CATEGORII

cel.ro - comentarii



Scrie un comentariu
02 Sep 2018
"Magazin bun, service slab"
review pozitiv , Adrian Griga
  • puncte tari:au respectat obligatiile prevazute in garantie
  • PUNCTE slabe:service slab
  • CONCLUZII:magazin bun, service slab

Am cumparat un smartphone Xiaomi Redmi 5 Plus. Dupa 3 zile camera principala nu a mai functionat. Am facut o cerere de service in garantie online la care mi s-a raspuns a doua zi si la cateva ore curierul s-a prezentat la mine sa ridice telefonul. Dupa doua saptamani (timpul limita de rezolvare a unei defectiuni in garantie fiind de 15 zile), un curier s-a prezentat cu telefonul. Am constata ca telefonul avea aceeasi defectiune cu care l-am trimis la service. Am facut o sesizare la CEL la care mi s-a raspuns repede ca trebuie sa fac o noua cerere de reparare. Am facut cererea si a doua zi curierul a fost la mine pentru a duce telefonul la service. A mai stat doua saptamani acolo dupa care, in sfarsit, am primit telefonulul cu o camera noua functionala. Mentionez ca nu se poate lua legatura cu cei de la service in perioada in care ai un produs la ei.
Concluzii:
- cei de la magazin au raspuns foarte la orice solicitare si au asigurat transportul gratuit al produsului la service si inapoi;
- cei de la service lasa de dorit in privinta profesionalismului si al timpului de rezolvare a problemelor.

08 Aug 2018
"Inselatorie pe fata"
review negativ , Francisc Iosif Abel
  • puncte tari:Nici unul
  • PUNCTE slabe:Inselatorie la drumul mare
  • CONCLUZII:De evitat cu orice pret

Am comandat de la ei un UPS. L-au trimis impachetat dublu, sa nu vad la primire ambalajul original care ambalaj fusese deschis deja si relipit ordinar. In interior am gasit UPS-ul crapat. Deci cei ce l-au impachetat stiau ca este defect dar totusi l-au trimis si ca sa nu comentez si sa observ ambalajul deja deschis l-au impachetat dublu. I-am contactat, le-am trimis poze si mi-au sugerat sa cer retur sa-l trimit inapoi ...pe banii mei...ca asa e politica de returnare. Insa degeaba l-am trimis inapoi ei refuza sa recunoasca ca l-au trimis defect. M-am adresat ANPC si acum astept decizia lor. Mai banditi ca cei de la CEL (si DOMO) nu exista. De evitat la mare distanta.

22 May 2018
"DE EVITAT"
review negativ , Mihai Neagu
  • puncte tari:Nu au
  • PUNCTE slabe:Service foarte neserios
  • CONCLUZII:Produsele au garantie = 0

Refuza reparatia unui telefon din cauza unui colt usor lovit, desi carcasa si ecranul (!) nu au nimic.
Deci SERVICE CEL.RO = o mizerie.
Cauta motive ca sa refuze produse la reparat.
Nu voi mai cumpara niciodata de la ei si nici nu voi mai recomanda nimanui aceasta mizerie de magazin online.

14 Apr 2018
"Niste tepari! De evitat!"
review negativ , Victor Neacsu
  • puncte tari:care puncte tari?
  • PUNCTE slabe:magazinul in sine
  • CONCLUZII:de evitat

Nu mi-au schimbat telefonul, desi gresisera culoarea ceruta, deoarece cumparasem de la sediu!

