CATEGORII
    Sugestiile mele



Hardware - Comentarii



Scrie un comentariu
27 Aug 2013
comentariu , Arion Popescu

test!!!

22 Oct 2012
"Cum dau comanda ?"
comentariu pozitiv , Cristi Olarean

Vreau sa dau comanda de la acceste 2 produse : http://www.price.ro/preturi_microsoft_intellimouse_optical_1.1_d58-00062_183238.htm si http://www.price.ro/preturi_razer_piranha_rz04-00080100-r3m1_139951.htm

14 Mar 2012

Recomandari sisteme pc gaming si nu numai la adresa: http://sisteme-pc.blogspot.com .

14 Nov 2011
pont, GPEC -

20 de invitatii gratuite si 3 invitatii VIP la Gala Premiilor eCommerce 2011



Doar o saptamana ne mai desparte de cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC), evenimentul desfasurandu-se pe 22 noiembrie 2011 la Crystal Palace Ballrooms, in Bucuresti. Ca in fiecare an, organizatorii Galei incurajeaza participarea celor cu adevarat interesati de comertul electronic, oferind 20 de invitatii gratuite si 3 invitatii VIP pentru editia curenta.



Gala Premiilor eCommerce 2011 este, potrivit organizatorilor, cea mai complexa editie de pana acum datorita evaluarilor repetate ale magazinelor inscrise in competitie si a rigurozitatii criteriilor de preselectie si de jurizare. In plus, cele 60 de magazine participante au avut ocazia sa se intalneasca cu juriul Galei si sa obtina feedback pentru a-si remedia problemele semnalate in timpul evaluarilor. De asemenea, sute de consumatori obisnuiti au analizat si notat magazinele din prisma lor de clienti, astfel incat comerciantii inscrisi la GPeC 2011 sa poata cunoaste perceptia publicului larg asupra site-urilor lor.



Cea de a VI-a editie a Galei se va desfasura marti, 22 noiembrie 2011, la Crystal Palace Ballrooms, in Bucuresti. Festivitatea de premiere este precedata de Conferintele GPeC care reunesc, ca in fiecare an, nume sonore ale industriei online, cum ar fi: Marius Ghenea (FIT Distribution), Doina Costache (Google Romania), Radoslaw Hofman (PayU), Cristian Herghelegiu (ePayment), Dorin Boerescu (2Parale), Liviu Taloi (consultant e-commerce), Bogdan Manolea (Legi-Internet.ro), Catalin Constantin (NewsMan), Cristian China-Birta (blogger).



De asemenea, invitat special al Galei este Bryan Eisenberg (un adevarat Guru la nivel mondial in marketing online si optimizarea conversiilor). Potrivit organizatorilor, Bryan a fost extrem de incantat sa sustina o prezentare prin live streaming in fata audientei de la Gala Premiilor eCommerce, dupa ce cu un an in urma a ramas placut surprins de numarul mare de participanti din sala si de nivelul cunostintelor acestora.



Tema dezbatuta de Bryan Eisenberg este pe cat de actuala, pe atat de interesanta: “Lessons learned from Steve Jobs and Apple's rise to be the most valuable company today”.



Conferintele GPeC 2011 sunt programate sa dureze aprox. 5 ore (in intervalul 13.00-18.00), ele fiind urmate de Festivitatea de Decernare a Premiilor incepand cu ora 19.30. Accesul la ambele module ale evenimentului se face exclusiv pe baza de invitatie din partea organizatorilor, asadar cei direct interesati sa participe sunt rugati sa trimita un e-mail la office@link2ec.ro in care sa isi motiveze cat mai bine dorinta de a fi in sala la Gala Premiilor eCommerce.

14 Nov 2011
pont, GPEC -

“Ne-am dorit dintotdeauna sa facilitam accesul la Gala celor care nu sunt inscrisi in competitie sau nu au inca un magazin online, dar sunt interesati de comertul electronic. De aceea, oferim 20 de invitatii gratuite si 3 invitatii VIP pentru persoanele care vor sa se intalneasca cu specialistii pietei si, mai ales, vor sa primeasca informatii de calitate in cadrul Conferintelor”, declara Andrei Radu, organizatorul Galei Premiilor eCommerce. “Ne rezervam, insa, dreptul de a acorda invitatiile doar celor care isi motiveaza cat mai bine intentia de participare – pentru ca ne dorim in sala oameni, cu adevarat, interesati”, adauga Radu.



