Este de foarte proasta calitate.
Nu rezista nici dacă nu îl folosești se usuca singur.
Mai rău ca un produs ieftin.
Iar cei de la Yves Rocher niște neserioși care publica doar ce le convine.
Mulțumesc Macoshop pentru promptitudine in procesarea comenzii și pentru prețul accesibil al produselor. Sunt un vânător de preturi mici si produsele voastre se plasează mult sub prețul pietei. Sunteți super
Nu m-am asteptat sa dureze atat livrarea unui smartwatch Samsung pe care majoritatea concurentilor il livreaza de pe o zi pe alta sau chiar in aceeasi zi. Comandat joi dimineata, marti nu ajunsese. Nu cred ca vine pe filiera normala, ma tem ca este de pe piata gri, altfel ar fi ajuns de la oricare depozit al furnizorilor din tara... Luni abia am primit mesajul "Comanda dvs.a fost acceptata de furnizor...termenul estimat este de 7-10 zile" As renunta la comanda, insa am cumparat cu cardul in rate si nu stiu daca e posibil. Nu mai comand niciodata de la QM.
Am fost multumit de felul cum pot cumpara de pe suite.
Se proceseaza repede comenzile si livrarea este foarte ok. Am introdus in favorite.
Inainte de achizitie am sunat la magazin pentru detalii. Un reprezentant, bun cunoscatoer al produselor si foarte amabil, mi-a raspuns la toate intrebarile, fara a-si pierde rabdarea. Asa ar trebui sa fie un consultant/vanzator! Recomand!
Am facut comanda acum 1 saptamana - preluarea comenzii a fost imediata si am fost sunat sa stabilim daca informatiile comenzii sunt corecte. Timp de 1 saptamana n-au dat niciun semn de viata si n-au raspuns la niciun mail sau telefon iar statusul comenzii nu s-a modificat in niciun fel.
Intre timp, au modificat pretul produsului adaugand inca 40 lei. Presupun ca o sa se faca ca ploua si ca o sa anuleze comanda sa cumpar produsul la noua evaluare. Intre timp, am banii luati si nicio idee daca produsul va veni vreodata sau daca mi se va face returnarea banilor.
Ca nota - acelasi produs l-am comandat si de la alta firma la acelasi pret si a venit in doar 3 zile cu notificari constante despre starea comenzii.
2 saptamani jumate de la comanda si am fost anuntat ca produsul a ajuns la sediu - sa vin sa il ridic. Am fost sunat exact cand eram in drum spre sediul lor sa anulez comanda. Review-ul de mai sus ramane.
Problema nu e la produs - e la lipsa de comunicare a starii comenzii facute.
Adaugat de S Andrei
Scrie pe produs că este în stoc, am primit și un e-mail de confirmare, apoi m-au sunat să spună că nu pot trimite. Nu înțeleg de ce nu pot să pună epuizat stocul. Am plătit cu o cartelă, nu pot folosi propriul meu bani până când nu îmi întorc prețul. Nu înțeleg de ce țin un magazin online dacă nu pot schimba statusul... eu am și un magazin online, dar pur și simplu nu pot înțelege această atitudine...
Aparatul SodaStream este minunat si eficient!
De cand il folosesc am mereu sifon proaspat,la mine acasa.
Consider ca este o investitie de durata!
Am cumparat acest model Venta Aerostyle LW 74 iar dupa 9 luni nu se mai aprinde toata banda led, plus ca are un mig troncanit dar nu mereu, iar acesta se aude doar noaptea cand este linste, posibil sa se miste suportul discului. Am pus problema de garantie dar se pare ca trebuie sa platesc transportul care este 50ron, personal nu mi se pare corect!
Se afiseaza aici un pret iar pe site unul mult mai mare.
Buna ziua,
Price.ro verifica preturile din site de cateva ori pe zi. Atat preturile cat si stocurile pe care le afisam pe site se modifica dimanic la intervale de timp mult mai mici decat actualizeaza price.ro
De asemenea, sunt promotii punctuale la care pretul se modifica in momentul lichidarii stocului. Atunci pretul se modifica in mod automat iar price.ro il afiseaza cand face urmatoarea verificare. Poate dura ore.
Totusi, nu ati interactionat niciodata cu noi si totusi va permiteti sa dati un review de 1 stea :)))
Va multumim!
Adaugat de Adrian Florescu
6/128GB memorie, procesor SnapDragon 680 in 6nm ~250 000 Antutu, dual SIM cu slot SD separat, ecran 6.5" 500 nits, difuzoare stereo cu Dolby Atmos, Camera Samsung 50Mpx pe spate f/1.8 si 16Mpx fata, baterie 5000mAh ce tine doua zile, Android 12 stock., vine si cu husa transparenta. Un telefon decent la pret foarte bun. Recomand calduros.
Am cumparat o yala magnetica electra fara butuc de chei sa deschid manual in caz ca ramîn fara curent de unde pot gasi un butuc cu chei de yala electra mulțumesc am probato este perfecto am puso la interfon numai ca am o problema cu firele eu am o poarta culisabila şi poarta mica e in cea mare nu ştiu daca duce fire mai lungi de 5 metri pt a descchide yala cineva a montat aşa ceva aş dori un radpuns mulțumesc
NU cumparati de la CEL.RO ! Mi-au trimis produsul gresit. Am comandat o sursa de alimentare PC si mi-au trimis un alt model mai slab ca performante. In continuoare refuza sa recunoasca greseala si nici nu accepta returul produsului.
Am fost foarte multumit de serviciile post-garantie de la EvoMag. Personalul super OK, au diagnosticat corect problema si au raspuns de fiecare data foarte competent la toate intrebarile.
Datorita lor am reusit sa rezolv o problema destul de importanta la achizitia unei placi de baza care a trebuit remediata la producator. Recomand cu incredere EvoMag!
Pana acum am doua comenzi efectuate si tot doua comenzi anulate din cauza "lipsa stoc". Ocazional gasesti produse la preturi bune, insa aceste comenzi sunt anulate.
- Schimba preturile de N ori pe zi;
-Site -ul e praf, obtiuni de cautare si filtrare praf;
- PRETURI umflate la maxim:
-Produse in stoc....care nu sunt in stoc.
S-o stricat dupa 4 ani si nime nu-i in stare sa gaseasca presostatu cu pricina. Bag sama c-am avut noroc ca m-o tinut 4 sezoane...
Dai comanda astept cateva zile ca sa iti zica ca nu il mai au.
Sunt foarte mulțumit!
Dacă produsul nu este în stocul lor, nu accepta plata la livrare. vor doar plata în avans... deci afacerea e pe banii cumpărătorului... după 10 min de așteptare, operatorul nu a fost în stare sa găsească produsul pe situl lor... unde nici garanția nu era specificata... cred ca le fac o surpriza la OPC, sa învețe cum se fac afacerile...
Evitați, sunt țepari! Am avut o experiență neplăcută cu ei, am recuperat banii plătiți în avans după 3 luni.
Adaugat de Drăgan Maximilian
Țepari ordinari nenorociți, am făcut o comandă pe topprice.ro( aceeași devodep.ro) nu au respectat termenul de livrare. Am sunat la numărul de contact și a răspuns o escroacă care mi-a zis că termenul de livrare ar putea depăși și o lună. Cu banii mei... 9817 lei. Am anulat comanda și au promis că returnează plata în termen de 14 zile.... Au trecut deja 20 zile și nicio urmă de bani. Mi-au blocat numărul, la.mail nu răspunde nimeni.
Adaugat de Claudiu - Marius Patu
qweqeqe
Mulțumesc "RITC" pentru promptitudine in procesarea comenzii și pentru prețul accesibil al produselor. Sunt un vânător de reduceri iar ofertele voastre plasează multe produse sub prețul pietei. Sunteți super
Preturi ok și livrare neașteptat de prompta
Și eu sunt foarte mulțumit de ei
Adaugat de Costi Costi
Evitati sa faceti plata cu cardul!
Dupa ce primeste banii acest comerciant refuza sa onoreze comenzile sau returnarea banilor.
Nu sunt singurul care a patit asta. Dovada sunt zecile de plangeri si dosare penale deschise catre acesta ( e de ajuns sa va uitati si pe portal.just.ro)
Magnet mi s-a parut cel mai ok magazin din romania. Cei mai seriosi. Am comandat un espressor Delonghi, mi-au trimis poze cu cutia, mi-au trimis coletul a doua zi, a fost la cel mai mic pret din romania si mi-au oferit toate detaliile de care am avut nevoie. multumesc
O atitudine profi ,produse de calitate ,recomand
Pe pagina principală au hdd wd 5tb 479 lei dar când intri la ei pe site prețul îl au de 605 lei
Zeflemitor raspunde unul de la service la telefon si cand ii spun defectul pe care il am cu un produs zice ca a trecut prea mult timp si nu poate face nimic. Reafirm ca produsul este inca in garantie si zice sa le trimit mail.
