SELECTEAZĂ


telefonultau.eu - comentarii



Scrie un comentariu
review pozitiv
despre magazinul
Mici intarzieri
2014-10-23 17:34:03
  • puncte tari:LIVRARE IN MAI PUTIN DE 24ORE.
  • PUNCTE slabe:CRED CA AR TREBUI LUCRAT LA RAPIDITATEA SERVICE-ULUI.
  • CONCLUZII:OK.

Eu am de 12 luni un HTC ONE de la ei care a fost livrat super profi insa l-am avut de 2 ori la garantie,e adevarat nu din vina lor,de fiecare data a fost rezolvata problema insa dureaza pana la 10-12 zile sa ajunga la mine,e adevarat ca am stampila celor de la REGENERSIS pe certificatul de garantie si ei spun ca nu e vina lor insa ar putea urgenta acest lucru pentru a se evita nemultumirea mea.Eu doar sper sa nu mai am si a 3 a oara probleme cu telefonul.

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2014-10-24 10:58:43

Buna ziua,

Nu sunteti singurul client pe care trebuie sa il lamurim in legatura cu service-ul autorizat Regenersis.Din pacate,acestia nu sunt intotdeauna foarte cooperanti indiferent de persoana despre care vorbim.Majoritatea produselor vandute de catre magazinul nostru au garantie oficiala oferita de producator.Tinand cont de acest aspect noi eliberam certificatul nostru de garantie pentru a ne putea ocupa de eventualele probleme aparute la garantie,certificat agreat de catre service-urile autorizate.Credeti-ma ca nu v-ati dori sa va trimiteti personal produsul la un service "mare" unde cea mai mare parte de comunicare o veti purta cu un robot.Stim ca intotdeauna apar si nemultumiri,stim ca nu suntem perfecti,insa consider ca suntem judecati prea dur.Si eu va doresc si sper sa nu mai aveti a 3-a oara probleme cu telefonul.
P.S: Stiati ca aveti acelasi nume ca si managerul nostru? :)

review pozitiv
despre magazinul
Galaxy S5
2014-09-08 11:53:14
  • puncte tari:Pret bun.
  • CONCLUZII:Nu am avut pana acum nevoie de garantie.Au mers fara problemele telefoanele.

Este a 3a oara cand comand de la cei de la TelefonulTau.eu si super multumita.

comentariu negativ
despre magazinul
Suport legal informativ dedicat tuturor pagubitilor
2014-06-13 17:23:41

http://www.avocatura.com/ll630-protectia-consumatorilor-actualizata.html
Aveti aici temeiul legal, in baza caruia va puteti intemeia plangerile la ANPC.

Raspunsuri (1)
Monica Dinu
2014-06-13 18:08:43

De asemenea, pentru cei care au probleme cu nerespectarea garantiei din partea TelefonulTeu.eu, concepeti-va plangerile folosind ca si temei textul Legii nr.449/2003 privind vanzarile si garantiile asociate acestora.

comentariu negativ
despre magazinul
Jigodii
2014-06-10 14:55:30

Salutare tuturor,

Va scriam intr-un mesaj anterior despre problema mea cu acesti nesimtiti si despre faptul ca telefonul meu este la garantie de o luna si chiar reprezentantul lor "Ionut" mi-a scris aici citez: "2014-06-03 17:50:12 Telefonul Tau

Buna ziua,

Nu are rost sa reluam discutia pe care am avut-o pe pagina de facebook cat si prin email deoarece nu ajungem la niciun consens,eu spunand un lucru iar dumneavoastra altul.Conform superiorilor mei telefonul va ajunge la dumneavoastra in cursul acestei saptamani cu problema rezolvata.". Hai nu zau! Ce credeti, telefonul a ajuns la mine? Ei bine, nu! Daca faceam pariu cu cineva, castigam sigur! Va scriu si voua patania mea ca nu cumva sa va ganditi sa comandati de la ei!!! As prefera sa dau 100 RON in plus pe telefon si sa il iau de la emag decat sa le dau banii acestor cacati!!! NU CUMPARATI DE LA EI!!! Iata cum motiveaza ei ca telefonul nu a ajuns la mine asa cum mi s-a promis (si fara sa ma anunte ca acest lucru nu se va intampla). A trebuit sa ii sun tot eu si sa ii intreb de ce nu am fost sunat de curier ca sa primesc coletul. Asadar, domnule Ionut, asa va respectati clientii? La telefon nu raspunseti, probabil din cauza ca aveti prea multe "comenzi" :))) Ma faceti sa rad!!! Sunteti penibili! "TelefonulTau.eu
Telefonul nu a ajuns astazi la dumneavoastra deoarece este tinut in teste de catre cei de la service.Dupa cum v-am specificat si in mesajul anterior,dorim sa evitam orice problema care poate aparea pe viitor." Mai mult, cei de la Regenersis, service-ul care trebuia sa repare telefonul imi spune, dupa ce le trimit un mesaj, ca: "Buna ziua,

Va informam ca seria imei ******************* nu se regaseste in baza noastra de date.

Va multumim". Wow!!! Ce surpriza! Asa ca domnule Ionut, poate imi spuneti si mie aici cum sta treaba! Daca tot nu poate fi gasita o solutie pentru a repara acel telefon, de ce mama dracului nu imi dati altul? De ce sunt nevoit sa stau o luna si ceva fara telefon cand eu am dat banii pe el? Iar faptul ca nu imi raspundeti la telefon ma asigura ca aveti ceva de ascuns si ma determina sa cred ca acel telefon poate fi considerat FURAT de firma dumneavoastra!

Raspunsuri (2)
Monica Dinu
2014-06-13 16:41:56

Nu veti obtine o inlocuire a telefonului, precum nici o rambursare de pret. Parcurgeti calea legala si solicitati daune interese.
Numa bine! :)

Nicolae Dragos-Cosmin
2014-07-16 01:22:21

Buna Monica Dinu

Din pacate nu am mai avut timp sa raspund la tot ce s-a intamplat cu telefonul meu. La mine a fost cu happy end pana la urma.. primind o inlocuire a telefonului.. De la HTC am primit un Samsung S4, bine`nteles nu a fost nou, insa arata impecabil! Macar am telefon si nu trebuie sa mai astept si sa ma cert cu ei! Oricum raman profund dezamagit de cele intamplate si mi-as dorii ca si tu si alti cumparatori sa puteti ajunge sa va rezolvati problemele!

O seara buna si multa bafta in continuare!

comentariu negativ
despre magazinul
NU!!!
2014-06-06 12:45:01

Imi pare rau ca nu am cautat mai atent si nu am dat de aceasta pagina cu comentarii mai repede, respectiv inainte de a face greseala sa achizitionez de la ei! Telefonul comandat a functionat bine mai putin de 1 an, apoi a trebuit sa-l trimit la "recuperare"... A functionat iar bine o saptamana, apoi s-a defectat din nou. Am cerut inlocuirea sa cu un alt exemplar, bineinteles ca mi s-a spus ca nu se poate, telefonul trebuie trimis in service, pt.ca se afla in garantie. Probabil se va plimba asa, 1 saptamana la ei, 1 saptamana la mine pana va iesi din garantie dupa care, Dumnezeu cu mila! Dar si ei cu pumnul legii in gura, promit! Greseala mea ca nu am fost mai atenta atunci cand am ales sa comand la ei. EVITATI!!!

Ina Ina
2014-06-07 13:06:31

Multumesc pentru raspuns, insa nu mi se pare normal ca timp de 2 ani cat tine garantia sa ma dispensez de telefon, pentru ca se tot defecteaza. In definitiv, l-am achizitionat ca sa il am si sa-l folosesc,nu sa-l plimb. Sau, daca asa e situatia, o firma serioasa ofera un alt aparat la schimb, pe perioada reparatiei...poate nu mai am alt telefon,nu? As putea spera la varianta asta?

