti 2 ani cu maşina personală vreo 80 de km de la un service la altul...
Reparatia post - garantie de 600 de lei.
Am ajuns cu acest aparat la un pret de Logan din 2005. Mai obosit, ce-i drept. Dar sunt sanse să functioneze mai bine decat acest Panasonic.
Toate cele mentionate mai sus se pot dovedi cu acte si hartii, iar la nevoie facem si Live sau foto/video.
Dacă e interesat cineva de el, il dau aproape de pomană. Oricum de 1 Decembrie mi-am cerut liber la şefu deoarece am de gând sa il scot pe pagubă ăsta Japonez in stradă să il fac de ruşine...
Politica de garantie este un absolut gunoi si o sa incerce sa faca tot posibilul sa nu le onoreze.
Au produse maracte ca si "in stoc" cand defapt nu le au, iar apoi cand incerci sa ii contactezi sa vezi de ce nu l-au trimis dupa doua zile iti raspund prin email o zi mai tarziu sa iti puna ca in a 4a zi o sa iti ajunga tie ca abea astazi a ajuns la ei in sediu de la furnizor.
Nu au nici un numar de telefon si raspund la emailuri si tichete de suport foarte foarte incet.
Am intrat pe chat-ul lor sa ii intreb cand o sa primeasca un produs de 4599 de lei in stoc. Ei mi-au spus "chiar maine ne ajunge unul in stoc, daca vreti puteti sa incercati sa il comandati acum, l-am marcat ca fiind in stoc" cand am incercat sa il comand au schimbat pretul de la 4599 de lei la 4999 de lei.
Gunoi de companie, gunoi de patron. Mai bine platiti 25-30 de lei in plus la o comanda de pe EMAG pentru ca atunci cand trebuie sa o trimiteti inapoi nu o sa va ceara sa platiti costul de transport pentru a trimite un produs stricat inapoi la ei.
Si ca preturi sunt aproape egale cu emag/pcgarage si mai mari decat Altex. Iar daca comanzi de pe Amazon Germania sau UK cel mai probabil o sa gasesti un pretu mult mai bun.
Nu folositi CEL si daca au un produs in stoc mai bine asteptati o zi, o saptamana o sa va salveze o durere de cap pentru ca nu o sa trebuiasca sa va certati cu ei prin emailuri.
Am facut doua comenzi de Black Friday de pe acest site.
Teapa 1: Mi-au anulat comanda care avea in componenta 3 produse, pentru ca: "Nu le mai au pe stoc". Pe niciunul :) Dar mi-au blocat banii tot weekendul, ratand astfel toate promotiile care ma interesau.
Teapa 2: La a doua comanda mi-au odificat livrarea pana "dupa data de 7 decembrie". Naiba stie ce inseamna asta. Dupa prima experienta, si citind comentariile de aici, ma gandesc ca poate insemna si anul viitor si peste 2 ani.
Evitati stresul. Oamenii astia cauta sa se crediteze cu banii vostri si sa-si faca trafic pesite. Atat! TEPARI!!!
Salut,
Eu sunt intr o situatie similara. Ai putea sa imi dai niste detalii despre cum ai rezolvat situatia? Banca a spus ca nu se mai poate anula tranzactia.
Multumesc
Adaugat de Andrei P
Trimiti email celor de la Ideall.ro, in care soliciti anularea comenzii si ceri restituirea sumei(Daca ai achitat cu cardul). Le transmiti numarul contului, banca la care ai contul si numele persoanei titulare. Termenul legal pentru restituire este de maxim 14 zile. Eu am solicitat anularea comenzii si restituirea sumei, ieri 23.11(seara) si astazi, 24.11, am primit email de la eu platesc, ca s-a restituit suma si urmeaza sa-mi intre banii in cont, in functie de procedurile bancii, intre 1-10 zile. Bafta!
Adaugat de Dorel Maja
Sunt la o a doua achizitie si echipa a dovedit de fiecare data ca vrea sa sprijine cumparatorul, atat in momentul achizitiei cat si dupa. Am gasit informatii legate de service si informatii despre accesoriile necesare. Preturile platite au fost decente in comparatie cu cele ale firmelor online concurente. Link-urile produselor pe site-urile brandurilor sunt foarte utile pentru detaliile tehnice. Eu ii recomand ..