21 Mar 2018
"jeguri"
review negativ , Pascu Carla
  • puncte tari:nu sunt ok evitati
  • PUNCTE slabe:comanzi ceva trimit alceva
  • CONCLUZII:cred ca sunt retarzi sau se grabesc

creaza un disconfort clientului. nu recomand cel.ro

Raspunsuri (1)
Pascu Carla
2018-03-21 20:40:54

atentie mare deschideti si verificati cu mase bagare de seama

19 Mar 2018
"de o nesimtire iesita din comun"
review negativ , Calin Oprea
  • puncte tari:minus infinit
  • PUNCTE slabe:cam orice
  • CONCLUZII:de evitat

cumpar una bucata SSD, primit, supriza, 200 GB scrisi deja? Nu pot inregistra produsul la Samsung pentru ca deja inregistrat?
Ridic problema, mi se transmite ca e de la "furnizor", deci nu e vina lor. eu am cumparat de la ei, de unde naiba sa stiu ce furnizor au? o fi ceva "coleg" de pe olx? really?

05 Mar 2018
"Multumit"
review pozitiv , Alex Dorian
  • puncte tari:preturi mici, promptitudine
  • PUNCTE slabe:nu au momentan
  • CONCLUZII:Recomand

In aproape 1 an de zile am luat produse in valoare de peste 9300 de lei si sunt multumit de rapiditatea cu care le-au livrat! inciuda tuturor comentariilor negative am sa recomand acest site, iar cat pt garantii nici nu imi fac probleme deoarece ceea ce am ales sunt produse premium si nici nu ma gandesc ca or sa se strice! :)

Raspunsuri (1)
Codreanu Adrian
2018-07-31 12:53:33

ce m-as bucura sa ti se strice si sa ajungi cu ele in servuce-ul cel.ro sa vedem atunci daca-i mai recomazi.

25 Jan 2018
"DE EVITAT CU ORICE PRET!"
review negativ , Bogdan Radu
  • puncte tari:nu exista
  • PUNCTE slabe:absolut tot
  • CONCLUZII:DE EVITAT INDIFERENT DE PRET

Am laut de la ei ca aveau pret mic, am vrut sa returnez produsul ( un ram care nu se potrivea cu placa de baza ) si au refuzat returul. Nu voiam banii inapoi ci sa-mi schimbe produsul cu un altul sa dau diferenta. Am facut reclamatie la ANPC. Intre timp acum voiam sa-mi cumpar un monitor care e cu 250 lei mai ieftin la ei (monitorul normal e 2250 peste tot) in mod sigur nu voi mai cumpara in viata mea nimic de la ei. Sper sa dea faliment cat mai repede. Lumea sa uita la preturi din pacate si nu la servicii, asa cum am facut eu initial. DE EVITAT CU ORICE PRET! Ca sa nu mai zic ca returul nu se face la sediul lor, ci intr-o alta parte, daca nu faci o cerere online te prezinti degeaba acolo. Vor sa evite scandalurile si de aceea se face online, ca primesti raspunsul de la o tanti ca nu se poate face returul produselor indiferent de motiv.

Raspunsuri (2)
Cristian C
2018-01-26 10:00:26

Ai scapat ieftin. Daca primeai produsul defect aveai de ales fie sa ramai cu el, fie sa te taxeze 50% din pret si sa platesti tu returul, adica pierdeai mai mult decat facea produsul. Sper sa vedem cat mai multa lume care posteaza experienta cu acesti escroci penibili.

Alex Dorian
2018-03-09 00:39:42

stai putin matrematica ta e cam proasta :)))

22 Jan 2018
"Foarte neserioși la retur"
review negativ , Florin Marinescu
  • puncte tari:Sediul la Apaca
  • PUNCTE slabe:Returul nu se face la sediu ci la un dos și nu primești banii înapoi poate cu ANPC și poliția ?
  • CONCLUZII:De evitat !!!!!!! Comerțul online fără un retur facil este o porcărie !

Am plătit produsele aduse fără să le desfac (era ora 20 cand le-a adus).
La retur au inceput problemele. Obstacole peste obstacole. Un coșmar !!!!!!!!
Cu greu le-am returnat, prilej cu care le-au testat și fotografiat.
Banii insă nu i-am primit înapoi!!!!
Au cerut IBAN.
Au trecut 10 zile, îi sun zi de zi trimit mail-uri dar mă ignoră.
Definitiv am hotărât să nu mai cumpăr de la acest magazin !