Nicolae Dragos-Cosmin
2014-06-10 14:43:37

Ina, fa reclamatie la ANPC. Sunt niste tepari. Ai mari sanse sa nu iti mai primesti telefonul inapoi daca il trimiti din nou la ei. Al meu este de o luna la ei si nici pana in acest moment nu l-am primit. In plus, mint ca il trimit la tot felul de service-uri de renume cand de fapt telefonul rau e reparat in baie, pe genunchi, de "colegii lor de la departamentul tehnic". Ai mare grija daca decizi sa il trimiti la ei. Al meu a ajuns in service a doua oara, si sta acolo de o luna.

comentariu negativ
despre magazinul
Cei mai mari tzepari!!! Nu va legati la cap daca nu va doare!
2014-06-03 16:45:10

Cea mai proasta experienta pe care o poate avea cineva cu o "firma/ companie". Neprofesionalismul este cuvantul care ii descrie cel mai bine si as putea utiliza si alte apelative insa m-am saturat sa ii fac in toate felurile. Sa va explic ce am patit eu cu ei. Am achizitionat de la ei, in ianuarie 2013 un telefon HTC Sensation XL care, dupa 7 luni a inceput sa aiba probleme cu display-ul (avea o pata galbena). L-am trimis la garantie si singurul semn pe care l-am primit de la ei a fost sa imi spuna ca a ajuns. De atunci, liniste totala. I-am lasat sa treaca 15 zile si i-am sunat. Domnisoara care mi-a raspuns mi-a spus ca revine cu un telefon pentru ca trebuie sa se intereseze. De unde... Dupa o ora, sun eu. Imi spune ca telefonul va fi primit a doua zi. Cand ajunge la mine, constat cu stupoare ca e facut de mantuiala. Spatii pe unde intra praful, o bucata din carcasa (sub partea din spate, deasupra bateriei, care face parte din sistemul de inchidere) este rupta, telefonul/ display-ul se blocheaza si nu il pot debloca decat dupa ce scot bateria. Ii sun si le spun cum stau lucrurile. Imi zic sa il trimit din nou la garantie. Zis si facut. Pe data de 9 mai trimit telefonul. Aici incepe calvarul. Il trimit cf. specificatiilor lor prin Fan Curier. Ma suna si imi spun ca la ei a ajuns un router (cred). Cei de la curierat au incurcat coletele (firma agreata de ei, ce sa zic. Dupa ce este recuperat telefonul (care ajunsese in service-ul emag - era bine sa fi ramas acolo ca pana acum era sigur reparat), ma suna pe 14 mai si imi zic ca a ajuns la ei telefonul. Perfect! Pana pe 2 iunie, liniste totala, din nou! De data asta, trecusera deja cele 15 zile. Ii sun si imi raspunde o duduie care nu stie sa raspunda la intrebari si care se apuca sa ceara, susotind, raspunsuri in stanga si in dreapta. Aflu ca "nu s-a primit nici un raspuns de la service si ca ii vom contacta in cursul zilei de azi". Cand ridici vocea la ea, spune ca nu o lasi sa vorbeasca si iti inchide telefonul in nas. Apoi, stiind numarul de telefon si cine suna, nu mai raspunde deloc. Cand ii cer sa vorbesc cu superiorul ei, imi spune sa trimit email ca numai asa se poate. Bineinteles ca mi se da adresa de email contact@telefonultau.eu sau cum s-o numi unde nu imi raspund superiorii ci un alt angajat, mai amabil dar care isi apara colega, care imi spune ca mesajul meu a fost redirectionat catre superiorii "nostrii". Bineinteles, nu bag mana in foc ca acel mesaj a fost retransmis ca atare. Nu as avea cum sa fiu sigur de acest lucru. Le solicit in repetate randuri sa imi spuna care este explicatia/ motivul pentru care acest telefon nu a iesit nici pana acum din service si de ce m-au mintit, spunandu-mi ca telefonul este reparat in service-ul HTC, cand de fapt este trimis in service-ul lor. Totodata, mi se pare normal sa imi spuna si de ce nu m-au anuntat la timp ca telefonul nu va fi gata la timp! Probabil ar fi avut nevoie de un motiv plauzibil care, din pacate pentru ei, nu exista. Pana in acest moment, se evita raspunsul la aceste intrebari. O sa revin cu alte detalii. Recomandarea mea este insa sa nu va incurcati cu ei... Nu are rost! Eu am vorbit deja cu cei de la ANPC si o sa le trimit maine dosarul cu reclamatia. Vreau sa ii dau si in judecata pentru ca ceea ce fac si felul in care se comporta este absurd.

Monica Dinu
2014-06-13 16:34:52

Buna ziua,
Aveti raspunsul referitor la procedurile pentru sesizarea ANPC mai jos.Mult succes.
Jurist, Asist. Drd. Monica Dinu Bakos

Monica Dinu
2014-06-13 16:39:37

Acum am parcurs comentariile Dvs. si ma bucura ca ati luat atitudine!Legea este aceeasi pentru toata lumea, se va face dreptate astfel! Sfatuiesc pe toti cei pagubiti sa ia aceasta masura. O zi frumoasa si un week-end placut!

comentariu negativ
despre magazinul
Teapa pentru creduli
2014-05-31 02:49:08

Am cumparat, de Craciun, un Galaxy S4 mini. Telefonul blocat in Orange in Franta, in ciuda faptului ca mi s-a confirmat ca nu este cazul. Dupa ce m-am plans la ei, nu am mai primit nici un raspuns. Pentru ca nu mai aveam timp si bani, a trebuit sa umblu pe la piata pentru a-l debloca, lucru destul de greu, reusit abia la a 3-a incercare, pentru ca desteptii de la telefonultau au incercat inainte si nu au reusit, facand softul varza. NU recomand si imi asum ceea ce spun. Bataia de joc si teapa inca sunt la mare cautare printre romanashii nostri. :(

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2014-06-03 17:51:23

Buna ziua,

Telefonul trebuia trimis in garantie pentru orice problema pe care o avea,costurile de transport fiind suportate de catre firma noastra.

comentariu negativ
despre magazinul
romani prosti
2014-05-27 17:46:23

Toata lumea are probleme cu garantia pentru ca toata lumea se zgarceste pentru 3 lei in plus... si totusi nu va invatati minte, nu stiti sa renuntati la acest site fantoma, condus de 2-3 bisnitari.
Suntem prea saraci sa ne permitem lucruri ieftine. Renuntati la telefonultau.eu si incercati emag (de exemplu), chiar daca produsele sunt mai scumpe, cel putin garantia o aveti asigurata cele 30 de zile drept de returnare. Vorba aia: dai un ban da` stai in fata.
Astia de la telefonultau.eu ar trebui lasati sa moara de foame.
Cum sa ai incredere intr-un magazin care aproba comentariile pe site-ul propriu?...doar pe alea pozitive, bineinteles. Cum sa ai incredere intr-un magazin cand vezi raspunsurile lor de aici pline de greseli gramaticale? Este clar ca aveti de a face cu niste baietasi cu 4 clase.
Treziti-va! Lasati-i sa moara de foame!!!

comentariu pozitiv
despre magazinul
Telefon trimis in garantie, yay
2014-05-26 12:25:56

Si pe mine ma sperie faptul ca nu imi raspunde nimeni la telefon, pe niciun numar, nici la mesaje, si sunt aproape doua saptamani de cand mi-am trimis telefonul in garantie pentru ca avea probleme cu semnalu si dintr-o data a picat. Nu are nici 6 luni telefonul. O sa ma mai vad oare cu el in mana?

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2014-05-26 15:23:54

Buna ziua,

Liniile sunt foarte ocupate si de aceea cel mai probabil nu a raspuns niciun coleg de al meu.Dupa cum v-am specificat si in mail,telefonul este trimis la service si asteptam sa il primim inapoi.Nu cred ca se pune problema sa nu mai primiti telefonul inapoi,traim in anul 2014 si nu vad cum acest lucru ar fi posibil,suntem de 12 ani in domeniul gsm si nu ne ocupam cu astfel de lucruri.De indata ce problema telefonului va fi solutionata,noi il vom trimite catre dumneavoastra.
O zi buna.

comentariu negativ
despre magazinul
Important.Referitor la postarea mea de mai jos
2014-05-17 11:16:54

Nu mai pot raspunde langa conversatia pe care am initiat-o mai jos.Pare-se ca mi-au limitat dreptul la replica. Factura a fost trimisa pe mailul oficial telefonul tau in data de 01.05.2014, stimabililor! Cum va permiteti sa afirmati pe data de 05.05.2014, adica dupa un termen de 4 zile de la primirea acesteia, ca asteptati dovada din partea mea? :)) Mai mult, la telefon inca nu mi se raspunde!
Anunt cicitorii acestei pagini ca ANPC-ul a fost sesizat si acum discut conditiile rezolutiunii contractului cu returnarea pretului pe care l-am platit pe telefonul defect, in baza abuzului si a relei credinte cu care am fost tratata de catre aceasta firma S.C.Vigafon S.R.L. Luati masurile legale cu totii! Nu va costa nimic.Doar asa vi e va face dreptate si nu veti mai fi pagubiti de astfel de societati comerciale.

Nicolae Dragos-Cosmin
2014-06-03 15:44:51

Buna ziua. Imi puteti spune va rog cum ati procedat pentru a-i actiona in justitie pentru ca in acest moment si eu vreau sa fac exact acelasi lucru acestor nesimtiti agramati care nu sunt in stare sa faca nimic si care iti inchid telefonul in nas si apoi nu iti mai raspund. Vreau sa ii dau in judecata si sa trimit si ANPC-ul peste ei. Nu este posibil asa ceva! Va multumesc anticipat pentru raspuns!