Buna ziua,
Multumim pentru feedback. Ne bucuram ca v-am putut fi de folos si va asiguram de toata deschiderea noastra si pe viitor. Mult succes in tot ce veti face.
Adaugat de Iarca Adrian
Produsul este la pretul de 274 ron pe siteul notino.ro.
Nu au asa ceva ...
Bravo baieti, tot asa cu preturile alea fictive si cu anularea comenzii, ca acum sa astept 2 saptamani sa-mi intre inapoi 1100 de lei pe card.
Dupa ce am plasat comanda si aceasta mi-a fost confirmata la aprox 1 zi distanta am primit e-mail ca produsul este indisponibil in stocul lor si al furnizorilor. Ma intreb cum era daca achitam online produsul. Concluzie - nu recomand.
Exista si varianta cu i5 a zecea generatie insa acest model cu AMD Ryzen 5 4500U este si in benchmark mult peste i5 cotat. Este un laptop super bun, si nu in ultimul rand business
comand des de la ei produse Apple si Xiaomi si au fost ok atat ca pret cat si livrare si calitate. recomand
Am comandat un produs cu disponibilitate la cerere in 7 zile care a sosit in 5 zile si a fost livrat in a 6-a zi. Produsul este nou, ambalajul intact, in timp ce scriu acest review ma uit si inca sunt surprins de cate mesaje negative am vazut. Cu siguranta, daca preturile vor fi cele pe care le consider eu accesibile, voi comanda in continuare de pe ForIT.
Am cumparat de la ei un telefon mobil care a sosit cu incarcator cu priza pentru UK. L-am returnat pe celtuiala mea (51 lei) joi, a ajuns vineri la ora 14, insa returul a fost inregistrat de ei doar luni. Acuma astept sa imi returneze banii in termenul legal de 14 zile conform contractului lor! Asa ceva este inacceptabil!
TEPARI de rang slab..am facut comanda degeaba, mi-au trimis factura..comanda nu a mai venit de peste 2 saptamani, ei nu mai raspund la telefon si nici la mail. Aviz celor care platesc prin transfer bancar, nu va recomand.
Am comandat telefonul dorit, iar a doua zi a ajuns. Sunt foarte mulțumit de produs!
Am cumparat de la ei o tastatura Logitech G710.
In poza aparea tastatura cu Layout US.
In descriere aparea cu Layout UK.
Le-am dat E-Mail inainte de comanda, imediat dupa comanda si le-am scris in comentariu / alte precizari in comanda ca eu vreau tastatura cu Layout US si le-am dat toate explicatiile necesare si cateva Exemple si poze.
Ma trezesc cu tastatura Layout DE... Germana...
Dupa ceva scandal am reusit sa o trimit inapoi pe banii lor.
Dupa toate astea ei voiau sa o trimit inapoi in Ungaria cu 90 Lei.
Pierdere de Timp si de Nervi pentru ca altfel era Pierdere de Bani.
Am comandat de la ei noul samsung20 fe, sunt multumit de procesul de livrare si de pretul telefonului
comandati cu incredere deoarece au produse foarte calitative
am sunat sa confirm comanda si totul a fost ok. plata in siguranta si livrarea a fost de 2 zile.
de multi ani comand de la ei si nu am fost dezamagita niciodata . ii recomand cu drag
Am cumparat un smartwach Huawei de la ei la un pret ft bun. Prezentarea pe site a produsului este detaliata si m-a ajutat in luarea deciziei ft mult, recomand
Am plasat cateva comenzi la ei si sunt foarte multumit atat de calitate cat si de seriozitatea de care dau dovada!
Profesionalism, respect fata de client, foarte promti. Am facut o comanda online si totul a decurs perfect. Am fost sunata pentru confirmarea comenzii iar personalul de la callcenter a fost foarte amabil. Comanda a ajuns la timp si produsele au fost in cea mai buna stare.
Mi-am comandat mai multe produse de pe site-ul lor si au ajuns urmatoarea zi. Experienta mea a fost ok.
comand mereu de la ei, am fost multumit de fiecare data si de modalitatea de inregistrare a comenzii si de preturi si livrare.
Produsul in magazin nu are centura , este DOAR senzorul .