14 Oct 2017
"speri sa nu ai probleme"
review negativ , Cristian Cruce
  • puncte tari:poate un pret mic
  • PUNCTE slabe:restul
  • CONCLUZII:mai bine nu cumperi de la ei

Cand nu ai probleme, totul este OK.
Iar cand sunt probleme, atunci se vede diferenta intre o firma de profesionisti si restul.
Refuza sa isi asume raspunderea desi fac greseli (serial number diferit pe factura, adresa de livrare gresita) si, mai rau, nu respecta garantiile.

19 Apr 2017
"Multumit"
review pozitiv , Zsolt Mathe
  • puncte tari:Livrare rapida, pret foarte bun
  • PUNCTE slabe:Nimic deocamdata
  • CONCLUZII:Recomand

N-am nimic de reprosat, am plasat comanda la un TV, ziua urmatoare mi-a si ajuns, sigilat, frumos. Functioneaza conform asteptarilor. Sincer aveam emotii, acum am comandat prima oara si am tot citit review-uri negative. Sper sa nu am treaba cu garantii, etc. In rest sunt super multumit.

18 Apr 2017
"Nu recomand sub nici o forma."
review negativ , Florin Vasile
  • puncte tari:none
  • PUNCTE slabe:tot
  • CONCLUZII:De evitat! incercati sa ii ocoliti chiar daca au au preturi mai bune .

Am comandat online un telefon cadou si l-am ridicat din depozitul ala pe care ei il numesc sediu ca sa ma misc mai repede. Pe langa faptul ca avea niste sigilii dubioase (o firma de care nu am auzit pe care scria Made in Kina ) am vrut sa-l returnez dupa 3 ore (am facut cererea la ei pe site) si sa-l schimb cu altceva, atentie, nu sa imi dea banii inapoi! Mi-au zis ca l-am luat din sediu si ca nu se returneaza ca asa scrie ei pe site si nici nu se inlocuieste.
Niste nemernici, Incalca legea cu buna stiinta, adevarati pirati legali in online (dupa cum spune si numele de Corsar) eu NU am vazut produsul nici inainte nici dupa ce l-am platit la ei. Au un model de business ilegal si pervers : Clientul face comanda online si plata la sediu fara sa se vada produsul, dupa plata poti vedea produsul dar daca clientul se razgandeste nu mai poate lua banii inapoi (returna) ca a vazut produsul. Nu ai cu cine sa vorbesti angajatii au aceeasi replica va rugam sa va adresati la reclamatii si acolo raspunde una care habar nu are ce vorbeste. Modul de a trata clientul dupa vanzare, politica de tip japca care o folosesc si interpretarea legii comertului online dupa bunul plac este atributul conducerii firmei cel.ro, marketonline si cine mai este in grupul lor.
Feriti-va cat puteti de ei, poate au preturi bune uneori, probabil, din cauza ca aduc produse pe canale dubioase, nu primesc retur, le da cu flit la cei care au probleme in garantie etc. practici ce tin mai mult de bisnita si smenarii ieftine nu de o firma care se presupune a fi in top 5 magazine online. Acesta este modelul de business pe care inteleg sa-l faca acesti pirati in ziua de zi cand firmele consecrate iti dau 30 si chiar 60 zile drept de retur pentru produsele din magazine.

14 Dec 2016
"De evitat - foarte neserioși la retur"
review negativ , Client Client
  • PUNCTE slabe:customer service, seriozitate
  • CONCLUZII:nu recomand

Nu recomand cel.ro niciunei persoane care ține la nervii săi și se așteaptă la profesionalism și corectitudine din partea unui comerciant.
Am avut probleme cu ei la returul unui mouse, pe care l-am testat câteva ore și apoi l-am trimis înapoi.
Au încercat la fiecare pas să tergiverseze returul și au inventat o "taxă" de devalorizare a produsului pentru că au apărut niște urme fine pe cauciucul de pe mouse care face contact cu suprafața pe care îl folosești. Acele urme, pe care ei le-au numit zgârieturi, erau vizibile doar dacă făceai zoom cu un dslr și apar pe orice mouse pe care îl miști de câteva ori pe birou.
Încercați alt comerciant ce nu are atitudine de bișnițar dacă vreți să evitați problemele

13 Dec 2016
"Partea 1"
review negativ , Daniel Gimpirea
  • puncte tari:Zero
  • PUNCTE slabe:Toate
  • CONCLUZII:Nu cumparati de la acesti imbecili!