La e-mail nu raspunde nimeni cateva zile. Cand insist, zice sa ma descurc cu producatorul, adica sa platesc eu transportul spre Germania unui produs in garantie. Ii raspund ca e treaba lor(ForIt) si sa faca cerere de pick-up pt service. Nici un raspuns de saptamani de zile. Asta dupa ce le-am facut eu toata treaba de debugging si am stat cu producatorul 10 zile in customer support incercand sa rezolvam problema cu produsul defect fara succes. Si dupa ce am facut comenzi la ForIT de multe zeci de mii de RON de-a lungul anilor.
Totul a mers asa cum ar trebui sa merga. Am avut cateva intrebari si baiatul de la realtii cu clientii mi-a raspuns foarte amabil
produs nou si livare rapida
In afara de tactici mizere prin care incearca sa se sustraga de la onorarea garantiei oferite se mai adauga si nerespectarea termenelor de livrare oferite si tactici de acumulare de fonduri necesare unor comenzi consistente la care EI sa beneficieze de discounturi din partea furnizorilor, o tactica veche in tranzactiile en-gros ori pentru a distribui rapid cantitatile mari fara a mai stresa spatiile de depozitare. Concret, colecteaza comenzi la anumite produse si plaseaza comanda cu termen de livrare asemanator cu cele de pe AliExpress
Buna ziua,
Este compatibila cu Asus K56CB?
Multumesc.
a
Recomand cu incredere. Mi-am luat un card microSD si a venit a doua zi. Pretul era foarte mic comparativ cu piata.
Nu e prima dată când în denumirea unui produs se "omite" o cifra sau o litera, ori se adaugă ce ce pare nesemnificativ, doar pt a vinde un produs la prețul altuia aproape asemănător. Aceste greșeli sunt intenționate, nu cu au justificat ei penibil că sunt supuse hazardului. Greșeli mereu în favoarea lor. Și încă ceva, listează produse care nu sunt în stoc, că fiind disponibile. De ex, comanzi ceva, uiți că ai comandat, îți aduci aminte după 8-9 zile, verifici status comandă deoarece ei nu te sună, și îți zic să renunți la comandă că n-o pot onora, mereu dau vina pe furnizor. Tu aștepți 9 zile o comandă cu 0 șanse din start. Și ei știu. Se cred deștepți. Nu au strategie pe termen mediu și lung, doar să-ți ia banii azi, mâine...
his is NOT an authorised reseller for Teltonika devices. They never buy from manufacturer, but from some other sources. I would not recommend buying from them since warranty will not be provided and you will have trouble with their support.
aw
Adaugat de Devesh Lo
None of Teltonika authorized partners would sell through this website. Do not use it, because you might get counterfeited items or will not be able to get any support or warranty.
This is NOT an authorised reseller for Teltonika devices. They never buy from manufacturer, but from some other sources. I would not recommend buying from them since warranty will not be provided and you will have trouble with their support.
None of Teltonika authorized partners would sell through this website. Do not use it, because you might get counterfeited items or will not be able to get any support or warranty.
This is NOT an authorised reseller for Teltonika devices. They never buy from manufacturer, but from some other sources. I would not recommend buying from them since warranty will not be provided and you will have trouble with their support.
Senetic is not your local reseller. They have stock only in Poland. Saying that, no tech support or after sales support will be provided. Any problems will have to be addressed through Poland's office, where no technical knowledge is available. Better buy from your local authorized reseller, not this Mickey Mouse.
This is NOT an authorised reseller for Teltonika devices. They never buy from manufacturer, but from some other sources. I would not recommend buying from them since warranty will not be provided and you will have trouble with their support.
This is NOT an authorised reseller for Teltonika devices. They never buy from manufacturer, but from some other sources. I would not recommend buying from them since warranty will not be provided and you will have trouble with their support.
This is NOT an authorised reseller for Teltonika devices. They never buy from manufacturer, but from some other sources. I would not recommend buying from them since warranty will not be provided and you will have trouble with their support.
This is NOT an authorised reseller for Teltonika devices. They never buy from manufacturer, but from some other sources. I would not recommend buying from them since warranty will not be provided and you will have trouble with their support.
Adrian, I inquired with the manufacturer about authorized resellers in Romania and your company was not in the list. :)
Adaugat de Paul Dundong
Paul,
Teltonika doesn't have resselers list. They are planning to make all official distributors or resellers page where can clients check.
If you want to ask directly about us, please send an email to Aidas Lukas Kolesnicenko aidas.kolesnicenko-at-teltonika.lt.
Thanks!
Adaugat de Adrian Florescu
Am comandat de la ei un SSD, dupa 3 zile de asteptat sa ma contacteze curierul sau cineva de la magazin ii sun sa intreb care e statusul comenzii. Am aflat ca acel produs il vor comanda din afara si mai dureaza cateva zile livrarea, am fost de acord. Dupa 2 ore ma suna inapoi sa ma anunte ca nu il mai pot comanda si au anulat comanda.
Au refuzat atat inlocuirea cat si returul produsului deoarece acesta a fost achizitionat pe persoana juridica. Cu alte cuvinte, oferim acest serviciu catre clienti doar daca suntem obligati de lege, nu am cuvinte...
Produsul era murdar, in ambalaj deteroirat, cu acumulatorul complet descarcat. Pe site il vindeau ca produs nou.
Am cateva comenzi la ei, cea mai veche acum 10 ani. Mereu s-a livrat repid maxim 2 zile si produsele au fost ok. Pacat ca nu au o gama mai larga de produse as fi comandat mai multe daca aveau.
De ce nu mai aduceti asemenea aparat , lasati prostii pe apa
Am primit 2 becuri dintr-o comanda de 30 sparte, am făcut sesizare pe email și a doua zi aveam deja 2 becurile înlocuite și trimise prin curier.
Mă interesează să cumpăr acumulatori din imagine cum se procedează
nu stiam in ce ma inham, aveau un produs greu de gasit pe la noi. Am sunat sa ii intreb daca e in stoc, au zis ca da. Am comandat si platit cu cardul. Dupa ce a trecut perioada in care trebuia sa primesc produsul, ii sun sa aflu ce se intampla. Am sunat in prostie pe cele 2 numere de telefon, magazinul am vazut ca e inchis. emailuri si formulare de contact si orice forma de contact. dupa 2 saptamani am reusit sa dau de cineva care imi zice ca a fost o greseala si ca o sa aduca de la producator ca nu e pe stoc la noi. Apoi mai trec 2 saptamani, 4 zile sa dau de ei, si imi zic ca au primit transportul dar produsul meu nu se afla in el, nu stiu ei ce se intampla, mai trece o saptamana si imi zic ca vor anula comanda si da banii inapoi (dupa ce le zic ca merg la anpc si politie sa fac plangere). au trecut inca 10 zile si nimic, acum iar nu raspunde nimeni. Am 3 plangeri la ANPC facute acum.
Teapa intr-adevar, trebuie sa tragi de ei saptamani intregi si sa ameninti cu politia ca sa primesti banii inapoi! Nu recomand nimanui!
Adaugat de Alin Lan
Dupa ce am a durat o luna sa imi returneze banii pe un produs neprimit, mi-a trimis o baterie cadou. In 2021
Am facut a doua comanda 15.06.22 cu plata in avans, ca doar asa se poate. Nu am primit factura, nimic. Am sunat la ei si nu raspund. Magazinul din AFI este inchis.... Fac reclamate la ANPC
-spala foarte repede cele mai murdare vase, de asemenea cu o doza mica poti face spuma indeajuns de multa
-a disparut acel capac care se murdarea mereu
-sticla are tehnologie antiscurgere si se poate aseze cu susul in jos fara a curge solutie
Am incercat sa efectuez o comanda, dar fara succes: am primit o eroare de sistem, am facut o inregistrare de ecran si am trimis-o la email-ul primit de la companie, apoi am trimis-o si catre un angajat CEL.ro care m-a contactat pentru a-mi transmite ca aceasta comanda a fost plasata, dar nu s-a efectuat plata. Am sunat la CEL.ro pentru solutionare si mi s-a transmis, pe un ton deloc customer friendly, ca trebuie sa trimit pe chat, ca la ei nu se poate pe email. Business tipic romanesc.