Monica Dinu
2014-06-13 16:33:11

Domnule Nicolae Dragos Cosmin,
Incep prin a-mi cere scuze pentru intarzierea cu care va raspund. In prima etapa trebuie sa anexati absolut toate dovezile pe care le aveti, de la factura, la conversatii scrise cu reprezentantii service-ului si sa le inaintati la urmatoarea adresa de mail: prahova@opc.ro, este adresa Oficiului pentru Protectia Consumatorului din Judetul Prahova, unde se afla sediul Vigafon. Veti primi un nr. al reclamatiei Dvs, ulterior, cazul va fi preluat de catre autoritatile respective, mai exact de catre un comisar de caz. Va sfatuiesc sa reveniti cu un telefon Oficiului pt protectia consumatorului din Prahova, la o saptamana dupa ce ati inaintat plangerea. Nr de telefon este:0244576436. Deocamdata, consilierul care mi-a preluat mie cazul a fost plecat in delegatie, insa incepand cu saptamana viitoare il voi contacta in vederea obtinerii unei solutii de rezolutiune a contractului de vanzare cumparare avand ca obiect telefonul inutilizabil, urmand ca, daca nu vor fi cei de la ANPC in masura sa dispuna aceasta desfacere a contractului si rambursare de pret, in temeiul relei credinte si a abuzului S.C. Vigafon S.R.L., sa obtin dovada ca am parcurs procedura prealabila de sesizare a protectiei consumatorului, pe care o voi anexa ulterior la dosarul din instanta civila, deoarece voi continua pe calea unui proces civil, cu daune interese! Nu mai stati pe ganduri! Am inteles ca mai au o searie de plangeri de la alti consumatori pagubiti in astfel de maniere. Va doresc succes!

comentariu pozitiv
despre magazinul
Merita sa se cumpere de la ei?
2014-05-09 18:04:36

Din cate am citit sunt seriosi cu transportu si toate degenul insa cam problematic cu garantia.
As fi vrut sa comand de la ei un S4 si am intrebat cand e in stoc si tot mi se raspunde ca nu se stie... Pai ori primiti ori nu sincer , as fi vrut sa stiu.

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2014-05-12 10:38:11

Buna ziua,

Magazinul nostru plaseaza comenzi catre furnizori saptamanal.In aceasta perioada este o problema de stoc cu modelele:I9300,I9305,I9505,I9506.Speram ca in cursul acestei saptamani sa primim un nou lot pentru modelul S4.

comentariu negativ
despre magazinul
Aceeasi problema cu domnul Stefan Parlea
2014-04-30 13:24:18

Pe langa faptul ca telefonul meu era in garantiesi este inca, factura arata clar acest lucru, tanara domnita care mi-a raspuns initial la telefon si care nu imi mai raspunde acum DELOC nici nu a fost capabila sa citeasca numele meu care era trecut pe pachet la expeditor, mai mult, mi-a invederat faptul ca garantia mea a expirat, desi telefonul a fost achizitionat in 24.01.2013, iar garantia lor este, teoretic si public declarat de 2 ani de zile de la achizitionare. Apoi mi-a cerut sa le trimit factura invocand faptul ca pe garantie scrie ca nu mai e valabila, repet, in conditiile in care telefonul a fost cumparat in ianuarie 2013! Factura pe care firma Vigafon SRL a emis-o, prin urmare numarul de inregistrare si celelalte date , precum si o versiune a facturii in sine se afla imperativ la ei! Concluzia:Nu imi mai raspunde nimeni la telefon. Urmatorul pas: le voi trimite copie de pe factura, urmand ca, daca nici in acest caz nu se va rezolva problema sa inaintez plangere in penal pentru abuz de incredere si inselaciune, cerand totodata daune morale si materiale! Nu recomand!!! Rea credinta din partea acestei firme, produse defecte, bani pierduti!

Monica Dinu
2014-05-02 14:39:11

Revin cu noutati: Azi am primit telefonul inapoi, defect precum era de la bun inceput, neatins de serviciul de garantii al firmei, ba mai mult, am platit eu in calitate de cumparator cu produs defect in garantie si returnat, costurile transportului. Asta nu ramane asa! Am inceput demersurile in justitie si reclamatiile la ANPC! Nu lasati infractorii deghizati in firme sa va ia banii! Nu comandati de la aceasta societate infractoare! Cascati bine ochii si comandati telefoanele de la firme autorizate national si international, nu de la orice S.C cu sediul in Ploiesti! Vorba aceea daca nu casti ochii, casti punga! Va salut!

Telefonul Tau
2014-05-05 10:47:20

Buna ziua,
Am studiat in aceasta dimineata problema dumneavoastra,am vorbit cu colega mea de la departamentul de garantii si mi sa comunicat ca pe certificatul dumneavoastra este scris clar 24.01.2012.Ati anuntat ca veti face dovada ca este o greseala din partea noastra aratandu-ne factura cum ca produsul a fost cumparat in data de 24.01.2013.Am rugamintea pentru a va putea rezolva problema sa imi trimiteti un mail pe contact@telefonultau.eu cu factura produsului.Astept un raspuns din partea dumneavoastra pentru a va putea fi solutionata problema.

review negativ
despre magazinul
Dezamagit!
2014-04-15 13:15:52
  • puncte tari:-
  • PUNCTE slabe:- garantia execrabila - daca ai o problema mai delicata si insisti cu apelurile la garantii ai toate sansele sa nu iti mai raspunda deloc;
  • CONCLUZII:Baietii habar n-au sa faca business. Te atrag cu preturile foarte mici, dar care scad calitatea garantiei. NU recomand!

In 2012 am achizitionat un HTC One X de la ei. Au fost prompti si rapizi. Mi-a ajuns a doua zi dupa ce am dat comanda. Dar cum toti te trateaza regeste pana dai banul, iar dupa isi bat joc de tine, asa am ajuns sa fiu bataia lor de joc cu garantia. Anul asta in februarie, din cauza unor probleme pe care le avea telefonul am decis sa-l trimit in service. S-a intors dupa o saptamana jumate cu doar o singura problema rezolvata si cu carcasa indoita, cel mai probabil de cei care l-au reparat. L-am trimis inapoi, ca dupa doua saptamani sa ma sune de la ei, ca nu se mai gasesc piesele necesare repararii telefonului si mi s-a spus ca pot sa-mi aleg un nou telefon de pe site-ul lor. Nu dureaza mult si dupa cateva zile mi se spune ca telefonul ales nu este pe stoc. M-au tinut asa cam o saptamana, iar dupa m-au sunat sa-mi spuna ca au dat comanda de un nou HTC One X si ca ar urma sa-mi vina in o saptamana. A trecut o luna si dupa lungi insistente si asteptari, mi-a sosit HTC-ul "nou". Ati sesizat ironia. Mi s-a trimis un telefon refurbished, care dupa destulele dovezi pe care le-am oferit domnilor, ei mi-au bagat pe gat ca asa e primit de la furnizor si ca e nou. Va rog sa ma credeti. Nu mai cumparati de la acest magazin. Sunt oameni fara pic de bun simt, ce nu stiu sa faca deloc business.

Raspunsuri (2)
Telefonul Tau
2014-04-15 14:01:48

Buna ziua,
Va inteleg nemultumirea insa din comentariul dumneavoastra ati inlaturat foarte multe aspecte.Chiar cunosc cazul dumneavoastra si va cunosc problema de la bun inceput si consider ca ar fi trebuit sa acceptati niste variante reale si mult mai benefice in a va rezolva problema.Produsul primit de dumneavoastra HTC One X este absolut NOU.Parerea mea PERSONALA este ca ar fi trebuit cu aceasta ocazie sa faceti un update la modelul de telefon insa repet ati inlaturat foarte multe aspecte din aceasta problema.Este adevarat ca a durat mai mult pana va ajuns produsul insa acest lucru sa datorat faptului ca modelul dumneavoastra de telefon este destul de vechi si nu se mai fabrica.

Ştefan Pârlea
2014-04-15 14:12:44

Am incercat sa expun cat mai clar si concis, problema intampinata de mine. Daca ar fi fost nou, unde e cheita pentru deschiderea locasului microSIM? HTC livreaza toate telefoanele lor cu aceasta cheita. De ce era aplicata acea folie albastra pe spate? Un telefon NOU, nu ar fi avut acea folie. Stiu ca nu se mai fabrica, dar am fi putut gasi o alta solutie, benefica ambelor parti. Dumneavoastra ati ales sa nu imi raspundeti la telefon sau email-uri.

review pozitiv
despre magazinul
Recomand
2014-03-20 11:31:57
  • puncte tari:Promptitudine si comunicare excelenta.
  • CONCLUZII:Recomand acest magazin.