Sa va povestesc o intamplare geniala cu faimos-ul magazin CEL.RO

Pe data de 02/12/2016 am cumparat de la ei 2 monitoare Gaming LED 27 AOC G2778VQ 1msFreeSync 75Hz, am ajuns cu ele acasa si am constatat ca amandoua sunt defecte. Unul din ele prezenta pe marginea panel-ului o culoare albastra si un pixel mort pe mijlocul display-ului (unu mai maricel asa de culoare rosie), al 2lea monitor prezenta in partea stanga sus la display o pata mare pe nuanta de GRI. Am facut imediat cerere de retur pentru cele 2 produse. Nestiind ca ei au un service imbecil si cretin care este inchis, am venit cu cele 2 monitoare inapoi in magazin pentru a imi recupera banii. Mentionez ca cererea de retur a fost accepta de catre service. Am venit cu produsele in termen de 48 de ore cu ele inapoi, in care legea spune ca daca vin cu ele in termen de 48 de ore sau chiar si 14 zile, sunt obligati sa imi dea banii inapoi, ceea ce nu s-a intamplat. Produsele au fost achitate la ei in magazin direct cu banii jos la receptie. Bineinteles ca am fost trimis inapoi acasa cu cele 2 monitoare (nu au respectat legea si mi-au spus ca nu am dreptate si ca nu exista asa ceva). Insa inainte sa ma duc acasa am luat telefonul si am sunat la ANPC si i-am intrebat si pe ei de aceasta problema. Dansii de la telefon mi-au spus acelasi lucru ca sunt obligati sa imi dea banii inapoi in termenul acceptat de catre lege, si culmea ca au mai avut sesisari in legatura cu ei pe aceelasi lucru. Am ajuns acasa sa trimit produsele vietii prin curier si constat ca SURPRIZA, FanCurier-ul nu mai ia comenzi de acasa (asa mi s-a comunicat de la CEL.RO, sa sun si sa trimit prin ei). Dupa numeroase telefoane date la tot felul de curieri pentru ca nici unii dintre ei nu mai ridic comenzi de acasa, am dat de faimosii CurierCargus (alti imbecili) cu care am si trimis acele 2 produse inapoi la ei. Am stat cu ele 3 zile cretine sa ajunga la CEL (desi au contract cu ei) dupa care mi s-a comunicat de la CEL ca produsele au ajuns intr-un final la ei si ca voi fi contactat in legatura cu garantia lor. Zis si facut, mi-au acceptat cererea de stornare a lor si inca astept de aproape 2 saptamani sa mi se vireze banii in cont, lucru in care banii au fost achitati CASH la ei la receptie si ei au insistat sa mi trimita prin contul bancar fara ACORDUL MEU. Cei de la ANPC mi-au spus ca acest lucru se intampla doar daca am facut comanda online si am platit cu cardul online, plata direct pe site sau la ei in showroom.

Raspunsuri (2)
Daniel Gimpirea
2016-12-13 22:51:06

Partea 2: Am fost si in showroom sa imi ridic banii si mi s-a dat cea mai de CACAT SCUZA vreodata ca vai doamne noi nu dam sume mari inapoi, dar este ok ca ei sa incaseze sume mari de la clienti. Cele 3 fete pitipoance ca altfel nu am cum sa le spun care stau la receptie si isi vad daca au unghii rupte si vorbesc pe un ton de o nesimtire incredibila, trateaza clientii intr-un mod execrabil, ca si cum noi am fi sclavi si ele ar fi Dumnezeu pe pamant!

