CATEGORII

azerty.ro - comentarii



Scrie un comentariu
11 Jun 2016
"Cea mai proasta experienta"
review negativ , Codrin Popa
  • puncte tari:SE PRICEP LA DAT TEAPA
  • PUNCTE slabe:DACA E VORBA DE FRAIERIT CLIENTII? NIMIC.
  • CONCLUZII:DACA TEAPA VREI DE LA CEL IEI, MAI IEFTIN MAI PROST

Am comandat de la ei o placa de baza, ridic coletul de la FanCourier si ma duc spre casa.. pana aici toate bune si frumoase pana cand deschid cutia de la placa de baza si constat ca era un produs resigilat si utilizat. Am facut cerere de retur spunand cele intamplate, si-au cerut scuze iar in cateva zile primesc banii inapoi. Am inceput sa caut alt magazin de unde sa cumpar acest model de placa de baza, cel.ro, mediadot.ro, azerty.ro, dc-shop.ro si marketonline.ro fiind singurele magazine care aveau acest produs pe stoc. Decid sa cumpar placa de baza de la mediadot.ro afland ulterior ca toate magazinele mentionate mai sus inclusiv mediadot sunt acelasi cel.ro adica CORSAR ONLINE. Afland acest lucru am sunat special le ei sa le mentionez ca am mai cumparat o placa de baza pe care am primit-o resigilata dorind ca de data aceasta sa primesc un produs nou nu folosit/resigilat, persoana cu care am vorbit la telefon mi-a spus ca produsul comandat este nou si ca va ajunge in maxim 2 zile la adresa de livrare, produsul a ajuns dupa o zi, am mers la FanCourier sa ridic produsul si constat ca placa de baza era iarasi desigilata, ambalata altfel decat cea trimisa de producator, cu accesoriile desfacute, utilizata si cu un socket cpu diferit fata de cel original cu care vine de la producator. Concluziile ar trebui sa le trageti singuri, nu recomand nimanui acest magazin, respectiv magazinele mentionate de mine mai sus.

23 Mar 2016
"O experienta pozitiva"
review pozitiv , Daniel Vochescu
  • puncte tari:Promptitudine, Impachetare potrivita,pret foarte bun
  • PUNCTE slabe:Nici unul
  • CONCLUZII:Servicii de calitate, preturi excelente

Sunt la prima experienta de cumparaturi pe acest site si am o impresie foarte buna. Preturi foarte bune, produsele sunt pe stoc, promititudine la livrare si impachetare. Chiar nu am nimic de reprosat pana acum. Nu stiu care ar atitudinea in caz de retur sau alte probleme.Sper sa nu am nevoie de asa ceva.

18 Feb 2016
"Promptitudine maxima"
review pozitiv , Dragos Dinca
  • puncte tari:Promtitudine, seriozitate, pret mic fata de alte magazine(in cazul produsului cumparat)
  • PUNCTE slabe:-
  • CONCLUZII:Recomand, achizitionarea produsului a fost foarte simpla si in nici 24h am intrat in posesia lui

Cautam un epilator Philips Satin 6581 sa-l fac cadou sotiei si cel mai ieftin era la Azerty.

Cititind aceste comentarii negative, am ezitat destul de mult sa plasez comanda, dar pana la urma mi am luat inima in dinti si am facut comanda de la acest magazin.

In 20 de min am fost sunat de la magazin pentru confirmarea comenzii si mi s a spus ca a doua zi o sa primesc produsul.

A doua zi dimineata, a venit curierul cu produsul. Totul a fost fara probleme, produsul este in regula.

Apreciez seriozitatea si promtitudinea de care au dat dovada. Recomand

17 Aug 2015
"Nu au produsele"
review negativ , Andrei Sandulescu
  • puncte tari:aroganta la telefon
  • PUNCTE slabe:nu au produsele, pierdere de timp
  • CONCLUZII:daca vedeti pretul ca este prea mic, ceva nu e in regula

Nu au produsele, am lansat comanda, am fost deacord sa fiu sunat cand intra in stoc, dar din vocea de la telefon nu exista nici o speranta sa aiba alcel produs la pretul de 320 de lei, cand in toate magazinele si pestet tot este 500. pun annturi ca sa se afle in treaba sai sa apara aici pe price.ro cu preturi mici.