Am cumparat de la TelefonulTau.eu un Motorola Moto G saptamana aceasta.Trebuie sa mentionez ca produsul a venit a doua zi asa cum se specifica pe site iar produsul a fost intr-o stare perfecta.Cu siguranta voi reveni la acest magazin.

comentariu negativ
despre magazinul
NU CUMPARATI
2014-02-28 14:06:03

Buna ziua!Si eu am o problema cu cei de la telefonultau,am trimis telefonul in garantie de 2 ori: prima data s-a ars placa de baza si erau pixeli morti pe display,mi-a fost inlocuita placa si displayul, si cand a venit din garantie avea o pata alba in mijloc(am observat-o dupa o saptamana) .L-am mai trimis o data acum o saptamana sa imi fie inlocuit displayul ,mi-a venit sambata cu aceeasi problema,pata alba .Dupa ce am incercat sa ii contactez toata saptamana ,azi au raspuns si au sustinit ca e verificat ,le-am spus ca il trimit si vreau sa imi fie schimbat modelu sau sa imi returneze banii din cauza ca mi-a aparut aceeasi problema de 3 ori si nu au rezolvat-o,iar acestia au refuzat din cauza ca mi-au inlocuit placa de baza si telefonul cica e nou si nu ar trebui sa aiba probleme.In concluzie sunt neseriosi,iar cu garantia de la einu rezolvi nimic

Andrei Tataru
2014-03-29 11:38:50

Am trimis telefonul in garantie pe 20.03 si pe 27.03 l-am primit si chiar am crezut ca de data asta l-au reparat cum trebuie plus ca am primit si fisa de reparatie de la garantie in care se specifica ce au inlocuit si ce probleme avea,fisa pe care nu o trimiteau pana acum.Asta pana sa observ ca marginea din dreapta de langa display e ciobita,display-ul nu e lipit bine sus si jos,are o tenta foarte puternica de roz,la luminozitate mare se cunoaste cum bate lumina telefonului din dreapta si din stanga si ecranul devine alb in parti si nu se mai poate intelege nimic de pe el ,plus ca se vad niste dungi daca te uiti dintr-o parte la ecran,dar asta nu e tot-au stricat si vibratia telefonului.Concluzia-promisiunea lor de garantie nu valoreaza nimic,mai bine cumparati sh,am inteles ca asta vand si ei,si evitati sa va strice telefonul si mai tare atunci cand il trimiteti in garantie la ei.

Telefonul Tau
2014-03-31 10:59:36

Buna ziua,

Acesta este un raspuns personal,oferit de mine (Ionut suport tehnic TelefonulTau.eu).Cunosc cazul dumneavoastra foarte bine,deoarece i-am acordat destul de multa atentie.Am vazut telefonul inainte de a intra in service,iar in fiecare zi am stat la curent cu stadiul reparatiei sale.In momentul in care reparatia a fost incheiata,DIN NOU am verificat telefonul si i-am facut poze si acesta era in stare perfecta.REPET,personal m-am ocupat de acest caz iar telefonul nu avea nici cea mai mica problema de functionare sau estetica.Nu stiu exact care sunt intentiile dumneavoastra sau ce doriti cu adevarat,insa telefonul nu avea nici cea mai mica problema.Si ca un raspuns OFICIAL: Telefonul functiona si arata perfect normal in momentul in care a plecat spre dumneavoastra.Imi pare rau pentru toata aceasta situatie,va stau la dispozitie pentru orice nelamurire aveti.

comentariu negativ
despre magazinul
"livrare in 24h"
2014-02-16 17:21:15

Chiar asa telefonultau.eu, livrati Moto G in 24 de ore in conditiile in care nimeni din Romania nu livreaza acest telefon? Sau e totul doar bullshit?

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2014-02-17 10:38:43

Buna ziua,
In cursul acestei saptamani vom primi noul lot de produse si il vom putea livra in decurs de 24 de ore.In acest moment preluam precomenzile pentru acest produs.

comentariu negativ
despre magazinul
NU CUMPARATI DE PE Telefonultau.eu
2014-02-14 23:16:50

Eu am achizitionat de la ei un telefon HTC One S si am primit un telefon care nu era in cutia originala. Am primit un telefon cu procesor de 1.5GHz (S4) intr-o cutie de telefon cu procesor de 1.7GHz (S3)dovada a acestui lucru fiind faptul ca IMEI`ul telefonului nu este acelasi cu IMEI`ul de pe cutia telefonului.
Deci nu va uitati la cateva zeci de lei si cumparati ce aveti nevoie de la firme mari, serioase.

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2014-02-17 10:51:20

Buna ziua,
Daca dumneavoastra ati semnalat o astfel de problema de ce nu ati semnalat-o inca de cand ati cumparat un astfel de telefon?Spun asta deoarece ultimul lot pe care l-am vandut pentru acest model este din anul 2013.

intrebare
despre magazinul
2014-02-02 12:40:45

Buna ziua,
As dori sa stiu daca poti sa returnezi un produs in termen de 10 zile in cazul in care nu esti multumit de el.

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2014-02-03 10:39:32

Buna ziua,
Puteti returna produsul in termen de 10 zile daca nu sunteti multumita de el.Produsul trebuie sa fie trimis exact in starea in care l-ati primit si sa nu fie lipit scotch pe cutie.

comentariu negativ
despre magazinul
Pe afara-i vopsit gardul...(continuare)
2014-01-28 15:40:45

In concluzie, cascati bine ochii atunci cand cumparati de la genul asta de magazine, verificati ca produsele comandate sa aiba sigiliul original si sa fie intr-adevar libere de retea, iar in caz contrar returnati-le si cereti-va banii inapoi.

review negativ
despre magazinul
Pe afara-i vopsit gardul...
2014-01-28 15:09:33
  • puncte tari:Trebuie sa trimiti telefonul la ei pentru update de soft.
  • PUNCTE slabe:Vand telefoane codate ca fiind libere de retea.
  • CONCLUZII:De evitat.

Am cumparat de la ei trei telefoane : un Galaxy S2 si un Galaxy S plus in Decembrie 2011 si un Nokia 808 in Noiembrie 2012. La vremea respectiva eram convins ca telefoanele cumparate sunt necodate si libere de retea, pentru ca domnii de la Telefonultaueu asa se lauda pe siteul lor. Niciunul din cele trei nu a venit in cutie sigilata din fabrica. Exact peste sigiliul original era aplicat un "sigiliu" constand dintr-o banda scotch semitransparenta (ca sa se poata citi avertizarea de pe sigiliul original cum ca daca sigiliul este rupt sa nu accepti coletul.(sic!)), personalizata cu mottoul (nou.ieftin.bun.) si cu numele firmei.
La Galaxy S2, am observat in momentul cand l-am pornit ca are instalate niste aplicatii de la Vodafone in limba spaniola,pe care nu le puteam dezinstala, dar cum telefonul functiona normal, si nici eu nu stiam mai nimic despre codari si decodari de telefoane, mi-am zis ca nu ma deranjeaza prea tare si l-am acceptat ca atare. Problema a aparut acum cateva zile, cand datorita faptului ca mergea mai greu si se bloca destul de des, am hotarat sa-i dau un factory reset,sau pe romaneste revenire la setarile din fabrica. Am efectuat operatiunea cu succes, si la un moment dat mi-a aparut un mesaj ca este disponibila o actualizare de soft. I-am dat sa o faca, si dupa ce a terminat am devenit fericitul posesor al versiunii de Android 4.1.2. Pana aici toate bune si frumoase. In momentul in care am introdus cartela SIM ,mi-a cerut codul PIN de deblocare SIM pentru retea. Pai de ce, ca doar telefonul pe care l-am luat e necodat in nici o retea?
Am sunat la TelefonulTau sa le cer ajutor. Am sunat de mai multe ori la toate numerele de telefon afisate pe site, pana cand intr-un tarziu o reprezentanta a sexului frumos a binevoit sa-mi raspunda. I-am explicat ce problema am si mi-a spus ca singura solutie e sa trimit telefonul la ei in service. Am insistat,spunandu-i ca-mi puteau spune mie acel cod de deblocare ca sa-l introduc singur si rezolvam problema.(am vazut pe net ca sunt siteuri romanesti care-ti pot furniza pe baza IMEI-ului si bineinteles contra cost acel cod de deblocare in retea). Am intrebat-o de ce mi se cere acel cod daca telefonul a fost cumparat ca liber de retea. Mi-a spus cu candoare ca e vina mea ca am facut singur actualizarea de soft in loc sa-l trimit la ei in service pentru asta. Am tot insistat ca nu e vina mea, ca telefonul trebuia sa fie liber de retea si necodat, ca sunt luat de fraier,etc si la un moment dat posesoarea vocii de la "celalalt capat al firului" mi-a inchis telefonul in nas. Probabil ca individa a auzit si ea pe la TV de notiunea de "satisfactie a clientului", si constatand ca are de-a face cu un client care nu prezinta astfel de simptome, a decis ca e mai bine sa nu se complice.
Super firma ! Deci pentru orice actualizare de soft trebuie trimis telefonul la Ploiesti, sa te lipsesti de el pentru cateva zile cat dureaza pana vine inapoi, ca asa vor tovarasii de la TelefonulTau, ca altfel cica pierzi garantia. Aberant ! Eu oricum n-aveam ce pierde intrucat telefonul iesise din garantie de o luna, si nici nu-mi convenea sa ma lipsesc de el pentru cateva zile, asa incat am decis sa nu mai am de-a face cu ei si am rezolvat problema la un service local in cateva minute, bineinteles pe cheltuiala mea.
Ce m-a mai deranjat a fost faptul ca la Nokia 808 stecherul de la incarcator era din acela cu 3 poli ( pentru UK,USA) si i-au atasat ei un adaptor destul de butucanos.
In concluz

Telefonul Tau
2014-02-19 15:39:53

Buna ziua,
Dumneavoastra nu vroiati sa trimiteti telefonul de la bun inceput deoarece stiati foarte bine ca nu mai beneficiati de garantie.