Angell Angellus
2017-01-17 17:46:33

Sustin absolut tot ce spui, numai zic ca tot ce tine de service nu au un numar de telefon, doar un email, tot ce vrei sa comunici e numai pe email, asta daca iti vor si raspunde.

27 Nov 2016
"Persoanele JURIDICE trebuie sa evite CEL.RO si firma Corsar Online"
review negativ , Vlad Iliescu
  • PUNCTE slabe:furt
  • CONCLUZII:Persoanele Juridice sa stea deoparte

Se bazeaza pe faptul ca Persoanele Juridice nu sunt protejate de ANPC. Am achizionat un produs total neconform specificatiilor, neconformitatea fiind vizibila cu ochiul liber. Toti angajatii de la Retur au vazut problema dar mi-au spus ca nu au voie sa ia nicio masura pentru produse cumparate pe firma. Si de la Service am primit constatare ca nu este conform echipamentul dar Hotii de la CEL.RO nu au luat nicio masura. Singura varianta ramasa ar fi un proces. Se bazeaza pe faptul ca sunt prea putini cei care ii dau in judecata, asadar sunt pe plus, incasari versus pierderi.

Corsair Online SRL detine: cel.ro, marketonline.ro, mediadot.ro si probabil multe alte site-uri.

22 Nov 2016
"ofera promotii pe care nu le pot onora!!!"
review negativ , Esc Vasile
  • puncte tari:---------------
  • PUNCTE slabe:vand produse pe care nu le au in stoc/ comunicarea foarte greoaie
  • CONCLUZII:NU cumparati de la CEL.ro!!!

Am vrut sa cumpar un telefon aflat la promotie, am facut comanda, am primit mail de confirmare al comenezii (mail generat automat). Am primit un al doilea mail in care mi se prezenta perosoana care se va ocupa de comanda mea. Apoi asteptam sa-mi livreze telefonul, cand surpriza am primit un al 3-lea mail ca telefonul nu se mai gaseste "fizic" in stoc. Mentionez ca in momentul in care am facut comanda, telefonul se afla in stoc, altfel nu as fi putut sa-l comand. De aici au urmat o serie de mail-uri in care mi se sugera sa anulez comanda ori imi aleg alt produs!!!Le-am explicat ca asta nu e problema mea si ca e problema lor faptul ca au vandut un telefon pe care nu-l mai au in stoc. Comunicare foarte greoaie, nu poti sa vorbesti cu ei la telefon, nu raspunde nimeni, iar la mailuri iti raspund doar daca au chef si le convine. In concluzie daca vreti sa nu aveti batai de cap pe banii vostri EVITATI sa cumparati de la cel.ro!!!

Raspunsuri (1)
Alexandra Dine-Iures
2016-11-23 13:00:01

La fel am patit si eu cu o comanda. Nu este normal sa vanda produsele pe care nu le au in stoc. Un mare minus din acest punct de vedere

18 Nov 2016
"vor sa insele si sa pacaleasca CEL.RO"
review negativ , ionut tudor
  • puncte tari:zero
  • PUNCTE slabe:infinit
  • CONCLUZII:SA NU CUMPARATI NICIODATA DE LA EI,CAND FACI O COMANDA ONLINE VEZI CONTACT ADRESA PT. CA ASTIA AU MAI MULTE SITE-URI

AN VRUT SA CUMPAR ACUM 2 SAP. UN PRODUS DE LA EI PE SITE ERA UN PRET LA SHOWROOM LA EI PE VASILE MILEA LANGA AFI COTROCENI IN INCINTA APACA ,ALT PRET.ACUM DE BLAK FRIDAY ACELASI PRODUS CU -20% REDUCERE SURPRIZA ACELASI PRET CA ACUM 2 SAP.CAND FACI O REDUCERE AFISEZI PRET VECHI SI PRET NOU CU REDUCEREA,ASTIA VREA SA PROFITE DE OAMENI.MAI BINE CUMPERI MAI SCUMP PUTIN DAR SA FIE SERIOSI