Castigatorii invitatiilor vor putea participa atat la Conferintele GPeC, cat si la Festivitatea de Premiere. In plus, invitatii VIP vor avea ocazia sa dialogheze cu speakerii si specialistii, sa le ceara opinia pe cazuri punctuale sau sa stabileasca colaborari. Cei 3 invitati VIP sunt selectati doar daca sunt antreprenori care isi doresc sa lanseze un magazine online si au nevoie de sfaturi si consultanta de specialitate.



Nu in ultimul rand, organizatorii GPeC 2011 tin sa precizeze ca jurnalistii interesati de stadiul actual al pietei de comert electronic, cat si de realizarea de interviuri si materiale cu speakerii de renume prezenti la eveniment, sunt invitati sa participe – evident gratuit, doar confirmand prezenta lor in prealabil pe e-mail la office@link2ec.ro. “Cred ca este o oportunitate pentru orice jurnalist sa participe la Gala Premiilor eCommerce pentru ca va avea parte de continut de calitate si poate realiza interviuri sau articole cu specialisti de renume din online atat la nivel international, cat si national. Bineinteles ca presa are intotdeauna acces liber la GPeC, insa din punct de vedere logistic, ii rugam pe jurnalisti sa isi confirme prezenta printr-un e-mail in prealabil”, declara Andrei Radu.



Asadar, cei interesati sa castige o invitatie gratuita la GPeC, sunt rugati sa scrie un e-mail la office@link2ec.ro pana pe data de 18 noiembrie 2011 in care sa isi motiveze cat mai bine intentia de participare.



Pentru mai multe informatii despre editia curenta a Galei Premiilor eCommerce, puteti consulta www.gpec.ro.



Evenimentul este organizat de Link 2 eCommerce si sustinut de: BRD-GSG, Orange, UIS, FAN Courier, Advanced Ideas, ePayment, EuroWeb



Parteneri media: Ziarul Financiar, Business Magazin, Gandul, Mediafax, go4it, Elevate, IAB Romania, 2Parale, ROL.ro, Price.ro, ShopMania, SmartBuy, Trafic.ro, ZeList, LTV.ro, ComunicateDePresa.ro

04 Nov 2011
pont, GPEC -

Clientii obisnuiti jurizeaza la Gala Premiilor eCommerce!

Cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) se apropie cu pasi repezi, evenimentul urmand sa se desfasoare pe 22 noiembrie 2011 la Crystal Palace Ballrooms. Pana atunci, magazinele online inscrise in competitie mai au de trecut o proba de foc pentru ca in saptamana 7-14 noiembrie vor fi testate si analizate de cateva sute de consumatori obisnuiti, cei care cumpara in mod constant de pe internet.



Gala Premiilor eCommerce 2011 este, fara indoiala, cea mai complexa editie de pana acum, organizatorii ridicand semnificativ gradul de dificultate al competitiei. “GPeC nu a fost niciodata floare la ureche, dar anul acesta magazinele participante au trecut printr-un amplu si dur proces de evaluare: au fost acceptate doar daca respecta legea si bunele practici, au fost analizate de 3 ori de catre specialisti pentru a urmari evolutia lor in timp, sunt supuse la teste de neuromarketing si sunt notate de sute de consumatori obisnuiti prin prisma lor de clienti finali”, spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.



Potrivit organizatorilor, panel-ul de jurati consumatori a fost selectat din baza de date a respondentilor de la “Studiul privind Dezvoltarea Comertului Electronic din Romania”, derulat in decembrie 2010 tot de echipa Link 2 eCommerce. Prin procesul de selectie, au fost alesi doar internauti care cumpara regulat de pe internet si care viziteaza frecvent site-urile de comert electronic, acestia fiind cei mai in masura sa compare magazinele si sa acorde note.