Stefan Dragos
2014-03-19 23:14:32

exact acceasi problema am avut-o si eu cu un s2 ... doar ca l-am luat din magazin, si mai era si root-at. cand m-am dus inapoi cu el mi s-a raspuns cu o nesimtire uimitoare ca "si cum voiam sa il faca liber de retea" ... si altele de acest gen - mai mai ca mi-ar fi dat si o palma pentru tupeul avut sa ii trag la raspundere. dupa cateva zile, studiind mai bine cutia telefonului am observat ca era un lot de la vodafone romania. macar nu am avut probleme cu el pana acum.

review negativ
despre magazinul
Neseriozitate maxima
2013-12-03 18:48:59
  • puncte tari:Fara
  • PUNCTE slabe:Prea multe
  • CONCLUZII:Super neseriosi. Nu comandati decat daca chiar nu gasiti in alta parte.

Nu recomand sa apelati la cest magazin on-line.
Am comandat un Samsung Galaxy Note 3 saptamana trecuta. Imediat cei de la TelefonulTau.eu m-au sunat sa ma anunte ca nu au disponibil decat pe alb, cel pe negru fiind disponibil luni 02.12.2013. Pana aici totul ok.
Luni am sunat eu sa ma asigur de faptul ca telefonul v-a fi livrat, conform promisiunii, marti(fiind achizitionat pentru a fi facut cadou). Mi-a fost confirmata primirea produsului in stoc si implicit livrarea lui.
Azi dimineata(marti) surpriza!!! niciun curier nu avea nicun colet pentru mine. Ii sun pe cei de la TelefonulTau si dupa multe insistente o domnisoara ma tine 15 minute in telefon sa-mi spuna la sfarsit ca nu stie care e problema, dar ca o sa revina cu un apel in maxim 10 min. A trecut 1 ora, 2 ore....nimic la care am incercat iar sa sun. O data...de doua ori.....de zece ori....si cu greu mi s-a raspuns la ultimul apel spunandu-mi-se cu dezinvoltura ca furnizorul nu le-a mai livrat produsul si ca mi-l pot confirma abia pe joi.
Bineinteles ca am refuzat si am comandat in alta parte.
Imi pare rau ca nu am citi review-urile inainte pentru ca sigur nu as mai fi apelat la "serviciile" lor.
Si apropos..... telefonul l-am gasit la un pret mai mic pe online-tel.ro

comentariu pozitiv
despre magazinul
2013-09-16 22:37:07

Am cumparat o tableta Samsung Galaxy Tab 2 7.0 , aceasta a venit fara cablu de date, am sunat la ei si a doua zi l.am primit, fara alte costuri suplimentare. Magazinul e ok, lasand la o parte gafa facuta.

despre magazinul
2013-08-05 13:08:31

Nu cumparati de la telefonultau.eu !!!
Preturi mici pt ca au telefoane second-hand, refurbished, rebuturi reparate si vandute ca "noi" !!!

review negativ
despre magazinul
Telefoane defecte reparate-refurbished!!! rebuturi reparate
2013-08-05 13:04:35
  • puncte tari:au angajati care mint cu nerusinare !!!
  • PUNCTE slabe:n-au ca-s prea smecheri !!!
  • CONCLUZII:EVITATI ACEST "MAGAZIN" DE TZEPARI !!! telefonultau.e o TZEAPAAAAA !!!

Nu cumparati de la acest magazin! Sunt niste tzepari care vand telefoane REBUT reparate si vandute ca "noi". Cutiile nu au sigiliu pe ele!!! pentru ca "chipurile" "ei le testeaza inainte"! Ce testeaza la un telefon nou numai ei stiu! Iti zic eu ce testeaza: sa vada daca rebutul pe care l-au luat de prin nu stiu ce colt de lume functioneaza si daca il pot repara. La 10 rebuturi cumparate cu 150 euro le iese "afacerea" daca gasesc si fraieri care sa le cumpere!!!!

comentariu negativ
despre magazinul
Tepari!!!!!!!!
2013-07-31 14:52:11

Magazin de tzepari!!!!
Comentariile pozitive sunt de la cei care si-au luat de 2 zile telefonul. Acestia vor vedea ca au luat tzeapa dupa cateva luni cand vor incepe problemele cu "noile" (de fapt rereparatele) telefoane.

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2013-08-05 11:02:57

Buna ziua,
V-am cautat dupa nume si nu v-am gasit in baza noastra de date figurand in pozitia de client.
Va rog sa imi spuneti id-ul comenzii sa putem sa corelam mesajul dumneavoastra cu realitatea.

comentariu negativ
despre magazinul
Telefoane defecte reparate-refurbished!!!
2013-07-31 14:44:38

Nu cumparati de la acest magazin, vand telefoane defecte si apoi reparate ca fiind noi. Am patit-o personal. Dupa 8 luni de folosire telefonul a murit si telefonultau.eu a refuzat sa acorde garantia pentru ca era zgariata carcasa. Cand l-am trimis in service lipseau 3 suruburi-asa mi-au zis! l-am primit fara sigiliu de HTC doar un scoci cu sigla de la telefonultau. Am sunat la HTC si mi-au zis ca tel-ul ii adus din Hong Cong si nu are garantie HTC. Telefonultau=Refurbished

comentariu negativ
despre magazinul
Telefoane defecte reparate-refurbished!!!
2013-07-31 14:44:33

Nu cumparati de la acest magazin, vand telefoane defecte si apoi reparate ca fiind noi. Am patit-o personal. Dupa 8 luni de folosire telefonul a murit si telefonultau.eu a refuzat sa acorde garantia pentru ca era zgariata carcasa. Cand l-am trimis in service lipseau 3 suruburi-asa mi-au zis! l-am primit fara sigiliu de HTC doar un scoci cu sigla de la telefonultau. Am sunat la HTC si mi-au zis ca tel-ul ii adus din Hong Cong si nu are garantie HTC. Telefonultau=Refurbished

Ovi Gherend
2013-08-05 16:37:17

Sorine,
daca te-ar fi cunoscut Dostoievski romanul 'Idiotul' ar fi avut 2 volume (sau chiar 3).
E simplu (cum spuneai tu!) Oprea Sorin = Adolf Hitler.
Vad ca ai o imaginatie bolnava: debitezi la greu! Deformatie profesionala probabil. De atatia ani de cand "merge" "magazinul".
Faptul ca ai devenit agresiv arata clar ca nu-ti convine ca spun adevarul: ASA AM PRIMIT TELEFONUL!! Desigilat si cu "lipsa 3 suruburi" (Citat din voi, eu nu stiam!)

Ti-am spus: ai face orice ca sa te scoti (si pe tine si "magazinul" telefonultau.eu) basma curata!

Oameni buni! NU VA LASATI TZEPUITI DE telefonultau.eu !!!

Telefonul Tau
2013-08-05 16:53:39

Buna ziua,

Dl Silviu daca aducem in discutie publicistica cred ca v-ati incadra in "Crimă și pedeapsă".

Sunt "agresiv" cand stiu ca nu este adevarat un lucru.Nu sunt singura persoana care devine "agresiva" cand este mintita.

Pe mine (Oprea Sorin) nu am de ce sa ma scot "basma curata" pentru ca sunt doar interfata dintre magazin si dumneavoastra.

Avem mai mult de 11000 livrari pe an.
Nu ne-am permite si nu am avea cum sa dam tepe de genul.
Asta incerc sa va explic.
Trebuie sa fi tampit sa ai un business de genul si sa dai tepe la clienti sa le trimiti telefoane fara suruburi.

Nu se justifica.Se fac mai multi $ din fidelizare,business corect pe termen lung.

Nu vindem 1-2 telefoane pe saptamana.

Mai mult decat atat daca spuneti ca aceasta este situatia cu siguranta ar trebui sa existe precedent (zeci,sute de alte cazuri asemanatoare .

comentariu pozitiv
despre magazinul
samsung galaxy s4
2013-04-21 15:21:24

Cand va fi disponibil samsung i9500 galaxy s4 in stoc si la ce pret?