23 Jan 2015
"NU CUMPARATI DE LA AZERTY"
review negativ , dj dynutzu
  • puncte tari:niciunul
  • PUNCTE slabe:toate

Nu faceti greseala pe care am facut-o si eu.Cititi aceste comentarii, dupa ce am cumparat un produs defect refuza sa mi-l schimbe, gasind tot felul de motive.Nu recomand.

Raspunsuri (2)
Azerty Ro
2015-04-21 12:53:53

Buna ziua,
Stimate domn,
Va asiguram de faptul ca ne respectam clientii si ne dorim ca experienta avuta cu magazinul nostru sa fie una cat mai placuta. Va rugam sa ne dati mai multe detalii privind problema dvs.

monkey onyourtonsils
2015-12-01 19:58:47

Hahaha. Da. Sigur. Si eu va asigur ca sunteti o firma romaneasca tipica unde lucreaza romani tipici. N-am cumparat si nici n-am curaj sa cumpar de la voi pt ca am citit o gramada de reviewuri din care reiese ca: sunteti aroganti, urlati la telefon, tratati clientul ca pe un gunoi, oferiti produse cu probleme sau nu aveti produsele in stoc, fentati returul produselor pe motive absurde [nu ar trebui sa existe un motiv pt care sa nu acceptati un produs inapoi in termen de macar 30 de zile, daca ati fi o firma civilizata intr-o tara civilizata]. Mai sunteti din nefericire pe piata pt ca si celelalte firme sunt la fel de infecte ca si voi si nu prea ai de unde sa alegi. Emagul e OK, cam atat. In rest... nenoricire, lipsa de profesionalism, si o obsesie bolnava cu a **** clientul in ***, pt ca nu are nimeni nevoie de clienti fericiti care sa revina, sa cumpere din nou. E mai ieftin si mai simplu sa bagati one-shot-uri: ai prins clientul, i-ai tras teapa, ai scapat de el, e OK pt ca mai exista milioane de alti potentiali clienti. Prea scump sa faci training de personal, sa transformi lepre Bucurestene in oameni civilizati care ar putea oferi un serviciu de calitate. Dar daca voi tratati clientul ca pe un gunoi, clientul face la fel cu voi, si toata lumea e nemultumita. Si nu se poate schimba nimic pana nu se schimba ceva de la centru. Daca presendintele si administratia firmei nu sunt deranjati de angajatii lepre este, in mod logic, pt ca si ei la randul lor sunt niste lepre de Bucuresti. Si deci evident, nu se poate schimba nimic daca nu ajunge firma pe mana altcuiva. Imi cer scuze pt limbajul direct si sincer.

02 Dec 2014
"NU recomand - lipsa totala de profesionalism"
comentariu negativ , Casian Grama

Am facut o comanda de mai mult de 5000RON la acest magazin. Apoi am avut o suita de intamplari neplacute care-au condus in final la anularea comenzii.


1. La confirmarea telefonica a comenzii am aflat cu stupoare ca termenul de livrare era de o saptamana desi produsele figurau ca fiind in stoc depozit. Probabil erau in depozitul altei companii.


2. Desi pe site apare ca livrarea este gratuita am aflat telefonic ca de fapt NU este, percepandu-se o taxa de km suplimentari.


3. Preturile produselor afisate pe site nu contin taxa verde, ea neaparand nici in momentul plasarii comenzii - a fost adaugata ulterior pe comanda.


4. Ca si cum nu ar fi fost indeajuns, culmea culmilor a fost ca suma valorilor produselor a fost mai mica decat totalul trecut pe comanda!


5. Am trimis cateva mesaje legate de comanda la care nu am primit niciun raspuns.


6. Am sunat mai mult de 30 min pentru ca cineva sa binevoiasca sa raspunda la telefon pentru a anula comanda!




Asadar avand in vedere toate cele expuse mai sus NU recomand acest magazin.


P.S. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce s-ar fi intamplat daca vreun produs livrat era defect sau neconform.

10 Sep 2014
"Servicii de calitate."
review pozitiv , Cosmin P
  • puncte tari:promtitudine, comunicare buna
  • PUNCTE slabe:nu am gasit.
  • CONCLUZII:Cu siguranta voi lua in considerare pe viitor posibilitatea de a colabora din nou cu Azerty.

Am lucrat pentru prima data cu Azerty si am fost placut surprins de calitatea serviciilor oferite. Promti, comunicare buna cu clientul, preturi decente, informatie concisa. Ii recomand pentru orice este interesat.