Astfel, in saptamana 7-14 noiembrie, cele peste 60 de magazine participante la GPeC se vor afla sub lupa juriului consumator care are sarcina de a analiza fiecare site, urmarind 6 criterii de evaluare:


- impresia generala asupra site-ului

- usurinta navigarii in site si usurinta gasirii produsului

- calitatea descrierii produselor

- usurinta gasirii informatiilor despre pret, livrare, garantii, stoc etc.

- usurinta procesului de comanda online

- gradul de satisfactie in raport cu experienta de cumparare



“Incepand cu anul 2009, am hotarat sa facem o medie intre notele acordate de specialisti si cele oferite de consumatorii obisnuiti. Pana la urma, end-user-ul are cel mai greu cuvant de spus, iar experienta de cumparare conteaza enorm pentru succesul unui magazin online. Pe de alta parte, specialistul are ochiul format si stie exact atributele unui magazin performant. De aceea ambele opinii reflecta, de fapt, realitatea si tocmai din acest considerent avem doua jurii diferite la GPeC 2011”, explica Andrei Radu.



Efortul consumatorilor de a evalua responsabil magazinele inscrise la GPeC nu ramane nerasplatit. Organizatorii ofera premii deloc neglijabile ce vor fi acordate prin tragere la sorti, iar castigatorii vor fi anuntati public in seara desfasurarii Galei, pe 22 noiembrie. Astfel, norocosii jurati consumatori pot castiga:


- 1 x Laptop Toshiba Satellite L750-11W in valoare de 2.250 lei

- 1 x Televizor plasma Panasonic TX-P42C3 in valoare de 1.650 lei

- 1 x Telefon mobil Samsung Galaxy Ace S5830 in valoare de 880 lei

04 Nov 2011
pont, GPEC -

Pe langa premiile oferite de GPeC, magazinul online www.f64.ro pune la bataie 10 x vouchere in valoare de 100 lei fiecare pentru cumparaturi de minim 200 lei din magazin, iar www.cartuse-imprimante.net ofera 1 x imprimanta multifunctionala HP DeskJet 2050 in valoare de 196 lei.



Potrivit organizatorilor, lista sponsorilor este deschisa pentru oricine doreste sa contribuie la aceasta actiune, neexistand un prag valoric minim pentru premiul oferit. “Le multumesc partenerilor de la F64.ro si Cartuse-Imprimante.net ca ni s-au alaturat si ne sprijina in demersul nostru. Pana la urma, scopul final al tuturor actiunilor GPeC 2011 – de la selectia dura, la rigurozitatea procesului de jurizare – este sa avem in piata magazine responsabile si profesioniste, astfel incat sa crestem increderea consumatorilor in tranzactionarea online si intreaga piata sa aiba de castigat”, conchide Radu.



Gala Premiilor eCommerce se va desfasura pe 22 noiembrie 2011 la Crystal Palace Ballrooms.



Evenimentul este organizat de Link 2 eCommerce si sustinut de: BRD-GSG, Orange, UIS, FAN Courier, Advanced Ideas, ePayment, EuroWeb



Parteneri media: Ziarul Financiar, Business Magazin, Gandul, Mediafax, go4it, Elevate, IAB Romania, 2Parale, ROL.ro, Price.ro, ShopMania, SmartBuy, Trafic.ro, ZeList, LTV.ro, ComunicateDePresa.ro



Pentru informatii despre GPeC 2011, vizitati www.gpec.ro

11 May 2011
pont, GPEC -

Am promis ca editia 2011 a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) va fi revolutionara, aducand un concept nemaivazut in Romania, in scopul cresterii calitatii magazinelor online si, astfel, a increderii consumatorilor in comertul electronic. Pe langa preselectia riguroasa si evaluarea repetata a magazinelor inscrise in competitie - realizata atat de specialisti, cat si de clienti obisnuiti - GPeC 2011 aduce comerciantilor participanti o tehnologie de ultima generatie, bazata pe ultimele cercetari in domeniul neurostiintei ("neuroscience").