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2013-04-22 10:50:00

http://telefonultau.eu/products/Samsung-i9500-Galaxy-S4-Misty-Black.html

Posibila livrare 3-4 Mai iar pretul este cel afisat pe site.

intrebare
despre magazinul
2013-04-19 22:08:28

Aveti in stoc Huawei ascend g300?

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2013-04-22 10:44:35

Nu mai este in stoc din pacate.Speram sa primim lot nou pe la sfarsitul saptamanii.

comentariu pozitiv
despre magazinul
Felicitari pentru servicii.
2013-04-17 22:31:28

Sunt foarte multumit de aceasta firma deoarece am achizitionat un Samsung i9300 galaxy s3,am primit telefonul a doua zi,foarte important pentru mine in afara pretului extrem de avantajos la ei este ca exista un sediu ceea ce m-a facut sa cred ca sunt mai seriosi decat alte firme unde se aplica preturi un pic mai mici dar care ridica semne de intrebare neavand decat un amarat de site dubios...
Singurul minus,la produsul cumparat: instructiunile nu sunt decat in limba maghiara;oricum RECOMAND acest site,magazin!

Raspunsuri (1)
Ovi Gherend
2013-08-01 09:44:51

Sigur, sigur. Daca au trimis telu de pe o zi pe alta si au magazin is cei mai buni, nu? Nici nu mai conteaza pt tine daca si functioneaza sau daca ii un rebut reparat, asa-i? Cred ca esti angajat la ei sa le mai speli obrazul ca in realitate astia is niste NESIMTITI ORDINARI! OAMENI BUNI! DACA NU VRETI SA LUATI TEAPA NU CUMPARATI DE LA EI!!!

intrebare
despre magazinul
2013-04-12 15:52:28

La cere se poate oferi garantie la service-ul producatorului telefonului(oricare din cele disponibile)?

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2013-04-12 16:12:13

Nu se poate oferi din pacate.Totul depinde de pachetul produsului,unele au Garantie la producator altele nu au.
Cele care au garantia la noi este suportata de service-urile proprii si daca aveti probleme cu telefonul il trimiteti la noi si tot noi vom suporta si taxa de transport.

intrebare
despre magazinul
Garantia
2013-04-12 10:47:14

Garantia pentru Samsung Note 2 GT-N7105 la ce service se aplica?La cel Samsung Romania si cat este valabila?

Raspunsuri (1)
Telefonul Tau
2013-04-12 11:23:03

Telefonul nu mai este in stoc,totusi cele din loturile trecute au avut garantie valabila in service-urile proprii.Daca aveti probleme cu telefonul il trimiteti la noi si suportam noi costul transportului.

comentariu pozitiv
despre magazinul
Xperia Z si ZL
2013-03-25 16:28:04

Sunt ok baietii,am cumparat acum 4 zile un Xperia Z pentru sotie si un ZL pentru mine.
Imi place ca anunta clar atunci cand primesc noutatile.
Telefoanele sunt ok,cutiile au fost sigilate si nu am fost probleme cu transportul.
Sper sa nu am probleme deoarece garantiile sunt valabile in serviceurile lor.
In rest numai bine.

despre magazinul
nokia x2
2013-03-23 13:31:46

buna ziua nokia x2 se afla pe stoc? meniu in lb romana?etc... va multumesc o zi buna

Raspunsuri (1)
telefonultau.eu
2013-03-25 16:36:27

Nu avem telefonul in stoc din pacate,nu prea se mai gaseste la furnizori.

review pozitiv
despre magazinul
happy
2013-01-30 14:43:03
  • puncte tari:arata si se misca bine
  • PUNCTE slabe:bateria ma tine 4 zile
  • CONCLUZII:recomand.

iubitul meu mi-a cumparat un HTC 8X.Tin sa spun ca cutia a fost impecabila,ceea ce a fost dragut.
Este primeul meu telefon cu windows pana acum am avut nokia si am incercat si un iphone o perioada.
merge super bine,il am de cateva zile.

intrebare
despre magazinul
2013-01-25 21:55:55

aveti in stoc wt19 i?

Raspunsuri (1)
telefonultau.eu
2013-01-28 12:14:14

Nu mai este in stoc din pacate si nici nu il mai primim,butonul de adaugare in cos nu exista.

review pozitiv
despre magazinul
ok
2013-01-21 13:25:16
  • puncte tari:preturi bunee
  • CONCLUZII:sper sa nu ma dezamageasca

Sunt ok baietii de la acest site,pe mine unul m-au satisfacut.Sunt bine pusi la punct cu informatiile despre noutati.Am comandat pentru mine si sotie 2 samsung i9300,unul alb,al doilea blue.Au ajuns a fost ok,dar sotia mea nu i-a placut cel alb fiind prea mare si am solicitat schimbarea cu un samsung i8190,tot pe culoarea alb.Am returnat produsul si mi s-a trimis un i8190 in loc urmand sa primesc diferenta inapoi de la ei.Totul a decurs ok,sper sa nu intarzie cu returnarea banilor,am inteles ca este un termen de 30 zile legal,dar m-au asigurat ca in maxim 14 zile voi avea banii in cont.

review pozitiv
despre magazinul
Multumita
2013-01-18 14:52:00
  • puncte tari:pret ok
  • PUNCTE slabe:nu am avut
  • CONCLUZII:Pret bun/produsl ok

Am cumparat un BB curve 8520 pentru prietenul meu luni.Marti a ajuns. Sunt multumita.

intrebare
despre magazinul
2013-01-13 16:25:54

mai aveti pe stoc samsung e 2370 sau cand mai aduceti?

Raspunsuri (1)
telefonultau.eu
2013-01-18 14:47:59

Momentan nu este in stoc.Ideal sa plasati o comanda online si o sa fiti contactat in momentul in care o sa il primim.Deocamdata nu il gasim la furnizori.

comentariu pozitiv
despre magazinul
Multumiri
2012-12-21 22:17:57

Sunt Fomicescu Lucian din Timisoara si azi am primit telefonul comandat , un Samsung S3 i9305.Precizez ca e nou , sigilat si nebranduit precum am cerut . Au fost ceva probleme cu stocul , fiind model nou dar cei de la magazin au rezolvat in timp util si totul e ok . Eu unul recomand acest magazin si multumesc echipei magazinului pentru modul in care au rezolvat comanda mea.

comentariu negativ
despre magazinul
Vigafon S.R.L. sau telefonultau.eu sunt niste tepari. Feriti-va
2012-10-28 12:33:14

Buna ziua, Numele meu este Alex Marin. As dori sa incep prin a spune ca aceasta firma VIGAFON S.R.L. (magazinele lor din Ploiesti) sau site-ul TELEFONULTAU.EU sunt niste MARI TEPARI. Povestea incepe acum 3 saptamani cand am achizitionat de la aceasta firma un telefon Samsung Galaxy Nexus White(pana aici totul bine si frumos), am ridicat produsul si am ajuns cu el acasa(telefon cadou ptr prietena). Dupa 4 zile telefonul a inceput sa faca probleme si anume senzorul de proximitate o lua razna ba nu se inchidea display-ul in convorbire (enervant ca ori inchidea cu obrazul ori activa speaker-ul etc) ori display-ul ramanea inchis si pana nu inchidea persoana de la capatul celalalt ea nu putea sa acceseze telefonul. ( mentionez ca 2 zile l-am tinut in cutie pana mi-a ajuns husa si folia, asta ca sa se inteleaga ca telefonul este impecabil), Normal m-am dus cu el la garantie si am explicat ca pentru un telefon de 1550 lei nou nout nu e normal sa faca asa(adik in primul rand e telefon nu smartfhone si tocmai aceasta functie de convorbire nu prea poate fi folosita). Fiind ridicat de la ei din magazin si nu trimis prin curier nu am beneficiat de acele 10 zile in care pot sa returnez produsul NO QUESTIONS ASKED dar mi-au spus ca pot sa-l las la garantie si ei or sa inlocuiasca senzorul de proximitate. Am lasat telefonul si am plecat. Dupa o saptamana am fost sunat ca pot sa vin sa iau telefonul, m-am dus si l-am luat in aceeasi stare inpecabila in care l-am adus(chiar m-am mirat ca au umblat cu grija si chiar nu se vedea urma de umblat nici macar la suruburi). SURPRIZA LA 2 ZILE DUPA CE L-AM LUAT DE LA EI TELEFONUL A INCEPUT SA FACA LA FEL. TEPARII NU AU SCHIMBAT NIMIC CI PRACTIC I-AU FACUT DOAR O RESOFTARE TELEFONULUI(lucru pe care puteam sa-l fac si eu, stiu ca i-au facut resoftare pentru ca nici macar nu s-au obosit sa faca toate update-urile dupa ce l-au resoftat). Acum urmeaza ca maine sa ma duc peste acesti tepari si sa cer inlocuirea produsului sau banii inapoi(am sunat si la OPC Prahova care mi-a explicat ce drepturi am, sub incidenta carei legi intra acest caz si de ce amenda sunt pasibili acesti TEPARI daca nu le respecta). Maine o sa revin cu un update(asta dupa ce ma duc la ei)

Raspunsuri (1)
telefonultau.eu
2012-11-05 16:38:50

Va aducem la cunostinta ca in urma verificarii aparatului marca: Samsung, Model:GT-I9250 la unitatea Service, s-a constatat, conform defectului reclamat,ca aparatul prezenta un defect al Senzorului de Proximitate. Masura ce a fost luata in solutionarea problemei a fost: inlocuirea placii de baza.Precizam ca aparatul a fost ridicat in data de 31.10.2012 in stare functionala,conform bon predare service, numarul 49/29.10.2012.

review negativ
despre magazinul
Review Vigafon SRL
2012-07-17 20:25:06
  • puncte tari:Livrarea
  • PUNCTE slabe:Orice altceva
  • CONCLUZII:Recomand sa va feriti de acest magazin in ciuda preturilor putin mai scazute.