Recomand noile sticle de la Fairy deoarece elimina petele de grasime si datorita tehnologiei sticlei cu susul in jos eviti astfel sa irosesti din produs.
Am comandat un produs pe data de 11 Martie 2022, platit in avans. NU mi s-a emis factura fiscala nici pana azi, de livrarea produsului nu mai zic. NU comunica, NU livreaza, NU anuleaza comenzi, NU returneaza bani platiti in avans. Am depus plangere penala la Politie pentru comiterea infractiunii de inselaciune (art. 244 - Cod penal).
Am comandat si eu un produs in aprilie 2022. Dupa ce mi-au anulat comanda ca nu pot livra produsul cerut, mi-au intocmit o nota de credit la inceputul lunii mai. Nici pana azi nu am reusit sa imi recuperez banii. Am facut plangere la ANPC. La ce sediu de politie pot face o plangete penala pentru inselaciune?
Adaugat de Dumitru Catalin Popa
Poti face plangere penala la cea mai apropiata sectie de politie din localitatea/sectorul unde ai domiciliul. Ai nevoie de toate dovezile pe care le ai la dispozitie preferabil printate pe hartie, inclusiv datele firmei, politica de livrare, datele comenzii, datele produsului, extras de cont cu dovada platii, conversatii intre parti, orice alte dovezi relevante, actul personal de identitate.
Adaugat de ahm3s
Dupa 9 zile de la comanda niciun semn! Degeaba suni la ei, te tin in telefon cu un robot fara niciun rezultat.
Nu pot pricepe cum asemenea firme exista pe piata.
Am descoperit site-ul intamplator atunci cand cautam hota. Pe ITGalaxy am gasit un pret mai bun decat pe EMAG si am decis sa achizitionez produsul de la ei. Livrarea a fost rapida si am apreciat faptul ca produsul a fost ambalat corespunzator. Cu siguranta voi mai comanda de pe acest site.
Vă mulțumim pentru modul în care ne descrieți și ne bucurăm că ați avut o experiență plăcută.
Promtitudinea în privința confirmării comenzilor și eficiența
în procesarea acestora reprezintă unul din punctele noastre forte.
Vă așteptăm să reveniți pe siteul nostru. Vă dorim o zi excelentă!
Adaugat de Adrian Iarca
Am cumparat echipamente pentru restaurant
Preturi bune si livrare rapida
Cel mai rau incubator! Din 120 de oua au ieșit 26. Nu indica bine nici temperatura nici umiditatea iar cei de la Micul Fermier sunt niște nesimțiți și țepari. Mai bn luați un Cleo 5
Am comandat un storcator Philips Viva HR1855/70 de 800w de la firma SC MAGNET ONLINE SHOP SRL.
Cand coletul a ajuns acasa, era de fapt un alt model mai vechi, un HR1855/90 de 700w. Si surprinzator, era un produs resigilat, reconditionat si folosit (prin urmare avea urme de uzura), iar cand l-am cumparat de pe site, era clasificat bineinteles ca "nou".
Am facut o cerere de retur prin mail, iar ulterior, pe data de 16-04-2022, am fost contactat de catre un domn de pe numarul firmei, 0775.624.638.
Acesta mi-a spus ca va verifica luni, pe data de 18-04-2022 camerele ca sa vada greseala lor si ca il pot expedia. Zis si facut, luni, pe 18-04-2022, am expediat prin Fan Curier coletul, iar urmatoarea zi a ajuns in posesia firmei.
Cand coletul a ajuns la ei, mi-au dat un email cat un roman in care mi-au spus ca de fapt eu l-am folosit excesiv si i-am produs "extrem de multe zgarieturi", prin urmare ei nu pot accepta returul. Mai mult, pe conversia de Whatsapp mi-au spus ca il pot trimite, iar in mail mi-au spus ca de fapt trebuia sa astept procedurile lor de verificare, eu cazand de fapt de vina pentru greseala lor.
Nici nu mai raspund la telefon, am ramas fara bani si fara storcator, iar pe site-ul magnet.ro au listat produsul drept "resigilat" si cu titlul de HR1855/70, respectiv cel de 800w (care e de fapt de culoare negru, fiind cu totul alt model).
Nici nu aveam ce sa ii fac la storcator in 2-3 zile, pozele pe care mi le-au trimis ei pe Whatsapp cu storcatorul erau haotice, era un produs extrem de uzat, bineinteles fiind altul de-al lor.
Intrucat nu m-am asteptat sa mi se intample asa ceva vreodata, imi pare rau ca nu am facut poze la storcator cand mi-a venit.
Magnet mi s-a parut cel mai ok magazin din romania. Cei mai seriosi. Am comandat un espressor Delonghi, mi-au trimis poze cu cutia, mi-au trimis coletul a doua zi, a fost la cel mai mic pret din romania si mi-au oferit toate detaliile de care am avut nevoie. Sigur ati avut dvs o problema...
Adaugat de Elena Pupaza
Firma este neserioasa. Stocul nu este actualizat pe site. Dupa ce a fost comandat produsul aflat pe stoc, cu inregistrarea datelor personale pe site, a doua zi comanda a fost anulata. In schimb, sunt sunat de o alta firma pentru a-mi oferi un "cadou pe care l-as fi castigat". E evident ca fac trafic cu date personale, pentru nu se poate spune ca fac comert online.
Nu achitati in avans la produsele care nu se afla in stocul magazinului,ramaneti fara bani.
Am fost impresionata cat de repede mi s-a livrat produsul in stare ireprosabila.
Am achizitionat produse de mai multe ori de la ei, inca de pe vremea cand aveau vechiul sediu in zona Unirii. Nu am avut niciodata probleme. De obicei am comandat online cu optiunea de ridicare a comenzii din magazin, dar nici la livrarea prin curier nu am avut pb.
desi e versiunea cu fir, intra in stand by in mai putin de un minut nemiscat, si dureaza 2 secunde pana misca din nou.
butoanele de click se apasa mai greu din anumite pozitii
Ledul ramane pornit in standby - enervant noaptea.
Cumparat de la Vexio, produs 2018- s-ar putea ca versiunile mai noi sa fie mai bune
Astept de o luna sa imi trimita produsele comandate in conditiile in care am intrebat de chat daca le au pe stoc.
Dupa mai multe discutii pe chat m-au transferat la departamentul logistic care mi-au trimis acest raspuns: "Din cauza unor probleme cu transportatorii avem interzieri cu comenzile, comanda va fi livrata in proximativ 2-3 zile lucratoare.
Ne cerem scuze si va multumim pentru intelegere"
Au mai trecut inca 10 zile lucratoare si produsele nu le au pe stoc.
Astazi am anulat comanda.
Nu raspund la telefon, pe chat sunt zeflemisti
Nu recomand acest site.
Recomand reclamatie la ANPC pentru presiune si ca masura punitiva. De asemenea daca s-a platit cu cardul sau prin banca puteti incerca sa contactati banca pentru a anula tranzactia prin care ati platit daca este clar ca banii trebuie restituiti, conform legii.
Adaugat de Andrei B
"DevoDep - informatii, preturi, comparatii de preturi." https://www.compari.ro/stores/devodep-s197958/#informatii
Adaugat de Orban-Meder Emil
Am facut comanda si nu livreaza, nu raspund la mesaje sau raspund cu scuze de duzina.
Am cerut anulare si rambursare si niciun raspuns. Prima oara cand intalnesc asa ceva, evitati.