GPeC 2011 aduce magazinelor online inscrise in competitie o surpriza de proportii: starea emotionala a clientului obisnuit care are de indeplinit un task, cum ar fi identificarea unui produs care sa corespunda nevoilor lui, achizitionarea acestuia sau simpla browsare a site-ului. Pe tot parcursul task-ului, testerii sunt monitorizati cu echipamente de ultima generatie care masoara intensitatea descarcarilor electrice neuronale si intreaga activitate a creierului, pentru a observa ce fel de reactii emotionale au in timpul desfasurarii testului: confort, afectivitate, meditatie, atentie sporita, frustrare, anxietate etc.



Intreg procesul are la baza cercetariile stiintifice de peste un secol in domeniul electroencefalografiei si a tehnicilor moderne de imagistica prin rezonanta magnetica (RMN), nascandu-se de curand o noua stiinta: neuromarketing-ul. Desi exista multi contestatari ai neuromarketingului care considera ca fiecare individ este diferit si, deci, reactioneaza la stimuli in mod diferit, iar din acest considerent rezultatele nu pot fi relevante, oamenii de stiinta au demonstrat ca starile emotionale ale indivizilor sunt declansate de aceiasi centri nervosi si in aceleasi zone ale creierului.



Procesul de testare la GPeC 2011 combina uzabilitatea cu neuromarketing-ul. Astfel, printr-un soft specializat, se inregistreaza activitatea utilizatorului pe computerul de test (capturarea ecranului, cat si a miscarilor si clickurilor de mouse, impreuna cu expresia faciala). In acelasi timp, cu ajutorul unei casti wireless dotata cu senzori neuronali care se monteaza pe capul tester-ului, se monitorizeaza in timp real activitatea cerebrala a acestuia, gradul de atentie, metrici de meditatie, precum si starile emotionale coroborate cu actiunile utilizatorului.



Suprapunand cele doua fluxuri de informatii, magazinele online inscrise la GPeC 2011 vor afla ce fel de sentimente si emotii nutresc utilizatorii in mod involuntar atunci cand intampina dificultati in procesul de comanda, cand primesc un mesaj de eroare sau chiar cand navigheaza pe un webiste care le place sau nu.

11 May 2011
pont, GPEC -

-partea a 2-a-


"Sfera testarii cu ajutorul dispozitivelor de neuromarketing este extrem de larga. Pot fi analizate spoturi publicitare, imagini, bannere, fisiere audio, documente text, culori de actiune – cred ca aproape orice cu care intram in contact zi de zi. Iar cel mai interesant este ca reactiile noastre nu pot minti, sunt involuntare si depind doar de modul in care percepem lumea inconjuratoare, lucrurile cu care interactionam, procesele care ni se intampla", spune Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul GPeC. "Din punctul meu de vedere, neuromarketingul este fabulos. Cati din noi nu si-au dorit sa afle ce e in mintea utilizatorului, ce simte fata de ceea ce tu ii oferi? Chiar daca exista inca multi sceptici si chiar daca neuromarketingul este abia la inceput de drum, ma bucur sa aducem magazinelor online participante la GPeC o tehnologie revolutionara pe care deja giganti precum Google, Coca Cola etc. o folosesc", adauga Radu.



Testele de neuromarketing GPeC 2011 vor fi derulate cu subiecti profilati in functie de tipul de personalitate/caracter/temperament si adaptati la profilul de business al fiecarui magazin online inscris in competitie. De pilda, este extrem de important ca un magazin care vinde articole pentru bebelusi sa fie testat de proaspete mamici, avand in vedere ca acesta este target-ul principal al magazinului.



Rezultatele testarii vor fi puse la dispozitia magazinelor in asa fel incat sa afle care sunt lucrurile percepute de client ca si firesti, confortabile, relaxante si care sunt cele care trezesc emotii "negative", teama, frustrare, anxietate.