Raspunsuri (1)
Daniel Gimpirea
2016-12-13 22:42:22

Sa va povestesc o intamplare geniala cu faimos-ul magazin CEL.RO

Pe data de 02/12/2016 am cumparat de la ei 2 monitoare Gaming LED 27 AOC G2778VQ 1msFreeSync 75Hz, am ajuns cu ele acasa si am constatat ca amandoua sunt defecte. Unul din ele prezenta pe marginea panel-ului o culoare albastra si un pixel mort pe mijlocul display-ului (unu mai maricel asa de culoare rosie), al 2lea monitor prezenta in partea stanga sus la display o pata mare pe nuanta de GRI. Am facut imediat cerere de retur pentru cele 2 produse. Nestiind ca ei au un service imbecil si cretin care este inchis, am venit cu cele 2 monitoare inapoi in magazin pentru a imi recupera banii. Mentionez ca cererea de retur a fost accepta de catre service. Am venit cu produsele in termen de 48 de ore cu ele inapoi, in care legea spune ca daca vin cu ele in termen de 48 de ore sau chiar si 14 zile, sunt obligati sa imi dea banii inapoi, ceea ce nu s-a intamplat. Produsele au fost achitate la ei in magazin direct cu banii jos la receptie. Bineinteles ca am fost trimis inapoi acasa cu cele 2 monitoare (nu au respectat legea si mi-au spus ca nu am dreptate si ca nu exista asa ceva). Insa inainte sa ma duc acasa am luat telefonul si am sunat la ANPC si i-am intrebat si pe ei de aceasta problema. Dansii de la telefon mi-au spus acelasi lucru ca sunt obligati sa imi dea banii inapoi in termenul acceptat de catre lege, si culmea ca au mai avut sesisari in legatura cu ei pe aceelasi lucru. Am ajuns acasa sa trimit produsele vietii prin curier si constat ca SURPRIZA, FanCurier-ul nu mai ia comenzi de acasa (asa mi s-a comunicat de la CEL.RO, sa sun si sa trimit prin ei). Dupa numeroase telefoane date la tot felul de curieri pentru ca nici unii dintre ei nu mai ridic comenzi de acasa, am dat de faimosii CurierCargus (alti imbecili) cu care am si trimis acele 2 produse inapoi la ei. Am stat cu ele 3 zile cretine sa ajunga la CEL (desi au contract cu ei) dupa care mi s-a comunicat de la CEL ca produsele au ajuns intr-un final la ei si ca voi fi contactat in legatura cu garantia lor. Zis si facut, mi-au acceptat cererea de stornare a lor si inca astept de aproape 2 saptamani sa mi se vireze banii in cont, lucru in care banii au fost achitati CASH la ei la receptie si ei au insistat sa mi trimita prin contul bancar fara ACORDUL MEU. Cei de la ANPC mi-au spus ca acest lucru se intampla doar daca am facut comanda online si am platit cu cardul online, plata direct pe site sau la ei in showroom. Am fost si in showroom

15 Nov 2016
"Cumperi online si ramai cu banii blocati"
review negativ , Nicolae Lucaci
  • puncte tari:-
  • PUNCTE slabe:Neseriozitate
  • CONCLUZII:Nu mai cumpar de la ei

Aseara am comandat telefonul Redmi 3s online cu cardul de cumparaturi in rate egale. Pe website aparea ca pot sa il ridic astazi dupa ora 10, fapt care l-am si facut. Raspunsul a fost ca au fost rezervate inaintea mea. Ce inseamna rezervare ? S-au platit deja? Daca au fost "cumparate" online si au ales livrare de ce nu ati ales livrare din stocul furnizorului??? Eu am batut jumatate de Bucuresti sa vin sa ridic personal produsul pentru ca aveam nevoie urgent de el astazi si dumneavoastra va bateti joc de mine.

1024.css [0px to 1024px]