Confirm
Adaugat de Carmen Anne Balas
Mai pe scurt, in iarna lui 2020-2021, am vrut sa imi iau un xbox one x si pe acest evomag era cel mai ieftin. Platit cu cardul complet in avans,de nou , mi-a venit cu multiple semne clare de desigilari si resigilari anterioare. Multe urme de urechiuse cu adeziv puternic dezlipite si lipite din nou, cartonul rupt de langa una din ele, probabil cine o avusese inaintea mea trasese tare de banda aia adeziva ovala si rupsese cartonul cutiei, altcumva nu se explica. Am zis sa trec peste, am deschis-o, dinauntru lipseau codurile promotionale xbox de o luna/2 luni gratuitati, ambalajul cartuliei de instructiuni din nou rupt rau, nu se putea rupe asa decat prin tras fortat de el din interiorul cutiei, si consola avea zgarieturi fine in zona conectarilor hdmi si de alimentare. In acel moment devenisem foarte necajit, dezamagit si nervos in acelasi timp. De multe ori am sunat la telefoanele de contact, iar la un moment dat mi-a raspuns un individ sictirit, care a incercat sa ma sperie spunandu-mi ca nu este posibil sa primesc o cutie cu continut lipsa si deteriorat daca am comandat de noua si ca in eventualitatea in care vad asa ceva la retur o sa imi opreasca din bani. Norocul meu ca m-am gandit la scenariul asta in care incearca sa imi puna mie lipsurile si rupturile astia in spate si le-am zis ca nici nu vreau sa aud de asa ceva, desigilarea e prinsa toata intr-un video de tip unboxing pentru un canal de youtube, si in cazul in care nu mi-este returnata suma in intregime o sa merg cu ei in instanta. Cred ca am reusit sa ii sperii, ca mi-au fost returnati banii in intregime pana la urma in vreo saptamana cam asa. Nu va zgarciti la cativa lei ca traim intr-o tara plina de nesimtiti si hoti, alegeti magazinele cu renume si mai serioase.
l-am luat sa rup gaming-ul in doua si acasa si la birou. ma mai duc la prietena mea si nu am de pe ce sa ma joc, ma car cu asta dupa mine. e forta rau, dar grue cu stocul si pretul
De ce nu pot posta un review?
Adaugat de Ionut Sorin
procesor amd de noua generatie, fara probleme cu temperaturile. sta rece in gaming in limitele date de producator. palca video geniala, merg toate jocurile la hi res. tastatura cu feedback bun, confortabila. numai bun sa te joci cu el.
un laptop foarte bun cu autonomie generoasa, constructie solida, tastatura iluminata si procesor performant. ecranul e foarte bun si el.
Am cumparat unul anul trecut si l-am montat cu inel adaptor la socket 2011, la un proc 2650v2, 95W TDP.
Lucreaza impecabil si e extrem de silentios, FAN de 120mm la 1500 RPM, nu are PWM dar nici nu ii trebuie.
Iluminatul RGB este spectaculos intr-o carcasa gaming cu laterala transparenta. Avand TDP de 110W, il recomand chiar si pentru OC moderat la procesoare de 65W
Confirm ce spunea clientul anteiror: Te induc in erorae sa faci comanda ca au stoc si pe urma iti trimit un email cu alte produse (mai scumpe) pt ca nu au stoc la produsul comandat. Probabil fac asta si cu produse mai ieftine (dar brand mai slab). Iti consuma tipul practic. Daca am ajuns la ei de pe price.ro inseamna ca am ales acel pret (nu acelasi brand dar cu 15% mai scump) si al produs (nu altul, brand mai ieftin)
---------------------
From: Shoop.ro vanzari@shoop.ro
Sent: Monday, February 7, 2022 12:17 PM
To: ******.com
Subject: RE: Comanda nr.15067
Buna ziua,
Modelul nu mai poate si comandat deoarece este end of life si inlocuit de seria noua BX1600:
https://www.shoop.ro/index.php?txtTerm=BX1600MI&cat_id=0&search=1&x=20&y=13
MI – cu isiri IEC
MI-GR – cu iesiri schuko
Asteptam decizia dvs!
Multumim,
Echipa shoop.ro
Ati comandat un model de APC vechi cu info end of life si "inlocuit de modelul ..." similar tot de la APC.
Acest lucru aparea pe site.
Faptul ca vindem consultativ ar trebui sa va ajute si majoritatea clientilor inteleg si apreciaza.
Adaugat de shoop.ro
Nu au restituit banii in urma unui retur acceptat si confirmat. Au zis ca vor da banii inapoi si apoi s-au facut ca ploua o luna de zile. Nu si-au cerut scuze, nu au trimis vreo dovada a platii, nimic, doar povesti ge genul "nu au raspuns cei de la financiar". Termenul legal este de 14 zile calendaristice!
Da, dupa aproximativ 2 luni (de 4 ori termenul legal), o reclamatie la ANPC si pornirea procedurii de anulare a tranzactiei initiale de catre banca. Bine ca n-a fost necesar sa ajungem la somatii si instanta.
Adaugat de Andrei B
Eu inca aștept ...Cei dela banca mi-au spus că nu au ce să facă *vorbind de o comanda făcută pe 19.02.2022 și achitata ,pe 19.03.2022 am reușit să anuleze comanda pentru că nu există și de atunci tot aștept să îmi returneze bani. Ei continud să-mi spună că bani trebuie să ajungă cât mai repede ... Zilele trecute am făcut reclamație la ANPC ...
Adaugat de Alex Ion
Am comandat la ora 15:30, am primit prodsele a doua zi pana in ora 14, produsele au fost exact ca in descriere.
Am gasit iphone la superpret Multumesc
Ne bucurăm fiindcă ați avut o experiență plăcută.
Vă așteptăm să mai comandați de la noi. Vă dorim o zi excelentă!
Adaugat de Adrian Iarca
Sunt la a doua achizitie si echipa a dovedit de fiecare data ca vrea sa sprijine cumparatorul, atat in momentul achizitiei cat si dupa. Preturile platite au fost decente in comparatie cu cele ale firmelor online concurente, iar pentru ca am comandat mai multe bucati, mi-au facut si reducere.
Specificatiile produselor pe site-ul lor sunt foarte utile pentru informatii despre un produs anume. Eu ii recomand.
Am facut mai multe comenzi in 2021 la gamers.ro, inclusiv o precomanda livrata in timp scurt pentru Xbox Series X, produs care se gaseste foarte greu la pret normal (fara specula) oriunde in lume (cel putin in 2020, 2021, 2022). Toate comenzile au fost livrate rapid. Un alt aspect important este ca au multe produse care nu se gasesc in alta parte!
au un angajat la Casti care se rasteste ori de cate ori il bagi in seama, are ~1.75, fata sferica, si voce mai pitigaiata
Inchirieri auto www.rent-a-car-otopeni.ro super oferte.
Vineri la ora 11 dat comanda,Sambata la ora 12 a sunat curierul ca are un colet,sursa ambalata bine si cu simt de raspundere,am sa revin cu placere la ei!
2 produse trimise in garantie, la ambele s-a "constatat" ca motivul defectului e ca au fost lovite.
Nu stie nimeni cum la o componenta inchisa intr-o carcasa de metal i s-a ars un tranzistor prin lovitura, sau cum s-a ajuns la aceasta concluzie. dar am 2 foi A4 ca hartie igienica pe care s-a imprimat garantie.
Am comandat de la ei un TV Sony si experienta a fost foarte buna.
Exista loc de imbunatatiri ia partea de expeditie a produselor - ar trebui sa utilizeze un curier mai rapid si care permite plata cu cardul la livrare (ex. DPD) pt. ca sumele ramburs nu sint chiar neglijabile.
Cargus are plata cu cardul din Octombrie 2021
Adaugat de Popescu George Bogdan
Cel mai bun aragaz tinand cont de raportul calitate - pret. ITGalaxy - firma serioasa, cu salariati pregatiti, amabili si eficienti. Am facut comanda la ora 11 si a doua zi la ora 17 aveam aragazul (ambalat ireprosabil) in casa.
Buna ziua,
Multumim frumos pentru feedback! Ne bucuram ca totul a fost ok si va asteptam cu drag si cu alte comenzi la noi.
O zi placuta!
Adaugat de Adrian Iarca
Am facut din nou o comanda la ei, mai exact a 4-a si sunt foarte multumita. Am observat doua lucruri super tari, preturi mici in comparatie cu alte site-uri si ce mi-a placut foarte mult este ca daca la ei in magazin scrie stoc de exemplu 10 produse, atatea sunt. In alte parti stocul nu era ok. Va multumesc !!
Un alt magazin de tipul click bait trecut pe lista mea neagra, onoreaza comenzile doar cand au ei chef (atunci cand cumperi ceva la pret mai mare ca in alte parti), cand vreau sa cumpar si eu ceva ceva cand au au si pretul um pic mai mic ca alt undeva, bam comanda anulata din nustiu ce motiv inventat de ei.
Nicu nu m,a mai obosesc pe viitor, am obosit de cate magazine din astea sunt pe la noi.
Recomand cu drag ca pentru a va scuti de dezamagiri sa evitati .
Am comandat o camera de monitorizare pentru copil de la ei de pe site si sunt foarte multumita de calitatea acesteia. Inainte de a o comanda, le-am cerut o parere in functie de distanta de vizualizare. Ca si rezumat, calitate buna, transport rapid si pret foarte bun.