"Ceea ce astazi se intampla la GPeC 2011 este revolutionar. In acest moment, in lume, se testeaza conceptul de Brain Computer Science cu aplicabilitati in varii domenii: de la jocuri in care nu va mai trebui sa folosim tastatura si mouse-ul – ci este suficient sa gandim actiunea pe care o dorim iar aceasta se va intampla - , pana la cercetari stiintifice si de marketing cu un impact deosebit asupra vietii noastre. Daca te-ai intrebat vreodata cum ar fi ca cineva sa "iti citeasca gandurile" si sa iti ofere exact ce iti doresti intr-un anumit moment, in functie de starea ta de spirit – acest lucru nu mai este SF, ci se intampla. Doar ca exemplu nelegat de comertul electronic – exista deja o aplicatie bazata pe neuroscience care iti livreaza muzica ascultata in functie de starea ta emotionala. Este fabulos! Iar astazi Gala Premiilor eCommerce aduce magazinelor online viitorul", afirma Andrei Radu.



Asadar, magazinele online care vor sa beneficieze de inca o premiera de la GPeC, se pot inscrie in competitie completand formularul de participare de pe website-ul Galei la www.gpec.ro pana pe data de 15 mai 2011. Mai este doar o saptamana pana atunci, iar potrivit organizatorilor, inscrierile la GPeC 2011 nu vor fi prelungite.
Gala Premiilor eCommerce 2011 – Academia de eCommerce este un eveniment organizat de Link 2 eCommerce si sustinut de: BRD-GSG, Orange, UIS, FAN Courier.

Parteneri media: Ziarul Financiar, Business Magazin, Gandul, Mediafax, go4it, Elevate, IAB Romania, 2Parale, ROL.ro, Price.ro, ShopMania, SmartBuy, Trafic.ro, ZeList.

03 May 2011
pont, GPEC -

Dezvoltata sub un concept in premiera in Romania, cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) este un eveniment-maraton derulat pe parcursul a 8 luni de zile, care provoaca magazinele online la responsabilitate, in scopul cresterii increderii consumatorilor in tranzactionarea prin internet. Conform spuselor lui Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei, "GPeC 2011 – Academia de eCommerce a devenit cea mai complexa editie de pana acum, menita sa creasca standardele in comertul electronic in asa fel incat sa avem in piata cat mai multe magazine calitative, care sa le demonstreze consumatorilor ca este simplu si comod sa cumpere online."



Desi GPeC 2011 a ingradit foarte mult sfera potentialilor participanti prin impunerea unor criterii de preselectie deosebit de riguroase, magazinele care se califica in competitie au parte de o serie de avantaje:



- Primesc certificarea TRUSTED.ro (marca de incredere dezvoltata de GPeC impreuna cu Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania) care le atesta clientilor respectarea legii si a bunelor practici in comertul electronic;

- Se diferentiaza fata de concurenta, fiind magazine certificate de 3 entitati obiective in piata, neimplicate in activitati de comert electronic;

- Beneficiaza de PR-ul la nivel de industrie al TRUSTED.ro si al GPeC 2011, de schimbul de experienta cu ceilalti membri TRUSTED, cat si de ofertele partenerilor TRUSTED;

- Trec prin cel mai complex set de criterii de jurizare continand nu mai putin de 89 de elemente dezvoltate in scopul optimizarii conversiilor;

- Sunt evaluate in 3 etape de jurizare diferite, de-a lungul desfasurarii GPeC 2011, pentru analizarea evolutiei lor in timp;

- Au ocazia sa se intalneasca fata in fata cu membrii juriului GPeC intr-o serie de intalniri consultative, in cadrul carora pot discuta asupra raportului de jurizare, le sunt explicate notele acordate si primesc recomandari pentru solutionarea principalelor probleme;

- Beneficiaza de perioade dedicate de timp in care pot remedia problemele semnalate, in asa fel incat sa devina mai performante;

- Pot participa la prima Scoala de Vara din comertul electronic romanesc unde, timp de 1 saptamana, sunt organizate cursuri si seminarii pe cele mai arzatoare probleme pentru un magazin online: usability, SEO, AdWords, Analytics, Marketing&PR, organizarea departamentelor in back-office, tehnici de vanzare, chestiuni juridice;

- Pe langa jurizarea efectuata de specialisti, magazinele sunt analizate de sute de consumatori obsinuiti, afland astfel care este perceptia clientilor si a potentialilor clienti asupra afacerii lor;

- Indiferent daca sunt desemnate castigatoare sau nu, toate magazinele participante la GPeC 2011 primesc rapoartele de jurizare din cele 3 etape, cat si raportul juriului consumator, pentru a cunoaste exact care le sunt punctele forte si unde mai au de lucrat pentru imbunatatirea afacerii;

- Participa la Festivitatea de Premiere si la Conferintele GPeC 2011, alaturi de specialistii comertului electronic romanesc.