Doresc sa cumpar acest produs
CST-Berger Nivela laser rotativa ALHV. Care este pretul de livrare si conditiile de livrare catre curierat. Va multumesc. O zi buna.
Mi-am comandat un aspirator vertical Jimmy si a ajuns bine. Inainte isi comandase sotul o trotineta electrica si a fost multumit, de aceea am avut incredere in geekmall.
preturi mult mai mici decat concurenta, livrare la fel de buna ca in alta parte, momentan nu am avut nicio problema, caut mereu produse pe acest site, deoarece in 90% din cazuri sunt mai ieftine aici.
Am sunat la ei si am fost asigurat ca produsul ce ma intereseaza este pe stoc si mi-l pot livra in 3-4 zile lucratoare. Am facut comanda si dupa mai bine de 24 ore am fost anuntat telefonic ca nu au produsul si trebuie sa anulez comanda.
Pierzi timpul verificand produse care apar ca fiind in stoc (disponibile) insa care de fapt nu mai fac parte de mult timp din oferta...
Buna ziua. Am cumparat o centrala Arca in aprilie. Am montat-o cu firma autorizată, tot ce trebuia făcut. La nici o săptămână m-am trezit cu căldură în calorifere cand foloseam apa calda. Am chemat firma de service, dar problema nu s-a rezolvat asa ca am cerut schimbarea ei. Dupa lungi certuri si interventii am reusit sa schimb centrala. Am primit una ruginită.... nu mai am cuvinte. Nu recomand deloc. Niste neseriosi, își bat joc de banii nostri..centralele Arca vin cu an de comercilaizare 2015..au stat cam mult in depozit..nu recomand
Se poate și la noi să ai parte de servicii de calitate!
Povestea este lunga dar idea este ca daca cumperi ceva pe firma , chiar daca ei au gresit si nu au livrat produsu cu specificatile din site, nu recunosc si nu-iti schimba. Ramai cu ce ai primit. Nu mai vreau sa saam de aface cu ei.
e unu de la service care isi permite chiar sa faca clientii penali ... dar e forit.ro :))
Adaugat de Gheorghe Ion
Comanda livrata abia in ziua a 7-a.Desi i-am cautat telefonic in a 4-a zi timp de 1,5 ore - nu au raspuns ( n-au dat nici un semn sa confirme sau sa infirme comanda timp de 5 zile - tocmai vroiam sa renunt la comanda...).
Nu stiu ce se intampla daca am nevoie de service. Pe factura apare Badabum (adica aceeasi Marie cu alta palarie...) Nu recomand la ei plata cu card sau anticipat avand in vedere intarzierea cu care au actionat.
O plita foarte buna din toate punctele de vedere.
Diametru mare,incalzire instantaneu,10 nivele de putere si multe altele plus ca arata foarte bine.
Cel mai nenorocit site pe care am putut sa intru, niste hoti si mincinosi.
Am cumparat un cuptor care a fost receptionat lovit si nu vor sa il schimbe. Nu raspund la telefon. De o luna au furat banii si cuptorul si nu imi dau nimic inapoi. Am platit livrare cu verificare si nu am avut asa ceva (vezi awb si atasamentele). Trebuiau sa solutioneze problema in 14 zile, la mine au trecut 30 si nu primesc nici un raspuns . Am sa va fac astfel de recenzii peste tot. Acum stau sa scriu plangeri la Protectia Cons. , politie si pe forumuri in loc sa-mi termin mobila .
HOTILORrrr.
Nu cumparati de la ei ca va tapesc, nu va schimba produsele , va fac sa asteptati, va imputa voua vina curieruleui, niste lichele.
Sterg postarile dupa pagina lor de facebook, sa nu vada lumea adevarul despre ei.