In luna octombrie 2021 am inceput sa ma documetez in legatura cu un anumit model de smartwatch (Huawei Watch Fit Elegant), pe care l-am gasit in acel moment, pe site-ul lor, la un pret cu aprox 30% mai mic decat pe alte site-uri. Mi-am facut cont la ei pe site si l-am adaugat in lista de produse favorite, pana mi-am finalizat documentarea. Am revenit la ei pe site, la cateva ore dupa ce am pus produsul in favorite, aparea cu acelasi pret, insa surpriza: dupa ce l-am adaugat in cos, pretul crescuse cu 30%. Am zis sa fiu fair si sa le semnalizez acest lucru, pentru ca poate isi vor indrepta fapta: le-am trimis un e-mail in care am explicat ce s-a intamplat, cu print-screen-uri care dovedeau faptele pe care eu le prezentam. Insa nici vorba: explicatia lor a fost ca nu mi-am sters eu "cookies" si ca imi aparea o promotie veche!
Asa ca nu mi-a ramas decat sa sesizez protectia consumatorului, care mi-au si raspuns: "in urma aspectelor sesizate de dvs in reclamatia 34296 din 25.10.2021, operatorul economic a fost sanctionat pentru nerespectarea prevederilor Legii 363/2007, respectiv practica comerciala inselatoare"
Evitati acest comerciant.
Nu cumparati de aici, dupa ce platiti un produs nu mai puteti lua legatura cu ei decat online (la numarul de pe care esti sunat sa confirmi comanda nu se poate apela). Raspuns la solicitarile online primiti doar daca vor ei si cand vor ei. Din pacate la noi ANPC-ul in loc sa protejeze cumparatorul ii protejeaza pe acesti tepari
Am cerut o oferta pentru firma proprie de un sistem de supraveghere de 16 camere cu montaj inclus tot de catre ei. Mi-a facut placere sa lucrez cu aceasta firma deoarece nu m-am complicat in alta parte sa cer oferte. Pe langa toate acestea, mi-a fost trimisa o echipa cu echipamentele ce le-am cerut iar baietii de la montaj, mi le-au montat cum si unde am cerut. Echipa de montaj de nota 10.
Este bun oare sau e chinezării făcute pe vapor nu știu ce să zic ce calitate are
Am comandat un kit de 4 camere cu nvr si hdd la ei pe site si pot spune ca in cateva minute am fost sunat in legatura cu comanda. Ce imi place cel mai mult este ca trimit cu fan courier si ajunge foarte repede coletul. Un alt punct forte ce m-a impresionat a fost ambalarea produselor, erau foarte bine infasurate in folie cu bule. De preturi ce sa mai zic, cat era aici pe price.ro, atat era si la ei in magazin, deci seriozitate maxima si calitate excelenta.
Te mint sa faci comanda ca au stoc si pe urma iti trimit un email cu alte produse (no name) pt ca nu au stoc la produsul comandat
Produsul comandat de dvs avea status "la comanda". V-am transmis atat termenul pentru echipamentul comandat cat si alte recomandari similare. "No name" NU avem si acest lucru se poate verifica pe site.
Adaugat de shoop.ro
am comandat de la ei un sistem NVR si sase camere HikVision. Chiar daca nu aveau NVR-ul pe stoc au facut tot posibilul sa-l aduca. Si au reusit. Colac peste pupaza mi l-au oferit la cel mai mic pret de pe piata. Colabortarea cu ei a fost excelenta iar pe viitor voi comanda doar de la ei tot ceea ce tine de aceste sisteme de supraveghere! Recomandari maxime!
Am comandat un monitor online, in mai putin 24 ore de la primirea produsului am sesizat prin mesaj pe comanda ca sunt nemultumit de monitor din cauza unghiurilor slabe de vizualizare si a culorilor deficitare si ca doresc sa fac retur.
PcGarage a refuzat returul motivand ca acesta nu reprezinta un viciu sau defect. Politica lor de retur este neclara atentie, desi incep cu legea care reglementeaza acceptarea returului in 14 zile, au adaugat o rubrica la final la ei pe site prin care
Dintre toti a-ti fost cei mai seriosi in campania Black Friday 2021. A-ti oferit 5% reducere la toate produsele si nu a-ti umflat preturile! Am cumparat o placa de baza procesor si memorie la care am urmarit preturile pe majoritatea siturilor iar voi a-ti fost singurii care nu a-ti jonglat cu ele!
Vreau un număr de telefon să pot face comandă
la link-ul respectiv e de fapt un mixer
Am comandat de 2 ori la rand un produs care aparea ca fiind "pe stoc/exclusiv online" si de fiecare data am primit mail ca ca de fapt produsul nu mai este pe stoc si mi se oferea ca alternativa de cumparare un alt produs (acelasi de 2 ori la rand).
un laptop cu o baterie farte buna, un ecran superb si cu o constructie solida dar usoara. usor de transportat, rapid in task-uri.
Eram nehotarat in privinta unor casti dar cei de la AudioMonkey m-au ajutat sa fac o alegere mult mai buna. Eram hotarat sa cumpar o pereche de casti Sony XB dar ei mi-au spus ca Senheiser sunt mult mai bune. Le-am comparat in magazin si intr-adevar se simte diferenta.
un laptop nici puternic dar nici slab cu un pret foarte accesibil si care merita cumparat.
l-am luat de 3 luni, l-am luat in grecia cu mine si am lucrat de pe plaja uneori. se comporta foarte bine, are semnal bun pe wifi, o tastatura comoda si o bateria care tine o zi de utilizare. este foarte usor si portabil, nu il simti deloc in geanta si alimentatorul este cat unul de telefon. Recomand pentru astfel de cazuri.
Am plasat o comanda pentru un produs care avea termen de livrare 7 zile, la cerere.
In momentul completarii online a comenzii, am optat pentru plata RAMBURS la livrare.
Dupa aproximativ 2 ore am fost sunat si mi s-a cerut sa achit o suma in avans, motivand ca acel produs nu este "vandabil" si ca trebuie adus din strainatate.
Am refuzat sa achit suma in avans, din moment ce am optat pentru plata RAMBURS.
Comanda mi-a fost anulata.
In concluzie, nu voi mai comanda de la aceasta firma.
de acord cu Paul. Așa funcționează sistemul. FAptul că ți-a cerut doar o parte din sumă în avans, este ceva ciudat. Trebuia să plătești integral produsul în avans.
Adaugat de Sebastian Stancu
In calitate de client, eu decid cum vreau sa platesc, pentru ca, ce sa vezi...eu sunt cel care plateste!
Daca magazinul online imi ofera posibilitatea sa platesc la livrare, care este problema dumitale domnule paul popescu?
In tarile cu apa calda, domnule paul popescu exista politica "clientul nostru este stapanul nostru". Dar daca dumneata esti lucrator la forit.ro imi este clar ca vei fi de acord cu o astfel de politica dusa de unii care cred ca asa se fac afacerile.
Este valabil si pentru domnul Sebastian Stancu care asa stie ca functioneaza sistemul.
De altfel domnilor distinsi care le stiti pe toate...chiar va urez sa platiti totul INAINTE ! Facturi, servicii...absolut orice, pentru ca asa stiti voi ca functioneaza sistemul!
Adaugat de V P
Sa afisezi un pret la un produs ce nu il ai ?! da cu minus si pentru price.ro din pacate ,ceva nu miroase a bine Oare primim bani pt o reclama falsa ?
Va rog corectati situl cel putin pe price.ro
In 13 iulie am facut o comanda. Pana azi, 27 august, nu au dat niciun semn, iar pe site comanda apare in curs de confirmare.
Nu pot fi contactati telefonic pt comenzii sau detalii despre comenzi, nici pt garantii nu pot fi contactati telefonic.
Personalul este antipatic si nu mi se mai par competenti.
Nu se mai poate achita numerar, nu se mai pot ridica produsele de la ei, nu se mai pot achita produsele la ei sau returna la ei pt ca au inchis sediul total.
Nu raspund la intrebari sau dau raspunsuri neclare pe email.
Totala dezamagire. Acum trebuie sa caut iara produsele pe care le comandasem de la ei pt ca in ei nu am nici macar un pic de incredere
Am fost sunat la scurt timp după plasarea comenzii. Prețul era și mai mic ca în alte părți.