Telefonultau.eu, sfatul meu personal este sa va feriti pe cat posibil de aceasta firma. Am si o experienta placuta cu ei dar cel mai important e ca recent m-au dezamagit si au dat dovada de o lipsa totala de respect. Intai de toate, experienta placuta
Am comandat un Galaxy S de la ei, livrat frumos, am avut si niste probleme de garantie, solutionat puuutin cam greu (2 saptamani) dar comparativ cu garantia de la producator e ok.
Si acum, experienta neplacuta :
M-am decis sa achizitionez de la ei un Galaxy S2, am dat comanda aceasta a venit totul ok, dar cand a venit surpriza...telefonul era branduit pe orange desi fusesem asigurat la telefon ca lotul actual nu este branduit, am zis ok...pot sa traiesc cu asta. Dupa 10 minute de butonat am constatat ca nici macar nu este varianta internationala adica i9100, ci era i9100P, o variantie a lui S2 care are si NFC (near field communication). La telefon doamna m-a asigurat ca un-i nici o problema ca este la fel, dar nu erau decat niste minciuni nerusinate. Pe orice site se spune clar ca sunt versiuni diferite si difera la capitolul software. Plus de asta nu exista pe sammobile nici un soft care sa nu fie branduit. Eu nu sunt dispus sa platesc un telefon la liber si sa fiu obligat sa beneficiez de un telefon cumparat de la un operator. M-am decis astfel sa returnez telefonul, l-am trimis ok toate bune si frumoase. Sun dupa o saptamana sa intreb cand vor intra banii in cont, mi se spune ca saptamana asta se va face plata. Ok...nu s-a facut bineinteles. Am mai sunat, mi s-a mai spus ca se va face plata, nu s-a facut si tot asa. Abia astazi 17.07.2012 am primit ordinul de plata pe mail avand in vedere ca produsul a fost returnat pe data de 19.06.2012 si primit de ei pe 20.06.2012. Eu sunt perfect constient ca legea le permite sa inapoieze banii in termen de 30 de zile, dar sa astepti pana in ultima zi e magarie completa. Nici o alta firma unde am mai returnat un produs nu m-a plimbat pana la limita termenului. Cel mai mult a trebuit sa astept 2 saptamani pentru a mi se inapoi banii la o alta firma. Si ca sa punem capac, sun in data de 16.07.2012 si intreb daca s-a facut plata. Domnisoara sau doamna m-a tinut o vesnicie la telefon pana s-a dus sa intrebe la contabilitate si mi-a zis ca da, plata s-a facut luni 16.07.2012. A doua zi, 17.07.2012 am vazut ca banii nu sunt in cont si m-am decis sa sun din nou, si atunci s-au oferit sa imi trimita ordinul de plata pe care scria clar ca tranzactia s-a facut in data de 17.07.2012, deci am fost mintit pe fata cu o zi in urma cand mi s-a spus ca s-a facut plata, greseala mea ca nu am cerut atunci OP'ul.

Deci concluzia, sunt niste magari si nu dau doi bani pe clientii lor, si cea mai mare dovada de lipsa de respect e faptul ca isi mint clientii. Evitati pe cat posibil acest site. Au preturi bune dar pentru cativa banuti in plus prefer garantia calitatii de la siteuri consacrate

PS: cine doreste acte care imi dovedesc spusele este liber sa ma contacteze la adresa de mail razvan_1719@yahoo.com, in ideea de a inlatura orice dubiu legat de validitatea faptelor, si desigur de a elimina orice texte de genul "este primul tau comentariu pe site si doresti sa ne denigrezi" Intradevar este primul comentariu dar sunt dispus sa dovedesc toate spusele mele si principala mea dorinta e sa avertizez alti potentiali clienti

Razvan Tene
2012-07-22 12:40:39

Acesta legat de platile efectuate dupa ora 15 ar fi un argument valid, in cazul in care eu nu as fi sunat inainte de ora 15. Si legat de platile care sunt efectuate in ordine, eu va inteleg dar totusi nu este normal. Intamplator randul meu a venit la doar 2 zile inainte de termenul legal. Putin cam tras de par dar oricum. Sunt multumit ca macar s-a rezolvat.
O zi buna

Razvan Tene
2012-08-23 11:47:48

Ca sa dam Cezarului ce-i al Cezarului, revin si cu un comentariu pozitiv despre ei. Prima comanda, dupa cum am spus si mai sus, un Galaxy S i9000, a trebuit sa trimit din nou telefonul in garantie cu aceeasi problema. Dupa aproximativ doua saptamani sun sa intreb, doamna / domnisoara mi-a spus ca e la baietii de la service si ca nu stie inca nimic. Mai tarziu aceeasi zi, ma suna o alta domnisoara / doamna de la departamentul garantii sa imi spuna ca telefonul nu mai poate fi reparat, si ca va trebui sa-mi aleg un alt telefon din oferta lor. Initial am vrut acelasi telefon, i9001 Galaxy S Plus, sau i9070 Galaxy S Advance. Primele doua nu s-au gasit in stoc la nici un furnizor, iar al 3-lea mi s-a spus ca va intra in stoc cam dupa o saptamana. Am spus ca astept, dupa o saptamana mi s-a spus ca tot nu a intrat in stoc, si ca daca doresc imi vor restitui banii pe acel i9000. Luni (20.08.2012) mi s-a comunicat treaba asta, iar astazi (joi 23.08.2012) banii sunt in cont. Domnisoara / doamna cu care am vorbit de la garantii a fost foarte amabila, si per total am fost multumit de felul cum s-au purtat acum cu mine ca si client. Daca o tineti tot asa va indreptati pe drumul cel bun.

comentariu negativ
despre magazinul
refuza sa faca garantia fara un motiv real
2012-06-11 14:22:35

Din punct de vedere al comenzi si livrarii nu au fost nici un fel de probleme, PROBLEMELE au aparut atunci cand am trimis telefonul la garantie pentru un defect al camerei video si al blocarii de soft.
Mi-au motivat ca nu pot face garantia la telefon deoarece acesta prezinta urme de lovire in conditiile in care cu 2 zile lucratoare inainte de refuz mi-au specificat ca garantia se va face in 5 zile lucratoare.
Mentionez ca nu am scapat telefonul pe jos si consider ca inventeaza motive pentru a scoate telefonul din garantie.
CONCLUZIE: atentie cand cumparati de la ei ca s-ar putea sa aveti probleme la garantie.

review negativ
despre magazinul
refuza sa faca garantia fara un motiv real
2012-06-11 14:15:26
  • puncte tari:livrare rapida , preturi ok
  • PUNCTE slabe:refuza sa faca garantia fara un motiv real
  • CONCLUZII:atentie cand cumparati de la ei ca s-ar putea sa aveti probleme la garantie.

Din punct de vedere al comenzi si livrarii nu au fost nici un fel de probleme, PROBLEMELE au aparut atunci cand am trimis telefonul la garantie pentru un defect al camerei video si al blocarii de soft.
Mi-au motivat ca nu pot face garantia la telefon deoarece acesta prezinta urme de lovire in conditiile in care cu 2 zile lucratoare inainte de refuz mi-au specificat ca garantia se va face in 5 zile lucratoare.
Mentionez ca nu am scapat telefonul pe jos si consider ca inventeaza motive pentru a scoate telefonul din garantie.
CONCLUZIE: atentie cand cumparati de la ei ca s-ar putea sa aveti probleme la garantie.

comentariu negativ
despre magazinul
????
2011-12-29 12:01:47

Alte magazine cum pot oferi garantie la acelas model sgs2 fara a desigila pachetul. eu cred ca e o vrajeala ceva ...