Taxa de participare la GPeC 2011 este de 700 lei TVA, dar magazinele online care au participat si la editiile anterioare si sunt deja "Atestate GPeC" beneficiaza de o reducere de 125 lei din valoarea taxei. De asemenea, magazinele care se inscriu prin intermediul partenerilor GPeC 2011 (2Parale, Price, ShopMania, SmartBuy sau Trafic), mai au 10% dis

03 May 2011
pont, GPEC -

(partea a 2-a)


"Asa cum am spus inca de la lansare, GPeC 2011 nu este pentru oricine. Ne dorim in competitie magazine responsabile care respecta legislatia in vigoare si standardele de bune practici, in asa fel incat sa demontam perceptia inca majoritara a consumatorilor potrivit careia internetul este plin de hackeri si nu e sigur sa cumperi online. Din pacate, o buna parte din vina, o poarta presa de senzatie care a alimentat publicul receptor cu stiri despre fraude – dar cred ca printr-un efort comun si sustinut, putem sa le aratam consumatorilor ca lucrurile nu stau deloc asa. De aceea, standardele GPeC de anul acesta au fost mult ridicate, in asa fel incat sa avem in competitie magazinele online responsabile si demne de increderea clientilor", conchide Andrei Radu.



Perioada de inscrieri in competitia GPeC 2011 se incheie pe 15 mai a.c. Mai sunt, deci, mai putin de 2 saptamani in care magazinele isi pot exprima intentia de participare completand formularul de pe website-ul Galei la www.gpec.ro.



Gala Premiilor eCommerce 2011 – Academia de eCommerce este un eveniment organizat de Link 2 eCommerce si sustinut de: BRD-GSG, Orange, UIS, Fan Courier.



Parteneri media: Ziarul Financiar, Business Magazin, Gandul, Mediafax, go4it, Elevate, IAB Romania, 2Parale, ROL.ro, Price.ro, ShopMania, SmartBuy, Trafic.ro, ZeList.

29 Apr 2011
pont, GPEC -

Incepand de astazi, magazinele online romanesti au la dispozitie marca de incredere TRUSTED.ro, initiata de 3 entitati obiective si echidistante in piata, cu o experienta solida in domeniul comertului electronic, legilor internetului si a relatiilor dintre comercianti si consumatori cu drepturile si obligatiile fiecarei parti, ce revin din acestea: Gala Premiilor eCommerce, Legi-Internet.ro si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania.



TRUSTED.ro este un program permanent de certificare a magazinelor online care respecta legislatia aplicabila in domeniul comertului electronic si bunele practici rezultate in urma experientei de peste 5 ani a Galei Premiilor eCommerce.



Desi in prima faza, certificarea TRUSTED poate fi acordata doar magazinelor online care se inscriu la GPeC 2011, dupa data de 15 mai a.c., marca de incredere va fi disponibila ca un proiect continuu, independent de competitia “Gala Premiilor eCommerce” si deschis oricarui magazin online care doreste sa adere la standardele TRUSTED.



Scopul certificarii TRUSTED este de a creste calitatea magazinelor online romanesti si, astfel, increderea consumatorilor in tranzactionarea prin internet, fapt care contribuie, implicit, la dezvoltarea pietei de comert electronic.



Potrivit celor doua studii de piata nationale privind dezvoltarea comertului electronic, derulate in anii 2008 si 2010 de echipa Link 2 eCommerce (organizatorii GPeC), consumatorii obsinuiti participanti la sondaj au raspuns, in proportie covarsitoare, ca ar avea mult mai multa incredere sa cumpere de la magazinele online verificate si atestate de un tert – entitate neutra in piata. Rezultatele studiului din 2008 sunt disponibile gratuit spre descarcare de pe pagina web www.studiucomertelectronic.ro, urmand ca in cateva zile acestea sa fie actualizate cu rezultatele sondajului derulat la finele anului 2010, potrivit echipei de proiect.