E vrajeala. Prldusele sunt mult peste pretul pietei, iar recenziile sunt fake!!! Sunt preluate de pe google.... Au adaos de peste 50%.... Nici macar producatorul de laptop nu castiga atat de mult la un laptop
Am avut parte de o experienta neplacuta si scumpa. Laptop "nou "de 3000 euro a ajuns desigilat si cu amprente pe ecran.... Lumea le testeaza, le tin in vitrina aprinse zile intregi si ei le considera "noi"...... La retur nu il mai primesc ca cica are urme de folosinta. Pai de la voi a pecat asa..... Am declaratia curierului..... Sunteti ca tiganii. Atentie mare ca va treziti cu Second hand la pret de produs nou, care si ala e supraevaluat pentru tara asta de tigani in care toti vor sa fie milionari peste noapte.... Fara sa munceasca si fara sa investeasca 1 leu
Nu puneti botul la chestii gen "s-a facut upgrade la laptop" sau alte minuni. Ce e nou e sigilat de catre producator. Cumparati DOAR personal si plata o faceti dupa ce il TESTATI cu foarte mare atentie.
Adaugat de Daniel Pop
Am fost eu prost ca am luat de aici... Cine naiba a mai auzit de dovodep
Adaugat de Daniel Pop
pret mai mic,a sosit de pe o zi pe alta,super ok,fara probleme
Aveti adaos peste 50% la toate. In visele voastre "castigati" mai mult decat castiga firmele care le produc. ... Ce oferiti de banii aia? Nu stie nimeni de voi, sunteti niste nimeni.... Nu vedeti si voi ca nu cumpara nimeni de la voi?!
Nu cumperi tu dar altii cumpara! Nu vad de ce ai dat negativ? Nu iti convine pretul dute si ia de la altii!
Adaugat de Don Corleonee
Dell vinde direct pe site in Italia un laptop la 13.000 lei, iar pe acest site costa peste 16.000lei. Dell ofera discounturi mari pentru firme. Diferenta de 3000lei e enorma pentru o firma care nu are deloc renume, nu se pot compara cu alte firme de incredere. Ce ne oferiti voi noua de aia 3000lei? Inteleg ca trebuie sa va platiti taxe, angajati, etc... Dar nici sa cereti atat de mult. Bataie de joc... In loc sa vindeti ieftin si mult ca sa va faceti o clientela, stai cu produsele pe stoc sa nu fiti deranjati... Va credeti printese...
Am mai cumparat, de fiecare data comunicarea a fost maxima.Pret mai mic ca la emag, acelasi produs.
Am comandat un produs si am optat pentru plata la ramburs. Dupa o zi, ma suna sa-mi ceara 20% din valoare. Pai daca aplicatia imi permite sa optez pentru plata toatala la ramburs la ce naiba imi mai cer bani in avans. Daca produsul este deteriorat din nu stiu ce motive, eu raman legat de ei sa ma chinui sa obtin un produs in regula. Am mai patito eu cu niste tepari care mi-au trimis un produs deteriorat in ambalaj care parea ok. N-am mai reusit sa rezolv problema si am ramas cu paguba.
Am achizitiinat in data de 30.07.2021 o placa de baza biostar. Am ridicat-o de la sediu, iar cand am ajuns acasa am constatat ca nu functiona corespunzator asa ca am pus placa inapoi in cutie pentru a o returna. Pentru ca era vineri, iar ei nu au deschis in weekend am decis sa o returnez luni dimineata.
Baietii de acolo au cautat defecte placii, nu au gasit si s-au decis sa inventeze cum ca placa are 2 pini strambi la socketul de procesor.
Din acest motiv nu au vrut sa imi returneze banii.
Nu recomand nimanui sa cumpere de la aceasta firma.
Buna ziua,
Ne pare rau ca ati avut o experienta neplacuta, si de asemeni ne pare rau ca placa de baza are pinii de la procesor strambi. Va putem trimite pozele pe care le-am facut in fata dumneavoastra cand ati venit cu placa de baza daca doriti. V-am spus ca putem incerca sa reparam socketul de la procesor in mod gratuit, iar dumneavoastra ati refuzat. Daca dumneavoastra considerati ca v-am facut o nedreptate va rugam sa va adresati Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
Adaugat de Andrei Tanase
Ei nu mai spune
Adaugat de Daniel Pop
E ca si cum ti-ai face o firma fantoma si iti pui ca vinzi iphone 12 cu 2000 lei si sa le ceri clientilor plata total in avans sa vezi ce pica. Cineva ar trebui sa alerteze ANAF pentru inselaciune
Comentariul dumneavoastra este cat se poate de rautacios , produsele se pot ridica personal , dar intradevar platile se fac doar online cu cardul sau prin OP ....
Adaugat de Mihai L
Nu auzisem de EMTEC. Am cumparat un SSD 256GB M2 in promotie si surpriza:
Pe un sistem instalat 21H1 instalat chiar pe el cu Ryzen 1600, ATTO scoreaza aproape de viteza maxima a interfetei 3 GB/s scriere si 3.2 GB/sec citire. Vitezele din specificatii 2 GB/s citire si 1 GB/s scriere sunt de fapt vitezele Seq. Read respectiv Seq. Write. In plus vine cu 2 000 000 MTBF ca firmele mari. Pe cutie scrie ca garantia producatorului e de 5 ani, sa vad cum se acceseaza. O afacere de neratat.
Sunt extremi de dubiosi. Am gasit un SSD A-Data SU900 512GB SATA-III 2.5 inch la 15 lei. Pare super afacere dar nu e. Care e clenciul?
Cand faci comanda o faci pe persoana fizica, dar nu te lasa sa facturezi decat pe firma! Explicatia e foarte simpla: pe firma nu poti reclama la protectia consumatorului, intre firme se aplica reguli comerciale. Practic nu poti reclama nimic. Tzeapa, asa ca am renuntat. Firmele serioase pot trec datele de facturare ca date de livrare, factura pe firma e optionala si nu obligatorie.
L-am cumparat cu o strangere de inima. In specificaatii scria 2000 rpm si nu era indicat zgomotul, ma asteptam la peste 22 dB! Surpriza placuta, pe cutie este trecut 1100 rpm si 16 db. Foarte bine pana aici dar si cei patru pini de alimentare din specificatii (PWM) s-au transformat in 3. Pe scurt, face banii 11.23 lei!
O experienta placuta cu acest magazin!
Pt Poco M3 Pro 5g am gasit pret bun la ei
Livrare in 3 zile cu verificare colet,totul ok
Primesti comanda rapid in mai putin de 24h.
Produsul a fost trimis cu Fan Curier (din pacate la nivel de Timisoara firma asta e o bataie de joc la adrrsa celor care comanda produse prin intermediul lor) si l-am ridicat personal, deoarece statea de doua zile intr-un depozit de-al lor. Oricum, acest motiv nu e un minus pentru magazinul online.
sunt multumit de produs si de modul cum am interactionat cu echipa audiomonkey :)
am comandat un aparat de AC de la ei de pe site dupa care am fost contactat pe e-mail cu urmatorul update la comanda :
-----------------------------------------------
Buna ziua,
Aparatul de aer conditionat este disponibil in stoc, dar nu se poate livra catre dvs. cu Fan Curier deoarece nu se poate asigura integritatea transportului.
In situatia in care aveti dvs. o alta solutie, echipamentul poate fi ridicat, dupa incasare, din str. Pascal Aristide, nr. 1, sector 3, Bucuresti.
Va multumim
-----------------------------------------------
ar fi fost preferabil sa scrie pe site ca nu pot livra acel produs, nu sa il puna la vanzare si sa nu onoreze comenzile
Daca produsul nu are nici o problema e bine, dar daca are, returul va fi o mare problema! Am primit un monitor care afisa totul mai galbui orice ii faceai (am schimbat RGB, Color tone, am inchis Eye Saver Mode si degeaba) albul era mereu afisat galbui. Doar cand puneam color tone cool atunci totul devenea mai verzui. Am vrut sa il returnez si mi-au zis sa il trimit prin curier. M-am dus totusi personal la sediul lor care e la 3 statii de mine si efectiv nu au vrut sa mi-l primeasca. Cica politica firmei e sa primeasca doar de la curieri. Le-am zis ca asa salvez bani si ma asigur ca produsul e livrat sigur. Nu au vrut sa auda, m-au trimis acasa cu el in brate. O sa ma coste 50 de lei sa il trimit cu curierul E clar ca asta e o firma la care nu mai comand nimic de acum incolo. Voi alegeti daca va permiteti riscul cu ei.
Exista coș de cumpărături?????
Buna ziua,
puteti da click pe poza sau denumirea produsului si veti fi redirectionat in magazinul nostru iar acolo puteti adauga produsul in cosul de cumparaturi.