Deci nu stiu ce sunt cu atatea reviewuri oribile adica pe bune duminica seara am dat comanda, luni au preluat/confirmat comanda, marti mi-a ajuns coletul, si in plus a venit cu optiunea Livrare cu verificare, nu stiu daca sunt rivali sau doar oameni prosti si puteti sa fiti si voi mai rabdatori ca sunt si ei un magazin pe linia de plutire nici cei mai slabi nici cei mai buni sincer pe mine m-au uluit, foarte rapizi la procesarea comenzii, cand le-am scris pe facebook mi-au raspuns instant si la fiecare intrebare pe care le-am pus-o m-au lamurit, chiar mi-a fost frica sa iau de la ei de la toate reviewurile astea aiurea, dar eu zic ca puteti sa cumparati de la ei fara nici-o grija.
am luat un ceas de la ei care s-a dovedit a fi defect. l-am adus la garantie si am asteptat cu buna credinta sa ma contacteze pt receptionarea unui alt produs. s-au dat disparuti... discutii evazive si amagitoare dar onorarea garantiei nu. am platit 530lei pe cateva coli de hartie
Super mulțumit de comanda mea. Avantajul principal este posibilitatea cumpărării direct de la ei de la magazin, ceea ce face ca achiziția sa fie mult mai rapida precum și verificarea produsului înainte de a îl cumpara.
Am cautat un laptop care sa intruneasca doarte multe conditii. Sa aiba baterie foarte buna, un display IPS cu cat mai multi niti, sa fie slim si usor, sa aiba I7 sau ryzer seria 400, 16gb ram, ssd, placa grafica decenta, wireless ax, etc. Am cumparat un Dell XPS 15 de la itgalaxy la un pret decent(normal i-as zice) fara de concurenta unde era umflat bine de tot. Am fost sunat de reprezentatul de vanzari si mi s-a comunicat cand ajunge produsul(era in stoc furnizor) iar apoi am primit pe mail si pe sms detaliile de livrare. Plata online, desigur.
Multumim pentru feedback, va mai asteptam si cu alta ocazie. Mult succes in tot ce faceti!
Adaugat de Iarca Adrian
Au anulat un produs din comanda pe motiv ca nu mai este in stoc, iar la scurt timp produsul era din nou pe site la un pret mai mare.
Nu este prima data cand se intampla.
Bogdan eu am fost foarte dezamăgit pe o chestie de genul, am făcut o comanda a venit puțin mai greu dar asta ii de înțeles, dar astăzi un procesor sa fie 1438 de lei 3 pe stoc și 19. 90 RON transport, și mâine sa vad comanda anulata și același produs la prețul de 1659 de lei, măcar sa fi pus ca la badababum ca verifica stocul,, și dacă ajungeam ca să achiziționez procesorul la prețul ala ca furnizor, îl dădeam sa îmi onorez comanda, și după maream prețul.
Adaugat de Csiki Adi
Am comandat un telefon, am primit unul cu specificații inferioare (4Gb Ram in loc de 6 Gb Ram). Am sunat, am asteptat peste 30 min ”să-mi păstrez prioritatea in preluarea apelului”, mi s-a solicitat returnarea produsului, cu promisiunea că mi se va retrimite produsul comandat, din stoc verificat in depozitul propriu. A doua zi dupa returnarea produsului, produsul cu specificațiile comandate nu mai era in stoc, deși discutasem personal cu reprezentantul de vanzari. Mi s-a propus restituirea pretului, pe care insă l-am primit abia în cea de-a 14-a zi, după amenintari cu ANPC
Escroci, otr, Debica Navigator 2 195/65 R15 91T, prețul pe price.ro e 163.90, pe site-ul lor 197.90 sau 199.90 adică 21%
Probabil nici transportul nu e gratuit
desi am citit aici ca au fost unele probleme, la mine a fost totul bine.
Au fost foarte ok, am primit recomandari la telefon, am primit repede aspiratorul
Ai garantie 2 ani degeaba, ca nu iti repara telefonul chiar daca ti-a murit din probleme de software stock (LG bootloop).
oare de ce nu se mai fabrica acest tip de aparat cu cap rotativ?
Am facut o comanda pentru un telefon pe care l-am platit online. A doua zi am fost anuntat ca produsul nu este pe stoc chiar daca pe site apare ca „Disponibil in limita stocului”.
Nu mi se pare profesionist sa nu stii daca ai sau nu un produs pe stoc. In plus mi se pare absurd sa trebuiasca sa intrebi pe pagina produsului daca este sau nu pe stoc.
Eu sunt acum cu banii blocati din cauza ca ceea ce scrie pe site nu este adevarat.
Am cumparat o masina de spalat si mi-au livrat-o lovita puternic in fata pe sub ambalaj. Dupa ce am desfacut ambalajul si le-am trimis poze, mi-au raspuns ca dupa ce si-au luat banii este raspunderea mea.