Pentru a obtine certificarea TRUSTED, magazinele online trebuie sa indeplineasca un set de standarde care vizeaza atat aspectele legale, cat si bunele practici in comertul electronic. De pilda, magazinele trebuie sa afiseze informatii complete de contact, sa respecte legislatia privind drepturile de autor si protectia datelor cu caracter personal, sa nu faca spam, sa comercializeze produse originale, sa ofere informatii detaliate despre procesul de cumparare, modalitatile de plata acceptate, politica de service si garantii sau returnarea produselor in 10 zile. Criteriile de acordare ale certificarii sunt disponibile detaliat atat pe website-ul www.trusted.ro, cat si pe website-ul Galei Premiilor eCommerce la www.gpec.ro, sectiunea “preselectie”.

29 Apr 2011
pont, GPEC -

(partea a 2-a)
"TRUSTED.ro are ca scop prioritar cresterea calitatii magazinelor online romanesti, prin respectarea legilor din domeniu si a codului de bune practici dezvoltat de GPeC. Daca vom avea in piata tot mai multe magazine responsabile, automat consumatorii nu vor mai avea motive de ingrijorare atunci cand vor sa cumpere online si, astfel, vom creste increderea in tranzactionarea prin internet si vom contribui la dezvoltarea pietei", spune Andrei Radu, organizatorul Galei Premiilor eCommerce, unul din initiatorii proiectului.



"TRUSTED este o alternativa la stirile-bomba despre fraude, hackeri sau alte nenorociri, mediatizate de presa de senzatie. Este momentul sa le aratam consumatorilor ca internetul nu este o jungla, din contra cumparaturile online sunt extrem de comode atunci cand ai de a face cu magazine responsabile si cand esti informat de la bun inceput despre site-ul de la care urmeaza sa cumperi. Ma bucur ca dezvoltam acest proiect alaturi de Legi-Internet.ro si APC Romania, doua organisme cu experienta vasta in domeniu", conchide Radu.



"Suntem bucurosi ca eforturile comune s-au concretizat in aceasta initiativa care consider ca va duce la cresterea calitatii comertului online si a increderii consumatorilor. Consumatorii se pot bucura de drepturile lor numai atunci cand comerciantii le respecta. Toate aceste eforturi sunt realizate pentru a-l face pe comerciant sa respecte normele cu privire la drepturile consumatorilor, foarte important in vanzarile online", a precizat Conf. Univ. Dr. Costel STANCIU, Presedinte APC Romania.



"TRUSTED.ro este rezultatul firesc al unei dezvoltari a pietii de comert electronic romanesc si a initiativelor partenerilor din acest proiect de educare atat a consumatorilor, cat si a magazinelor. Cele 17 standarde minime pe care magazinele online trebuie sa le indeplineasca au fost identificate avand in vedere experienta de peste 5 ani in jurizarea de la Gala Premiilor eCommerce, dar si a nivelului actual al pietei romanesti. In conditiile unui liber acces pe piata de comert electronic si a numarului crescand de magazine online, diferenta de incredere necesara pentru atragerea clientilor se poate face inclusiv printr-o marca obtinuta in urma unui minim audit extern. Adica TRUSTED.ro", declara Bogdan Manolea, detinatorul Legi-Internet.ro.



Potrivit initiatorilor proiectului, marca de incredere TRUSTED.ro aduce beneficii atat magazinelor atestate, cat si consumatorului final. Astfel, comerciantii atestati se diferentiaza fata de concurenta si se promoveaza la nivel de end-user, demonstrand ca respecta legea si standardele de calitate in e-commerce, fiind demni de increderea clientilor. Pe de alta parte, consumatorul final va sti ca site-ul pe care regaseste simbolul TRUSTED este verificat, respecta legea si ii ofera toate informatiile necesare pentru a-i asigura o achizitie online comoda si placuta.