Va stam la dispozitie pentru orice alte detalii.
Va multumim,
Echipa Comfy
Adaugat de Gianina Rus
De la plasarea comenzii și până la confirmarea acesteia au trecut câteva minute. A doua zi aveam deja produsele. Bonus: pentru serviciul "deschidere colet" nu au fost taxe suplimentare.
Buna ziua,
Multumim frumos pentru feedback-ul oferit si va asteptam cu drag si cu alte comenzi la noi!
O zi placuta!
Adaugat de Adrian Iarca
Prețurile sunt uneori mai mici decât la alte magazine online.
livreaza produse deteriorate, nu accepta retur, customer service inexistent, la telefon astepti o gramada pana raspunde cineva
Reclama cu transport gratuit este vrajeala....
Pret bun ,livrare in mai putin de 2 zile!
Am comandat de mai multe ori de la Vexio si intr-un final produsele au ajuns. Cea mai mare problema e livrarea doar cu Fan, care pe Moldova cel putin sunt un dezastru. Una dintre comenzi a inclus niste baterii de UPS - coletul a ajuns praf (rupt tot si lipit cu banda), cu intarziere de cateva zile si cu multi nervi la telefon si cu Vexio si cu curierul din fân. Dar din fericire bateriile au ramas intregi si n-a fost nevoie de discutii suplimentare.
Acum stau pe ganduri daca sa mai comand - preturile sunt bune, dar ideea de a avea iar de-a face cu Fan ma ingrozeste...
afiseaza un pret, cand dai click e altul mai mare
Vreau inchidere cont
Sunteti cei mai prosti!!!
Primesti notificari dar nu asta ma interesa!
Am primit comanda astazi: un microfon. Cutie nesigilata, desfăcuta, îndoită și rupta, microfon dezmembrat și plin de praf. L-am băgat la încărcat sa vad dacă funcționează. În cazul în care nu funcționează îl voi returna. Menționez ca punga în care a fost expediat era intacta și curata, ce era înăuntru era jalnic. Foarte dezamăgită de calitatea produsului.
Și lipsa cablul Jack, acum am observat. Dezamăgitor
Adaugat de Iuliana Oprea
Comanda a fost plasat Sambata si am primit-o doar Miercuri
Au subliniat ca produsul are afisat 2 zile livrare dar mie tot nu mi-a iesit la calcul 2 zile,una peste alta OK
Au afisat un pret unde am dat si comanda, urmatoarea zi l-au marit, (pe site aparea ca e in stoc) si apoi telefonic mi au zis ca nu mai au produsul in stoc) . Telefonic mi au zis ca nu produsul in stoc si voiau sa-mi ofere un alt produs la pret dublu.
Produsul a venit in condiții foarte bune. A fost foarte bine ambalat si corespunde intru totul caracteristicilor afisate pe site.
Am comandat on-line filtre de apă,pe site scria livrare in 3 zile. După 5 zile îi contactez și mi se comunica termen 9 zile , deoarece produsele nu sunt pe stoc și se importă. După alte câteva zile m-am ales în sfârșit cu produsele comandate. Ce le reproșez , lipsa de comunicare. A trebuit de fiecare data să mă interesez eu, când putea să mă informeze de la început printr-un mesaj.
Produsul comandat marti dimineata si a ajuns la mine miercuri in jurul pranzului,totul corect impachetat!
Eu ma declar multumit
Primii la care am gasit OPPO FIND X3 lite
Poate lucra alternat între lemn și peleți?
curatare tapiterie auto injectie extractie cu aspiratorul karcher se 5100 spalare tapiterie auto https://youtu.be/xW_3aUDyptk
Am pus in cos un produs de 1500 lei iar la finalizarea comenzii pretul crescuse la 3900 lei!
Te pacalesc la pret!
Ai pus de doua ori produsul in cos...
Adaugat de Bogdan Husu
Pai tot nu ajungea la 3900 ci doar la 3000...
Adaugat de Letitia Malespin
La momentul când am făcut o comanda, produsul era în stoc. După câteva ore am fost sunat de o domnișoară de la relații cu clienții că se anulează comanda, că produsul nu îl mai au în stoc. Firmă neserioasă. Nu recomand.
Pentru noul build pe AMD pe care l-am facut, mi-au adus o placa rara X570 Aorus Xtreme pe care o vanam de 5 luni si nu o gaseam nicaieri in Europa (doar la scalperi chinezi via ebay). Am montat-o zilele trecute alaturi de 5950x, merge ireprosabil, mai e si revizia 1.1. deci la zi.
Azi vad ca mai au in oferta desi acestea nu prea exista in lume la cumparare.
Preturile lor sunt in general mai mici si am observat in repetate randuri ca au oferte foarte bune pentru produse de top (preturi mai mici decat piata)
Ii recomand calduros
Cu stima
Horatiu
Dupa ce l-am urmarit multe luni de zile pana l-am prins la un pret bun, l-am luat cu entuziasm si dupa nici 3 luni de utilizare a inceput sa faca zgomot infernal. Am solicitat reparatie, au venit si au schimbat compresorul insa nu s-a imbunatatit nimic. Au schimbat si placa electronica care comanda compresorul si tot nimic. Face un zgomot ingrozitor iar concluzia lor finala este: asa trebuie sa faca, este in parametri. Pacat de el, de concept... Cand ai ajuns la reparatie s-a terminat distractia... practic m-au lasat cu drujba-n casa ...
link cu demonstratie
https://youtu.be/aingW4J9smw
Comanda plasata duminica si confirmata luni la inceputul orelor de program,am cerut info pe chat unde am primit rapud lamuriri
Coletul l-am primit marti dupa amiaza si cu verigicare coket
Setul preferat al fetitelor mele. LEGO Friends Cafeneaua Organica are foarte multe detalii care le oferă copiilor nenumărate idei de rol-play, o metoda excelenta de petrecere a timpului liber în zilele ploioase.
Nu au inventat cei de la telefonultau.ro schema de a te atrage pe situl lor doar, doar ai putea găsi ceva printre sutele de ”stoc epuizat”, ei doar o aplică fără nicio jenă că-ți consumă timpul și-ți vând informații false: sute de produse afișate la prețuri bune, dar care nu cred că au fost vreodată pe stoc, în orice caz ei le țin pe price.ro doar ca să-ți creeze impresia că au o ofertă bogată, când de fapt ei nu sunt decât o butică de parter de bloc cu 100 de telefoane pe stoc, dar au mai multe oferte decât firmele mari. Cei de la price.ro se ascund în spatele faptului că răspunderea aparține firmei care furnizează informația, fără a fi în stare să-i sancționeze pentru neseriozitate (sunt convins că în contractul lor există o astfel de clauză). Concluzie: Nu vă pierdeți timpul cu telefonultau.ro!
Buna ziua, Vladescu Dan Sergiu
Un soi de fishing? Ati avut comanda pe site la noi? Nu a fost onorata?
Bineinteles ca sunt sute de produse cu mesaj STOC EPUIZAT, dar acestea nu au pret competitiv afisat, orice stoc este real afisat la noi pe site, daca va interesa un produs anume gaseati raspunsul in mai putin de 1 minut indiferent ca era sau nu produsul in stoc. Nu mai includeti in discutie price.ro deoarece dansii nu au nici o vina, ei obliga doar sa avem stocuri afisate corect ceea ce se si intampla.
Ne pare rau pt orice disconfort creat.
Cu stima,
Echipa telefonultau.eu
Adaugat de Telefonul Tau
Multumesc pentru livrarea rapida. Testat si verificat - pentru cei interesați = produsul este original Apple. iPhone-ul meu (12 Pro Max) îl recunoaște ca fiind Apple MagSafe Duo Charger original Manufacter: Apple Inc. Model Number: A2468 Firmware Version: 186.0.0.0 Hardware Version: MPFW Multumesc.
Produsul a fost livrat a doua zi iar coletul a ajuns in stare perfecta. Consultantul care m-a sunat pentru confirmarea comenzii mi-a raspuns la toate intrebarile privind produsul si expeditia. Super fain ca ofera serviciul de “ verificare colet”, serviciu foarte util cand astepti un produs ce contine elemente potential casante.
Buna ziua,
Va multumim frumos pentru review!
Va asteptam cu drag si cu alte comenzi la noi.
O zi placuta!