23 Apr 2014
"NESERIOSI"
comentariu negativ , Cornel A

Am comandat luni 21.04.2014 de la Azerty un TV (pret extrem de bun), la ora la care am facut comanda produsul respectiv aparea in pagina lor ca fiind "in stoc depozit central", am primit un email de confirmare a comenzii, in data de 22.04.2014 comanda mea aparea ca fiind preluata, iar in 23.04.2014 i-am sunat sa vad ce este cu comanda mea, am primit raspuns ca am ramas fara TV (au anulat comanda) deoarece s-au terminat findca era lichidare de stoc, si nu mai aduc acest produs. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Deci in concluzie am luat TEAPA, iar daca mai aduc produsul respectiv sunt "putin cam nesimtiti" pentru ca mi-au anulat comanda din moment ce la ora la care am trimis comanda TV-ul aparea ca disponibil.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Am cumparat si de la alte magazine online dar nu am avut probleme de genul acesta ca produsul sa apara disponibil in magazin la trimiterea comenzi si sa mi se spuna ca s-au terminat. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
NU RECOMAND sa comandati de aici chiar daca preturile sunt mai mici ca la alte magazine va amagiti degeaba.

03 Jan 2014
"Niste neseriosi, oameni de 2 bani si fara cuvant"
comentariu negativ , Gabriel Kollar

Niste nesimtiti ordinari. Sub nicio forma sa nu comandati de la ei, asta daca vreti sa va si ajunga comanda. Am dat comanda pe 22.12.2013 si comanda trebuia sa ajunga pe 31.12. Nici pana in ziua de azi(03.01.2014) nu au trimis comanda. Niste tepari care doar sa va fure, recomand sa cumparati din alta parte.

11 Dec 2013
"rowenta air brush"
comentariu pozitiv , Prenume Nume

am comandat pe site si am ridicat a doua zi produsul din magazin.

18 Jun 2013
"Magazin OK!"
comentariu pozitiv , Alex Mic

Scuze pentru intarzierea publicarii acestui review, dar am realizat ca cele mai multe review-uri pe care le scriu la adresa magazinelor sunt negative. Nu este vina mea ca foarte multe magazine din RO sunt neserioase in relatia cu clientul.
De-a lungul timpului (din 2010 cand am descoperit acest magazin) am efectuat aproximativ 12 comenzi la acest magazin si inca pe atat de la Kelion grup, unele finalizate, altele anulate. Mereu am fost tratat cu aceeasi seriozitate si am fost multumit.
Unele produse s-au mai si defectat dar nu au fost probleme de service, uneori s-au rezolvat in 2-3 zile alte ori aprope de expirarea termenului legal de rezolvare a problemei (15 zile).
Eu sunt multumit de relatia cu aceasta firma!
Multumesc!

22 Feb 2013
"Livrare comenzi"
comentariu negativ , Peter Gyorfi

Ar fi cazul sa schimbati firma de curierat, cea actuala este total neserioasa. Astept toata ziua acasa sa vina coletul, dau telefon la numarul dat de ei si-mi raspunde dintr-un cor de femei dupa al cincilea apel. si raspunsul a fost unul de-a dreptul impertinent. Da nu gresesc, transportul este pe banii mei, deci nu vreau sa fiu luat de prost, tocmai pe banii mei!!!

Raspunsuri (1)
Azerty Ro
2013-03-04 11:27:58

Buna ziua stimate domn,
Ne cerem scuze pentru acest inconvenient. Vom analiza problema expusa de dvs in ceea ce priveste firma de curierat cu care lucram si vom lua masuri in acest sens.
Multumim pentru timpul acordat trimiterii acestui feedback.