Toate magazinele certificate TRUSTED vor fi evaluate cel putin de 2 ori pe an, dar si la orice plangere motivata in acest sens. De asemenea, certificarea este valabila timp de 1 an, cu posibilitatea reinnoirii marcii printr-o noua evaluare.



Pentru mai multe informatii despre atestare si avantajele certificarii, puteti consulta www.trusted.ro sau sectiunea de "Atestare" de pe website-ul Galei Premiilor eCommerce la www.gpec.ro/atestare.

18 Apr 2011
pont, GPEC -

Anuntata oficial inca din noiembrie 2010, cea de a VI-a editie a Galei Premiilor eCommerce este considerata cea mai complexa editie de pana acum, datorita conceptului inovator adus de organizatori. Astfel, magazinele online inscrise in competitie vor trece prin 89 de criterii de jurizare focusate pe optimizarea conversiilor si, pentru prima oara in istoria Galei, vor fi evaluate periodic in 3 etape de jurizare diferite. In plus, reprezentantii magazinelor se vor putea intalni fata in fata cu membrii juriului pentru a le fi explicate punctajele si pentru a primi consultanta gratuita in scopul imbunatatirii afacerii.



Odata cu inceperea inscrierilor la GPeC 2011, organizatorii impreuna cu Legi-Internet si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania au lansat si TRUSTED - programul national de certificare a magazinelor online, prin care toti comerciantii care se inscriu la GPeC si intrunesc conditiile de preselectie, devin Magazine de Incredere certificate TRUSTED. De aceea, conditiile de preselectie GPeC 2011 sunt “deosebit de riguroase”, potrivit lui Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.



“Din cele 8 magazine care si-au exprimat intentia de participare pana in acest moment, doar doua indeplinesc in totalitate criteriile de preselectie si au fost acceptate in competitie. Celelalte magazine vor primi in cursul zilei de astazi raportul de evaluare continand recomandarile noastre pentru a deveni eligibile. Daca le aplica, vor putea intra in concurs si vor primi certificarea TRUSTED”, spune Andrei Radu. “Asa cum am promis, GPeC 2011 nu este pentru oricine. Ne dorim in competitie doar magazine responsabile, vrem sa cernem piata si sa crestem standardele, pentru ca numai asa putem dezvolta comertul electronic si increderea consumatorilor in tranzactionarea online”, adauga Radu.



Eforturile GPeC pentru dezvoltarea pietei dau deja rezultate. Echipa GPeC a derulat, la sfarsitul anului trecut, un studiu national privind dezvoltarea comertului electronic romanesc (www.studiucomertelectronic.ro) la care au participat peste 5.000 de consumatori obisnuiti. Potrivit lui Andrei Radu, rezultatele studiului au fost centralizate si arata o crestere spectaculoasa a gradului de cunoastere a legislatiei in domeniu si a increderii in magazinele atestate GPeC si in comertul online, in general. Studiul va fi disponibil publicului larg pana la sfarsitul lunii aprilie a.c.



"GPeC 2011 inseamna un pas urias in evolutia competitiei, dar mai ales pentru dezvoltarea pietei. Este o editie extrem de dificila, dar cu deosebite avantaje pentru magazinele participante datorita know-how-ului castigat", conchide Andrei Radu.



Asadar, pana pe 15 mai, magazinele online se pot inscrie la GPeC 2011 – Academia de eCommerce, taxa de participare fiind de 700 lei TVA. Pentru mai multe detalii despre competitie, cat si pentru intreg desfasuratorul Galei, consultati website-ul evenimentului la www.gpec.ro.



Gala Premiilor eCommerce 2011 este un eveniment organizat de Link 2 eCommerce si sustinut de: BRD-GSG, Orange, UIS, FAN Courier.



Parteneri media: Ziarul Financiar, Business Magazin, Mediafax, Gandul, go4it, Elevate, IAB Romania, 2Parale, ROL.ro, Price.ro, ShopMania, SmartBuy, Trafic.ro, ZeList.

1024.css [0px to 1024px]