Adaugat de Adrian Iarca
• carcasa aspectuoasa PC ATX midi-tower fara sursa 415 x 395 x 190 mm;
• Front: 2xUSB 2.0 1xUSB 3.0 2x3.5 mm audio jack;
• un bay 5.25" extern - permite instalare DVD sau Blu-Ray (rar la carcase de gaming);
• iluminare Rainbow fata cu LED RGB;
• include doua ventilatoare 120 mm (unul iluminat, fara suport PWM) - rar la acest pret! si unul optional;
• suporta cooler CPU cu inaltime maxima 160 mm si placa grafica cu lungime maxima 350 mm;
• interior full-black, optimizat pentru managementul cablurilor, flux de aer foarte bun pentru placa video;
• suporta multiple HDD 3.5" si 2.5";
Personal am cautat o carcasa pentru gaming cu un ventilator sau doua, de dimensiuni rezonabile, sa permita cable management si sa aiba USB 2 &3 si audio front si bay 5.25". E singura in jurul a 100 lei!!!
https://www.youtube.com/watch?v=VjQK92gb9RA
Aparat de curatat cu presiune Kranzle Profi 160 TST
Am cumparat de la ITGalaxy un SSD Crucial si un Caddy HDD. M-au sunat repede ca sa-mi confime existenta produselor pe soc, dupa cum dorisem, si le-au expediat la fel de repede. Multumesc
Buna ziua,
Va multumim si noi pentru comanda si pentru review!
O zi placuta va dorim!
Adaugat de Adrian Iarca
Magazinul introduce pe price.ro date despre articole care nu le are pe stoc. Ce rost are? Doar sa dea userul click pe magazin?
In permanenta listati in rezultate, in permanenta cu STOC 0. Succes cu ei, macar luati-le banii daca tot va ***** pe clientii vostri, cei care va acceseaza serviciul.
Ne pare rau ca nu ati gasit in lista noastra produsul dorit de dvs. Feedback-ul dvs ar fi fost extrem de util daca si mentionati la ce produs va referiti. Suntem listati in rezultate pentru ca avem mii de produse in stocul nostru si in cel al furnizorilor nostri.
Alliance Computers
Adaugat de Alliance Computers
La cautare de placa grafica apare acest magazin cu multe articole doar ca sa dai click sa afli ca nu e pe stoc :(
Buna ziua, toate au fost pe stoc la un anumit moment dar s-au comandat. Cantitatile sunt limitate in perioada asta.
Adaugat de Pro Line Electronice si IT Pro Line Electronice si IT
La cautare de placa grafica apare acest magazin cu multe articole doar ca sa dai click sa afli ca nu e pe stoc :(
Ne pare rau pentru situatia mentionata de dvs. In aceasta perioada stocul placilor video este greu de mentinut: cand apar in stoc se dau in cateva minute. Multumim pentru intelegere.
Alliance Computers
Adaugat de Alliance Computers
Am cumparat un teleforn nou dar mi-au trimis unul refurbished/resigilat. Degeaba achizitionezi un produs cu 10 lei mai ieftin de le Evomag, daca incearca sa te insele cu produse refurbished apoi trebuie sa pierzi timp si sa iti bati capul cu retur etc
Va rog eliminati acest magazin din lista magazinultau.ro, listeaza doar produse care nu sunt in stoc si cu pret fals.
Feedback-ul dvs ar fi extrem de util daca ne spuneti si ce produse considerati dvs ca au un pret fals si de ce.
Multumesc,
Alliance Computers
Adaugat de Alliance Computers
Printre singurii care apar cu produse in lista price.ro (care ar trebui sa filtreze doar produsele in stoc cica), chiar daca acele produse au disparut din stocuri cu luni bune in urma (si de cele mai multe ori, preturile ramase sunt puse la misto foarte mici, sa fie momeala pt blegi).
Am comandat, am primit confirmarea comenzii pe Gmail dar jucăria nu a mai ajuns.
Arata bine, eu am varianta pe albastru - exista si pe rosu - nu e foarte mare, greutate 385 gr. masurata, nu 575 gr. care apare pe orice sait - greseala in specificatia producatorului. Asamblare chinezeasca deficitara, ultimele placute nu fac contact decat pe 3 din cele sase capete de tevi de cupru, ma astept ca randamentul sa fie cu ceva mai mic. Vine cu tot ce trebuie, un inel adaptor de plastic cu 4 4 piese excentrice, aproape pentru orice slot Intel.
Price ia bani să promoveze acest magazin cu 0 stoc, 0 posibilitate comandă online... 0 activitate comerciala. Price ia bani și noi pierdem timp din start neexistând posibilitatea unei vânzări / cumpărări
Ne pare rau ca nu ati gasit in lista noastra produsul dorit de dvs. Feedback-ul dvs ar fi fost extrem de util daca si mentionati la ce produs va referiti. Faptul ca ati generalizat situatia pe toata gama de produse face ca afirmatiile dvs sa fie tendentioase. Se poate verifica usor stocul produselor intrand pe magazinultau.ro.
Referitor posibilitatea de a comanda online, va pot asigura ca aceasta optiune este activa. In plus, magazinul nostru ofera posibilitatea de a selecta optiunea de plata: op, ramburs sau card.
In ceea ce priveste activitatea firmei noastre pe care ati mentionat-o dvs ca fiind 0, aceasta poate fi oricand verificata, informatiile financiare fiind publice.
Alliance Computers
Adaugat de Alliance Computers
Am comandat luni, marti produsul a intrat in posesia mea. Am ales magazinul care avea cea mai buna oferta.
Cele mai bune produse de calitate superioara.
Mi-a placut enorm de mult cum am fost deservit. Bravo si mentineti acelas ritm.
Eu ii recomand cu mare drag. Am facut 2 comenzi anul acesta si nu am avut nici o problema cu ele
Am comandat un notebook seara tarziu dar nu am reusit sa fac plata din cauza limitelor cardului bancar (nu din vina magazinului); am schimbat metoda de plata in OP si dimineata la prima ora am primit proforma, am platit-o si laptopul a fost livrat rapid (sambata).
Cei de la Vexio au fost foarte prompti in comunicare.
La garantii se raspunde doar pe mail si acolo dupa mai multe ore. Mai multe mesaje, mai multe ore si zile de asteptare. Am trimis un produs in service si s-a intors fix cu aceeasi problema
Cum am spus si mai sus toate componentele sunt calitative, dai un ban dar ai o claitate superioara, recomand.
l-am luat acum 2 saptamani, il folosesc atat eu cat si sotia pentru diverse activitati. suntem extrem de multumiti de el, de cum arata si de cum ruleaza. nu s-a blocat niciodata.
Am semnalat in 24h ca am primit un produs sigilat care s-a dovedit a fi deteriorat si refuza returul. Atitudine obraznica a angajatilor. Refuza sa inregistreze reclamatiile. Termenele de 15 zile pt reparatie/inlocuire nu sunt respectate
Am comandat vineri un set de filtre, iar sambata le-am si primit.
Produsele sunt originale, de calitate
Cumpar de la Flax de la inceput, cand se batea cu ULTRA-PRO (ce vremuri!). Totdeuna am avut o relatie buna, am fost multumit. La garantii sunt prompti, uneori te rezolva pe loc - saptamana trecuta o sursa de alimentare. Preturile sunt facute sa nu merite sa cumperi din Bucuresti, mai ieftin cu 10 lei. Ce faci cu garantia, returul il platesti, mai astepti si 14 zile si ajungi sigur pe minus. Daca nu stii cat FTP iti intra pentru retea, iei o rola si se storneaza ce ramane cand termini. Cam rar! Atentie la comanda, stocul magazin chiar exista, eu prefer asa, sunt in acelasi oras Targoviste cu firma. Daca vrei ceva neaparat, ti se aduce, de obicei mai repede decat scrie pe site. Poate nu sunt cei mai ieftini, dar cu siguranta CEI MAI SERIOSI din cati cunosc.
* Nu ma plateste nimeni sa scriu, am comentarii si pozitive si negative, NUMAI pentru ce am cumparat!
Cand se ajunge la retur toata situatia se schimba. Devin agresivi si incearca sa te descurajeze in privinta asta. La telefon nu-ti
vor raspunde niciodata explicand, in emailuri, cum ca sunt extrem de prinsi in telefoane cu numeroasele lor comenzi. :) Atunci cand am facut returul la sediul lor nu le-a sunat niciodata vreun telefon. Feriti-va de acesta dugheana de cartier! Sunt mai multe de scris despre experienta cu acesti dubiosi, dar imi este sila si sunt multumit ca am scapat de ei, bineinteles cu rambursarea sumei in ultima zi (din cele 14 zile legale).