05 Feb 2013
" !!!! AZERTY isi bate joc de clienti.....!!!!!"
comentariu negativ , FIRFIRICA MIHAI

Buna seara,

In data de 14.01.2013 am returnat un laptop celor de la Azerty(returul a fost efectuat conform legii in termenul celor 10 zile).
Nu inteleg de ce se taraganeaza asa de mult restituirea contravalorii produsului desi am fost asigurat de faptul ca restituirea banilor se va face in maxim 10-12 zile iar pe site este specificat foarte clar ca:
"rambursarea contravalorii produsului returnat, in cazul denuntarii de contract, se va face in cel mult 30 de zile".
Au trecut deja 23 de zile iar banii nu i-am receptionat in cont asa cum stabiliseram in prealabil.
Am tot incercat sa iau legatura cu reprezentantii acestei firme pt a clarifica exact cauzele acestei intarzieri dar de fiecare data am fost pasat de la un consilier la celalalt fara sa obtin vreun raspuns concret.
Abia astazi am reusit sa iau legatura cu o coordonatoare a serviciului de relatii clienti respectiv Dna Daniela Tudosa care mi-a comunicat pe un ton extrem de arogant ca nu intelege de ce ii tot deranjez cu mail-uri si telefoane pe aceasta tema din moment ce suntem in termenul legal de 30 de zile.
Mai mult decat atat imi transmite faptul ca aceasta intarziere de restituire a banilor a intervenit deoarece este o suma "extrem de mare" care trebuie returnata(respectiv 4.480 lei) si momentan nu au dispus de aceasta.
Consider ca atitudinea acestei reprezentante prejudiciaza grav imaginea magazinului Azerty.ro iar un astfel de comportament nu isi are locul intr-un proces de vanzare/post vanzare.
Sincer acum regret faptul ca am optat sa achizitionez de la AZERTY.RO un produs si recomand tuturor clientilor care doresc sa-si achizitioneze un produs de la magazinele online sa apeleze la magazinele care au un renume pe aceasta piata.
Eu din pacate am decis sa fac achiztia de la acest magazin dupa ce mi-a fost recomandat de catre un prieten.
Acum sper sa imi restituie banii in termenul legal de 30 de zile deoarece nu as vrea sa apelez la ANPC dar daca o sa fiu constrans cu siguranta o voi face.
La final tin sa le multumesc celor 2 angajati ai service-ului Azerty care mi-au preluat produsul fiind extrem de amabili si operativi.
Sper ca review-ul meu sa fie un semnal de alarma atat pt conducerea acestui grup de firme cat si pt potentialii clienti.
O seara excelenta va doresc !

Raspunsuri (1)
Azerty Ro
2013-03-04 11:23:32

Buna ziua,
Cazul dumneavoastra a fost solutionat in termenul legal stabilit conform legii OG130/2000. Mentionam ca nu a fost vorba de nici o "taraganare" si nici rambursarea contravalorii produsului nu a avut legatura cu valoarea acestuia. Azerty isi respecta clientii, legea si promisiunile facute.

22 Jan 2013
"Profesionisti"
review pozitiv , Tiberiu Cenusa
  • puncte tari:Afisare clara a tuturor costurilor care se adauga la pretul produsului (timbru verde, transport). Comunicare foarte buna cu clientii. Produsul livrat fara probleme.
  • PUNCTE slabe:Nu am sesizat.
  • CONCLUZII:Recomand!

Am cumparat recent un aspirator Philips fc9194.
Am ramas placut impresionat de acest magazin cu toate ca a fost prima data cand am cumparat de la ei.
Am dat comanda online, imediat am fost sunat pentru confirmare si in termenul stabilit curieru mi-a adus aspiratoru la usa.

18 Jan 2013
"placa video"
review pozitiv , Claudiu Andrei
  • puncte tari:Respectul fata de clienti, m-au anuntat cand au produsul la sediu, pentru a nu veni degeaba (cum am patit la pcgaraj unde m-au chemat si nu aveau) preturi bune si varietate la capitolul coolere
  • PUNCTE slabe:nu le-am descoperit inca si sper sa nu o fac prea curand
  • CONCLUZII:este serios magazinul, puteti avea incredere, sigur o sa fiti tratati ca oamenii nu altfel.

am cumparat placa video de 14 milioane si carcasa si sunt foarte multumit.

10 Sep 2012
"super baieti!"
review pozitiv , Marian-Iulian Hutan
  • puncte tari:Seriosi Prompti Aproape de mine Preturi super bune
  • PUNCTE slabe:Nu stiu in acest moment ca nu am avut nici un incident cu ei. Si sunt client de 2 ani :)
  • CONCLUZII:Sa aiba preturi bune in continuare si sa nu renunte la serviciul de consultanta pentru clienti. COnteaza mult de tot ;-). Sa mai deschida magazine si in tara zic...au numai de castigat.

Azerty "rulz"! Imi place acest magazin mai ales ca sunt seriosi si iti ofera consultanta (baietii sunt foarte bine documentati).