Raspunsuri (1)
Ovi Gherend
2013-07-31 14:58:02

mai bine mai dai un ban in plus si stii ca-i nou decat sa iei de la astia!!! nu sunt sigilate pentru ca au fost reparate !!!! chiar sunt niste nemernici! Sfat: nu cumparati de la tzeparii astia!!!!

comentariu pozitiv
despre magazinul
Plini de experienta;) comandati cu incredere
2011-12-21 23:54:53

luni dimineata dupa ce am fost dezamagit de un alt site:-j am dat comanda de un samsung galaxy S i9000 de pe telefonultau.eu mi'au spus ca nu sunt sigilate pentru a completa garantia si ca sunt noi[ chiar asa a fost merge perfect si avea tiplele neatinse:) ] a 2'a zii dimineata a aajuns ... Va multumesc pentru cadoul frumos de craciun... Comandati de la ei cu incredere:)

Raspunsuri (2)
Ovi Gherend
2013-08-05 16:43:10

ii chiar hilar cum ii cred unii ca: "l-au desigilat ca sa "completeze garantia"
da' ce? nu puteau sa puna garantia langa cutia sigilata?
mie mi-au spus ca: " nu era sigilat ca l-au "verificat"
"plini de "experienta" la tras tzepe!!
mergi intr-un magazin serios si o sa vezi ca iti dau telefonul in cutie cu sigil original nu cu un amarat de scoci de la telefonultau.eu !!!!

Telefonul Tau
2013-08-05 17:00:44

Ce anume este hilar ?

Nu este un secret ca UNELE telefoane vin din canale de distributie asa numite "gri".(A nu se intelege ilegal.Vin de la distribuitori,nu neaparat producatori).
Atentie : unele.

Acest lucru nu inseamna ca nu sunt originale sau noi.

TOATE telefoanele pe care le comercializam sunt ORIGINALE si NOI !

TOATE vin sigilate.

Uneori cand avem dubii in privinta unui furnizor sau stoc se mai intampla sa desigileze cei de la Vanzari 1 produs din modelul respectiv pentru a se convinge ca este in regula si nu exista probleme ulterioare.

Lucru care este benefic pentru toata lumea.

Scociul este pe cutia coletului,nu pe cutia telefonului.

intrebare
despre magazinul
2011-12-06 00:16:23

cum pot sterge un apel fara a le sterge pe toate care leam efectuat de pe un nokia x3.o2?

comentariu negativ
despre magazinul
Sal
2011-10-25 12:16:18

Since de mult timp urmaresc cei noi pe Telefonultau.eu la incepot nimic anormal m am informat in multe privinte Am pos intrebari mi sa raspuns,pana cand la un momendat intrebarile mele nu mai apar la ei Poate ca sunt prea subiective ,privind controlarea coletului inainte de achitare e vb de un Samsung galaxy S2 nu e 200 lei e 2000 de lei e o diferentza si nu mi se mai afiseaza intrebarile mele pe site Cred cu parere de rau ca e o firma neprofesionista Rusine Domnului Adrian cel ce se ocupa cu raspunsurile si intrebarile cu drag semnat Ionutz si de achizitionat un tel am sa o fac de pe alt site ce imi permite controlarea pachetului ianite de achitare ca sunt bani sa ai

telefonultau.eu
2011-10-26 12:34:30

Domnule Butnaru,
Intrebarile nu apar daca sunt postate de "n" ori si se regasesc in comentarii pe care se pare ca nu ati avut ocazia sa le cititi.
In ceea ce priveste coletul,acesta se verifica DOAR dupa se achita contravaloarea acestuia curierului.
Politica implementata si sustinuta de FanCourier nu de noi.
Aveti posibilitatea oricand daca aveti drum in Prahova sa treceti prin unul din magazinele noastre fizice si sa achizitionati personal un produs.
Sunt foarte curios ce site va permite controlarea coletului.
Suntem online de aproape 3 ani,am avut peste 30000 comenzi onorate fara nici o problema de acest gen.

Oprea Sorin
Webmaster TelefonulTau.eu

Butnaru Ionutz
2011-10-27 10:49:12

ok Domunule Sorin duumneavastra banuesc ca sunteti cel ce face recenziile pe site

comentariu negativ
despre magazinul
mai bine luati din alta parte
2011-10-10 14:31:24

am facut comanda de un aparat foto,a doua zi m au sunat si am comfirmat ca l vreau,apoi ma sunat o domnisoara sa i dau C>N>P> ul si am spus ca prin telefon nu l dau si mi au anulat comanda.....am sunat eu si am inregistrat comvorbirea cerind garantii ca C>N>P> ul nu va i folosit in alt scop.....si mi au spus ca nu mai e aparatul in stoc.....in 10 minute...dar pe saitul lor apare stocul verificat de 20 de minute......MAI BINE LASATII SA INVETE SA FACA COMERT

TelefonulTau Webmaster
2011-10-11 12:20:21

Domnule Constantin siteul de care vorbiti dumneavoastra unde ati facut cautarea este acesta.Este vorba de "Data actualizarii" si se refera la ultima data cand feed-ul cu produse a fost actualizat de catre cei de la price.
Cu alte cuvinte,ultima actualizare in baza lor de date cu ce produse am adaugat/modificat pe site si preturile impllicit.
NU se refera la stoc.
V-am explicat cu CNP-ul este nevoie pentru generarea facturii proforme cat si pentru curier.

constantin frai
2011-10-11 13:57:41

Probabil ca aveti dreptate atit timp cit nu sunt in domeniu si nu stiu termeni dvs.,dar va spun ca un om din afara sistemului cind citeste data actualizarii unui produs intelege ca acel produs este pe stoc.Oricum va multumesc pt. precizari.Cit despre cnp-ul prin telefon,unei persoane necunoscute ,tot nu suntdeacord .

comentariu pozitiv
despre magazinul
DAMN
2011-08-07 00:01:02

CE HATERI !:)).daca te`ai uita la review`urile lor ai observa ca sunt profesionisti:)

Raspunsuri (2)
Ovi Gherend
2013-07-31 14:59:52

Profesionisti in a trage tzepe - corect!

Ionut Popescu
2013-08-21 22:08:49

daca fac niste review-uri la telefoane asta nu inseamna ca sunt profesionisti.

comentariu negativ
despre magazinul
Hotie pe fata!
2011-08-01 19:51:54

Am facut comanda pe site la 2 telefoane, HTC Desire Brown si Incredible. La livrare am constatat ca telefonaele nu au venit sigilate, iar primul telefon era codat in vodafone si cu manual in italiana, dupa ce in prealabil am discutat cu ei la telefon si m-au asigurat ca sunt noi noute.
Am reusit sa le returnez dupa ce, in cursul saptamanii am dat cel putin 20 de telefoane amenintand cu ANPC-ul, de cateva ori, baietii glumeti de serviciu inchizandu-mi telefonul in nas.
Aveti mare grija la hotii astia!

comentariu negativ
despre magazinul
nu sunt ok
2011-07-31 16:34:21

Partea mizerabila la un prim contact cu ei e ca nu stii daca au sau nu produsele pe stoc - pe site nu e specificat daca le au,daca ii intrebi iti raspund in 2 peri,adica \"telefonul nu e pe stoc\" (nimic de cand in primesc,sau cate) si daca dai telefon nu stie sa iti raspunda cand sau daca primesc ceea ce vrei. Comentariile pe site-ul lor is cenzurate la greu,am impresia ca is niste oportunisti,si nu niste profesionisti.

inca de la alegerea unui telefon te izbesti de probleme cu care nu te confrunti la maganinele online din top din acelasi domeniu. Nu vreau sa imi inchipui cum e cu serviceul,tinand cont ca nici livrarea barem nu este gratuita.

intrebare
despre magazinul
2011-04-26 20:06:47

Revin cu intrebarea pe care am mai pus-o: Ce garantie dati acestui produs?

Raspunsuri (1)
TelefonulTau Webmaster
2011-08-02 15:26:12

Oferim garantie 2 ani pentru orice telefon achizitionat de la noi.

intrebare
despre magazinul
2011-04-23 12:25:18

Ce garantii se acorda acestor iPoduri, si cate sunt in stoc?

telefonultau.eu
2011-04-27 12:15:25

Buna ziua,

Oferim garantie 2ani pentru orice telefon achizitionat de pe site.
In principiu majoritatea telefoanelor vin cu garantie oferita de noi in Service propriu.
Pentru mai multe detalii va rog sa ne contactati la oricare din numerele de pe site.
Oprea Sorin
(Webmaster)

Ovi Gherend
2013-07-31 15:01:58

service propriu= adica aduceti telefoane defecte, le "reparati" si apoi le vindeti de "noi" - lasa vrajeala!!!! tzeparilor!!!!!

1024.css [0px to 1024px]