16 Jun 2012
review negativ , Titus M
  • puncte tari:Pretul
  • PUNCTE slabe:Calitatea produselor si taxele de livrare
  • CONCLUZII:Mai sint si alte magazine

Am cumpărat o carcasa de la In Win modelul Dragon Slayer .Livrarea a decurs normal dar când am desfăcut cutia am constatat ca produsul era plin de praf și lipseau câteva componente.Am considerat ca nu merita efortul sa returnez produsul eu fiind în Ploiești,posibil pe asta s-a și mizat.Bine ca nu am dispus la momentul respectiv de banii necesari pentru restul componentelor ca cine știe ce surprize mai aveam.

21 Nov 2011
review pozitiv , Mircea Ionescu

Am cumparat acum putin timp de la ei un notebook Asus, fiind atras de pretul mic pe care il afisau, cu toate ca am fost reticient ca am auzit cazuri "au un pret mic pe site si cand ajungi la magazin e mult mai mare sau nu-l au pe stoc" intamplate la magazine cu preturi foarte mici. Am lansat comanda iar o ora mai tarziu am fost sunat de catre o domnisoara foarte amabila caruia i-am cerut cateva detalii privind produsul, pretul si disponibilitatea produsului si spre deosebire de alte magazine unde mi se spunea "pai cititi dumneavoastra pe site", domnisoara in cauza a fost foarte amabila si a avut rabdarea necesara cu mine. A doua zi am mers sa-mi ridic notebook-ul iar pretul platit era cel afisat pe site.

10 Sep 2011
"out of stock"
comentariu negativ , Andrei Ionescu

orice ai comanda, ei te suna si-ti spun ca nu este in stoc (nici la furnizor) dar daca vrei, iti ofera o alta varianta.
deci, degeaba au ei preturi mici daca nu au produsele respective la vanzare. mai bine mergi la alt magazin, care are pretul cu 20 - 30 lei mai mare, dar ti-ai cumparat produsul pe loc (hai sa zicem, maxim ziua urmatoare).

01 Aug 2011
"Taxa de te inverzesti"
comentariu negativ , Marius Munteanu

Desi au pretul mic, timbrul verde nu este inclus. Afli abia la comanda.

Raspunsuri (2)
Azerty Ro
2011-08-05 17:30:30

Buna ziua,
Stimate domn, pretul timbrului verde este afisat in pagina fiecarui produs din magazinul Azerty.ro. Acesta este afisat chiar deasupra pretului produsului astfel incat sa fie foarte vizibil. Utilizatorul vede timbrul verde inainte de a pune un produs in cos.

Marius Munteanu
2011-08-07 22:43:14

Buna seara,
Este adevarat, taxa verde este mentionata pe pagina produsului, fara insa a se preciza ca nu este inclusa.
In plus, pe price.ro pretul afisat *nu include* aceasta taxa.
Poate nu inteleg eu bine rostul acestui portal. Personal il folosesc pentru a gasi cea mai buna oferta atunci cand vreau sa cumpar un produs asupra caruia m-am informat si m-am hotarat.
Din acest motiv, mi se pare necinstit fata de ceilalti ofertanti, care in mod onest includ aceasta taxa verde in pret, sa apareti inaintea lor, ca avand un pret mai mic, desi in realitate nu este asa.
Din punctul meu de vedere nici nu este vorba de bani (diferentele sunt minore). Ceea ce m-a determinat sa postez este faptul ca nu transmiteti macar catre portal pretul corect (nu, aici nu se mai mentioneaza taxa verde separat).
Sau poate la dvs. taxa verde este optionala, si atunci va datorez ascuze?

14 Jul 2011
review pozitiv , Andrei Lazar

de cate ori am cumparat de la ei de fiecare data m-au servit cu aceiasi amabilitate. ultima data cand am dat comanda, am vrut sa-mi achizitionez un multifunctional si eram putin in dubii in privinta modelului. pana la urma mi-au explicat diferentele dintre cateva modele.

20 Jun 2011
comentariu pozitiv , Marcel Visan

Am cumparat de cateva ori de la acest magazin fiind atras de preturile competitive. Pana acum nu am avut nici o problema cu vreunul din produsele cumparate insa am aflat de la un prieten ca sunt foarte seriosi cand vine vorba de service.

1024.css [0px to 1024px]